"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 03, 2010 11:16 am

torsaeann ha escrit:
tara ha escrit:Hola ninetes, sento tanta desconneccio, pero entre una cosa i l'altre.....

que si a totes us va be fer dema un viena!!!!!!!!!!!!!!!!!! Podriem quedar????????????????????

Us trobo a faltar!

Bon dia nineta¡¡¡¡

La laiac i jo a les 19.00 anirem al viena. Ens veiem avui oks?

Alguna més vindrà?

Molts petonets¡¡¡¡¡

Que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡

A mi em va bé! Ja faré cap!
Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 03, 2010 11:17 am

Mrs. Happiness ha escrit:Hola ninetes.......!!!! només dir-vos que GRÀCIESSSSS!!!!! :-()-) :-()-)

M'ha comentant la Torsaeann que demà a les 19:00h la Laiac i ella hi seràn al Viena....qui s'animi estaràn allà, ok??? jo plego a les 20:30 de Reus i pujarè al gym o pujarè a sopar amb Popi, ok????
A veure si coincidim un altre dia d'aquesta setmaneta, ok????
UN PETONÀS ENORME A TOTES!!!

Hola nineta! Com anem?
Avui no et veurem... a veure si ens veiem aviat! Cuida't! Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 03, 2010 11:18 am

Papallona* ha escrit:bunikes!! ja ha passat un altre dia!!!
bueno al final demà kedareu? jo surto a les 20hs.. ja direu si de cas...
demà anem a signar els papers al jutjat... aixxxxxxxxxxxxx
i res... avui hem tingut una sorpreseta.. ja hem triat com volem les aliances i ens les faran com volem!!! que forrrrrrrrrrrttttttttttttttt

Bueno wapes vaig a mirar els mails

un petonet a totes!

Ei!!! Es pot dir que ja teniu anells, eh!! Que guai! Uns anells personalitzats!!
Que vindràs avui?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 03, 2010 11:23 am

torsaeann ha escrit:
nur_jor ha escrit:Hola!!

Entro a saludar en un flash!!!!

Tara, com estas? Que t'expliques?

Torsaeann, el fred es va aguantant... jejeje! Ahir va ser una passada al cole! Al marxar la llum dissabte es va espatllar la calefacció!! I ahir vaig passar molt fred fins que no la van venir a arreglar... ggrrr... Que vagi molt bé la tarda i el vespre amb el castell de focs!

Laiac, que no va anar bé la celebració del mig any de casats? Em sap greu nineta... Hi hauran més aniversaris a celebrar i segur que aniran millor. Muas!

Giss, m'he mirat airedefiesta, i crec que no necessito res... els cors petitons ja els vam demanar en l'altra comanda, i em sembla que ja estic. Merci!

Elxa, és festa al teu poble? Quan hi ha festa tothom aprofita per marxar, ejjeje!!

A totes, petonets i fins la nit!!

Aps!! Demà hi ha quedada-sopar? Per mi em va bé, ja direu!

Ais! I una altra coseta... la meva mama ja té vestit! Ahir es va decidir i ja va donar la paga i senyal!! I demà pel matí el meu nen es va a mirar el seu traje!!! Ais... que s'acosta!!!!!!!!!!

Petonets guapissimes!!! Fins la nit!!!!

La meva mami també ja te vestidet¡¡¡¡¡¡¡

Si!!!!! Ja ho vaig veure ahir al teu compte enrere!! Ja tenim a les mamis vestides!!! jejeje!! Que guai!!!

I ara mateix el meu nen es deu estar provant trajes... Tenia hora a les 10.30!! ais!! M'agradaria veure'l per un foradet, jejeje!!! El pobre estava nerviós!!!! Perque li vaig dir que sinó m'agradava que protagonitzaria la segona part de "novia a la fuga"!! jajajaja!!! Pobre... que inocent!! jijijij!!! Ais... vagi com vagi segur que va guapo! Ais... ja em surt la vena bleda... ::love::

Fins a la tarda guapa!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 03, 2010 11:27 am

laiac ha escrit:BON DIA nineteeeeeeeessssss!!!!!!!!!

Jo com sempre, un dia més sense ordinador a casa i desconectada de toooooooT!!!!!!!!!! happiiiiiiii em sap greu no respondre't abans!!!!!!!!!!!!!!

ahir a més vam anar a sopar a casa ma germana, bé, abans li vam anar a donar de sopar a les dos fieres i ella va venir d'spinning més tard......aix mare això de tenir criatures....la nena no es volia posar el pijama per sopar, i va sopar amb les cames a l'aire...i després tenia carn i no en va menjar ni un tall.......aaaaaaaaaaaaa, al final va ser el meu nen que li va fer posar el pijama :-/ ell té més paciència!!!!!!

Ninetes mevessssssssss avui ens veiem!!!!!!!!!!!!!!!!! si si la torseann i jo cap allà les 7 estarem al vienaaaaa!!!!!! buffff avui tinc tot el dia de feina, però aguantaré,,......jijiiijijjiji qui vindrà??????????

Molts patunets ninetes..............a veure si anem parlant durant el matí!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaa

jajaja! quina gràcia la teva neboda!! clar, des de fora fa gràcia, però quan ho vius i veus que no volen menjar... ni posar-se el pijama... s'acaba la paciència!!

per la tarda m'apunto! ens veiem!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 03, 2010 11:28 am

elxa ha escrit:Hola ninetes!!

que tal tot??
nosaltres bé, ahir va ser festa al poble i no vam anar a treballar vam estar de parrandeo tot el dia i a la nit vam anar a sopar fora.

akesta tarda heu kedat oi? jo avui tinc consulta i acabaré sobre les 21h no podré anar :(

Que guai! De festa ahir! Vau aprofitar, eh!! jejeje!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dc. feb. 03, 2010 11:34 am

nur_jor ha escrit:
torsaeann ha escrit:
nur_jor ha escrit:Hola!!

Entro a saludar en un flash!!!!

Tara, com estas? Que t'expliques?

Torsaeann, el fred es va aguantant... jejeje! Ahir va ser una passada al cole! Al marxar la llum dissabte es va espatllar la calefacció!! I ahir vaig passar molt fred fins que no la van venir a arreglar... ggrrr... Que vagi molt bé la tarda i el vespre amb el castell de focs!

Laiac, que no va anar bé la celebració del mig any de casats? Em sap greu nineta... Hi hauran més aniversaris a celebrar i segur que aniran millor. Muas!

Giss, m'he mirat airedefiesta, i crec que no necessito res... els cors petitons ja els vam demanar en l'altra comanda, i em sembla que ja estic. Merci!

Elxa, és festa al teu poble? Quan hi ha festa tothom aprofita per marxar, ejjeje!!

A totes, petonets i fins la nit!!

Aps!! Demà hi ha quedada-sopar? Per mi em va bé, ja direu!

Ais! I una altra coseta... la meva mama ja té vestit! Ahir es va decidir i ja va donar la paga i senyal!! I demà pel matí el meu nen es va a mirar el seu traje!!! Ais... que s'acosta!!!!!!!!!!

Petonets guapissimes!!! Fins la nit!!!!

La meva mami també ja te vestidet¡¡¡¡¡¡¡

Si!!!!! Ja ho vaig veure ahir al teu compte enrere!! Ja tenim a les mamis vestides!!! jejeje!! Que guai!!!

I ara mateix el meu nen es deu estar provant trajes... Tenia hora a les 10.30!! ais!! M'agradaria veure'l per un foradet, jejeje!!! El pobre estava nerviós!!!! Perque li vaig dir que sinó m'agradava que protagonitzaria la segona part de "novia a la fuga"!! jajajaja!!! Pobre... que inocent!! jijijij!!! Ais... vagi com vagi segur que va guapo! Ais... ja em surt la vena bleda... ::love::

Fins a la tarda guapa!!!

jajaj li vas dir aixòi jajaj... jo también vaig ficar "presión" pq es massa original.. ell.. jajajjaj.. potser s'han vist i tot!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dc. feb. 03, 2010 11:35 am

tara ha escrit:Hola ninetes, sento tanta desconneccio, pero entre una cosa i l'altre.....

que si a totes us va be fer dema un viena!!!!!!!!!!!!!!!!!! Podriem quedar????????????????????

Us trobo a faltar!

nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... no t'amoïnissssssssssssss.. volem cronicaaaaaaaaaa jejjeejejj
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 03, 2010 11:36 am

elxa ha escrit:Papallona, Nur ja esteu enllestint les aliances!! que guai!

Això d'anar enllestint... més aviat la Papallona, que veig que ho té molt clar, jejeje!

Nosaltres estem en busca i captura d'aliances encara... a veure si per fi les trobem!! I es que sóc molt especial jo... No vull unes aliances simplement perquè m'agradin. Perque en vam veure de molt boniques!! El que busco són unes aliances que quan les vegi senti "Aquestes!!!", m'explico? I per això ens costa tant...

Sóc molt de primeres impressions jo, i quan veig algo que m'agrada moltissim m'hi llenço... però si no sento "allò" penso que no és per mi...

Ais!! M'acabo de llegir... i que rara que sóc, eh!!!!!!!!! jajajajaja!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 03, 2010 11:36 am

elxa ha escrit:nenes mireu avui tinc marcador rodó!!!!!!!!!!!! 5 mesets

quin marcador més rodó!!!

Ais... que demà ja tindras un 4!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dc. feb. 03, 2010 11:38 am

torsaeann Giss quan feu el pedido dels kleenex aviseu-meeeeeeeeeeeeeeee

muas!
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 03, 2010 11:41 am

Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:Si!!!!! Ja ho vaig veure ahir al teu compte enrere!! Ja tenim a les mamis vestides!!! jejeje!! Que guai!!!

Fins a la tarda guapa!!!

jajaj li vas dir aixòi jajaj... jo también vaig ficar "presión" pq es massa original.. ell.. jajajjaj.. potser s'han vist i tot!!!

jajaja!! tu tambe aquí posant "presió"!! jajajaja! que bo!! es que nena! imaginat que se'ns presenten amb aquests trajes tan moderns que brillen per tot arreu!! mare meva!! no m'agradaria gens això! ja li vaig dir: no vull un traje "destellos" eh!!... jajajaja!!!

el teu nen tambe anava avui a mirar traje? a veure si es trobaran!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 03, 2010 11:43 am

Be ninetes, me'n vaig al pati.
A veure si pel migdia em puc tornar a conectar, i sinó... doncs ja ens veuriem per la tarda.
Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dc. feb. 03, 2010 11:46 am

Ninetes bon dia!!!!!!!!!!!!!

Que gui totes aneu fent cosetes, ho volem veure tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I tranquiles que si els nis van aconsellats per nosaltres no us fallaran, el meu nen li vaig dir que volia un tatge classic,
i cuan el vaig veure, estava guapissim!!!!!!!!!!!!!!!!! A totes us caura la baba!!!!!!!!!!!!!!!

Jo aquesta tambe anire al viena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. feb. 03, 2010 11:46 am

Ja he penjat algunes fotos a la cronica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dc. feb. 03, 2010 11:48 am

ninetes voy a hacer un pedido a la web de julio si os interesa algo enviadme un mail!!
muas!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dc. feb. 03, 2010 11:49 am

Ninetes!!!!!!!! KA FORT!!!! es que m'hi fixava i ostres................aviat totes que si 5 mesos, que si 4.....aviat 3................que fuerte que fuerte!!!!!

Sabeu què em sap greu??? ens han confirmat que els examens de les opos són abans de l'estiu....així que en l'època de més nervis i preparatius per vosaltres, jo estaré completament out estudiant....i que no em toqui algun examen el dilluns següent a alguna boda o algo...........bufffffffff quina ràbia!!!!!!!

Elxaaaaaaaa no ens veurem???????? jopetaaaaaaaaaaa, ni amb la happi?????????? alaaaaaaaaaaa bueno, ja us passarem parte doncs!!!

Papallonaaaaaaaa com ha anat la firma???? i ja teniu el dissney de les aliances???? que xulo no??? personalitzades!!!! molt bé molt bé!!!!!!

Nurrrrrrrrrrr el teu nen mirant trajes??????????? que guaiiiiiiiiii...........si si, tu amenaça'l.................jo ho vaig fer amb el cabell i mira...un dia abans amb metxes rosses....sort que després s'ho va canviar perque sinó a hores d'ara si que hagués estat jo novia a la fuga.....no estaria casada!!!!! i tu papallona també??????
ja ens direu com els hi ha anat!!!!

Un patunet molt molt gros a toteeeeeeeeessssss!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. feb. 03, 2010 11:54 am

Elxaaaaaaaaaaaaa tu m arcador ya tiene un 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Papallona*

EntradaAutor: tara » dc. feb. 03, 2010 11:56 am

papallona, nena jo el vaig trucar ahir, per fer comanda, i la estiu m'ha passat el que ella vol, si vols cuan parlis amb ell comenta-li i que ens ho envii amb el mateix paquet!!!!!!!!!!!!!!!!!
Crec que la elxa tambe volia alguna coseta!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dc. feb. 03, 2010 11:59 am

laiacccccccccccccccccccc
no t'amoïnissssssssssssss tu a treure't les opos!!

aix si.. casi arribo tard al registre civil jijij... que fort,, i res hem donat els papers.. hem signat i omplert estadistiques.. hans entrat els testigos i han signat.. ni preguntes ni res de res tu.... kaaaaaaaaaaaaa fortttttttttt pero la tia s'ha enrrollat ins ha fet una foto jajajajaj patataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! jijij

i molt bé superhappis!!!

i les aliances com les fan al nostre gust.. pq de 4 ens fan 1... no tinc fotos.. m'ha agradat molt aquest joier!! pero s'ha de tenir imaginació i dir-li lo que vols!!

muas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants