nananda2 ha escrit:Hola!
no sé si es aquí on m'he de presentar, pero mira, aprofito!
Nosaltres fa un temps que hem decidit de casar-nos pero ho teniem una mica com en stand-by ara, hem fet un pensament una mica més seriós i ens hem decidit de fer-ho el 24 de juny (la data és important per nosaltres, pq també vam començar a sortir un 24 de juny -més aviat un 23 a la nit pero bueeeno- de ja fará 9 anys!). Tot i així per temes de crisis i problemes familiars no volem ser més de 40 persones.
Encara no hem dit res a la familia (no tenim perdó!), i estem buscant restaurant a tota presa per poder dir alguna cosa més concreta. També començaré a mirar vestits ja de ja i bueno, poca cosa més pq volem fer una celebració molt sencilla i a poder ser ¡económica! (aixó ja será més dificil no?)
El que més em preocupa és com s'ho prendran a la feina, ja que treballo en una llar d'infants i aixó de casar-me a final de curs no se com caurá.... aix estic nerviosa. Espero que tothom s'ho prengui bé, pq es força important per nosaltres. (suposo que com per tothom!)
Bueno, ens anirem veien per aqui ok?
Hola Nananda2!
BENVINGUDA!!! Moltes felicitats pel casament!
Nosaltres también ens casem el dia que fem 5 anys de sortir junts, aixi que entenc que per vosaltres sigui una data super especial.
No estiguis nerviosa, la familia segur que es posa molt contenta i a la feina... doncs que s'ho prenguin com vulguin tu tens dret a decidir quan et cases i punt!
Si sou poquets potser no tens tant problema per trobar lloc, pk la veritat sk el mes de juny em penso k deu estar tot bastant a tope no?
Ja veuras com aqui trobes molt bones idees pk el vostre dia sigui com vosaltres voleu i a més no us deixeu un ronyó en el intent.
I compte que com diu la Nútia (ThePitis) això enganxa i molt!!!
Ja ens niras explicant com van avançant els preparatius!!!