NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 05, 2009 12:00 am

Així que ha estat fructífera la KEDADA????????????????????? m'ho he d'explicar tot eeeeeeee!!!!

A mi aquesta setmana em va bé quedar dimarts, dijous, dissabte, diumenge..........tic lliure tota la setmana..........almenys fins que no em diguin que el dissabte tinc despedida a calanda...............!!!!!!!!!!1

Així que ja tenim les camisetes????????'' i la pancarta?P????????????????????????????? aix aix m'heu d'explicar!!!!!!!!

Torseannan que és el mateix cotxe que el meu.!!!!!!!!11 tot i que el teu més bo!!!!!!!!!!!!!jijijijiji amb més coses!!!!!! molt bé!!!!!!!!!!!!

Així que ni la papallona, ni l'estiu, ni la black han vingut????????? mira, així no he estat la única!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bé pitufes!!!!!! suposo que podré tornar a escriure!!!!! però si no puc, demà després del tast us explico fil per randa com ha anat!!!!!!!!!!!! (si em voleu escoltar es clar :-/ )

PAtuneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 05, 2009 12:37 am

nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:
Giss ha escrit:Hola ninetes!!!

Les samarretes ja estan demanades... les tindrem el dia 15!!!!
Desprès hem fet un vol pel Reus, no havia aglomeració de gent eh?
La quedada d'avui ha estat molt fructífera! jeje

Black i estiu, al final us hem demanat una XL, hem pensat que és la que us anirà millor, pel tema de que son molt curtes...

Sí, la quedada la fem dimarts per a que la Papallona pugui vindre. Ja quedarem en l'hora i tal.

Petonets! M'hen vaig a dinar a casa de ma germana, que celebrem el cumple del meu nebot. Ja arribem tard!

Mua!

Guapa!!! perfecte, a veure que tal queda la XL!!! jejejeje, es la que has agafat tu, Nur????

doncs res, quina llàstima no haver anat!!!!

a espera-se a dimarts!!!!!

muaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

hola guapa!!

nena, quina llastima que no hagis pogut venir!!
ara la proxima quedada... dimarts!!! allí estaré!!

en tema camisetes jo no ho tinc clar... és que la L m'anava bé de cos, però era molt molt curta!! i em sentia incomoda... la veritat, i llavors la noia de la botiga ha dit que el dimecres li arribaran les talles XL i que el dijous ens podem passar per emprobar-les, i jo dijous baixaré a Reus a veure com és la XL i a veure si ho veig mes clar. Llavors decidiré si L o XL.

Pero quedava molt curta??? set veia el melic?? o no tant?? aix, no se!!!! esq crec q la XL m'anirà gran!!!! xq jo a males em poso una altra de tirants fineta a sota x a q no es vegi tan curta!!! si vas dijous potsr jo también m'hi apunto i me l'emprovo también!!! xq com hem quedi gran..... ggggggggggggg jejejejeje
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. jul. 05, 2009 8:18 am

ninetessssssss

llavorens a mi totes les talles m'aniran petites!! kin horror.. no?????????

aix aix.. i no hi ha samarretes normals!!! en un altre lloc!
Nur, tara on fareu pedido????????????????

petonets a totes!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dg. jul. 05, 2009 10:42 am

Papallona que tal la feina?
Jo fare la comanda dels detallets que vull donar, i la nur tambe sel's ha mirat, en parlem dimarts!

Laiac que avui ja feu el tast, espero que sigui tot boniiiiiiiiiissim!

Black, totes eren una mica curtes, pero jo em posare una a sota i llestos!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 05, 2009 1:19 pm

tara ha escrit:Papallona que tal la feina?
Jo fare la comanda dels detallets que vull donar, i la nur tambe sel's ha mirat, en parlem dimarts!

Laiac que avui ja feu el tast, espero que sigui tot boniiiiiiiiiissim!

Black, totes eren una mica curtes, pero jo em posare una a sota i llestos!

ok!!! si totes eren curtes, a qui li comento q em canviin la talla per la L????

Lo dels detallets en parlem dimarts q jo también vull demanar coses, ok???

vaig a dinar guapes!!!!

parlem més tard!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 05, 2009 2:19 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que esteu totes a la platja o q???? jejejejeje

ja feu bé ja!!! la laiac deu ser al tast!!! a veure si aquesta nit ens explica!!!!

així dimarts quedada, no?????? així pot venir la Papallona!!!!! bieeeeeeeeeeeeeen

Doncs no res, me n'aniré a descansar una mica i després a prendre el sol a la piscina una estonaaaaaaaaaaaa

I demà començo a treballar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! m'hauré d'aixecar a les 6:30 per agafar el bus a les 7:10, buffff, jejeje, però bé, ñes el q toca si vull sortir a les 13h!!!!

mua guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dg. jul. 05, 2009 3:13 pm

Bones ninetes¡¡¡¡

Jo ara vaig a arreglar-me i bateig¡¡¡¡
Tinc que ser a les 17.30 a l'esglèsia de serrallo i després berenar-sopar¡¡¡¡
Bueno petardes¡¡¡
Espero que tot bé i fins demà¡¡¡¡¡¡
Laia¡¡¡¡i el tats?
Mua a totes¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. jul. 05, 2009 8:10 pm

Holeeee ninetesss!!!! com va el diumenge??? Jo feta "mistos"...ja no estic per aquests trotes de despedida!!! jo a partir de la meva, fomentaré una altra manera de fer les despedides i serà anar al cine i a dormir!!!! jajaja :hmm:: encara que no se si tindrà gaire exit...
He arribat a les 9 del mati a casa desde Bcn, i des de ahir a les 18:30 que vam quedar...i ara..estic amb l'estomac i el meu caparrò fet caldo...
Nenes...ja parlem dem'a que no trigarè en marxar a dormir...i ara em quedo soleta que el meu nen va a treballar!!! jopetaaaa :-( Laiac?????? que tal el tast??? espero que tot molt be i ja ens explicaràs!!!!

Petonets a totes les demès!!!! ;.:love_:
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dg. jul. 05, 2009 8:54 pm

Hola ninetes, com es nota que es diumenge!

Laiac que tal el tast? Explica...

Torsaean, i tu que tal el el bateig?

Happiness, jo tampos estic per gaires trotes, i la setmana que ve em toca anar-hi a mi!

Black, que vagi el primer dia de feina!

Bona nit a totes!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 05, 2009 10:18 pm

Bona nit NINETESSSS!!!!

com sempre, mireu a quines hores em conecto!!!!

la veritat és que no estic gaire d'humor, tic una mica xof.........el tema del tast........bé...........tot boníssim, un munt de plats, un munt de coses per triar........i aquest ha estat el problema!!!!!!

Hi ha d'haver un munt d'aperitiu el dia de la boda, perque si ens han donat un 10% del que treuen....mare meva, ja m'he quedat tipa!!!!! i clar......aquí estava el dilema.......si fer peix en plan rap, o amanida de llagostins o algo així......................i clar, ens han recomanat que l'1 d'agost, al migdia, i després de l'aperitiu..millor algo més fresquet......i així em fet....però és el que el meu pare no volia!!!!!!!!

I amb el segon....més dilema, tot boníssim i al final,,,,si us sóc sincera, el que hem triat a mi no m'ha acabat de xocar......però vaja, als sogres si que els hi agradava i.............nu sé!!!!!!!

conta'l que ara tinc un disgust perque no sé si quedarem bé.....i clar....es que la gent ens està fent bons regals, i em fa por que pensin que han pagat per poc...........aix nusé..........m'estic rallant!!!!!quan quedem ja us explico ho dels plats i a veure si penseu com jo!!!!!!!!

uixxx quin rotllo1!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 05, 2009 10:20 pm

NINETEEEEEEEEEESSSSS!!!!

però ho millor del dia...........JA TENIM HOTEL on dormir!!!!!!
Hem anat a preguntar al termes de montbrio i ens ha convençut..........ens quedarem dues nits, la primera nit de noces ens posaran en una habitació de matrimoni i com que no ens aixecaríem a temps per l'esmorzar, ens el portaran a l'habitació.....que a mi això m'encanta!!!!!!!!!!!!!!!!!

i després o bé podem fer l'aquatonic, però jo ja hi he estat vegades, o bé podem anar també a la piscineta exterior que tenen i allí de relax!!!!!!!

Bé, almenys una alegria!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 05, 2009 10:23 pm

Mrs.happiness així que molt de trote a la despedida?????? bufff, aix mare la meva com serà!!!!!!!!

Torseannan....com ha anat la comunio, ja heu estrenat el cotxe????

Eliiiiiiii ja vau fer soparet romantic o no??????????

tara...tu tampoc estàs fina avui???????????'

Papallonaaaaaaaaaa avui res de guardies no?????'

ninetes!!!!!!!
molts petonets....us trobava a faltar,........aquesta setmana ens veiem no?????

muaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 05, 2009 10:31 pm

IMPORTANT!!!!!!!!!!!!

SUPER MEGA KEDADA NINETES DESPEDIDA LAIAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Noies...........com vam comentar algun dia, i l'altre dia que vaig parlar amb la Tara, us proposo:

- Què us sembla una nit, sopar a casa meva.............(no cal anar de festa perque tema per xarrar en tenim un rato)....................
Posaria la taula a la terrassa o a baix al jardí, i podríem fer un soparet multi variat.......és a dir...............vam dir de què cadascú portes una cosa........truites, jo alguna quiche, torrades, coca amb recapte!!!!!!!!!!!! o bé-...........plan 2.....anar les que poguem a comprar al mercadona o on sigui, i fem un soparet compartit!!!!!!!!!!!!!!!1

No és que no vulgui fer sopar eeeee......però segons els que siguem, millor fer-ho així i cap complicació per ningú...............ahhhhhhhhh la beguda la poso jo, i si us voleu quedar a dormir cap problem!!! hi ha espai!!!!!!!!!!!!1

Seria un bon dia el dissabte 18 de juliol!!!!!!!! però haig de confirmar si tinc una altra despe fora!!!!!!!!!!! és que el 17 no puc....no us fa res que sigui en dissabte no????????????????'

Bé.............a veure què n'opineu!!!! i ja dic, les que els hi faci mandra anar cap a casa......a dormir aquí!!!!!!!!!!

Patunets!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dg. jul. 05, 2009 11:28 pm

Laia! guapa! ja em va comentar la tara lo del sopar... però jo el dia 18 tinc la boda de la meva cunyada a Madrid... així que estaré sopant en terres llunyanes... jejeje
Si a totes us va bé fer-ho el dia 18, no passa, res, ja en farem altres... però jo no podré venir a aquesta.

Bueno guapes, demà parlem.
Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. jul. 06, 2009 6:27 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡

El bateig bé.
Sobre el tema del restaurant laiac no et preocupis, el que està fet ja està i segur que quedaran contents.
Sobre el dia 18 jo tinc un sopar a tarragona amb una companya de feina que s'acaba de separar....ja li he anul.lat una vegada i ja em va dir que quedabem aquell dia i que no tornes a fer plans......

Que passeu un molt bon dia ninetes¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dl. jul. 06, 2009 7:06 am

Bon dia ninetes,
laiac respecte a lo del restaurant, no has de patir per aixo, sempre hi ha gent que li encanta i gent que no li agradara tant, aixo segons els gustos!

Per lo del sopar, jo per mi si que puc, pero si preferim deixar-ho per un altre dia per ser-hi totes tambe em sembla be!

Decidim dimarts!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 06, 2009 7:52 am

Nineteeeeeeeeeeessssssssª!!!!!!!

Jolines, haig de quadrar un munt de dies!!!!!!! a les de la feina que no venen a la boda havíem de fer un sopar el dia 17, i a totes els hi va bé menys a una que m'ho ha dit aquest matí!!!!!!!! i ara no sé què fer???????

Després hem de veure a les de Calanda quan els hi va bé, perque si no és aquest finde que ve ja no sé quan ho farem!!!!

i amb vosaltres....................agrgrgrgrggrgrgrgr...la setmana que ve algú no pot no??? i jo el del 25 tinc la meva despedida!!!!! també ho podríem fer en dijous segons com!!!!!!!

aixxxxxxxxxx mareeeeeeeee!!!! quin dilema!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 06, 2009 8:41 am

Hola ninetes!!!!!!!!!!

wapesss!! kines ganes de vore-us que tinc jijii!!

ahir no vaig tenir guardia.. vam estar tot el dia a la Nou netejant, i portant cosetes!!!! encara falta mooooooooolt per acabar pero nem fent jijij ke guayyyy!!!

torsaeann el baeig dius que bé no???

Giss.. ja s'apropa el bodorrio de ta unyada ehhhhhhh!!! que li heu regalat????

Tara!!!!!!! aixi que tu i Nur fareu pedido??? i de on??? bueno suposo que dema ho voré que guai!!!

Eliiiiiiiii.. per on pares?????????

Laiaccccccccc kin estres!!!!!!!!! jajaj.. lo de sopar a vere que miro l'agenda!!! jo la setmna que bé dia 10 puc!! surto a les 21 hs pero ja faria cap!!! no???? portaré alguna coca o algu!!!

blackkkkkkkkkk ¿qué tal el primer dia??????????????????????

bueno haig de passar consulta.. després vinc!!!

muaaaaaaaaa
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dl. jul. 06, 2009 9:58 am

blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:
Giss ha escrit:Hola ninetes!!!

Les samarretes ja estan demanades... les tindrem el dia 15!!!!
Desprès hem fet un vol pel Reus, no havia aglomeració de gent eh?
La quedada d'avui ha estat molt fructífera! jeje

Black i estiu, al final us hem demanat una XL, hem pensat que és la que us anirà millor, pel tema de que son molt curtes...

Sí, la quedada la fem dimarts per a que la Papallona pugui vindre. Ja quedarem en l'hora i tal.

Petonets! M'hen vaig a dinar a casa de ma germana, que celebrem el cumple del meu nebot. Ja arribem tard!

Mua!

Guapa!!! perfecte, a veure que tal queda la XL!!! jejejeje, es la que has agafat tu, Nur????

doncs res, quina llàstima no haver anat!!!!

a espera-se a dimarts!!!!!

muaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

hola guapa!!

nena, quina llastima que no hagis pogut venir!!
ara la proxima quedada... dimarts!!! allí estaré!!

en tema camisetes jo no ho tinc clar... és que la L m'anava bé de cos, però era molt molt curta!! i em sentia incomoda... la veritat, i llavors la noia de la botiga ha dit que el dimecres li arribaran les talles XL i que el dijous ens podem passar per emprobar-les, i jo dijous baixaré a Reus a veure com és la XL i a veure si ho veig mes clar. Llavors decidiré si L o XL.

Pero quedava molt curta??? set veia el melic?? o no tant?? aix, no se!!!! esq crec q la XL m'anirà gran!!!! xq jo a males em poso una altra de tirants fineta a sota x a q no es vegi tan curta!!! si vas dijous potsr jo también m'hi apunto i me l'emprovo también!!! xq com hem quedi gran..... ggggggggggggg jejejejeje

ome jo tmb opino com tu voleu dir q una xl no sera molt gran???jo fai servir la l x no marcar res xo una xl???on es la botiga???xq si aixo dema al mati mi paso!!!
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. jul. 06, 2009 10:07 am

Laiac tu digues el dia q et va be xq segur que els tens tots plens i naltres intentem amoldar-nos a tu no pateixis

Quina mandra em fa anar a treballar.....les tarde em maten...

Black i com es q no vas en cotxe???xl parquing??jo et puc dir un lloc x aparcar per als treballadors i es gratuit!!

Bueno ninetes jo fins el dissabte no podre quedar i nomes podre venir poca estona xq a les 3 i mitja em de ser a falset que ian els campionats de catalunya i el xic a danar a correr!!!

Bueno ja direu alguna cosa de dissabte...

Petonets
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants