Autor: miriameta » dj. des. 18, 2008 8:42 pm

Autor: lluneta29 » dj. des. 18, 2008 8:44 pm
miriameta ha escrit:Jo per mi ja esta be les 6:30
A on anirie be que quedessim?

Autor: ise » dj. des. 18, 2008 8:59 pm

Autor: ise » dj. des. 18, 2008 8:59 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Jo per mi ja esta be les 6:30
A on anirie be que quedessim?
A on vulgueu... ei ja em direu km heu kdat ok? Molts petons que he de marxar!!!! Petons i mil petons!!!

Autor: miriameta » dj. des. 18, 2008 9:07 pm

Autor: ise » dj. des. 18, 2008 9:10 pm

Autor: miriameta » dj. des. 18, 2008 9:20 pm

Autor: ise » dj. des. 18, 2008 9:22 pm

Autor: miriameta » dj. des. 18, 2008 9:27 pm

Autor: Pacresol » dj. des. 18, 2008 11:24 pm

Autor: lluneta29 » dv. des. 19, 2008 8:59 am
Pacresol ha escrit:hola chicas!!!
miri, tu reunete con losprofes y algo sacaras en claro ... y ves coge apuntes y aguanta que en cuanto te des cuenta pasara el añito y ya esta, y yo iria a la cena, no te agobies
lluneta, espero que haya ido bien la cenita y respecto a los temarios nose mira los temas de opos y mezclatelos de todo un poco de los libros que tengas, yo cuando me saque las mias, (me imagino que no tiene nada que ver con las tuyas), no tenia temario alguno sino que me dijeron que era una mezcla de varios temarios y si los queria tenia que comprarme todos los temarios que habian mezclado, no los compre pero los consegui y saque de cada temario lso temas que eran de mi opo y asi me elabore mi temario de oposicion jejejeje!!!
ise bienvenida al club de los currantes yo tambien curro mañana tarde y el find ya ves...
joer que bien eso de poder decir que dentro de x dias tengo vacaciones yo eso no se que es... en fin me tocara currar todos los dias menos 24 25 31 1 y 6 y esos seran mis dias festivos de estas fiestas.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ise » dv. des. 19, 2008 9:19 am
lluneta29 ha escrit:Hola! Bon dia... no podia dormir... quina me...![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dv. des. 19, 2008 9:21 am
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Hola! Bon dia... no podia dormir... quina me...![]()
![]()
Bon dia wapi!!!![]()
![]()
Com va anar el sopar???
Doncs no t'havia enviat el missatge pq pensava que encara dormiries i no et volia despertar...
Jo avui també he dormit bastant malament...m'he despertat moltes vegades...
Abans mirava el cataleg del zara i m'he enamorat d'unes sabates...jo i les sabates!!!! jejeje

Autor: lluneta29 » dv. des. 19, 2008 9:26 am
ise ha escrit:Molt bé nena!!! i tu que vas regalar???

Autor: ise » dv. des. 19, 2008 9:28 am

Autor: ise » dv. des. 19, 2008 9:31 am

Autor: lluneta29 » dv. des. 19, 2008 9:33 am
ise ha escrit:jejeje això de "lloveran libros" et va inspirar! jejeje a veure que no està gens malament regalar llibres!!!![]()

Autor: lluneta29 » dv. des. 19, 2008 9:34 am
ise ha escrit:Ahir que també tenia el dia tonto, quan vaig acabar de treballar vaig anar a fer uns encarrecs per Molle i vaig mirar botiguetes... em vaig emprovar un vestit super sencill pero molt xul·lo, pero al ser de licra marcava un huevo, i ara no se si quedar-me'l o no...és el que em va agradar més com em quedava pero es marcava tot!!!!