silviayjuan ha escrit:hola!!!soy silvia y me gustaria qpuntarme para el 17 julio 2010 me caso en can biel
Felicidades silvia!!!
Autor: nupubo » dg. des. 06, 2009 9:56 pm
silviayjuan ha escrit:hola!!!soy silvia y me gustaria qpuntarme para el 17 julio 2010 me caso en can biel

Autor: nupubo » dg. des. 06, 2009 10:05 pm
amelie77 ha escrit::*:-) Hola a totes!!! sóc nova en aquestes coses dels foros...però mira al final m'he animat i m'he apuntat!!
Nomès us volia saludar, que veig que això de casar-se dona per molts posts i molts foros i subforos!!!jajaja
Jo i el meu xicot ens casem al setembre que ve, al alt Empordà..no som d'alli però és alli on ens vam enamorar, encara falta molts dies i encara no hem preparat massa cosa, pq tampoc volem un casament a lo gran sinó força senzillet.
Doncs apa, ens anirem trobant per aqui, molt sovint
amelie77

Autor: Idealista » dl. des. 07, 2009 7:22 pm

Autor: neus29 » dl. des. 07, 2009 9:03 pm

Autor: CARIA » dl. des. 07, 2009 9:51 pm

Autor: ThePitis » dt. des. 08, 2009 12:05 pm
Idealista ha escrit:Podéis darme la enhorabuena (o el pésame).... Me caso el 9 de Octubre de 2010... con Silvia_2008 (sí, la del escotazo)...
Por cierto... ¿Tenéis algún teléfono en plan 016, pero que presten atención al recién comprometido?
Las flores de bach comienzan a no hacerme efecto y lo de darme a la bebida no lo contemplaba...
¿Algun consejo de alguien que se sienta identificado conmigo?
Mis amigos me han dicho que esto es como una lavativa.... Y que lo mejor que puedo hacer es relajarme y disfrutar de la experiencia.
Saludos!

Autor: ThePitis » dt. des. 08, 2009 12:06 pm
CARIA ha escrit:Hola!! Soy nueva en el foro (registrada nueva, pero hace un tiempo que os leo), me caso el 16 de julio en la Finca Sesoliveres!

Autor: nupubo » dt. des. 08, 2009 6:19 pm
Idealista ha escrit:Podéis darme la enhorabuena (o el pésame).... Me caso el 9 de Octubre de 2010... con Silvia_2008 (sí, la del escotazo)...
Por cierto... ¿Tenéis algún teléfono en plan 016, pero que presten atención al recién comprometido?
Las flores de bach comienzan a no hacerme efecto y lo de darme a la bebida no lo contemplaba...
¿Algun consejo de alguien que se sienta identificado conmigo?
Mis amigos me han dicho que esto es como una lavativa.... Y que lo mejor que puedo hacer es relajarme y disfrutar de la experiencia.
Saludos!
CARIA ha escrit:Hola!! Soy nueva en el foro (registrada nueva, pero hace un tiempo que os leo), me caso el 16 de julio en la Finca Sesoliveres!

Autor: Idealista » dt. des. 08, 2009 10:26 pm
nupubo ha escrit:Carai noia!!! Sí que veus malament l'experiència!!! Clar jo anava a felicitar-te però més aviat sembla que t'hagi de donar el pèsam... jejeje... I això? Com es que et sents així?

Autor: cristina86 » dt. des. 08, 2009 10:41 pm

Autor: nupubo » dt. des. 08, 2009 10:43 pm
Idealista ha escrit:nupubo ha escrit:Carai noia!!! Sí que veus malament l'experiència!!! Clar jo anava a felicitar-te però més aviat sembla que t'hagi de donar el pèsam... jejeje... I això? Com es que et sents així?
Sóc noi. Només feia conya. Clar que em fa il·lusió!! Sempre ho he desitjat des que era petit, i per fi vaig trobar la dona de la meva vida... com me l'estimo... compto els dies per veure-la arribar a l'esglesia... què emocionant!
(és que em llegeix.. ¿saps?)
(que me l'estimo és cert, va)
Salut!

Autor: cristina86 » dt. des. 08, 2009 10:44 pm

Autor: nupubo » dt. des. 08, 2009 10:53 pm

Autor: Idealista » dc. des. 09, 2009 12:40 am
nupubo ha escrit:Bueno pero ara va en serio... Et fa ilusió o no?
cristina86 ha escrit:silvia_2008 em sembla que t'ha sortit un espia... jejejeejejejej

Autor: Silvia_2008 » dc. des. 09, 2009 12:11 pm
si es keeeeeeeeeeee, en fin, ya sabéis que los hombres son así... paciencia chicas 

Autor: Silvia_2008 » dc. des. 09, 2009 12:15 pm
Idealista ha escrit:nupubo ha escrit:Carai noia!!! Sí que veus malament l'experiència!!! Clar jo anava a felicitar-te però més aviat sembla que t'hagi de donar el pèsam... jejeje... I això? Com es que et sents així?
Sóc noi. Només feia conya. Clar que em fa il·lusió!! Sempre ho he desitjat des que era petit, i per fi vaig trobar la dona de la meva vida... com me l'estimo... compto els dies per veure-la arribar a l'esglesia... què emocionant!
(és que em llegeix.. ¿saps?)
(que me l'estimo és cert, va)
Salut!

Autor: cristina86 » dc. des. 09, 2009 11:27 pm

Autor: Idealista » dj. des. 10, 2009 8:26 am
Silvia_2008 ha escrit:y tú nene a ver si te pasas por los hilos donde pone lo de la pedida de mano ejem ejeeeeem
cristina86 ha escrit:silvia_2008 no te preocupes que todos son de la misma especie!!!!!
el mio me dio el anillo en plan romantico pero me dijo:ya se que te debo una cena,pero te lo doy para que lo vayas luciendo...y como puedes suponer la cena aun la estoy esperando!!!!menos mal que el anillo si lo tengo jejejejeje

Autor: Silvia_2008 » dj. des. 10, 2009 9:21 am
me partoooooooo Idealista (o sea cari)

Autor: Ishtarx » dj. des. 10, 2009 10:17 am