NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: aliaga79 » dl. jul. 06, 2009 11:35 am

bon dilluns, ninetes...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: tara » dl. jul. 06, 2009 12:18 pm

Hola ninetes, aquest mati, he sortit a ezmorzar, i cuan tornava a la ofi, em truca el de Alcolor, (suposo que la maria li ha donat el telf), i no res que el nem a veure, que ens vol ensenyar els seus treballs, etc. i no se si anar-hi o que!
Tenim clar que volem que ens ho faci punt de vista, pero no se que fer, alomillor fa una oferta irresistible!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 06, 2009 12:24 pm

tara ha escrit:Hola ninetes, aquest mati, he sortit a ezmorzar, i cuan tornava a la ofi, em truca el de Alcolor, (suposo que la maria li ha donat el telf), i no res que el nem a veure, que ens vol ensenyar els seus treballs, etc. i no se si anar-hi o que!
Tenim clar que volem que ens ho faci punt de vista, pero no se que fer, alomillor fa una oferta irresistible!

Bon dia ninetes!!!

ostres està apagadet això....!!!!!

Doncs a veure, si ja ho tens clar....nu sé!!!! a mi em va fer mandra anar-los a veure i quan ja tenia hora no hi vagi anar.....però vaja, per mirar tampoc està malament!!!!!

Jo si vols veure algun treball més de punt de vista, una cosina de saragossa s'ho va fer allí i tinc accés a totes les seves fotos!!!!! això està bé, per si després en vols comprar!!!!!!

Depèn ho clar que ho tinguis!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 06, 2009 12:26 pm

ninetes!!!!

com tenim això de les dates...........es que potser si que aquest divendres és l'únic que ens va bé doncs..........què podeu??? ho trobeu massa aviat???????????

Per cert..............avui es el dia que m'ha d'arribar la comanda de vistaprint....tinc unes ganes d'arribar a casa!!!!!

aaahhhhhhh i ja tinc les aliances a casa a veure si faig foto i us les ensenyo!!!!!!

PAtunetS!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 06, 2009 12:30 pm

Bon dia ninetes??? venga comencem setmana novament,no? jejeje
Jo sembla q estic mig recuperada, però encara em dura el mal d'estomac...si ja ho deia jo, que surto 1 nit i necessito 1 setmana sencera per recuperar-m'he. :-/
Demà quedada, no? yupiiiiiiiiiiiiii!!!!
Laiac....està molt bé que digueu que hi ha molt d'aperitiu, això, des de el meu punt de vista es molt positiu pq si la gent queda satisfeta al principi sembla que no es fixi tant amb els plats que venen després. Però encara i així, tu has d'agafar el que a tu t'agradi i el que consideres que quedaras bé...Sempre trobaràs gent que no quedi contenta, però penso que amb això ja hi comptem sempre. Tu tranqui!!! que tot sortirà molt bé....

Vaig a preparar el dinar i potser a la tarda/ nit em torno a conectar. Aquesta tarda anem a comprar la camisa pel casament de Dissabte!!!!
Petonets a totes wapis!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 1:46 pm

Ninetes guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja estic a casa!!! ja he dinat i ara em poso al dia!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 1:53 pm

torsaeann ha escrit:Bones ninetes¡¡¡¡

Jo ara vaig a arreglar-me i bateig¡¡¡¡
Tinc que ser a les 17.30 a l'esglèsia de serrallo i després berenar-sopar¡¡¡¡
Bueno petardes¡¡¡
Espero que tot bé i fins demà¡¡¡¡¡¡
Laia¡¡¡¡i el tats?
Mua a totes¡¡¡¡

Guapaaaaaaaaaaaa, espero q el bateig anés bé!!!!! i el cotxe?? ja l'has estrenat, no???? mon pare el va mirar el c4 però al final vam comprar l'altre!!!! es molt xulo!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 1:55 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Holeeee ninetesss!!!! com va el diumenge??? Jo feta "mistos"...ja no estic per aquests trotes de despedida!!! jo a partir de la meva, fomentaré una altra manera de fer les despedides i serà anar al cine i a dormir!!!! jajaja :hmm:: encara que no se si tindrà gaire exit...
He arribat a les 9 del mati a casa desde Bcn, i des de ahir a les 18:30 que vam quedar...i ara..estic amb l'estomac i el meu caparrò fet caldo...
Nenes...ja parlem dem'a que no trigarè en marxar a dormir...i ara em quedo soleta que el meu nen va a treballar!!! jopetaaaa :-( Laiac?????? que tal el tast??? espero que tot molt be i ja ens explicaràs!!!!

Petonets a totes les demès!!!! ;.:love_:

Ostres nena!!!! tampoc estaria tan malament una despedida més light!!! jejeje, jo n'he vist cada una q no veas... jejejeje, a veure com seran les nostres!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 06, 2009 1:56 pm

Hola ninetes!! Com va aquest dilluns??

Laiac no et preocupis guapa! Que tot sortirà molt bé! I si hi ha un bon aperitiu millor que els plats siguin lleugerets com et van aconsellar, i a més a més a l'estiu que la gent normalment té menys gana, no? Deixar-te aconsellar pel restaurant trobo que és molt fiable, ja que ells tenen la mà trencada fent banquets de bodes. Tu tranquila que estàs en bones mans, i els teus invitats en quedaran contents!

Pel que fa al sopar, a mi el dia 18 no em va bé ja que anem a celebrar l'aniversari del meu nen que és el 17, però el divendres no podré baixar. I el dia 10 he quedat amb unes amigues, amb les que havíem de quedar el passat divendres però ho vam haver de passar al proper dia 10.

Black! Que tal el primer dia de curro??

Papallona, demà et veurem, no?

Estiu, demà no et passis a provar les camisetes perque no les rebran fins dimecres!! Jo me les passaré a provar el dijous.

Petons a totes guapes!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 2:00 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESSSSS!!!!

però ho millor del dia...........JA TENIM HOTEL on dormir!!!!!!
Hem anat a preguntar al termes de montbrio i ens ha convençut..........ens quedarem dues nits, la primera nit de noces ens posaran en una habitació de matrimoni i com que no ens aixecaríem a temps per l'esmorzar, ens el portaran a l'habitació.....que a mi això m'encanta!!!!!!!!!!!!!!!!!

i després o bé podem fer l'aquatonic, però jo ja hi he estat vegades, o bé podem anar també a la piscineta exterior que tenen i allí de relax!!!!!!!

Bé, almenys una alegria!!!!!

Així us heu decidit per les Termes???? i és molt preguntar quant costa el pack este q us fan??? esq jo quan vaig anar a mirar les Termes si feies allà la boda t'ho "regalaven" (tenint en compte q et cobraven hasta per respirar, de regal res, jejeje) i van venir una parella a preguntar i els hi van dir q si no es casaven allà no hi havia pack ni res.... ens expliques loq t'han ofert??? gràcies guapaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 2:03 pm

laiac ha escrit:IMPORTANT!!!!!!!!!!!!

SUPER MEGA KEDADA NINETES DESPEDIDA LAIAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Noies...........com vam comentar algun dia, i l'altre dia que vaig parlar amb la Tara, us proposo:

- Què us sembla una nit, sopar a casa meva.............(no cal anar de festa perque tema per xarrar en tenim un rato)....................
Posaria la taula a la terrassa o a baix al jardí, i podríem fer un soparet multi variat.......és a dir...............vam dir de què cadascú portes una cosa........truites, jo alguna quiche, torrades, coca amb recapte!!!!!!!!!!!! o bé-...........plan 2.....anar les que poguem a comprar al mercadona o on sigui, i fem un soparet compartit!!!!!!!!!!!!!!!1

No és que no vulgui fer sopar eeeee......però segons els que siguem, millor fer-ho així i cap complicació per ningú...............ahhhhhhhhh la beguda la poso jo, i si us voleu quedar a dormir cap problem!!! hi ha espai!!!!!!!!!!!!1

Seria un bon dia el dissabte 18 de juliol!!!!!!!! però haig de confirmar si tinc una altra despe fora!!!!!!!!!!! és que el 17 no puc....no us fa res que sigui en dissabte no????????????????'

Bé.............a veure què n'opineu!!!! i ja dic, les que els hi faci mandra anar cap a casa......a dormir aquí!!!!!!!!!!

Patunets!!!!!!!!!!!!!

Ei laiac!!!!!! doncs a mi em sembla molt bona idea!!!! jo cap problema!!!! m'hi apunto!!! en quant a com fer el sopar, ja ho decidiriem, q és lo de menys!!! el q hem de fer es petar la xerrada com sempre i passar-ho genial!!!! aix, quines ganes de q sigui l'1 d'agost, no????????????? jejejeje

muaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 2:06 pm

estiu2010 ha escrit:
blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:
Giss ha escrit:Hola ninetes!!!

Les samarretes ja estan demanades... les tindrem el dia 15!!!!
Desprès hem fet un vol pel Reus, no havia aglomeració de gent eh?
La quedada d'avui ha estat molt fructífera! jeje

Black i estiu, al final us hem demanat una XL, hem pensat que és la que us anirà millor, pel tema de que son molt curtes...

Sí, la quedada la fem dimarts per a que la Papallona pugui vindre. Ja quedarem en l'hora i tal.

Petonets! M'hen vaig a dinar a casa de ma germana, que celebrem el cumple del meu nebot. Ja arribem tard!

Mua!

Guapa!!! perfecte, a veure que tal queda la XL!!! jejejeje, es la que has agafat tu, Nur????

doncs res, quina llàstima no haver anat!!!!

a espera-se a dimarts!!!!!

muaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

hola guapa!!

nena, quina llastima que no hagis pogut venir!!
ara la proxima quedada... dimarts!!! allí estaré!!

en tema camisetes jo no ho tinc clar... és que la L m'anava bé de cos, però era molt molt curta!! i em sentia incomoda... la veritat, i llavors la noia de la botiga ha dit que el dimecres li arribaran les talles XL i que el dijous ens podem passar per emprobar-les, i jo dijous baixaré a Reus a veure com és la XL i a veure si ho veig mes clar. Llavors decidiré si L o XL.

Pero quedava molt curta??? set veia el melic?? o no tant?? aix, no se!!!! esq crec q la XL m'anirà gran!!!! xq jo a males em poso una altra de tirants fineta a sota x a q no es vegi tan curta!!! si vas dijous potsr jo también m'hi apunto i me l'emprovo también!!! xq com hem quedi gran..... ggggggggggggg jejejejeje

ome jo tmb opino com tu voleu dir q una xl no sera molt gran???jo fai servir la l x no marcar res xo una xl???on es la botiga???xq si aixo dema al mati mi paso!!!

jo li vaig comentar a la Giss que si podia trucar per demanar q em fessin una L enlloc d'una XL em faria un favor, xq tot i q em vagi curta faré com la tara, una samarreta a sota i ja està!!!!! prefereixo q em vagi una mica curta q massa gran!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 2:10 pm

estiu2010 ha escrit:Laiac tu digues el dia q et va be xq segur que els tens tots plens i naltres intentem amoldar-nos a tu no pateixis

Quina mandra em fa anar a treballar.....les tarde em maten...

Black i com es q no vas en cotxe???xl parquing??jo et puc dir un lloc x aparcar per als treballadors i es gratuit!!

Bueno ninetes jo fins el dissabte no podre quedar i nomes podre venir poca estona xq a les 3 i mitja em de ser a falset que ian els campionats de catalunya i el xic a danar a correr!!!

Bueno ja direu alguna cosa de dissabte...

Petonets

Nenaaaaaaaaaaa, doncs no vaig en cotxe xq em surt més a compte anar en bus, q em deixa al costat i no m'he de preocupar per on aparcar el cotxe!!!! crec q em surt més barato el bus q el gasoil d'anar cada dia amb el cotxe!!!!

així q dius q saps d'un lloc on podria aparcar el cotxe i q és gratuït??? ja em diras a on!!!!!! xq potser algun dia si q vaig en cotxe, per despres aprofitar per anar a comprar o algo i m'anirmia bé saber a on!!! no será aquell pàrking q posa privat quan baixes les escales del costat de la diputació, no???

bé, ja epxlicaras!!!! muaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 2:12 pm

tara ha escrit:Hola ninetes, aquest mati, he sortit a ezmorzar, i cuan tornava a la ofi, em truca el de Alcolor, (suposo que la maria li ha donat el telf), i no res que el nem a veure, que ens vol ensenyar els seus treballs, etc. i no se si anar-hi o que!

Guapa!!!! a mi también em van trucar, dient q com q feia la boda a l'orangerie, bla bla... jejeje, però li vaig dir q ja en tenia de fotògraf!!!!

per cert, ara em fas recordar q demà a la quedada t'he de portar els papaers del meu fotograf, per a q vegis q ens ofereix!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dl. jul. 06, 2009 2:16 pm

Hola boniques¡¡¡¡

Laiac, jo aquest divendres si que puc. Dissabte vaig de boda però no passa res¡¡¡¡¡¡

Tara com va tot?

Giss, al final no em vas dir res petarda¡¡¡¡¡¡

Nur, ja de vacances oi?

Black, com va el primer dia de feina?

Estiu, com vas acabar el dissabte per la nit?

Happiness, la resaca millor?

Eli, que tal?

Papallona demà ens veiem¡¡¡¡

Un petonet¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 2:17 pm

Per cert ninetes!!! que m'heu preguntat q tal el primer dia.. molt bé!!!! la gent molt maca i se m'ha passat el matí volant!!! a veure si continua la cosa igual!!!! seria genial!!!!

i demà quedada, no??? a quina hora i lloc?????

proposo a les 17:30 al Viena!!!!!! que us sembla?????

Laiac, jo aquest divendres no se segur si podré, xq voliem anar a Bilbao al concert de Placebo q es dissabte a la nit, però ja marxar el divendres x aprofitar una mica... pero encara no se si hi anirem... em fa cosa marxar amb mon pare malaltó.... i q son molt km i més de 5 hores de viatje en cotxe!!! a veure que decidim al final... xq al final vaig aquesta tarda al dentista (enlloc de dimecres) i em faran mal, jeje, i a veure com em va!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 3:29 pm

Ninetes!!!! HELP!!!! estic fent una comanda de vistaprint!!! i vull fer, amb les tarjetes de visita, les tarjetes amb les instruccions per l'arros... n'havia vist algunes amb unes instruccions molt gracioses pel foro, però ara no les se trobar... a alguna li sonen??? gràcies!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 06, 2009 3:33 pm

Black! Tens privi! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 06, 2009 3:44 pm

nur_jor ha escrit:Black! Tens privi! :-)ok:

Guapaaaaaaaaaaa, moltes moltes gràcies!!!!!!!!!!!!! ets una crack, era el q buscava!!!!!!!!!!!!!!!

GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 06, 2009 3:46 pm

blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:Black! Tens privi! :-)ok:

Guapaaaaaaaaaaa, moltes moltes gràcies!!!!!!!!!!!!! ets una crack, era el q buscava!!!!!!!!!!!!!!!

GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

aquestes imatges les tenia guardades a l'ordenador.
quan veig algo que m'agrada m'ho grabo!! i es que sino després no sé on ho he vist i no ho trobo!!!
així sempre ho tinc més a mà!
:-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat