NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Giss » dg. jul. 12, 2009 4:46 pm

Hola guapetes!

Bé... no ha estat res... ja està tot arreglat.
Suposo que la propera quedada serà dimarts... i dijous ens veiem per donar-vos les samarretes que aniré dimecres a buscar-les!!!
Per cert, avui hem estat dues hores al matí fent la pancarta, gairebé ja està acabada... és més bonica!!! quines ganes tinc de que la veieu! a veure si demà us l'ensenyo.
Petonets amores!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 5:45 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
blackmamba ha escrit:Happiness!!!!! així q ahir de boda, no???? veig a va anar molt bé!! me n'alegrooooooo

a veure si ens veiem a la pròxima quedada!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Holeeee....Que tal el diumenge? veig que no hi ha molta gent per qui, no???
Quan es la pròxima quedada??? ja m'avisareu que amb aquesta si que hi vaig....
Alguna novetat a la quedada d'ahir???

Hola guapaaaa, doncs es veu q estem totes de diumenge, per casa fent siesta o poca cosa... esq els diumenges a l'estiu son molt gossos!!! jejejeje

la pròxima quedada crec e és dimarts!!!! a veure si demà quedem ja en algo!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. jul. 12, 2009 5:46 pm

Bones ninetes¡¡¡¡
Aqui va la foto de com estabem de guapos...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. jul. 12, 2009 5:48 pm

La boda va està bé, a les 3 cap a casa a dormir ja que ens van fer fora de la masia.
Els detalls van ser incens i no van donar cap nuvis, van donar 2 lligues i els rams de mamis.

Bueno petites ja em posaré amb un altre moment.
Vaig a fer el gos¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 5:48 pm

laiac ha escrit:
Giss ha escrit:Hola boniques!

Doncs ahir al final un desastre... ens vam enfadar i no vam anar a cap lloc, cap a casa... i enfadats tota la nit, fins la matinada, que després d'estar parlant-ho 4 hores... ens vam arreglar.
No res... mira... coses que passen... una meeeee de dissabte, què hi farem...

Nineta!!!!!!!

tranquil·la que aquestes discussions, han estat, estan i estaran.....però és molt normal, i sempre s'arreglen............mira'm a mi...encara estem malament, i això que fa casi una setmana que estem així....i a 3 semanes de la boda!!!!!!!!!!!!!!!!JAJAJJAJAJAJAJ......espero que s'arregli!!!!!!!

però tranqui i ànims!!!

Però encara esteu enfadats???? jolín!!! vaaaaaaaaa, a veure si ho arregleu ja i disfruteu dels últims dies de solters!!!!!!

ànims guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 5:49 pm

Giss ha escrit:Hola guapetes!

Suposo que la propera quedada serà dimarts... i dijous ens veiem per donar-vos les samarretes que aniré dimecres a buscar-les!!!
Per cert, avui hem estat dues hores al matí fent la pancarta, gairebé ja està acabada... és més bonica!!! quines ganes tinc de que la veieu! a veure si demà us l'ensenyo.
Petonets amores!

Esa pancarta Giss!!!!!!!!!!! que ganas de verlaaaaaaaaaaaaa, seguro q ha quedado preciosaaaaaaaaaaa, si esq estais hechos unos artistas!!!! jijijijijiji

muaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 5:51 pm

torsaeann ha escrit:Bones ninetes¡¡¡¡
Aqui va la foto de com estabem de guapos...

Nenaaaaaaaaaaaaa, però que GUAPOS!!!!! i les sabatetes vermelles IDEALS, eh????? m'agrada m'agrada!!!! i el pentinat et quedava molt bé!!!!!

Us van regalar uns ninos al final o q????

ja ens explicaràs més detalls!!!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 5:54 pm

torsaeann ha escrit:La boda va està bé, a les 3 cap a casa a dormir ja que ens van fer fora de la masia.
Els detalls van ser incens i no van donar cap nuvis, van donar 2 lligues i els rams de mamis.

Vaig a fer el gos¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡

Vaja, així q cap nuvi!!! bé, q hi farem doncs!!! jejeje.

Doncs res, ja ens explicaràs més coses per aquí o el dimarts a la qyedada, no????

vinga, afer el gos una estona s'ha dit!!! muaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dg. jul. 12, 2009 8:20 pm

Hola ninetes estic feta caldo, semblo manolo cuan parlo, entre mal de gola que tenia, i ahir en la meva taula tothom fumaba, tinc la gola que no se de qui es, per la resta be, vam riure molt!

I van haver mes noticies, ja us explicare!

Ninetes ens veiem dema, dema em poso al dia i us contesto, m'hen vaig al llit!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 8:25 pm

tara ha escrit:Hola ninetes estic feta caldo, semblo manolo cuan parlo, entre mal de gola que tenia, i ahir en la meva taula tothom fumaba, tinc la gola que no se de qui es, per la resta be, vam riure molt!

nenaaaaaaaaaaaaaaaaa, me n'alegro de q al final t'ho passesis molt bé!!!! jejejeje >.-<: >.-<: >.-<:

lo de la veu bueno, en uns dies ja estaràs recuperada!!!! :-)ok: :-)ok:

eso eso, demà ens expliques i ens poses al dia!!!

que descansis guapaaaaaaaaaaaaaa :llit::

muaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dg. jul. 12, 2009 8:43 pm

Ninetes q e estat molt desconectada... air no vai poder venir vam anar a triar la xemeneia q savien equivocat q justos xq la q vam triar era pissarra gris i ens avien fet la xemeneia duna pedra blanca anda que no canvia i encara deia q erem naltres els q ens aviem equivocat... :-/ i li vam dir si naltres no i entenem de pedres naltres et vam senyalar la q voliem xo no sabem com es diuen...si al rpessupost tu nas escrit un altre jo q se...!!!

A mes air a la nit vam anar a la selva del camp q feien una resistencia de motos i naltres vam anar am moto i vam caure... :-( el ricard te un disgust xq tota la vida q va en moto i no aiva caigut mai i nomes patia si mavia fet mal quan ell tenia tota la cama rascada i plena de sang...!!! bueno almenus va fer el gesto i se q es preocupa bueno jo nomes tinc una rascada al peu xo no trobo cap sabata q no em faci mal xq totes em rossen i ell la cama en laire xo bueno esta acostumat a caure am la bici aixi q no es queixa gens!!!

Quin dia fareu quedada???esq jo potser dema truco i li explico al jefe el q ma passat i dema potser no i aniria i a males segons el q em digui em pillo la baixa (xq sempre fa males cares quan jo em poso malalta)xq al tenir una cremada a la cama tmp no em puc posar pantalo llarg xq em fa mal al rosarme i les sabates de luniforme ni pensaro
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dg. jul. 12, 2009 8:51 pm

Laiac encara esteu aixi...????jo em pensava q ja estava arreglat aixo!!!

Torsaeann estabes guapisima quin vestit mes xulo i el recollit tambe ma agradat i aixo q quasi no es veia!!

Giss asi me gusta q ja este solucionado xo q no se escaquee con el anillo!!!!! >.-<:

Happiness tu tmb de casament??i com va anar??

Papallona q vas comprar molt???naltres tmb i volem anar xq al dirnos q a loctubre-novembre ja tindrem al piset vull anar compran coses xq despres tot de cop....i vai fer per internet la llista de la compra i em pujava a 700€ i aixo q faltaven un munt de coses!!!

Tara ja e llegit q esta refredada cuidat q els refredats destiu son els pitjors to dic jo q sempre agafo la grip a lestiu!!
Nena i am el vestit q farem???ves a bcn un dia i tomba totes les botigues de nuvia si cal

black estas enganxadissima al foro nena!!!aurem de ferte un monument a la mes forera!!!

Eli ultimamente estas bastante desconectada...ja no escribes tanto como antes....!!!!bueno para mi mejor q asi no me cuesta ponerme al dia!!!

Nur_jor aixi q la xl???jo alfinal nose qina meu agafat la q sigui mestara be!!!i jo les rebaixes ni mirarles em vai compra uns texans i son am els q vai caure air i tots estripats...!!! :-( i mencantaven...eren mes xulos!!!qina depre la unica cosa de rebaixes i ma durat 1 setmana i 1 dia!!!!

Bueno ninetes men vai a posarme el pijama i a veure ventdelpla i a dormir q a les 5 del amti marxen muns pares a laeroport i els ai de xta nose a on a buscar el bus q els xti fins a bcn

dema ja parlarem
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. jul. 12, 2009 8:56 pm

hola ninetes!!

que he estat tot el finde sense poder passar-me!! quin mono tenia!! jajaja!!

que tal el finde? veig que hi ha hagut de tot! despedides, bodes, etc...

tara, a descansar!! ja ens explicaràs com va anar tot!!

happiness, que tal la veu? a fer bondat nena! ja ens ensenyaràs fotitos de lo guapa que estaves!!

torsaeann, molt guapos a la foto!!! amb aquestes sabates vas encertar de ple!! contrastava amb el vestit negre i queda genial!! I el pentinat molt bonic!

papallona, que tal per ikea?? vau carregar molt? jejeje!! ais!! tinc ganes d'anar-hi!

estiu, acabo de llegir que vau caure, ais nena espero que us recupereu ben aviat!

giss! ets la dissenyadora oficial de les ninetes!! quines ganes tenim totes de veure la pancarta!!

eli, que t'expliques?

blackmamba, que tal el finde?

laiac, nena!! 3 setmanes!! com ho portes??

petonets!!!!

::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. jul. 12, 2009 9:01 pm

estiu2010 ha escrit:Laiac encara esteu aixi...????jo em pensava q ja estava arreglat aixo!!!

Torsaeann estabes guapisima quin vestit mes xulo i el recollit tambe ma agradat i aixo q quasi no es veia!!

Giss asi me gusta q ja este solucionado xo q no se escaquee con el anillo!!!!! >.-<:

Happiness tu tmb de casament??i com va anar??

Papallona q vas comprar molt???naltres tmb i volem anar xq al dirnos q a loctubre-novembre ja tindrem al piset vull anar compran coses xq despres tot de cop....i vai fer per internet la llista de la compra i em pujava a 700€ i aixo q faltaven un munt de coses!!!

Tara ja e llegit q esta refredada cuidat q els refredats destiu son els pitjors to dic jo q sempre agafo la grip a lestiu!!
Nena i am el vestit q farem???ves a bcn un dia i tomba totes les botigues de nuvia si cal

black estas enganxadissima al foro nena!!!aurem de ferte un monument a la mes forera!!!

Eli ultimamente estas bastante desconectada...ja no escribes tanto como antes....!!!!bueno para mi mejor q asi no me cuesta ponerme al dia!!!

Nur_jor aixi q la xl???jo alfinal nose qina meu agafat la q sigui mestara be!!!i jo les rebaixes ni mirarles em vai compra uns texans i son am els q vai caure air i tots estripats...!!! :-( i mencantaven...eren mes xulos!!!qina depre la unica cosa de rebaixes i ma durat 1 setmana i 1 dia!!!!

Bueno ninetes men vai a posarme el pijama i a veure ventdelpla i a dormir q a les 5 del amti marxen muns pares a laeroport i els ai de xta nose a on a buscar el bus q els xti fins a bcn

dema ja parlarem

ei estiu, ànims!!
de texans sempre en trobaràs a les botigues, tan o mes xulos que els que tenies. Has de pensar amb tu, que estàs bé! I això és l'important! ok??
amunt!!!

i pel tema camisetes, a mi m'agrada anar ampleta, i vaig agafar la XL.
ara no recordo quina et vam agafar a tu, però si és la L t'anirà bé, i la XL ampleta, que també està bé.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Nata|ia » dg. jul. 12, 2009 9:13 pm

Boniquessss quan de temps!!! he abandonat el foro per complet, i mare meva po quantes de tgn hi ha!!!! fa un any q estavem per aqui i erem 5 contades jaja joppp po no us conec ni a la meitat quin horror!! impossible posarme al dia!!

nuria wapa com estas???? aveure quan puc anar a una kdd i aixi conec a les demes!!

eli como va todo???

papallona reina com baixa el comptadorª!!!

torsaeann nenaaaa preciosa a la foto!!

i les demes enhorabona per les bodes i viam quan vaig a una kdd i ens coneixem un petonassss
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: nur_jor » dg. jul. 12, 2009 9:23 pm

Nata|ia ha escrit:Boniquessss quan de temps!!! he abandonat el foro per complet, i mare meva po quantes de tgn hi ha!!!! fa un any q estavem per aqui i erem 5 contades jaja joppp po no us conec ni a la meitat quin horror!! impossible posarme al dia!!

nuria wapa com estas???? aveure quan puc anar a una kdd i aixi conec a les demes!!

eli como va todo???

papallona reina com baixa el comptadorª!!!

torsaeann nenaaaa preciosa a la foto!!

i les demes enhorabona per les bodes i viam quan vaig a una kdd i ens coneixem un petonassss

hola guapa!!

buf!! quin munt de temps que feia que no et veiem per aquí nena!!

com estàs? ja has acabat la mudança? ja esteu instalats a la casa nova?

que t'expliques? alguna novetat mes en tema boda? com l'esglesia! ja tens mossen? recordo que en buscaves, no?

petons!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 12, 2009 10:50 pm

Giss ha escrit:Hola guapetes!

Petonets amores!

Alaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

que guai!!!! moltes gràcies..........ets un solete!!!!! la idea de la pancarta és molt xula...i molt ben dibuixat....quines idees!!!!!
a veure si en la ensenyes!!!!!!!

PAtunets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 12, 2009 10:52 pm

torsaeann ha escrit:La boda va està bé, a les 3 cap a casa a dormir ja que ens van fer fora de la masia.

Vaig a fer el gos¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡

Tia buenaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! que guai.........el negre amb el vermell contrasta molt i queda molt bé!!!! i el vestit, la palabra de honor et queda genial..........i molt bé amb el xal..és el de ta mare no?????????

no tens alguna altra foto del pentinat??? del darrera??

molt xulo i molt guapa!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 12, 2009 10:56 pm

tara ha escrit:Hola ninetes estic feta caldo, semblo manolo cuan parlo, entre mal de gola que tenia, i ahir en la meva taula tothom fumaba, tinc la gola que no se de qui es, per la resta be, vam riure molt!

MES NOTICIESSSSSSS?????? com pots anar a dormir i deixar-nos mab l'intriga!!!!!!!!!!jijijijijijij!!!!

descansa descansa i demà ens expliques com va anar?????

Patunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 12, 2009 11:02 pm

nur_jor ha escrit:hola ninetes!!

que he estat tot el finde sense poder passar-me!! quin mono tenia!! jajaja!!

que tal el finde? veig que hi ha hagut de tot! despedides, bodes, etc...

tara, a descansar!! ja ens explicaràs com va anar tot!!

happiness, que tal la veu? a fer bondat nena! ja ens ensenyaràs fotitos de lo guapa que estaves!!

torsaeann, molt guapos a la foto!!! amb aquestes sabates vas encertar de ple!! contrastava amb el vestit negre i queda genial!! I el pentinat molt bonic!

papallona, que tal per ikea?? vau carregar molt? jejeje!! ais!! tinc ganes d'anar-hi!

estiu, acabo de llegir que vau caure, ais nena espero que us recupereu ben aviat!

giss! ets la dissenyadora oficial de les ninetes!! quines ganes tenim totes de veure la pancarta!!

eli, que t'expliques?

blackmamba, que tal el finde?

laiac, nena!! 3 setmanes!! com ho portes??

petonets!!!!

::love::

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ninetaaaaaaaaa!!!!!!

menys de 3 setmanes...........no m'ho puc creure!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants