!!!Fechas BODAS 2010!!! (Actualizado!!) Apuntaros!!!!!

bodes 10!

Re: !!!Fechas BODAS 2010!!! (Actualizado!!) Apuntaros!!!!!

EntradaAutor: nupubo » dg. des. 06, 2009 9:56 pm

silviayjuan ha escrit:hola!!!soy silvia y me gustaria qpuntarme para el 17 julio 2010 me caso en can biel *.-o-o.*

Felicidades silvia!!!
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: nupubo » dg. des. 06, 2009 10:05 pm

amelie77 ha escrit::*:-) Hola a totes!!! sóc nova en aquestes coses dels foros...però mira al final m'he animat i m'he apuntat!!
Nomès us volia saludar, que veig que això de casar-se dona per molts posts i molts foros i subforos!!!jajaja
Jo i el meu xicot ens casem al setembre que ve, al alt Empordà..no som d'alli però és alli on ens vam enamorar, encara falta molts dies i encara no hem preparat massa cosa, pq tampoc volem un casament a lo gran sinó força senzillet.

Doncs apa, ens anirem trobant per aqui, molt sovint

amelie77

Hola amelie!!! Felicitats per la boda!! Que maco casar-vos on us vàreu enamorar... Que xulo de veritat!! A més és molt maco l'Alt Empordà! D'on sou? i quan us caseu? Quie bé... Un casament ben senzillet i ben íntim... :-)ok:

No et preocupis pq quan entrem totes som noves en el foro... jejeje... Jo no havia entrat mai en cap foro en mavida i mira! Aquí estic més enganxada que mai! Fas moltes amistats per aquí i els consells i tot el que preparen les noies per aquí ajuda molt. No molt, moltíssim!

Aquí t'esperem!! Mua!!
nupubo

EntradaAutor: Idealista » dl. des. 07, 2009 7:22 pm

Podéis darme la enhorabuena (o el pésame).... Me caso el 9 de Octubre de 2010... con Silvia_2008 (sí, la del escotazo)...

Por cierto... ¿Tenéis algún teléfono en plan 016, pero que presten atención al recién comprometido?
Las flores de bach comienzan a no hacerme efecto y lo de darme a la bebida no lo contemplaba...

¿Algun consejo de alguien que se sienta identificado conmigo?
Mis amigos me han dicho que esto es como una lavativa.... Y que lo mejor que puedo hacer es relajarme y disfrutar de la experiencia.

Saludos!
WEDINATOR - Trashing your special day is our prime directive.
Idealista

Entrades: 23
Membre des de: dl. des. 07, 2009 6:41 pm

EntradaAutor: neus29 » dl. des. 07, 2009 9:03 pm

perdona papallona mi no me heu posat a la llista. com hu he de fer per apuntarmi?
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: CARIA » dl. des. 07, 2009 9:51 pm

Hola!! Soy nueva en el foro (registrada nueva, pero hace un tiempo que os leo), me caso el 16 de julio en la Finca Sesoliveres!
Imatge
CARIA

Entrades: 42
Membre des de: dl. des. 07, 2009 9:44 pm

EntradaAutor: ThePitis » dt. des. 08, 2009 12:05 pm

Idealista ha escrit:Podéis darme la enhorabuena (o el pésame).... Me caso el 9 de Octubre de 2010... con Silvia_2008 (sí, la del escotazo)...

Por cierto... ¿Tenéis algún teléfono en plan 016, pero que presten atención al recién comprometido?
Las flores de bach comienzan a no hacerme efecto y lo de darme a la bebida no lo contemplaba...

Mis amigos me han dicho que esto es como una lavativa.... Y que lo mejor que puedo hacer es relajarme y disfrutar de la experiencia.

Saludos!

FELICIDADES IDEALISTA!!

SEGURO QUE LO SUPERAS!! ANIMO!! :: orrr::
ThePitis l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 08, 2009 12:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ThePitis
:: núvia de bronze

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: ThePitis » dt. des. 08, 2009 12:06 pm

CARIA ha escrit:Hola!! Soy nueva en el foro (registrada nueva, pero hace un tiempo que os leo), me caso el 16 de julio en la Finca Sesoliveres!

Hola Caria!! Felicidades por tu boda!!! ya sabes para lo q necesites aquí estamos!! :-)ok:
Imatge
ThePitis

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. des. 08, 2009 6:19 pm

Idealista ha escrit:Podéis darme la enhorabuena (o el pésame).... Me caso el 9 de Octubre de 2010... con Silvia_2008 (sí, la del escotazo)...

Saludos!

Carai noia!!! Sí que veus malament l'experiència!!! Clar jo anava a felicitar-te però més aviat sembla que t'hagi de donar el pèsam... jejeje... I això? Com es que et sents així?

CARIA ha escrit:Hola!! Soy nueva en el foro (registrada nueva, pero hace un tiempo que os leo), me caso el 16 de julio en la Finca Sesoliveres!

Moltes felicitats per la boda caria!!! Ala doncs ara a explicar-nos cosetes... jejeje..
nupubo

EntradaAutor: Idealista » dt. des. 08, 2009 10:26 pm

nupubo ha escrit:Carai noia!!! Sí que veus malament l'experiència!!! Clar jo anava a felicitar-te però més aviat sembla que t'hagi de donar el pèsam... jejeje... I això? Com es que et sents així?

Sóc noi. Només feia conya. Clar que em fa il·lusió!! Sempre ho he desitjat des que era petit, i per fi vaig trobar la dona de la meva vida... com me l'estimo... compto els dies per veure-la arribar a l'esglesia... què emocionant!
(és que em llegeix.. ¿saps?)
(que me l'estimo és cert, va)

Salut!
Idealista

EntradaAutor: cristina86 » dt. des. 08, 2009 10:41 pm

hola a tots!!!
idealista, el simple fet de entrar en el foro ja indica que et fa il.lusio casar-te felicitats!!!!!
Imatge
cristina86
:: núvia rookie

Entrades: 184
Membre des de: dg. set. 27, 2009 10:58 am

EntradaAutor: nupubo » dt. des. 08, 2009 10:43 pm

Idealista ha escrit:
nupubo ha escrit:Carai noia!!! Sí que veus malament l'experiència!!! Clar jo anava a felicitar-te però més aviat sembla que t'hagi de donar el pèsam... jejeje... I això? Com es que et sents així?

Sóc noi. Només feia conya. Clar que em fa il·lusió!! Sempre ho he desitjat des que era petit, i per fi vaig trobar la dona de la meva vida... com me l'estimo... compto els dies per veure-la arribar a l'esglesia... què emocionant!

Salut!

JOlines noi!! Que jo no sabia que eres de l'altre sexe!!! QUe per aquí no hi entren gaires nois!! jajjajajja... Que bo....

Bueno pero ara va en serio... Et fa ilusió o no?
nupubo

EntradaAutor: cristina86 » dt. des. 08, 2009 10:44 pm

silvia_2008 em sembla que t'ha sortit un espia... jejejeejejejej
Imatge
cristina86

EntradaAutor: nupubo » dt. des. 08, 2009 10:53 pm

Oi sí!!! jajajajaja!!! xx:-DD xx:-DD xx:-DD
nupubo

EntradaAutor: Idealista » dc. des. 09, 2009 12:40 am

nupubo ha escrit:Bueno pero ara va en serio... Et fa ilusió o no?

Sí que me'n fa, sí. Com per no fer-me'n, si he visitat ja 235121626 llocs per banquets.... Tot i que m'hauré d'esforçar, que a l'última visita que vam fer no vaig cantar alegre el "Vamos de paseo, pí pí pí"quan érem al cotxe i es va notar una lleugera mancança d'il·lusió.

cristina86 ha escrit:silvia_2008 em sembla que t'ha sortit un espia... jejejeejejejej

Ui, no no... Si la que m'espia és ella a mi! Que diu que no li fa gràcia que em passi per aquí... amb tanta dona embriagada de serotonina..... Si fins i tot m'ha dit que vol que m'envieu fotos vostres per veure com us queda el vestit, lligacama, etc... ¿O m'ha dit que no volia? No sé... no ho recordo ara... Imatge

Aishh... se m'acaben els dies de solteria...
Idealista

EntradaAutor: Silvia_2008 » dc. des. 09, 2009 12:11 pm

Chicassssssssssssss

mi novio es incontrolable, y le está cogiendo el gustillo a entrar por aquí y chafardear !! jajaja seguro que descubre cosas que ni sabía que se hacían en las bodas jajajaja :t:t: :t:t: :t:t:

vosotras no os cortéis y meterle caña que me ha costao un cojón llevarlo al altar !!!! jisjisjisjis : sgra : : sgra : : sgra :

si es que es tan simple el pobre que todavía no me ha mirao ni el anillo !!! : muaahhhh : si es keeeeeeeeeeee, en fin, ya sabéis que los hombres son así... paciencia chicas :-)ok:

y tú nene a ver si te pasas por los hilos donde pone lo de la pedida de mano ejem ejeeeeem :: orrr::
Imatge
Silvia_2008

Entrades: 182
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 10:29 am

EntradaAutor: Silvia_2008 » dc. des. 09, 2009 12:15 pm

Idealista ha escrit:

Salut!

qué irónico eres jodío cuando quieres... webón : btbe ::
Imatge
Silvia_2008

EntradaAutor: cristina86 » dc. des. 09, 2009 11:27 pm

silvia_2008 no te preocupes que todos son de la misma especie!!!!!
el mio me dio el anillo en plan romantico pero me dijo:ya se que te debo una cena,pero te lo doy para que lo vayas luciendo...y como puedes suponer la cena aun la estoy esperando!!!!menos mal que el anillo si lo tengo jejejejeje
Imatge
cristina86

EntradaAutor: Idealista » dj. des. 10, 2009 8:26 am

Silvia_2008 ha escrit:y tú nene a ver si te pasas por los hilos donde pone lo de la pedida de mano ejem ejeeeeem :: orrr::

¿Eso no se dejó de hacer en el s.XVI tras la muerte de Felipe II? Mira... Porque no tenemos balcón... que sino, no sólo te pedía la mano sino que me presentaba ahí con la guitarrica, en plan trovador, a cantarte serranillas.

cristina86 ha escrit:silvia_2008 no te preocupes que todos son de la misma especie!!!!!
el mio me dio el anillo en plan romantico pero me dijo:ya se que te debo una cena,pero te lo doy para que lo vayas luciendo...y como puedes suponer la cena aun la estoy esperando!!!!menos mal que el anillo si lo tengo jejejejeje

Dile a tu novio que se venga a casa, que yo pongo la consola y las cervezas, y así os podéis ir mi novia y tu a cenar. ¿Qué te parece? (seguro que a él le parece bien) . En serio, no se lo digas que aún se va a hacer ilusiones el chico...

Saludos!
Idealista

EntradaAutor: Silvia_2008 » dj. des. 10, 2009 9:21 am

JOJOJOJOJOJO neujor:-) me partoooooooo Idealista (o sea cari)

Ya le vale a tu novio cristina86, si es que hoy en día ya no quedan chicos románticos, en fin, qué le vamos a hacer !!! por lo menos te dio el anillo, que sino te lo cargas !!! jajajajajaja :t:t: :t:t: :t:t:

Con lo fácil que es hoy en día dar sorpresas y preparar cositas, si es que cuando les interesa bien que se lo curran........... pa matarlos!! :-eh_::
Imatge
Silvia_2008

EntradaAutor: Ishtarx » dj. des. 10, 2009 10:17 am

jo, pues yo soy muy afortunada entonces... a mi me dio el anillo en una gondola en venecia, romantico si, mucho XD
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants