Bon dia ninetesssss!!!!!!!!!OSTRES JA US TROBAVA A FALTAR....
Ens acabem d'aixecar...i mira..directament al foro a saludar a les meves nenes...joeee que desde divendres no deia res....
Com sabeu...(penso qu eho vaig dir) ahir vam anar de casament a Sabadell i es clar...tot el dia enfeinada preparant cosestes i res...ara us explico...
El divendres per la tarda vaig marxar a casa dels papis i también vaig anar a la pelu a tallar-m'he el cabell una miqueta més...i res..encara que la mare i el xicot es van mig enfadar pq diuen que per l'any vinent no el tindrè llarg i molt malament això....jooooo

.
Dissabte...carrera...pq a les 4:00 ens venia a buscar el bus per anar a cap a Sabadell, per això ja vaig dir que no podrìa anar a la quedada pq sinó aniria molt justa. La qüestió esk entre que vaig anar a comprar pel piset, anar a la pelu i a maquillar-m'he...total les 3:30...justa per ficar'm'he el vestit i marxar...No se pq però estava mega nerviosa ahir...fins i tot ma mare deia..."El dia de la teva,,,com estaras???"...i realment tenia tota la raó...
Per cert....que tal la quedada??? Giss...pensava que sabias que no baixaria ahir pel tema de no anar a corre cuita desprès....però a la pròxima m'apunto....Per quan és???
Avui...doncs...com us he dit...ens acabem d'aixecar. Vam arribar a les 5 a casa pq vam agafar el bus de tornada a les 3:30...però a més...estem tots dos afonicsss....bé...pensem que avui...tota la nostra taula no tindrà veu...pq a la sala...entre que erem poca gent i no vam fer gaire sarau fins al final...doncs l'aire condicionat ens tocava directament a la nostra taula i ja veieu...totes les noies amb la jaqueta dels nois...un fred...Impresionante!!!! així...que a les 5 del matí anavem tots amb una veu de "camionerossss"" que al.lucinavem...jejeje
I no res...Ja tenim un altre ninot per a la col.lecció...jajajaja...després us penjo la foto....
Expliqueu-m'he...que tal la quedada???? novetats??
Nur...aquesta tarde em fico al dia i t'envio lo del cartoon club...per cert!!! la XL al final et va convençer, no??? em deixes tranquila pq si a tu et queda grandeta a mi m'anirà bé... (espero)...
Tara....que tal la festaaaa???? tot bé?? com et trobés del teu refredat????
Eli.... estic contenta de veure't ja per qui!!!!
Gis...com va tot??? tot arreglat??ànims wapi....
Torsaeann...que tal la teva boda??? volem fotos....jo després penjarè alguna, ok???
Laiac....com van els nervis???
PETONETS A TOTES......