"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dv. feb. 05, 2010 10:12 pm

Ei! guapis! demà us espero a casa meva ok?
A partir de les 10h... quan vulgueu!

Quantes novetats no?

Laiac... al final marxes o et quedes?

Tara... qué guapa! seguro que estás gúapísima! me gusta mucho ese corte de pelo

Torsaeann... quan t'aixequis del llit i et treguis les leganyes ja saps! t'espero a casa!

Nur! estàs fent cursos per internet? aix jo no tinc temps però també m'agradaria!

Elxa! ya estarás en Madrid! que os lo paseis genial! ya nos contarás!

Papallona!´ens veiem demà no? ja mirarem lo de aire de fiesta

Monxi! lo mismo digo, demà en parlem! t'espero!

Happi! tu vendrás o curras? ah, por cierto, ayer estuve en nuevos destinos... y muy bien eh? el trasto genial y los presupuestos bastante majos. Ya os contaré mejor.

Besitos a todas guapis!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 10:37 pm

Giss ha escrit:Ei! guapis! demà us espero a casa meva ok?

Quantes novetats no?

Torsaeann... quan t'aixequis del llit i et treguis les leganyes ja saps! t'espero a casa!

Nur! estàs fent cursos per internet? aix jo no tinc temps però també m'agradaria!

Happi! tu vendrás o curras? ah, por cierto, ayer estuve en nuevos destinos... y muy bien eh? el trasto genial y los presupuestos bastante majos. Ya os contaré mejor.

Besitos a todas guapis!

Demà vindré sobre les 10.30 fins les 12.00 oks?

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 10:56 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetesssss!!!!!!

Com esteu precioses????? nosaltres portem tot el dia d'aqui cap allà....bé ell al cotxe i jo d'aqui cap allà....jejejejejejejej. Hem anat a solventar unes cosetes i tan aviat sapiguem alguna coseta us ho explico.....Per cert, avui molt millor....

Elxa....uolaaaaaaaaaaa!!! estic aqui....porto uns dies que desconectada del tot....jejejejeje i tu com va per la oficina? feina o que??

Tara....canvi de look???? a veure si ens arribaràs pel-roja i amb cresta...jejejejejeje. Que t'has de canviar si a mi personalment m'encanta l'estil que portes....

Laiac.... estic bé del tot avui jejejejejeje. I tu??? que tal la feina? tot bé'

Torsaeann.....4 MESOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* MOLTES FELICITATS BONIQUETA MEVAAAAAAAA!!!!!!!

Nur...com estàs tu? jo avui bé gràcies pels ànims de veritat!!!!! per cert, que tal el curset?? jejejejeje. Segur que treus matricula d'honor...jejejeje >.-<:

Petonets a totes que vaig a fer classes....ok????

Fins a la nit!!!

Me n'alegro que avui estiguis més bé, muas!!!

Pel curset... ara acabo d'enviar la primera activitat... i res, a esperar que me l'avaluin!! Ais mareta... I dimarts ja a per la segona. Hem de fer una activitat per setmana i despres un projecte final!
Ais ais ais...
Nur... no tenies feina???? Doncs té més feina!!!!!!! Que ruc que sóc... jajajaja!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 10:58 pm

torsaeann ha escrit:Nur, això del traje és normal que no et digui res...el meu tampoc m'ha dit res de res....

Ja... és normal... però em moro de la curiositaaaaaat!!!! I és que jo sóc molt impacient!!! jajaja Tu no tens curiositat?? jijijiji
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 11:00 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

M'he empanat fent l'album de fotos i mireu quina hora es!!!!!!!!!!!!!! Ja tinc la primera part llesta!

Dons ja tinc "new look", me l'he tallat curtet, tipus becam (happi ja se que no s'escriu aixi!), pero no tat estrident, ara sembla que tinc 15 anys!
Despres em faig una foto i us la passo vale, que he de marxar ja cap al sopar!!!!!!!!!!!!!!

Parlem mes tard, cuan acabi de sopar marxare! Ja direu alguna cosa de dema!

Woooowwww!!! Tara Beckham!!!!! Nena, quines ganes de veure't! No et reconeixerem, jejeje! Segur que deus estar guapíssima!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 11:01 pm

Giss ha escrit:Ei! guapis! demà us espero a casa meva ok?

Quantes novetats no?

Besitos a todas guapis!

Ok nineta! Ja faré cap!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 05, 2010 11:03 pm

NINETEEEEEEEEEEEEESSSS!!!!!!!!!

buffffff tic tirada al sofà, tipa perque avui he fet dos pans (d'olives i nous) i hem fet una fondue de formatge!!!!i tinc una son!!!!!

com va el divendres???????
happi......avui he volgut comprar-me dues plantetes per al cuina i he anat al centre botànic....es que m'encanta!!!!i colta.....que també els hi has dit algo??? es que la noia algo m'ha comentat!!!!! hi havia uns centros i unes flors tan naturals com artificials.....xulissim!!!!!!

GISSSSSssssssssssss si si. ara contesto al mail, però colta....ja he comentat que no marxava al final...encara m'esta intentan convèncer però jo sola no m'hi quedo!!!!! tot i això, com que al final no ha marxat avui i marxarà demà a la tarda per estar amb mi, suposo que al matí em quedaré amb ell!!!!!!! ja ho tens tot pels detallets??????!!!!

miro un ratet la tele i a mumi!!!!!!!

Patunets precioses.........demà dic algo!!!!!!!1
muaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » ds. feb. 06, 2010 7:30 am

Bon dia ninetes!

Mireu quines hores... per un dia que puc dormir! i ala! m'aixeco més d'hora que quan marxo a treballar... jo! després em moriré de son!
pèrò mira... estava al llit desperta fa estona i he pensat: deuen ser les 9h... i m'aixeco decidida i veig que són les 7.15h!
No res nena... el meu cos és així... està com una cabra.

Laia nena, no et preocupis... és normal que si al final us quedeu vulguis passar el matí amb ell, tranqui... encara em quedaran coses per fer! i moltes! encara que no us ho creieu!

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. feb. 06, 2010 2:04 pm

Hola ninetes!!

Giss, si que t'has llevat aviat nena!! Que els findes són per dormir! jejeje... Nineta, estic molt contenta d'haver pogut venir a ajudar-te!! Que encara no havia pogut fer detallets jo! M'ha agradat això!!

Aquesta tarda al final no anirem al coso blanco... així que aprofitarem per anar en busca i captura d'aliances! A veure si per fi les trobem!!!! Que començo a estar nerviosa amb el tema... A veure si quan em torno a conectar puc dir: ja tinc aliances!! jejeje!!

Petonets a totes!! Que passeu un molt bon finde!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. feb. 06, 2010 3:37 pm

Ninetes....bones!!!! que tal esteu??

Com anat el fer detallets??? jo vull veure com ha quedat tot? Gisss alguna fotillo por privi....jejejej. Saps que no he podido que trabajo, a ver si la cosa mejora y los sábados no trabajaré más....

Nur...wapiii!!!! així que anàveu al Cos Blanc???? vull a mi m'agradava quan era petita...però ara se pq ma mare es cagava en tot quan desprès de 1 setmana encara sortia confeti per tot arreu...jejejejej. Així que a veure aliances, no???? doncs que tingue sort i a veure que tal....

Laiac....no has marxat al final??? tot bé??? això espero de veritat!!!!

Papallona...que tal l'altra dia el Sr. Doctor???? jijijijijiji...com va anar????? treballes aquest finde??

A totes les demès....espero que passeu un bon finde i res demà jo tinc calçotada...Por finnnnnnnnnnn!!!!! i aquesta nit he decidit fer un soparet per tots 2 per oblidar una miqueta la setmana que hem passat així una mica fotudeta....ja sabeu, no????
Per cert, ultimem unes cosetes aquest finde i el Dilluns us dono una noticia!!!!! jejejejejej.

Vaig a fer classe i a descansar i disfrutar del finde!!!!!

Petonets enormes a totes!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » ds. feb. 06, 2010 4:23 pm

hola wapes!!!
Aix Giss jo aquest dematí m'hedespertar a les 7.15 i el ninet.. también i no nono tornem al llit no pot ser.. i fins les 9.15 del tiron jejej....

nur a mi también m'ha agradat lo de fer detallets .. el dit se m'ha recuperat rapid jiji i nena no et preocupis per les aliances.. que tenim tempsssssssssssssssssssssss

i que us heu akabat el xurrosssssssssssssssssssssssssss aixxxxxxxxxxxxxx

happiiiiiiiiiiiiiii
l'altre dia bueno.. he perdut mig kilo desde lultima vegada.. pfff.. o sigu que igual... m'ha dit que per les nits podia fer alguna barrita o un mejunge que m'ha dit....ja t'explicaré...
i res fins dijous.. aix.. em va fer pupita... pero bé...
tu que tal?¡'¡' que faras avui?¿?¿

bueno ninetes avui de trankis a casa no tinc ganes de molt no se que em passa... estic com depre....

a totes un petonet!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » ds. feb. 06, 2010 5:03 pm

Hola boniques que tal?
Giss, el iinal ja tens els detalls acabats?
Happi, Noticia?aiaiaiai......
Papallona, no estiguis depre nineta¡¡¡¡¡¡¡
Elxa, que tal por los madriles?
Tara, jo vull anar de calçotada...quina enveja.....
Estiu, com va amb la pitufa?
Nur, que tinguis molta sort amb les aliançes val?
Laiac, que tal el mati? ejem ejem...jajajajaj
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » ds. feb. 06, 2010 6:22 pm

NINETEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!

Com ha anat aquest matí!!!!!!!!
GISS...........heu fet molta feina????molts detallets i cosetes...........????'i he OIDO XURROSSSSSS????????tinc un mono de xurros de fa dies....jijijijii......

Sento no haver vingut...però segons els horaris que fa i al marxar preferia quedar.me per aquí a caseta, hem esmorzat juntets, ell uns ous fregit amb pa....i hem estat per casa....i bé....llàstima que no ha marxat tan bé però que hi farem,,,,

Ara tic soleta a casa, i tic tan xof que ni m'aixeco del sofà per estudiar!!!aviat suposo que niré un ratet a reus a veure si vaig a pendre algo!!!.....

A verem......

HAPPI.......SEGUR que serà una bona noticia...........aixxxxxxxx espero en candeletes a veure què ens dius.....i aquesta nit soparet....m'encanten aquests sopars a dos a mi!!!!!

PAPALLONAAA!!!!ànimuuuuuuuuuuuuuuu......jopeta això no pot ser eeeeee, vols dir que no comencem a tenir crisis primaveral???jijijij amb les ganes que tenim de que faci bon temps!!!!almenys jo....sabeu que el dia 10 fa un any que ens vam comprar la casa?????i feia un bon temps!!!!

TARA?????? i la calçotada bé¿¿¿¡jo en principi n'hagués tingut demà...,,,

TORSEANN.......què previsora...ara responc al mail.......

NUR.....aneu a per les aliances?????? a veure si ens trobem per Reus!!!!......i teniu sort!!!

ESTIU...com va el finde???no has treballat no???has anat a casa la giss???

i elxa.......espero que desconecteu molt!!!!!

Patunets ninetes............
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. feb. 06, 2010 7:00 pm

Papallona* ha escrit:hola wapes!!!
Aix Giss jo aquest dematí m'hedespertar a les 7.15 i el ninet.. también i no nono tornem al llit no pot ser.. i fins les 9.15 del tiron jejej....

nur a mi también m'ha agradat lo de fer detallets .. el dit se m'ha recuperat rapid jiji i nena no et preocupis per les aliances.. que tenim tempsssssssssssssssssssssss

i que us heu akabat el xurrosssssssssssssssssssssssssss aixxxxxxxxxxxxxx

happiiiiiiiiiiiiiii
l'altre dia bueno.. he perdut mig kilo desde lultima vegada.. pfff.. o sigu que igual... m'ha dit que per les nits podia fer alguna barrita o un mejunge que m'ha dit....ja t'explicaré...
i res fins dijous.. aix.. em va fer pupita... pero bé...
tu que tal?¡'¡' que faras avui?¿?¿

bueno ninetes avui de trankis a casa no tinc ganes de molt no se que em passa... estic com depre....

a totes un petonet!

Si que va fer pupita....és el que menys m'agrada!!!!! i encara que intenta donar-m'he conversa ho notooooooooooooooooo!!!!! jejejejeje.
Avui farè de 1r una amanida tropical, però jo sense salsa rosa ni arròs, pq el tinc prohibit aquesta setmana, però de 2n farè confit d'ànec...però mira....el dilluns a base de piña!!!!! i de postre...jo un iogurt i desprès per ell li he comprat una tartaleta de fruita i cremaaa!!! jejejejejej i el que si que provarè serà el vi que em van fer per les festes al cole....
Nur...l.tu ho has provat ja el rendé masdeu (el vi que van donar)???? jejejeje. Normalment els d'aqui están deliciosossss!!!!!

Què et passa nena???? dius que estàs depre??? i això??? el temps o que??? venga molts ànims wapetonnaaaaa :-()-) :-()-) :-()-)

Que passeu un bon findeeee!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. feb. 06, 2010 7:06 pm

Bé es nota que és Dissabte eeeehhh!!!!! jejejejejejejej. Estem aqui la Papallona i jo mano a mano....jijijijijij
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » ds. feb. 06, 2010 7:09 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!
Ja estic per el piset, estic tipa com una mitja, com diu la meva yaya! Aquesta nit algo light!!!!!!!!!!!!

Ninetes veig que avui hi ha poques ganes de res, jo tampoc tinc gaires ganes de fer res, intentare acabar el hoffman, a veure que surt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes molts anims i parlem mes tard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » ds. feb. 06, 2010 7:32 pm

Happiiiiiii el vi no te'l pots deixar.....per una copeta......mmmmm confit danec..MENCANTAAAA!!!!........jo aquesta nit si anem a sopar amb dos amics no sé si pendre'm una copa o la botella sencera........no estaria mal!!!!......al final.........ara ja marxo cap a reus....bé, m'haig de canviar i jatà!!!

Tara......com una mitja?????que bo...que mona........com ha anat la calçotada!!!!

PATUNEEEEEEETSSSSSS!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » ds. feb. 06, 2010 7:40 pm

NINETEEEEEEEEEEEeessssssssssss!!!!!!!

marxo......me'n vaig de soltera avui!!!!!!!!!!!

MOLTS PATUNETS A TOTES!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » ds. feb. 06, 2010 9:41 pm

gràcies pels animus ninetes... aix.. no se però estic depre....
happi... jo avui no he fet molta bondat.. no tinc ganes... pero demà ja a raja tabla jopeta... amb lo que m'agrada cuinar i menjar!!! haig de comprar-me vitamina C....

torsaeann.. tas millor....????? avui hem fet feïna ehhh...Giss quants hem fet?¿?¿?

laiacccccccccccccccccccccccccccccc que vol dir que estas de soltera.. sortiras por ahíiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?¿?¿

i no res.... nur com ha anat lo de les aliances!!!

Tara.. tipa com una mitja.. aquesta es nova... mmmm qeu boooooooooooooooooo

bueno.. ara estava mirant rams per internet... porto un lio mental... bueno parlem

elxa .. segur que no pares!!

muas!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dg. feb. 07, 2010 2:54 am

NINETEEEEEEEEEESSS!!!!!

BONA NITTTTTTT o BON DIA JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
són les 2,50.....he arribat fa una mica, però entre que he passejat a la Duna i m'he menjat els kiwis....i ara, com que tinc el portatil de la feina pos-.........aprofito a mirar què diuen les meves nenes!!!!!!!

Això està paradet desde que he marxat.....papallonaaaaaaa ÀNImUUUUUUUUU i pel ram....ves a la floristeria que t'agradi i allí t'ensenyaran un munt de rams....segur, tranqui!!!!!!

Nu res ninetes, jo he anat a sopar unes llesketes i a ballar una mica, però no gaire, no estava molt d'humor i tenia son!!!!

demà al matí m'aixecaré aviadet!!!!

MolTS AnimusSSS A TOTES, i MOLTS MOLTS PATUNETS!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants