tara ha escrit:Gis ahora te lo paso!
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa, has vist quin marcador???? 6 mesos i 6 dies!!! d'aqui res menos de 6 mesos!!!!! que esto ya está aquí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: blackmamba » dv. jul. 10, 2009 7:45 pm
tara ha escrit:Gis ahora te lo paso!

Autor: tara » dv. jul. 10, 2009 7:46 pm

Autor: blackmamba » dv. jul. 10, 2009 7:51 pm
tara ha escrit:si tia i jo sense vestit!
Gis me tienes que agrgar si no no te lo puedo mandar!
Porto tota la tarda mirant figures, tinc el cap com un bombo!

Autor: Giss » dv. jul. 10, 2009 7:59 pm
tara ha escrit:si tia i jo sense vestit!
Gis me tienes que agrgar si no no te lo puedo mandar!
Porto tota la tarda mirant figures, tinc el cap com un bombo!

Autor: tara » dv. jul. 10, 2009 8:06 pm

Autor: Giss » dv. jul. 10, 2009 8:13 pm

Autor: blackmamba » dv. jul. 10, 2009 8:56 pm
Giss ha escrit:ei! nenis! estoy mirando una crónica y mirando cómo puso los detallitos en la mesa... me he quedado flipada! mirar la foto... veis como se llama la persona que se tiene que sentar ahi? Pilar Casanova no? pues mi madre se llama así! jajaja que fueeeeeeeeeerte

Autor: Papallona* » dv. jul. 10, 2009 10:03 pm

Autor: blackmamba » dv. jul. 10, 2009 10:16 pm
Papallona* ha escrit:Ninetes!!!
entro per dir-vos que al final si que nem dema al matí a IKEA el xiket ha llogat una furgo de ruzafa, aixi que anirem demà pel matí pq diu que si no hi haura molta gent.. i té raó!!!!
.. bueno demà us pregunto qué tal la kedada!!!!! molts petonets!!!

Autor: blackmamba » dv. jul. 10, 2009 10:31 pm

Autor: nur_jor » dv. jul. 10, 2009 10:52 pm

Autor: nur_jor » dv. jul. 10, 2009 10:59 pm
tara ha escrit:Gracias eli, ahora lo miro!
Estiu tranquila ja veures i et posarem al dia!
Nur sempre estas enfeinada! Ja t'has mirat la samarreta?
Black, tranquila que no fara gaire sol! Jo estic com tu!
Papallona, amb ibiprofeno tambe et surten taques?

Autor: nur_jor » dv. jul. 10, 2009 11:02 pm
_eLi_ ha escrit:Hola niñas!!!!
Ya estoy por akí he estado en Reus con mi madre de compras, que como hoy es su cumple y no sabia que comprarle le dixo vamonos de compras y así te compro lo que kieras. Se ha comprado al final, 1 camisa y 2 tops muy monos así de veranito.
Estaba Reus a tope!!! madre mia!! kina gentada
Bueno, me falta confirmar el pedido, papallona y nur_jor las demás ya me lo habeis confirmado todo. Espero que me confirmen ellas y lo envio.
Mañana si que vendré a la kedada, pero estaré un ratico solo.
Bueno niñas me voy a la ducha, que vamos a cenar a casa de mis papis.
Bsitos, hasta mañana!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dv. jul. 10, 2009 11:10 pm
Giss ha escrit:Hola guapis... me cuesta ponerme al día... jocomo hasta estas horas no puedo conectarme... hablais mucho jopeta!!! jeje
A ver... por partes... a ver si me acuerdo...
Tara, cariño, ya había visto esas figuras, pero las mías son las de la Barbie forever!jejeje (las del e-cake) Por cierto... sigo esperando tu mail...
![]()
Laiac!!! com van els ànims? segur que millor... molts petonets! ens veiem demà?
Eli! qué guay! la semana que viene veremos los abanicos y ya podremos hacer el pedido grande! una cosita menos! jejeje
Por cierto... no me ha gustado nada el video... juas! bueno, más movidito que el otro es, eso hay que reconocerlo... jajajaja
Nur!!! t'has anat a probar la samarreta? Ei! ninetes! que els dimecres ja les tindrem fetes!!! quina ilu!
Estiu! no paras... a veure quan et veiem el pèl! Muak!
Torsaeann! M'encanta aquesta nineta... va de boda i encara té temps de venir a veure'ns una miqueta! Mua! bonica!
Papallona! guapa!!! en un any estaràs a la teva festa, al teu bodorrio!!! quin dia més maco ha fet no? pq ha fet sol però tampoc molta molta calor...
Black! Yo también había pensado en pedir lo de la cesta de la fábrica de la suerte... mañana lo hablamos!
Mrs.Happiness! Éns veiem demà no? ja farem una foto que faci honor al teu nick, ok? jejejeje
Aix! no me dejo a nadie no? Os quiero a todas!!!!

Autor: nur_jor » dv. jul. 10, 2009 11:13 pm

Autor: torsaeann » ds. jul. 11, 2009 9:08 am

Autor: torsaeann » ds. jul. 11, 2009 2:14 pm

Autor: blackmamba » ds. jul. 11, 2009 2:18 pm
torsaeann ha escrit:Hola ninetes que tal?
Jo acabo d'arribar de la pelu. Estic super diferent¡¡¡¡¡¡
Porto un recolli't super diferent, una noia a entra't a la pelu i em diu que et cases? i jo no.....encara no¡¡¡¡¡¡¡¡
La peluquera m'ha dit que em faci una foto del pentina't i que el porti....és super bonic i modern¡¡¡¡¡ és molt original ja posaré foto¡¡¡¡
Un petonet boniques¡¡¡
Vaig a dinar i a posar-me guapa¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡