"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 10, 2010 10:25 pm

Giss ha escrit:Ah! per cert... a alguna li va bé quedar demà sobre les 19 o 19.30 com la stmana passada? ho dic per veure'ns un ratet... ja direu

Petonets!

Jo aquesta setmana... m'és imossible!! Demà torno a baixar per mirar agències... i acabarem tardet, i divendres más de lo mismo... i dissabte matí els cursets... bua!!!!!! No us veuré ja fins la pròxima setmana! :--(
La setmana vinent que ell anirà de tarda i les tindré bastant lliures ja baixaré! Aquesta setmana m'està resultant agoviant!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 10, 2010 10:27 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeessss!!!!

entro un moment només per dir-vos HOLA....tic treballant ara, he arribat a les 16h, m'he reunit i ara obro l'ordinador!!

HA estat un dia horrible, esgotador i de nervis....fins i tot una companya de feina que m'ha vist al matí m'ho ha dit..."estàs nerviosa??? què et passa???"
Res....no és un bon dia ninetes!!!

Avui intentaré tornar a agafar el portatil de la feina....parlem a la nit d'acord???

Molt patunets nineta....tic moltt xof avui..........!!!!!!!!!!

Ei, Laiac! Que et passa? Com estàs? Calma't i no te'ns estressis nineta...
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 10, 2010 11:00 pm

Happi, com estàs? el teu nen que tal?
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 10, 2010 11:01 pm

Giss, quin morro...jo el dilluns tinc que treballar... un petonet i a disfrutar del pont¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dj. feb. 11, 2010 12:16 am

Nineteeeeeeesss!!!

entre una cosa i altra ara us entro a dir bona nit...................avui estava prou emprenyada amb el mon mundial, que se ma xungat el mando de la tele i auuuuuuu a canviar els canals per la tele i no des del mando.........així que....he posat bones i ja no ho he tocat!!!!jijijiji

ninetes, ara m'he intentat posar més tranquil·la i aviat aniré a dormir....aquest matí m'he adormit i he anat tot el dia amb un coet al cul....a més, m'estic posant massa nerviosa per les opos....i això no pot ser!!!!! hauré de començar a estudiar en serio i veure si ho tiro endavant!!!!!!!!!

nineteeeeeeeeessssssss..........espero que hagi anat molt bé el dia!!!!!!!demà parlem!!!!!!

MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. feb. 11, 2010 8:17 am

laiac ha escrit:Nineteeeeeeesss!!!

entre una cosa i altra ara us entro a dir bona nit...................avui estava prou emprenyada amb el mon mundial, que se ma xungat el mando de la tele i auuuuuuu a canviar els canals per la tele i no des del mando.........així que....he posat bones i ja no ho he tocat!!!!jijijiji

ninetes, ara m'he intentat posar més tranquil·la i aviat aniré a dormir....aquest matí m'he adormit i he anat tot el dia amb un coet al cul....a més, m'estic posant massa nerviosa per les opos....i això no pot ser!!!!! hauré de començar a estudiar en serio i veure si ho tiro endavant!!!!!!!!!

nineteeeeeeeeessssssss..........espero que hagi anat molt bé el dia!!!!!!!demà parlem!!!!!!

MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Tranqui amore¡¡¡¡¡¡¡¡no et posis tan nerviosa val?

Avui espero que tinguis un millor dia que el d'aquest dimecres.....penssa que demà ja és divendres¡¡¡¡¡¡¡

Mil petonets bonica¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. feb. 11, 2010 8:18 am

Bon dia ninetes¡¡¡

Que tal? ahir vaig deixar alguna novetat al meu compte enrere.
Com esteu? vinga ninetes que demà divendres¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Molts petonets a totes i res, a passar un molt bon dia¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dj. feb. 11, 2010 8:19 am

Bon dia ninetes!!!!!!!

Be per mi no gaire, ja m'he aixecat amb mal de cap, imagino que deu se de l'aire, i a sobre em fa mal un ull, m'ha sortit un granet o un mussol petit i em fa mal!!!!!!!!!!!!!!!

I a sobre a les 12 tinc reunio amb el sr. gerent, les ganes que en tinc!

Bueno ninetes parlem mes tard!!!!!!!!1
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dj. feb. 11, 2010 8:26 am

tara ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!

Be per mi no gaire, ja m'he aixecat amb mal de cap, imagino que deu se de l'aire, i a sobre em fa mal un ull, m'ha sortit un granet o un mussol petit i em fa mal!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia nineta¡¡¡¡¡

Tranqui, ja veuràs que al final tot anirà bé....a veure si tindré que venir i enfadar-me amb el teu mussol?

Apa, que tinguis sort amb el sr.gerent.
Un petonet enorme¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dj. feb. 11, 2010 8:52 am

BON DIA NINETEEEEEEEESSSSS!!!!

avui......bé, diríem que és un altre dia i prou...........això si, amb molt molt de fred eeeeeeeeeee, tic a l'oficina amb la bufanda posada!!!!!!!!!!!!i amb una son..............ahir mira, no tenia ganes d'estar més a la tele (a més sense mando un rotllo) i vaig anar cap al llit i.......em vaig posar a llegir una "lecturas" que m'havia donat ma mare del viatge!!!jijijiji de cotilleo...i eren la 1 passades!!!!!!

I res, avui DIJOUS GRAS..........vaig a dinar a casa els sogres "pelotas de carnaval" jijj, coses dels aragonesos....que fan una pilota amb carn a dins i espècies...no està mal, però em fa pal anar a dinar a casa seva!!!i després niré a casa de la mami que m'haurà comprat COCA D'OU!!!!!!!!!!!!mmmmmmmmmmmmmmm...........per REus també és l'època de fer menjablanc...jo en faria però necessito ametlles i no en tinc!!!però ma mare el fa boniiiiiiiiiiiiiiissim.....tot i que fa temps que no en fa!!!!!

Aixxxxxxxxx quin rotllo de bona matí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. feb. 11, 2010 8:54 am

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡

Que tal? ahir vaig deixar alguna novetat al meu compte enrere.
Com esteu? vinga ninetes que demà divendres¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Molts petonets a totes i res, a passar un molt bon dia¡¡¡¡¡

Ninetaaaaaaaaaaaaa..............molt béeeeeeeeeee quantes novetats, ja he entrat al teu compte enreraaaaaaaaaa............veus?????????? amb una tarda tres parajos d'un tiro (com diu la meva neboda)....no t'has de preocupar per res!!!!!!!!!!!!! iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEETs que passis un bon dia.............
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. feb. 11, 2010 9:00 am

tara ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!

Nenaaaaaaaaaaa!!!!!
saps què has de fer amb el mussol?????????? posar-te al costat d'algú que NO li tinguis gaire apreci....podem saber qui de la feina....i dir en veu baixa....."te'l passo"....i llavors el mussol passarà de tu a ell!!!jijjij mun pare sempre em deia que fes això pel carrer i li passava a algú!!!!!!!!

ÀNim..................a mi també em fa mal el cap avui.......i el gerent.........a la feina tothom està revolucionat amb el gerent........jijijijiji!!!! que vagi bé!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEts
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. feb. 11, 2010 10:50 am

Bon dia Elxaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

jijiji fred?? jo estic gelada, i tenim l'aire a tope a la feina, i això que ara fa solet.......aix la meva nebodeta de vaqueta que es gelarà!!!!i els altres que surten a la rua del morell!!!!!!!!!

coltaaaaaa nosaltres no fem res per sant valentin, ni soparet ni regalet ni res.....per mi SANT JORDI....tot i que ell també es despista bastant i no em fa gaire cosa, l'any passat sabeu que???? em va comprar la rosa al carrefour juntament amb la de sa mare, i me la va donar amb el tiket del preu i tot...........jijijijijijij

El dia 8 de març fem els tres anys!!! i ja farem algo aquell finde, això si............a més, estaré tot aquest finde sola!!!!!quin pal!!!!! bueno, a veure si estudio ja!!!!!!!!!!!!!

PAtuneeeeeeetssss, vaig af er feina!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. feb. 11, 2010 10:55 am

Hola ninetes el meu mal de cap persisteix, em pendre un ibuprofeno a veure si em fa algo!!!!!!!!

I si acabo d'arribar d'esmorzar i fa un fred i un aire.... i han dit que dissabte a tarragona ha de ploure i que potser que nevi!!!!!!!!!!!!!!!! em sembla que em quedare a casa i veure la rua desde la tele!!!!!!!!!!!!!!!!!!amb la manteta i au!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. feb. 11, 2010 10:59 am

Nosaltres sant valenti tampoc ho celebram, fem sant jordi tambe, i a mes com el meu cumple es el dia abans, dons celebrem aixo, que per cert encara no se que farem, aixo de que coincideixi amb carnaval es una caca!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. feb. 11, 2010 11:34 am

Elxa, yo tambien quiero pesarme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. feb. 11, 2010 11:49 am

Ojala pudiera irme, y encima ahora reunion con el, si ya tengo dolor de cabeza esta tarda ni te cuento!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dj. feb. 11, 2010 12:04 pm

jij
ja he llegit lo de les báscules.. ( jo millor no me peso...)
lo de san vnlentin i la rua.. jo com tu tara... ho voré desde la tele.. tot i que han dit de anar a l'orquestra que fan a tarrgona.. aix kin fred...

x certtttttttttttt

HA arivat la comand de JULIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
si puc avui m'apropo....

bueno segueixo amb els bebes... la gent no para de dar luz!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. feb. 11, 2010 12:06 pm

laiac ha escrit:NUR........ara et respondré, ja he vist el mail.....molt bé no???? i pel viatge, no t'amoinis ni t'agobiis, si sabeu on voleu anar ja és molt!!!!comparar preus i jata!!!

PAPALLONA.....demà 5 mesos??????? que fort.........ostres, si som 10, farà UN ANY que tenim la casa!!!!! i quin detall no??? què sapiga quants dies us falten!!!!!..................

TORSEANN...........il teatre??????? ja tens el mail amb el ram eeeeeeee!!!!!!!!!!

TARA..................ninetaaaaaaa, ja has treballat algo més aquesta tarda????

ELXAAAAA..............ya ves lo del corte inglés no???? jo no me n'havia enterat!!!! i demà tindràs feineta????o avui has dit amb la gestora....aixxx me pierdo!!!!

HAPPI.........com ha anat avui pel metge pitufaaa, ja ens explicaràs eeeee.....quina noticia....mira, me n'alegro al final!!!!

GISS...........ara els dimarts GH???????????? ostres, aquest deu estar més interessant no????vaya, almenys conec a algú més!!!!!i demà de compres??? o només ha donar una volteta!!!! molt bé!!!!!

ESTIU..........encara segueixes "ascendida" a la feina?????? com va??????

NINETES meves........demà no us podré dir ni bon dia....tinc un curs tot el matí a tgn i a les 8:30 estaré allí però sense internet!!!així que.........a veure si a la tarda parlem!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!

jij sisi.. em va sorpendre!!!
aixxxxxxxxxxxx... poc a poc.. arriven les dates aixxxxxxxxxx

nena i el curs aquest de que es???
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. feb. 11, 2010 12:07 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....a totes...que demà em fico al dia amb els mails, ok???? i us explico....demà he de matinar que porto el nen a Rehabilitació, tinc classe i a més vaig a veure al diestista!!!....aixxx ja us explicarèeeeee
BONA NITTTT A TOTES!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

com ha anat?????????????????????????
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants