"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » ds. feb. 13, 2010 2:06 pm

TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Moooooooooooooooooooltes
Felicitatsssssssssssssssssssssssssss

nena que de iaia res!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

guapaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » ds. feb. 13, 2010 2:07 pm

Papallona*

EntradaAutor: laiac » ds. feb. 13, 2010 2:14 pm

PAPALLONAAAAAAAAAAAAAAAAaa...................jijijijijijijij QUE TAS PICAO AMB HO DE IAIA!!!!!!!!!!

Si estem divines de la muerte a nuestra edat................. *.-o-o.* el dia que en fem 30 els tindrem ben posats!!!!

Tontolinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEETSSSS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. feb. 13, 2010 4:06 pm

Taraaaa!!! Felicitaaaaats!!!!

Nineta, em sap greu no haver pogut venir avui a la quedada i felicitat-te en persona... Que passis un bon dia guapetona!!!! El teu primer cumple de casada!! Celebreu-ho ben celebrat això, eh!!! jijijiji...

M'encanten els cumples que cauen en cap de setmana! Sembla que siguin més festius, oi?? jejejeje!! Vinga nineta, a disfrutar del teu dia!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. feb. 13, 2010 5:36 pm

Ninetes....estic petada!!!! acabo de netejar una miqueta i ara no se si estirarme o fer-m'he la manicura....esk per 1a vegada a la vida tinc les ungles llargues...jijijijijijiji....

Veig que la majoria heu marxat de carnaval....ben fet!!! que passeu molt bona tarda, ok??? Petonets!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » ds. feb. 13, 2010 6:10 pm

Nineteeeeeeeeeeessssssss!!!!!!!

em canvio en dos segons i vaig a veure la rua d'aquí al Morell, al final uns amics estan aquí i nirem a veure ma germana, mun cunyat, i els meus nebots com fna el ganso per la rambla i després a pendre algo!!!!!! ups ja fai tard!!!!!!

Neneeeeeeeeeeeeeeessss el foie amb el rissotto està de muerteeeeeeeee!!!!! però quin mal la panxa....tot i que ara tinc "antoju" de maduixes.........jopetaaaaaaa i de cava............aquesta nit soleta em fotré un festin...llàstima que estigui tot tancat!!!!!!

Happi preciosaaaaaaaaaa com anem...........la manicura........ohhhhhhhhhhhhhhhh, pos ala, ja saps , a fer-te la manicura, per estar ben guapa!!!!com esteu tots?? i el teu nen?????

Nineteeeeeeeessss marxo que faig taaaaaaaaaaaaaaard!!!!!!!
fins després!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » ds. feb. 13, 2010 7:25 pm

Hola guapissimes!!!!!!!!!!!!!!!!

Gracies a totes per la felicitacio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nur, happi, elxa, encara que no ens hagim vist, us en heu enrecordat, aixo val mes que tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, gracies per la cançoooooooooooooooooooooo!

Giss, gracias!!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena a tu tambe gracies!!!!!!!!!!!!!!! I a la estiu!!!!!!!!

Papallona, nena estas en tot!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 14, 2010 12:14 am

Hola ninetes¡¡¡¡ acabo de jugar a sims 3 i ara aniré a mumir que demà tinc que fer matinas....vaig amb la mami a donar invis a familiars seus....quin pal....a part el meu ninot no vindrà que estar de guàrdia¡¡¡¡¡

Mil petonets i bona nit boniques meves¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dg. feb. 14, 2010 12:18 am

Ninetes!!!!!

quin fred que fa.............tinc els peus gelats, l'aire a tope, i la Duna damunt perque em dongui calor....i res, m'agradaria saber a quan estem, ja que veient la rua estavem a 1 grau!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxxx

Al final no he fet res d'especial però he arribat a casa tardissim!!!!!he fet de reportera de la carrossa de ma germana............eeeeeeeeeeeiiiiiiiiii la meva neboda,......sense paraules.....una MONADAAAA!!!! preciosa!!pero pobreta, estava gelada!!!

Bueno ninetes, us dec un mail sobre la calçotadaaaaaa...demà us l'envio val?????????

MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSS!!!!!!!

nanit
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. feb. 14, 2010 12:13 pm

Ninetes...bon dia...fa res que ens hem despertat pq ahir a la nit vam anar a dormir tard del tot....aixxx mareta!!!! la edad no perdona y eso se nota!!!

Ara hem esmorzat i jo vaig un moment a la masia a buscar patates i a veure als papis que fa gairebé 1 setmaneta que no els veig, bé al meu pare!!!! i aixó no pot ser!!!! :star::

Com va anar el carnaval??? nosaltres vam sortir aqui a la porta dels pisos que pasava el del poble i encara que va ser molt curtet, però hi havien disfresses treballades; de lacasito, de duendecillo, va estar bé....i res...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. feb. 14, 2010 12:14 pm

tara ha escrit:Hola guapissimes!!!!!!!!!!!!!!!!

Gracies a totes per la felicitacio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nur, happi, elxa, encara que no ens hagim vist, us en heu enrecordat, aixo val mes que tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, gracies per la cançoooooooooooooooooooooo!

Giss, gracias!!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena a tu tambe gracies!!!!!!!!!!!!!!! I a la estiu!!!!!!!!

Papallona, nena estas en tot!

Evidentment que hem enrecordat....!!!! espero que hagis passat un bonic dia i res....que encara que els anys passen ens conservem com nenes de 18 anyets...per això ens diem les ninetesss!!!! ijjijijijijijij ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dg. feb. 14, 2010 12:38 pm

Bon dia pel dematí!!!!!!!!!

Jo fa una mica que estic desperta, he entrat però com que jo vaig ser la última a escriure i ningú havia dit res!!!!.......mireu, m'he posat a buscar les garanties dels drets fonamentals i les llibertats públiques....a què sona bé eeeeeee!!!!!i ara he fet una pausa!!!!

Avui toca menjar "pelotas" de carnaval amb tota la family del meu nen una altra vegada!!!serem una gentada, uns 30 o així!!tot i que ell, a les 5 torne-m'hi a treballar, i jo soleta......pò weno, ara que m'hi he posat, estudiaré un ratet aquesta tarda!!!!

Happiiiiiiiiiii aixxxxxxxxxxx això del buzzz.....segur que vau estar fins les tantes no????? i també vau verue les carrosses???deu ser com aquí, que en passen poquetes però divertides....eeee i també hi havia uns lacasitos!!!!!jiji

Molts patunets precioses...me'n vaig a passar la mopa que la tinc preparada!!!!
fins més tard!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. feb. 14, 2010 3:37 pm

laiac ha escrit:Bon dia pel dematí!!!!!!!!!

Jo fa una mica que estic desperta, he entrat però com que jo vaig ser la última a escriure i ningú havia dit res!!!!.......mireu, m'he posat a buscar les garanties dels drets fonamentals i les llibertats públiques....a què sona bé eeeeeee!!!!!i ara he fet una pausa!!!!

Avui toca menjar "pelotas" de carnaval amb tota la family del meu nen una altra vegada!!!serem una gentada, uns 30 o així!!tot i que ell, a les 5 torne-m'hi a treballar, i jo soleta......pò weno, ara que m'hi he posat, estudiaré un ratet aquesta tarda!!!!

Happiiiiiiiiiii aixxxxxxxxxxx això del buzzz.....segur que vau estar fins les tantes no????? i també vau verue les carrosses???deu ser com aquí, que en passen poquetes però divertides....eeee i també hi havia uns lacasitos!!!!!jiji

Molts patunets precioses...me'n vaig a passar la mopa que la tinc preparada!!!!
fins més tard!!!!

Hola patarruffaaa!!! doncs la veritat esk vam estar ahir fins les tantes....per això ens hem aixecat més tard del normal....i mentres tinc el menjar al forn he vingut a saludar....
Un dia que fem un sopar aqui a casa jugarem al buzz...jejejeje que bé m'ho passo amb aquest joc i més fent apostes!!!! jjejejeje
El carnaval....a mi em fa agradar...segur que van sortir més que no pas a Valls...pq sent capital de comarca si recapten diners allà no es fa res....vaja porqueria de poble en molts aspectes..I aqui són 4 gats i organitzen coses molt millors...aixxxx!!! Veig que els lacasitos han sigut una novetat...jejejejejej
Ahir van arribar els amics per sopar i toquen al timbre de casa i res, com sempre, miro per la "mirilla" i veig a un tio amb un super pelucon, ulleres de sol i totalment negre....i em quedo pensant "Qui és aquest? i pq em va parlar i el vaig conèixer que sinó...ja em disposava a girar i dir-li al nen...surt tu i obres!!! jajajajajajaj Anava del tio aquest que anuncia lo del teléfon..pero esk ara no m'enrecordo del nom!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dg. feb. 14, 2010 4:46 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!!

Ahir al final no vam anad a veure el carnaval, feia massa fred!!!!!!!!! Aixi que vam fer un soparet romantic, amb cava i espelmes, i com no amb pastis!!!!!!! Va anar genial!!!!!!!!!

I avui hem dinat a casa dels papis per celebrar l'aniversari i ara anem a casa dels sogres, amb un altre passites, quina tarda m'espera!!!!!!!!!!!! Despres anem a veure a la nena de la meva amiga, que ja son a casa, a veure que tal esta!!!!!!!!!!!!!

I res que ja marxem, que vull arribar aviat per penjar uns cuadres que tinc i uns sabaters que vam comprar!!!!!!!!!!!!!!

Ens veiem mes tard!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dg. feb. 14, 2010 7:02 pm

Hola guapetonas!

Ja veig que per aquí hi ha una mica de tot... unes van anar de carnaval i unes altres (com jo) es van quedar a casa... jejeje Jo es que amb el fred no ouc... no el suporto! a veure si ve abril-maig i comença el bon temps...

Happi! que bueno lo de tu amigo! yo no hubiese abierto la puerta! jajaja. Pues yo como me disfracé el viernes con los peques, ya tuve suficiente... juas

Hoy de tranquis... hemos estado mirando hoteles en NY y no acabamos de decidirnos... a mi me gustan unos y a él otros... a ver si nos decidimos de una vez!
Sabesi que mañana tengo fiesta? aix si!!! que bien!
Por la mañana iré al Registro Civil a informarme del tema papeleo, pq voy un poco perdida... y nada, a lo mejor vamos al cine que quiere ver la de "Hombre Lobo"

Bueno guapis, nos vemos luego.

Besitos!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 14, 2010 7:27 pm

Hola boniques¡¡¡¡

Que tal? donc jo ahir al llit sense sortir i avui a donar unas invis i després a dinar a casa la mami i ara suposo que anirem a mirar una peli¡¡¡ jaque tot el finde no hem tingut vida de parella¡¡¡un amb una cosa i l'altre a l'altre¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. feb. 14, 2010 8:40 pm

Bones ninetes...com esteu???

Nosaltres aqui al sofa i res...que ja s'acaba el diumenge i així el finde!!!! jopeta quina pena!!!! tornem a ser dilluns demà!!!

Giss...pues la verdad esk fué original, però con lo cagada que soy yo...pues nada de abrir la puerta!!!! jejejejeje

Torsaeann ... la vida de parella com la nostra avui suposo...que han pujat sons pares i sons tiets a veure'l i han marxat a les 19:00h así que a la merda el diumenge :star::
Com es presenta la setmana????

Petonets a totes!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dg. feb. 14, 2010 9:21 pm

Hola bunikes!

Jo com la majoria.. massa fred per veure la rua.. buff.. vaig dinar a casa dels papis... (després de portar jo l'arròs pq no tenien per la paella juas!)
i res vam veure 4!!!! pelis.... ka forttttttttttttttttt... perritis total.. i en dos hi havien bodes oléeeeeeeeeeeeee... en una sortia una de les flors que he triat.. que bo!... i les altres d'acció!! pero molt bé després cap a casa... i avui pel matí de marujos total... kin respas... que ja tocava....

i res he fet siestaaaaaaaaaa oléeeeeeeeeeeeeeee...

i per la tarde hem fet,, bueno hem decorat els ventalls!! jijijij... he fet fotus a veure si puc carregar-les!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. feb. 14, 2010 9:24 pm

fotu
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. feb. 14, 2010 9:26 pm

que us sembla????
sincerament ehhhhhhhhhhhhhh
a mi m'agraden pero potser veieu algo que jo no he vist!!
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants