"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 5:19 pm

laiac ha escrit:Bona tarda ninetes!!!

fins ara liada!!!!!quina caca de feina....bufff i encara tinc el dinar a la gola..i avui, hasta les tantes a Reus...arribaré a casa més tard de les 23....fijo......sabeu que ahir vaig dir que m'havien trucat que un amic resulta que torna a casa seva permanentment....i el capullin no volia dir res, i no li hem pogut preparar res ni cap regal ni res...a veure avui a la tarda!!!!!!però buffffff quin diaaaa!!!!!

i demà nineta torseann.......em sap greu, però em volia tancar amb pany i clau a casa estudiant tota la tarda....un dia que tinc minimament lliure per la tarda........haig d'aprofitar perque ara tinc un sentiment de culpa d¡encara no haver estudiat res que no veas....em sento fatal fatal!!!! però bueno descansa i dimecres amb les piles a tope val??????????

elxaaaaaaaaaaa jo no et puc ajudar gaire....però si vols......mentre tu i el teu nen penseu en cosetes de la boda, jo us cuido a la gosseta eeeeeee............jijiijiji que no fos cas que us molestés!!!!!jijijijijij

taraaaa a barcelona dimecres.........uix....quin pal!!!!!!

nurrrrrrrrrr que guai que vas al mateix hotel que jo vaig anar!!!!!!!!!!!!!!!pos si veus les fotos del feisbuk ese és el hotel.......en tinc per casa alguna de les casetes aquestes de sobre el llac...ja tles buscaré!!!!!!!alaaaaaaaaa jo també vuuuuuuulllllllll : muaahhhh : : muaahhhh :

Happi.....ka fort, només 5 carquinyolis.............jijijijijji jo la veritat que nant xarrant nant xarrant en vaig agafar uns quants de sense xocolata.....són un vici!!!!!!jijjijijij

papallonaaaaaaaaaaaa tranquiiiiiii.........ommmmmmmmmm.........ommmmmmmmmmmmmm jo també ho estic fent, a veure si aixi em tranquilitzo del tot!!!

gissssssssss por ande paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! estiuuuuuuuu,...........i tuuuuuuuuu?????? ahir no vas dir res!!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cap problema....que passa amb aquest amic teu? que torna? perdona però no entenc.... :-/ :-/ :-/

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 22, 2010 5:24 pm

Bé ninetes....ja tinc la classe preparada que la començo ara en 10 minutes i desprès al gym un parell d'horetes i cap a casa...que demà és dimarts i no m'agraden gens...jooooooo!!!! parlem més tard, okis!!!

Petonets a totes boniques.... (per cert, he acabat de veure un programa que feia temps que van deixar de fer i que m'encanta! "Ven a cenar conmigo" us sona??) un dia organitzarè un a casa meva a veure que us sembla:
De 1r plat ----- patates chips "Lays" al seu punt de sal
De 2n plat ----- pizza amb massa casera
Postres ----- gelat varietat de sabors "La Sirena"

jajajajajajajajajaj...que us sembla????? espero una super mega puntuació!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 5:27 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bé ninetes....ja tinc la classe preparada que la començo ara en 10 minutes i desprès al gym un parell d'horetes i cap a casa...que demà és dimarts i no m'agraden gens...jooooooo!!!! parlem més tard, okis!!!

Petonets a totes boniques.... (per cert, he acabat de veure un programa que feia temps que van deixar de fer i que m'encanta! "Ven a cenar conmigo" us sona??) un dia organitzarè un a casa meva a veure que us sembla:
De 1r plat ----- patates chips "Lays" al seu punt de sal
De 2n plat ----- pizza amb massa casera
Postres ----- gelat varietat de sabors "La Sirena"

jajajajajajajajajaj...que us sembla????? espero una super mega puntuació!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Nineta¡¡¡¡¡
Encara guanyaries¡¡¡¡¡¡¡¡¡jo segur que et poso un 10¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ jajajajajaj pim pam pim pam dale dale toma toma QUIEN DA MÀS¡¡¡¡¡¡¡JAJAJAJAJAJAAJAJJAJAJAJJJAJAJ

Que vagui molt bé la classe de repàs al gym i tot oks?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dl. feb. 22, 2010 5:30 pm

HAPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII al meu maridet i a mi ens encantavaaaaaaaaaaaa siiiiiiiiiiiiiiiiii, era una xorrada però cada dia abans de sopar ens distreiem un ratet...........i l'altre dia vam veure que ho feien ara després de dinar no??????????? jijjijijii ara..................quin menú que et curraràs eeeeeeeeeeeeeeeeeee................................si va sortir i tot l'ariel santamaria, l'elvis de reus a aquest programa!!!!!!jijijijij

TORSEANN,,,,,,.................no no, resulta que un amic que és de burgos però ja feia anys que vivia aquí, d'un dia per l'altra ha dit que marxa a viure a Burgos, i per no tornar....que aquí tampoc ha tingut massa sort i allí té problemes a solucionar........jopetaaaa, però es que no va dir res a ningú fins dissabte es veu, i avui, que es l'únic dia que tots li podem fer un soparet pos alaaaaaaaaa, a reus fins les tantes!!!!!! buffffffffffff

relax relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxx relaaaaaaaaaaaaaaax lalalalalalala elelelelelelel llililiilililili!!!!!!!!!!!!!!

no em feu cas avui, entre que em torna a fer mal el cap, l'esquena i que tinc son, i a més estic de mala llet per la feina...................ESTOY QUE ME SALGO!!!!!!!!!!!!jijijjijijjij

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETs preciositats meves!!!!!!!!!!!! (sembla que vagi borratxa)
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 7:40 pm

laiac ha escrit:HAPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII al meu maridet i a mi ens encantavaaaaaaaaaaaa siiiiiiiiiiiiiiiiii, era una xorrada però cada dia abans de sopar ens distreiem un ratet...........i l'altre dia vam veure que ho feien ara després de dinar no??????????? jijjijijii ara..................quin menú que et curraràs eeeeeeeeeeeeeeeeeee................................si va sortir i tot l'ariel santamaria, l'elvis de reus a aquest programa!!!!!!jijijijij

TORSEANN,,,,,,.................no no, resulta que un amic que és de burgos però ja feia anys que vivia aquí, d'un dia per l'altra ha dit que marxa a viure a Burgos, i per no tornar....que aquí tampoc ha tingut massa sort i allí té problemes a solucionar........jopetaaaa, però es que no va dir res a ningú fins dissabte es veu, i avui, que es l'únic dia que tots li podem fer un soparet pos alaaaaaaaaa, a reus fins les tantes!!!!!! buffffffffffff

relax relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxx relaaaaaaaaaaaaaaax lalalalalalala elelelelelelel llililiilililili!!!!!!!!!!!!!!

no em feu cas avui, entre que em torna a fer mal el cap, l'esquena i que tinc son, i a més estic de mala llet per la feina...................ESTOY QUE ME SALGO!!!!!!!!!!!!jijijjijijjij

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETs preciositats meves!!!!!!!!!!!! (sembla que vagi borratxa)

ànims princesa¡¡¡¡¡¡¡¡

T''estimo oks?

mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Papallona* » dl. feb. 22, 2010 8:04 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes¡¡¡
Perdoneu per no entrar avanç el sr.metge diu que demà faci repòs i dimecres cap a la feina¡¡¡¡¡¡¡¡
Ninetes, demà no puc fer res, ja que estic de baixa i no sortiré, voleu venir a acabar els detalls o a fer el ram? (això si vingues la Tara, que és ella qui te cosetes que necessito... i que com que és tan preciosa em deixarà, ara això si, et pagaré tot, tot i tot el que faci servir del material que et va sobrar oks?)

Ja em direu el que,mil petonets¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡

jo ja et diré algu suposo que +- a les 4 ho sabré.. muak!!

pero nena... el ram de Xups... también van sobrar???

jo us anava a proposar de fer kedada per rams.. pero on compro els xupaxups???
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. feb. 22, 2010 8:07 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...ja sóc a casa!!!!i no vegeu quin fred que fa!!!!!! acabo d'engegar la calefacció pq vengo helada!!!!

Doncs he estat a casa de la mare i ens han arribat les invis de la 1ª boda de l'Abril, la del meu cosí....quin fart de riure pq han arribat 3 sobres i un, que representava ser el meu, no tenia cap nom..i res...no se quina ha fotut ma mare que mira...ens pixavem!!!!
La qüestió esk és el 10 d'Abril a les 5 de la tarda!!!! penso que a aquestes hores ja es van enfosquin el cel,no ? Després vaig una foto de la invi i us la envio....ok????

Elxa...veig que tu también ja comences amb el tema invis, no????? que te les faras tu mateixa??? esk se que ahir vau parlar alguna coseta però no estava al cas....com va per la office????

Papallona...diu atrafegat, no???? que no vas tastar carquinyolis??? jo la veritat em vaig menjar però penso que uns 5 o així...res comparat amb l'altre cop!!! jejejejejeje

Laiac....que 'ha passat??? em fico al dia que no ho he llegit molt bé....tranqui, okl?????

Torsaeann..que t'ha dit el metge????

A totes les demès....ens veiem o parlem després!!!! petonets!!!

aix si neni... això de ser dilluns! tothom va de p... cul i bueno... que hi farem! jo es que quan veig coca... pa' allá que voy.. aix nena el bonet.... ara tota la setmana per eliminar-lo jijijijij ja m'inventaré algu...
Papallona*

EntradaAutor: tara » dl. feb. 22, 2010 8:08 pm

Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenes, jo ara miro els que tinc, jo vaig anar a un majorista de vila-seca, ho miro, vale, crec que per fer-ne 2 o 3 en tinc!

Miro lo dels xups i vaig a fer algo de sopar que ting gana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

parlem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. feb. 22, 2010 8:10 pm

tara ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!1

Jatorno a ser per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!

Be, veig que hi ha moltes cosetes!!!!!!!

Papallona, "us vau liar a la dutxa", m'ha sonat una mica raro!!!!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena dons dema a fer repos i dimecres cap a treballar, aixo ja vol dir que estas ja casi, casi bona!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nena de lo de dema, ja et dire alguna cosa, que dimecres tinc curs a BCN i he de matinar moltissim, pero ja et dire algo!

Laiac, nena perque no vas a un fisio o a acupuntura, no se a vegades aquestes coses serveixen!

Happy, que ja us han dit cuan podreu anar a valls a fer la rehabilitacio, o que???

Elxa, ya sabes que si necesitas ayuda, yo estoy disponible, o si necesitas una imprenta lo mismo!

A les altres molts petonets!!!!!!!!!!!!!!!!

jijijij.... si...dona vam entretenir-nos......jijijij
no entre secar-me el pel... etc etc puff.. es va fer tard!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. feb. 22, 2010 8:12 pm

fins ara liada!!!!!quina caca de feina....bufff i encara tinc el dinar a la gola..i avui, hasta les tantes a Reus...arribaré a casa més tard de les 23....fijo......sabeu que ahir vaig dir que m'havien trucat que un amic resulta que torna a casa seva permanentment....i el capullin no volia dir res, i no li hem pogut preparar res ni cap regal ni res...a veure avui a la tarda!!!!!!però buffffff quin diaaaa!!!!!

i demà nineta torseann.......em sap greu, però em volia tancar amb pany i clau a casa estudiant tota la tarda....un dia que tinc minimament lliure per la tarda........haig d'aprofitar perque ara tinc un sentiment de culpa d¡encara no haver estudiat res que no veas....em sento fatal fatal!!!! però bueno descansa i dimecres amb les piles a tope val??????????

elxaaaaaaaaaaa jo no et puc ajudar gaire....però si vols......mentre tu i el teu nen penseu en cosetes de la boda, jo us cuido a la gosseta eeeeeee............jijiijiji que no fos cas que us molestés!!!!!jijijijijij

nurrrrrrrrrr que guai que vas al mateix hotel que jo vaig anar!!!!!!!!!!!!!!!pos si veus les fotos del feisbuk ese és el hotel.......en tinc per casa alguna de les casetes aquestes de sobre el llac...ja tles buscaré!!!!!!!alaaaaaaaaa jo també vuuuuuuulllllllll : muaahhhh : : muaahhhh :

Happi.....ka fort, només 5 carquinyolis.............jijijijijji jo la veritat que nant xarrant nant xarrant en vaig agafar uns quants de sense xocolata.....són un vici!!!!!!jijjijijij

papallonaaaaaaaaaaaa tranquiiiiiii.........ommmmmmmmmm.........ommmmmmmmmmmmmm jo també ho estic fent, a veure si aixi em tranquilitzo del tot!!!

gissssssssss por ande paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! estiuuuuuuuu,...........i tuuuuuuuuu?????? ahir no vas dir res!!!!!!!!!!

ommmmmmmmmm
ommmmmmmmmmmmmmmmmm

el ninet em fara un massatgettttttttt ommmmmmmmm
ommmmmmmmmmmmmmmmmm
Papallona*

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 8:36 pm

Papallona* ha escrit:

ommmmmmmmmm
ommmmmmmmmmmmmmmmmm

el ninet em fara un massatgettttttttt ommmmmmmmm
ommmmmmmmmmmmmmmmmm

NENA¡¡¡¡¡¡¡¡QUE ENCARA ÉS HORARI INFANITL¡¡¡¡¡¡¡¡GUARRINDONGA¡¡¡¡¡¡¡¡

PIM PAM PIM PAM....

JJAJAJAJAJAAJJAJA

ME PARTO¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 8:43 pm

Jo aquesta tarda com que feia dies que no podia fer algunes coses...donc pim pam pum bocadillo de atun¡¡¡¡¡¡¡ jajajaja
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 8:45 pm

tara ha escrit:Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenes, jo ara miro els que tinc, jo vaig anar a un majorista de vila-seca, ho miro, vale, crec que per fer-ne 2 o 3 en tinc!

Miro lo dels xups i vaig a fer algo de sopar que ting gana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

parlem mes tard!

Demà vindràs?

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 8:46 pm

elxa ha escrit:hoooollllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ja estic de nou per akÍ!!!!!!!

HOLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAA PAJARITO SIN COLA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Papallona* » dl. feb. 22, 2010 8:55 pm

ninetes!!! vaiga fer 4 cosetes i a mumir!

jo estic a viaseca si hem dieu la direcció els puc compar... que us sembla?? bueno si coincidim en horaris....

Nanit wapis!
Papallona*

EntradaAutor: Giss » dl. feb. 22, 2010 9:11 pm

Hola boniques!

Tornem a ser dilluns... però bueno, ja ha passat!

Com esteu? Ja veig que ahir us ho vau passar molt bé, ja em posareu al dia eh? que no m'entero d'això de la gallina...
Em sap greu no haver-hi anat, però sincerament, no estava en condicions de fer-ho. Però bueno, n'hi hauran moltes altres...

Un petonet molt gran per totes. Tinc ganes de veure-us... i que em doneu forces
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 22, 2010 9:19 pm

Giss ha escrit:Hola boniques!

Tornem a ser dilluns... però bueno, ja ha passat!

Com esteu? Ja veig que ahir us ho vau passar molt bé, ja em posareu al dia eh? que no m'entero d'això de la gallina...
Em sap greu no haver-hi anat, però sincerament, no estava en condicions de fer-ho. Però bueno, n'hi hauran moltes altres...

Un petonet molt gran per totes. Tinc ganes de veure-us... i que em doneu forces

Hombreeeeeeeeeeee!!!! estas viva!!!! despues de días sin saber de ti ...pues no sabía por donde parabas!!!!

La verdad esk ayer fué genial, aun no entiendo pq no quisiste venir...alomejor te hubiera ido bien desconectar...pero bueno, cada uno sabe lo suyo!!!

Que vaya bien la semana!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 22, 2010 9:22 pm

Ninetes....acabo d'arribar del gym i ya mismo me veis en "21 días especial obsesionados con el gimnasio" jajajajajajajaj me parto!!!!!

No res...com a anat la tarda???

Vaig a fer el sopar i torno a dir-vos bona nit!!!! PETONETS!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. feb. 22, 2010 9:50 pm

Wow!! Si que li heu donat a la tecla avui, eh!!

Elxa, ja preparant les invis? Que guai! Te les fas tu? Segur que et queden xulissimes! Amb els pdf tan xulos que montes... imagina't doncs unes invis!!

Papallona!!! No vas tastar els carquinyolis!!!!! Oooohhh!!!

Torsaeann!! Així que dimecres cap a la feina? Cuidadin amb les males postures, oks? Demà no podré venir a fer detallets o rams... he de baixar a Reus per la tarda.

Happi, m’has deixat intrigada amb això de les invis de l’abril! I que bé que el teu nen ja pugui anar a rehabilitació a Valls! Ara a esperar que arribi el permís!

Laiac, quin estrés!! Que vagi bé el soparet d’avui! I que? Que estàvem en el mateix hotel! Que fort!! A veure si trobes la foto aquesta que dius, tinc ganes de veure-la! Jejej! Però primer és l’estudi, eh!! Ara em tornaré a passar pel teu facebook a tornar-me a mirar les fotillos, jeje!

Giss!! Avui tornem a ser dilluns! Vinga que ja el tenim passat!

Tara, dimecres curset a Bcn? Buf... quin pal!

Estiu... per on pares?

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dt. feb. 23, 2010 12:06 am

NINETEEEEEEEEEEESSS!!!!

Mireu quines hores són, les 12 de la nit i acabem d'arribar a casa.....avui de les 7:30 del matí que no paro per casa....i tinc l'esquena fatal............
Hem estat tots sopant amb els amics i l'amic que marxava, i ens hem fet fotos amb ell, i alguna que no kedava gaire bé, ja he dit jo que amb el potoxop ho arreglava tot!!!!!!!!

Després, a les 23 hem anat a casa els papas....bé, aquesta tarda han tingut que operar a ma mare del dit del peu...(saps el que et vaig dir papallona????) la pobre no ens ha volgut dir res, i amés ha anat al metge soleta.............vaja, ja us ho explicaré....però em sap greu pobreta!!!!!!!

Demà al matí us llegeixo bé i us contesto!!!!!!!

aaaaaaaa per cert, el meu nen ha volgut veure tots els missatges on es parlava de la "pobre" gallina!!!!!jijijiijijijiji
PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSS!!!!!!!!!!!!
(a veure si em fa un massatget a l'esquena)
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants