"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dl. feb. 08, 2010 10:07 pm

Hola!!

Ninetes… HABEMUS ALIANCESSSSS!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* jejejeje!!

Si si!! I sense pensar-ho, eh!! Aquesta tarda hem anat a una agència a mirar el viatge, i ens ha sobrat temps i diem… "anem a aquesta joieria d’aquí a mirar aliances"… i babum!! Han caigut!! Que contenta que estic!!!!!!!! >.-<:

I el viatge... que car!! Mare meva... Demà anem a mirar una altra agència a veure que tal i compararem preus...

Elxa, que vagi bé el soparet, a veure si la mami es recupera aviat! I d'anar a treballar... res!! A recuperar-se amb calma!

Laiac, si que està malaltó el teu ordenador, no?... cachis...

Happi, com anem? Era avui que anàveu al metge? Com ha anat?

A totes, molts petonets i fins demà!!

Vaig a mirar el internado... .:::tv::··
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 8:01 am

Bon dia ninetessss!!!!

Com es presenta el Dimarts??? ahir no vaig poder entrar ni a saludar....vaig estar durant el mati netejant i a les 12 anàvem al metge....i res, entre les classes per la tarda i tal...res de res..!!!!

Com esteu????

Elxa....ja has tornat!!!!! com va anar per Madrid?? he llegit que et va agradar molt???

Tara... ja has tornat al treball, no??? com s'ha presentat el 1r dia sent una dona casada????

I les demés...com esteu???
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 8:08 am

Elxa....ahir vaig anar a apuntar-m'he al nou centre esportiu....ens hem borrat de l'altre gym i avui comencem allà....si t'animes ja saps....hi ha un munt d'horarissss!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 09, 2010 8:11 am

nur_jor ha escrit:Hola!!

Ninetes… HABEMUS ALIANCESSSSS!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* jejejeje!!

Si si!! I sense pensar-ho, eh!! Aquesta tarda hem anat a una agència a mirar el viatge, i ens ha sobrat temps i diem… "anem a aquesta joieria d’aquí a mirar aliances"… i babum!! Han caigut!! Que contenta que estic!!!!!!!! >.-<:

I el viatge... que car!! Mare meva... Demà anem a mirar una altra agència a veure que tal i compararem preus...

Elxa, que vagi bé el soparet, a veure si la mami es recupera aviat! I d'anar a treballar... res!! A recuperar-se amb calma!

Felicitats bonica¡¡¡¡¡¡¡
Quin descans veritat?
Al final on vas trobar les aliances? com son? fes un mail i explica nineta¡¡¡¡¡¡¡
Sobre el viatge...son carillos...on vols anar?quina ruta?

Un petó princesa¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 09, 2010 8:12 am

Happi, que tal? i el teu nen? que va dir el sr.metge? on aniràs al gym?

Un petonet molt gran i espero que estiguis molt bé oks?

Mua¡¡¡¡¡ que tinguis un molt bon dia¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 09, 2010 8:14 am

Laiac, que tal? al final vas sopar? jo vaig menjar moltes tonteries ja que estaba sola i ara tinc pupa a la panxa...quin rotllo¡¡¡¡¡¡

Bueno bonica, que tinguis un molt bon dia i si tens una estona lliure...A ESTUDIAR¡¡¡¡¡¡ànims¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 09, 2010 8:15 am

Tara, que tal? espero que avui tinguis un bon dia a la feina i no t'estressis molt val?
Un petonet molt gran amore¡¡¡¡ mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 09, 2010 8:17 am

Elxa, leche jajajjajajaj com estàs? i la mami? que li passa? nineta molt malament de fer campana al curs aquest finde ehh¡¡¡¡¡¡jajajajajajaj és broma bonica¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Un petonet i ja ens explicaràs l'escapada romàntica....mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 09, 2010 8:18 am

Giss, que tal? avui ja dimarts.....ànims¡¡¡¡¡¡
Que tinguis un bon dia amb els nenitos¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 09, 2010 8:19 am

Papallona, que tal? com va tot? treballes aquesta setmana de que? quin horari? nineta no pares ehhh¡¡¡¡¡

Mil petons¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 09, 2010 8:20 am

Estiu¡¡¡¡¡ que tal? com va?
Un petonet
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 8:22 am

Ninetes...que heu quedat aquesta setmana????? jo ho tinc una miqueta malament...la veritat, i demà que tenia una estoneta al sortir de classes he quedat amb unes amigues de la facultat que fa temps que no ens podem veure i tal....ok????
Si el dissabte quedeu, ja sabeu que jo a partir de les 12 estic lliure, ok???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 09, 2010 8:25 am

Ninetes...avui segurament ja no entraré....donc a les 17.00 hores volia anar al gym que fa dies que faig campana....però el meu nen ahir va estar tota la tarda i nit d'avaries i ha vingut a la matinada i clar...avui no treballarà ja que després de 24 hores seguides de treballar necessita dormir...i avui a les 17.00 vull estar amb ell i després vaig amb els meus papis a reus a veure una obra de teatre al teatre fortuny UN MARIT IDEAL surt el Joel Joan i altres actors famosos.

Un petonet molt gran amores i fins demà.

Us estimo.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 8:26 am

torsaeann ha escrit:
nur_jor ha escrit:Hola!!

Felicitats bonica¡¡¡¡¡¡¡
Quin descans veritat?
Al final on vas trobar les aliances? com son? fes un mail i explica nineta¡¡¡¡¡¡¡
Sobre el viatge...son carillos...on vols anar?quina ruta?

Un petó princesa¡¡¡

Nena....moltes congratulationssssssssssssss!!!!!! ja teniu aliances...... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i que tal???? com ho heu escollit com son??????? ho volem sabeerrrr!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 09, 2010 8:26 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...que heu quedat aquesta setmana????? jo ho tinc una miqueta malament...la veritat, i demà que tenia una estoneta al sortir de classes he quedat amb unes amigues de la facultat que fa temps que no ens podem veure i tal....ok????

Hola bonica¡¡¡¡¡¡¡
Donc encara no s'ha dit cap dia per quedar.Però tranqui que ja coincidirem algun dia bonica¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 8:29 am

torsaeann ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...que heu quedat aquesta setmana????? jo ho tinc una miqueta malament...la veritat, i demà que tenia una estoneta al sortir de classes he quedat amb unes amigues de la facultat que fa temps que no ens podem veure i tal....ok????

Hola bonica¡¡¡¡¡¡¡
Donc encara no s'ha dit cap dia per quedar.Però tranqui que ja coincidirem algun dia bonica¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡

Ok!!!! per cert....això del gym....han obert un super mega poliesportiu a Valls i hi ha de tot per fer...también hi ha molta gent...però és normal...i ens hem borrat de l'altre i hem anat aquest que pel mateix preu hi ha molta més cosa!!!!!

Quan tingui lliure a veure si quedem i us veig!!! ok???

Que vagi molt i motl bé!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. feb. 09, 2010 8:52 am

BOn dia, bon dia, bon dia al dematí...la lluna s'amaga i al sol deixa sortir!!!...........bon dia bon dia bon dia al dematí fem fora la mandra i saltem corrents del llit!!!!!!!!!

Eiiiiiiii nineteeeeeeeeessss!!!!! COM ESTEU??????????
NUR:...........................FALICITAAAAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSSSS!!! ja tens anells..........quin estrés dona....segur que són molt xulos, i on heu anat????????? i quin viatge mireu???????????

TORSEANN.....................bufffffffffffffff................ahir fins i tot ganes de vomitar tenia....ninetes....em vaig asseure amb un tros de pa i un pot amb salsa romesco i aleeeeeeeeeeee a sucar...i això que picava un munt.....quin mal la panxa..........egsssss!!!!!!

HAPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII preciosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ets la number one.............!!!!!!!!!!!ànimuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!! eiiiiiiiiiiii i que al morell el supermega polisportiu està de muertee eeeee que ara només falta la piscina tancada i llavors serà la oooooooooooooooooossssssssssssssstttttttttti.....a jijijijijiji però ben fet esborrar-te del gym i anar a allí, segur que molt millor!!!!!

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSS la setmana està complicada però...............QUAN QUEDAREM???????????????????????????????????????

BON DIA A TOTES TOTES TOTES i TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 8:58 am

laiac ha escrit:BOn dia, bon dia, bon dia al dematí...la lluna s'amaga i al sol deixa sortir!!!...........bon dia bon dia bon dia al dematí fem fora la mandra i saltem corrents del llit!!!!!!!!!

Eiiiiiiii nineteeeeeeeeessss!!!!! COM ESTEU??????????
NUR:...........................FALICITAAAAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSSSS!!! ja tens anells..........quin estrés dona....segur que són molt xulos, i on heu anat????????? i quin viatge mireu???????????

TORSEANN.....................bufffffffffffffff................ahir fins i tot ganes de vomitar tenia....ninetes....em vaig asseure amb un tros de pa i un pot amb salsa romesco i aleeeeeeeeeeee a sucar...i això que picava un munt.....quin mal la panxa..........egsssss!!!!!!

HAPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII preciosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ets la number one.............!!!!!!!!!!!ànimuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!! eiiiiiiiiiiii i que al morell el supermega polisportiu està de muertee eeeee que ara només falta la piscina tancada i llavors serà la oooooooooooooooooossssssssssssssstttttttttti.....a jijijijijiji però ben fet esborrar-te del gym i anar a allí, segur que molt millor!!!!!

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSS la setmana està complicada però...............QUAN QUEDAREM???????????????????????????????????????

BON DIA A TOTES TOTES TOTES i TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jjejejejeje....uolaaaaaa bonicaaaa!!!! com estàs???? per cert, entre no entrar per aqui i anar més perdi que tot....Ja has començat a estudiar?????? molts ànimssss boniqueta mevaaaaa!!!!! i segur que tu potsssssssss!!!!!

Estan super bé això dels poliesportius....però nosaltres ja tenim piscina cobertaaaaaa....ale...ale ale!!!!! *.-o-o.* jijijijijijijiji....avui hi vaig a fer spinning, però vaja, que hi ha de tot, i el diumenge doncs si que potser m'escapo a la piscina!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 9:00 am

Ninis....que marxem que volem estar a les 10 a Tgn i després jo he d'anar al decathlon...res, desprès us explico, okis???

Gràcies a totes per ser com sou...i agrair-vos que en aquests dies que he estat així no m'he sentit sola en cap moment...Gràcies pels vostres ànims!!! SOU LES MILLORSSSS!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. feb. 09, 2010 9:05 am

Bon dia precioses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dons avui, el meu segon dia de feina, m'he adormit, estava tant be al llitet amb el meu home!!!!!!!!!!!!!!
I en sec em diu, has vist l'hora que es!!!!!!!!!!!!!!!!! M'he vestit en 2 segons!

Jo per quedar cuan us vagi millor a la majoria, jo ja sabeu que plego a les 6!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant