Autor: nur_jor » dg. feb. 14, 2010 9:46 pm

Autor: laiac » dg. feb. 14, 2010 10:39 pm
Papallona* ha escrit:que us sembla????
sincerament ehhhhhhhhhhhhhh
a mi m'agraden pero potser veieu algo que jo no he vist!!

Autor: laiac » dg. feb. 14, 2010 10:41 pm
nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!
Com ha anat el finde de Carnaval?? Uf… quin fred, eh!!!!! Sabeu? Al final ens vam animar i ens vam disfressar… jajajaj!! Que bo, anàvem pel carrer i no ens coneixia ningú!! Jijiji... He penjat fotillo al facebook! A veure si ens reconeixeu?? Jajaja
Estava animat el carnaval del poble, eh!! 28 carrosses hi havia!!! El fred no va espantar a la gent!! Estàvem a 0 i a -1 cap al vespre... i a la nit ja ni us ho explico!!!!
Laiac, que tal las “pelotas” de carnaval?
Tara, com va anar el cumple? Que guai el plan de la nit, oi? Que romàntic!
Giss! Demà festa! Quina enveja! Jejeje!! Disfruta’l!
Happi, que caxondo el teu amic, jajaja!!
Papallona!! Que xulos t’han quedat els vanos!!! M’agraden molt nena!!
Petonets a totes!!! Muas!!

Autor: tara » dl. feb. 15, 2010 8:23 am

Autor: torsaeann » dl. feb. 15, 2010 8:29 am

Autor: Giss » dl. feb. 15, 2010 9:19 am

Autor: Papallona* » dl. feb. 15, 2010 1:11 pm

Autor: Papallona* » dl. feb. 15, 2010 1:14 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 15, 2010 2:40 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 15, 2010 2:41 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes meves¡¡¡¡
Donc ja tornem a començar la rutina....quin rotllo....
Bueno ninetes...ja tornaré entrar a la nit¡¡¡¡¡
Que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 15, 2010 2:41 pm

Autor: Giss » dl. feb. 15, 2010 6:58 pm

Autor: nur_jor » dl. feb. 15, 2010 9:55 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 15, 2010 10:24 pm

Autor: laiac » dl. feb. 15, 2010 10:30 pm

Autor: nur_jor » dl. feb. 15, 2010 10:43 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Hola ninetes!!!!! que tal va?? jo he anat al gym i surto de la dutxa como nueva!!!!
Veig poc moviment per aqui, no????
Nur, Giss....gràcies per les energies positives....Ja li he dit i diu que moltes gràcies a totes!!!!!
Demà no pararè gaire per aqui pq pel mati baixo a tgn a rehabilitació i a les 15:00h he d'estar a Alcover que he quedat amb la la noia que treballa al dietista pq em vol fer 1 o 2 horetes de formació per fer-m'he neteges de cutis...mira ho vaig veure interessant i no res... i després cap a Reus a fer classe...
Que heu quedat demà??? esk pq si heu quedat doncs no hi vaig al gym i si no, doncs aniré a fer spinning!!!

Autor: nur_jor » dl. feb. 15, 2010 11:11 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESS!!!!!!!!
que fort....tot un dia sense poder entrar....a mi fa temps que no em passava!!!! he anat amunt i avall tot el dia....aaaaaaaaaa i papallona, al final m'he comprat Supradyn activo, no em podia esperar perque cada dia estic més cansada i avui he dit PROU!!!!!!
Fa un freeeeeeeeeedddd...........tenim l'aire a tope tope i TENIM FRED!!!!!!!!
Gisss..........alaaaaaaaaaa que guai el dia de festa eeee, i pel registre?? com ha anat????ell no haurà d'anar a madrid a buscar el certificat de naixement???????
Papallona.....una vez más....m'han agradat molt, i gràcies per la resposta del què posava a les targetetes!!
ELXA.............frio en la oficina???? que fort...nosaltres avui hem posat dos calefactors i no hi havia manera!!!!quin fred!!
Happi preciosa.....així que el nen algo millor??? a veure si amb la rehabilitació millora algo, tot i que l'hagin d'operar!!!!
Nur...........les invis????????? ja has parlat amb el fotògraf?????? o encara no????? que t'ha dit????? o al final les invitacions les feu pel vostre compte!!!!????
Tara.............que te n'has anat a fer feina abans de que arribés la jefa i no sabem res més de tu...com ha anat el dilluns!!!???
Torseann,..............jopetaaaaaaaa que avui no t'he pogut dir bon dia abans de que marxessis a treballar.....buf buf, demà si que em podré conectar a primera hora!!!!
Estiuuuuuuu i la panxolinaaaaa!!!!!
Ninetes, segueixo veient CSI amb el meu nen, que PER FI.....ja el tinc a casetaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Autor: Papallona* » dt. feb. 16, 2010 7:46 am

Autor: Papallona* » dt. feb. 16, 2010 7:47 am

Autor: torsaeann » dt. feb. 16, 2010 8:31 am