martolis ha escrit:Us podeu creure que encara no tenim puros????? I demà és festa... i dimecres potser és massa just.... ¡¡esta crisis se va a convertir en un conflicto bélico!!!
Com el conflicte de situar les taules, crec que el millor seria assentar-nos el meu novio i jo a una taula, i els pares cadascun amb qui vol. Que pesadets s'han posat els sogres!!!! I com ells s'han posat cabezones i a mi em van fer una mena d'encerrona (si noies... la relació amb els sogres està molt bé quan sou solters però amb la boda... surt el monstre que tots portem dintre!!!), els meus pares han dit que ells tampoc volen cedir així que.... tenemos un marroncito muy bonito!! I dimecres hem de portar els plànol amb les taules al restaurant... i està tot pintat, com si hagués passat per una guarderia, de la quantitat de vegades que ho hem canviat tot de lloc!!!!
En fin... i, a més a més, encara tinc a casa els 6 metres de tul per a començar a embolicar regalets... i he de fer els saquets per als pètals... i crec que no tinc temps de fer res!!!
tia al final ficaras puros de xocolata!!!!!!!!!
(jo ficaré cigarros de xocolata jejejejej)
lo xungu serà si en demanes molts... no crec no????
tia kina por aixo del mostre desl sogres... como ho solucionaràs..MECACHIS n+ et faltava això....
neniiiiiiiiiii ja et pots donar pressa a embolicar regalets... jo m'asseuria i me faria un planning.. pq sino....
qualsevol cosa.. aquí estem DESAHOGATEEEEEEEE