Laiac....pendoncilla....mira quines hores d'arribar, no???? jejejejjeje Ben fet...!!!
jijijijiji. Com estàs???Papallona....arriba...arribaaaaa!!!! no ens capfiquem amb el menjar pq sinó si que deborarem tot el que vegem....no?? Jo avui tinc calçotada i encara que em va dir que la salsa ni la tastès...jaaaa!! lo lleva claro....Yo por la salsa de calçots de mi madres..MAAATOOO!!!!
jajajjajaja quin humor de bon mati a les 7:35...Nosaltres ahir vam estar sopant i molt bé....sense tele, ni auriculars escoltant el futbol i l'ànec em va quedar de vici, però no me'l vaig poder acabar tot i esk estic perdent facultats....jejejje...però el vi...aixx mreta el vi...ens vam trincar la botella tots 2 així que jo a les 11:30 estava crokis al sofa!!!! però mira per un cop de tant en quan que ho fem, no haviem de donar explicacions i sobretot, no agafar el cotxe....doncs apa pa'dentro se ha dicho!!!!! jijijijijij
A veure com va aquesta setmana pq demà dilluns i dimarts tenim metges pel genoll i espero que no ens diguin res més greu que lo que ens van fotre la setmana passada....així que no res....Molts petonets i vaig a fer feina!!!!

encara estic enfadada eeee
em deus un regalituuuuuuuuu!!!!!!