NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » ds. des. 27, 2008 12:51 pm

Nenes!!! Com us va el Nadal?? Com van les festes?? Esteu desaparegudes... això està moooolt mort!!! :star:: :star:: Què hem de kdar dilluns noietes??? Tarda o matí... a mi m'és igual però potser millor tarda que s'aprofita més no?? En fi no hi deu haver ningú... només dir-vos que s'apropa el dia que puguem dir que ens casem l'any que ve!!!!!!!!!! Ja kdar menys...
Què us han regalat el pare noel? Jo no em puc queixar!!! Però d'anell res de res... aveure si aq any que ve cau... :--( :--( :--(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. des. 29, 2008 4:11 pm

Noies!! Què el post de lleida està baixant... no pot ser!!!! Vaaa... que són vacances haurieu d'estar per aki!! Heu vist que ja ens falta molt poc?? Ho han canviat i ara som les segones, pq hi ha el 2011 damunt nostre... què fort! Aviat el compte enrera i tot això... km mola!!! Miriameta a punt d'entrar al teu any eh!!! Què voltes per aki?? Hem kdat aquesta tarda... xxcool xxcool
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. des. 29, 2008 4:42 pm

Holaaaaaaa!!!

Us quede molt poquet si!! Daqui a 3 dies podreu dir que us caseu l´anyque ve, que ja se que en teniu unes ganes tremendes!!!!

I jo... podre dir que em caso aquest any... quin cague... al gener quedaran 8 mesos.. això va baixant molt...

Estic a Vendrell perque m´han donat 3 dies de festa. (Per fi!! xx;-.) )
I pasare la nit de cap d´any amb la sogra, el meu nene i la seva family!!
Será divertit.
L´any passat vaig passar el nadal fins el dia 1 a Andorra esquiant..

Us desitjo que entreu al 2009 amb felicitat!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: Muacssssssssss!!!

I aquesta tarde paseusho molt be. Sento no poder anarhi... :(

:-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: gemma84 » dl. des. 29, 2008 7:56 pm

HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAPESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BONES FESTESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD

Com van les festes de Nadal? i el Pare Noel??? s'ha portat be?? jo la veritat es que no em puc queixar, pel que es veu he sigut bona nena!!! jejejejejej
Nenetes d'aqui a un no res ja podrem dir la mitica frase de : L'ANY QUE VE ENS CASEMMMMM!!!!! i Miiriameta: lo teu si que serà fort, ja podras dir, aquest any em caso!!!!! en tinc unes ganes ja!!!! que expliqueu de nou wapes????

PETONETS REINES!!!!!!

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. des. 29, 2008 9:09 pm

hola princesesss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

estic viva!!!!!!!!!jejejejejeje
he estat molt liadeta....entre festes i el finde que he tingut aki als papis ufff.....i ara estic molt cansada.
Gracies per recordaros del gos, pero no l'operen fins al 31......vaja que me pasare cap d'any soleta i am el gos ....ja veurem com. El veterinari traumatoleg que l'ha d'operar el va visitar el 24 i ens ha donat medicament per tres mesos i va dir que la setmana que ve l'operaria....total que aixo se fa mes llarg que el "parto de la burra"JEJEJEJE
Per cert, BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)
Que ja quede menos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIRIAMETA el teu any ja es aki!!!!!!!
que tal els Nadals a totes?? per mi enguany han sigut raros i molt estressants pero mlt be neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. des. 29, 2008 9:59 pm

cuca lleida ha escrit:hola princesesss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he estat molt liadeta....entre festes i el finde que he tingut aki als papis ufff.....i ara estic molt cansada.
Gracies per recordaros del gos, pero no l'operen fins al 31......vaja que me pasare cap d'any soleta i am el gos ....ja veurem com. El veterinari traumatoleg que l'ha d'operar el va visitar el 24 i ens ha donat medicament per tres mesos i va dir que la setmana que ve l'operaria....total que aixo se fa mes llarg que el "parto de la burra"JEJEJEJE
Per cert, BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)
que tal els Nadals a totes?? per mi enguany han sigut raros i molt estressants pero mlt be neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Nenes per fi heu aparegut!!! Quina il.u!! A veure... cuca no cal que t'ho passis sola el cap d'any... pots venir a casa meva a sopar i dsps marxar, què tal?? Sense cap compromís, només el deixaries sol un parell d'horetes, i les altres si no feu res también veniu: ise (encara que sé que tens plan però si falla...) i gemma... ens kdem a casa sopant i dsps jugarem a jocs de taula o cantarem amb la playstation. A tu miriameta ja no et dic res pq ja s é que estàs al Vendrell!!
Ànims cuca que tot és pel gos!!! Que us l'estimeu mooolt!!
Amb la ise aquesta tarda ha anat molt bé, he comprat el regal del jordi i de pas un vestidet molt mono...
Gemma!! Com van les vacances?? Jo es que es la primera vegada que faig tantes vacances juntes!!! I per Nadal... com mola!!! Res, demà ja us diré alguna coseta més!!! Abans d'acabar l'any i poder d ir l'any que ve... Heu vist que ja tenim un post del 2011?? Ja no som les últimes... !!!! Ja ens queda mooooolt poc... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. des. 29, 2008 10:01 pm

X cert... cuca... ens kden 1 any i 5 mesos i baixant.... avui menys de 1 any i 5 mesos!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dl. des. 29, 2008 11:40 pm

hola chicas!!!
que tal??? como van de momento las fiestas??? espero que bien!!! yo muy agetreada estos dias, hoy buscando algo para fin de año por las tiendas en Lleida, asi en plan relampago pero... no he encontrado na de na.... en fin, que se le hara no hay na pa mi ni que me quede bien jejejeje
pues na chicas que acaben bien las fiestas y ....
Bueno, y ya hemos dado el pago y señal para los muebles del comedor!!!! que bien!!! y he mirado algo de mueble recibidor pero... lo que me enseñan no me gusta na de na.... teneis alguna idea???

:-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: Pacresol » dl. des. 29, 2008 11:47 pm

hola chicas!!!
que tal??? como van de momento las fiestas??? espero que bien!!! yo muy agetreada estos dias, hoy buscando algo para fin de año por las tiendas en Lleida, asi en plan relampago pero... no he encontrado na de na.... en fin, que se le hara no hay na pa mi ni que me quede bien jejejeje
pues na chicas que acaben bien las fiestas y ....
Bueno, y ya hemos dado el pago y señal para los muebles del comedor!!!! que bien!!! y he mirado algo de mueble recibidor pero... lo que me enseñan no me gusta na de na.... teneis alguna idea???

:-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)
Pacresol

EntradaAutor: gemma84 » dt. des. 30, 2008 2:58 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:hola princesesss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenes per fi heu aparegut!!! Quina il.u!! A veure... cuca no cal que t'ho passis sola el cap d'any... pots venir a casa meva a sopar i dsps marxar, què tal?? Sense cap compromís, només el deixaries sol un parell d'horetes, i les altres si no feu res también veniu: ise (encara que sé que tens plan però si falla...) i gemma... ens kdem a casa sopant i dsps jugarem a jocs de taula o cantarem amb la playstation. A tu miriameta ja no et dic res pq ja s é que estàs al Vendrell!!
Ànims cuca que tot és pel gos!!! Que us l'estimeu mooolt!!
Amb la ise aquesta tarda ha anat molt bé, he comprat el regal del jordi i de pas un vestidet molt mono...
Gemma!! Com van les vacances?? Jo es que es la primera vegada que faig tantes vacances juntes!!! I per Nadal... com mola!!! Res, demà ja us diré alguna coseta més!!! Abans d'acabar l'any i poder d ir l'any que ve... Heu vist que ja tenim un post del 2011?? Ja no som les últimes... !!!! Ja ens queda mooooolt poc... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Hola wapa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nosaltres per fi d'any, bueno, demà a la nit anirem a sopar a casa dels pares de l'Enric i despres anirem una estoneta a Pacha. La veritat es que ha costat de decidir, els amics de l'Enric van de pubs i les meves amigues a Pacha, però la veritat no es que en tingués moltes ganes ja que es un local massa petit. L'Enric va dir d'anar els dos a la Fonda però bueno, al final vam decidir anar a Pacha i si ens cansem al cap i a la fi tenim casa ben aprop! jejjejeej!!! disfruta molt de les vacances que encara queden uns dies eh??????jejejeje!!
Petonets wapaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: Pacresol » dt. des. 30, 2008 3:44 pm

Bueno chicas!!! Que vaya bien fin de año y nos vemos por aqui el año que viene!!!! :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)
Pacresol

EntradaAutor: cuca lleida » dt. des. 30, 2008 7:44 pm

lluneta29 ha escrit:X cert... cuca... ens kden 1 any i 5 mesos i baixant.... avui menys de 1 any i 5 mesos!!!!!!!!!!

biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
je ens kede molt menos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i d'aki a dos dies podrem dir que ens casem l'any que ve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moltes gracies per la invitacio guapa estic molt agraida!!! de veritat!!!!
per cert jo vull veure el vestidet!!!!!!!!!!!!!!! posa una foto neu:-D neu:-D :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » dc. des. 31, 2008 9:32 am

Hola boniques!!!!!

:-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: miriameta » dc. des. 31, 2008 1:49 pm

Holaaa nenes meves!!!

Us desitjo que entreu al meu any amb molta felicitat i molt bons desitjos!!!

Mil besitos per cadascuna de vosaltres!!!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::

:-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)

Vec que casi totes heu asomat el cap per aqui, feie dies que no pasave això!! A vere si segueix aixi i tornem a pujar el post!!

Un brindis per totes!!!! :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 31, 2008 3:41 pm

:-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)
molt bon any a totes!!!! I mooolts mooolts petons!!! Que vagi bé la nit de cap d'any i aquesta nit ja podrem dir: ENS CASEM L'ANY QUE VE!!!! NO QUEDARÀ TANT LLUNY!!!! NENES AIXÒ JA S'APROPA...
Miriameta... entrem al teu any!!! ::love:: X cert, ens deus un regalet de Nadal que vas dir que ens diries per aquestes festes... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: gemma84 » dj. gen. 01, 2009 8:59 pm

:-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)

FELIÇ ANY 2009 A TOOOOOOOTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!

Ara si que ja podem dir que l'any que ve ens casem i que a finals d'aquest any ja haurem d'anar a mirar el vestit!!!!!!!!! Miriameta tu ja no has de dir l'any que ve, tu ja has passat a puguer dir aquest any em caso!!!!!! que fort!!!!
Com va anar la nit de cap d'any? nosaltres vam sopar a casa dels pares de l'Enric i despres vam anar una estoneta a Pacha, no va estar malament, encara que m'ho havia passat millor els anys que havia anat a la fonda, més que res que al ser mes gran, pots anar d'un lloc a un altre, però bueno, si no es prova, no es sap!!!!

PETONEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS WAPESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!

xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
Imatge
gemma84

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 01, 2009 9:13 pm

gemma84 ha escrit::-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)

FELIÇ ANY 2009 A TOOOOOOOTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!

Ara si que ja podem dir que l'any que ve ens casem i que a finals d'aquest any ja haurem d'anar a mirar el vestit!!!!!!!!! Miriameta tu ja no has de dir l'any que ve, tu ja has passat a puguer dir aquest any em caso!!!!!! que fort!!!!
Com va anar la nit de cap d'any? nosaltres vam sopar a casa dels pares de l'Enric i despres vam anar una estoneta a Pacha, no va estar malament, encara que m'ho havia passat millor els anys que havia anat a la fonda, més que res que al ser mes gran, pots anar d'un lloc a un altre, però bueno, si no es prova, no es sap!!!!

PETONEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS WAPESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!

xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::

holaaa wuapa... exactament!!! Ja podem dir que ens casem l'any que ve i ja no keda taaan... aviat farà un anyet que ens coneixem eh!! Km passa el temps!!!
Jo opino com tú gemma, ens vam kdar a casa amb el singstar però m'ho havia passat millor altres anys a la fonda així que l'any que ve si hi ha pasta, potser si que repetim pq lo que és a casa.. no gaudeixes!!! Ja no queda res, miriameta!!! Què fort!!! ::love:: ::love::
Nenes, que ens casem l'any que ve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Es que jo encara no m'ho crec i conto que cada cop que passi el temps, encara m'ho creuré menys!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dv. gen. 02, 2009 11:51 am

:-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)

Ja som al meu any nenes... no m´ho crec... Gràcies per acompanyarme en aquest camí!!! Sou genials totes i cadascuna de vosaltres.

FELIÇ ANY 2009!!!!!!!!!!!!

Em queden 8 mesets casi.. i això baixe molt depressa, ja veureu com d´aqui poquet direu que us quede menys d´un any... jejej

Lluneta.. vec que t´enrecordes eh jejeje pillina!!
Quan passin reixos us diré la sorpreseta. :-)ok:

Avui faig 6 anys i mig amb l´Euge... que fort.. començem be l´any :-) :-) encara que ell hagi agafat un refredat de campeonat.. pobre meu.

Lluneta felicita al Jordi de la meva part!!! que avui es el seu cumple!!!

A totes molts besitos!!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dv. gen. 02, 2009 11:54 am

Miriameta preciosa que ja sóm al teu any!!!!!!
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: miriameta » dv. gen. 02, 2009 11:56 am

ise ha escrit:Miriameta preciosa que ja sóm al teu any!!!!!!

Es emocionant!!!!! xx;-.) xx;-.)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta