NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 12, 2009 11:06 pm

estiu2010 ha escrit:Laiac encara esteu aixi...????jo em pensava q ja estava arreglat aixo!!!

Torsaeann estabes guapisima quin vestit mes xulo i el recollit tambe ma agradat i aixo q quasi no es veia!!

Giss asi me gusta q ja este solucionado xo q no se escaquee con el anillo!!!!! >.-<:

Happiness tu tmb de casament??i com va anar??

Papallona q vas comprar molt???naltres tmb i volem anar xq al dirnos q a loctubre-novembre ja tindrem al piset vull anar compran coses xq despres tot de cop....i vai fer per internet la llista de la compra i em pujava a 700€ i aixo q faltaven un munt de coses!!!

Tara ja e llegit q esta refredada cuidat q els refredats destiu son els pitjors to dic jo q sempre agafo la grip a lestiu!!
Nena i am el vestit q farem???ves a bcn un dia i tomba totes les botigues de nuvia si cal

black estas enganxadissima al foro nena!!!aurem de ferte un monument a la mes forera!!!

Eli ultimamente estas bastante desconectada...ja no escribes tanto como antes....!!!!bueno para mi mejor q asi no me cuesta ponerme al dia!!!

Nur_jor aixi q la xl???jo alfinal nose qina meu agafat la q sigui mestara be!!!i jo les rebaixes ni mirarles em vai compra uns texans i son am els q vai caure air i tots estripats...!!! :-( i mencantaven...eren mes xulos!!!qina depre la unica cosa de rebaixes i ma durat 1 setmana i 1 dia!!!!

Bueno ninetes men vai a posarme el pijama i a veure ventdelpla i a dormir q a les 5 del amti marxen muns pares a laeroport i els ai de xta nose a on a buscar el bus q els xti fins a bcn

dema ja parlarem

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiii ninetaaaaaaaaaaa!!!!!!!

però almenys esteu bé no????????? pos nena, tu aprofita i no vagis a treballar, i dimarts tampoc, així ens veiem!!!!!!!!

que per cert, jo dimarts a les 17h tinc neteja de cutis per la boda....que fort, començo amb els preparatius...però si quedem podré venir a una hora o altra!!!!!!!!

Petoneeeeeeeeets guapissima, que no ens veiem ni porai!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 12, 2009 11:16 pm

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!

acabo d'arribar d'anar a sopar amb l'amic que ahir va estar a l'orangerie!!!!! i tinc crònica.....allí va:

1- sento però no va veure la maria en plena acció
2- li va encantar, diu que ell si es casés ho faria allí, més que res pel lloc, pel paisatge i per les vistes..que molt molt bé!!!!!
3- el menjar molt bé tamé, no tenia fotos dels plats, però l'aperitiu molt abundant, ple de plats i no paraven de menjar!!!
4- he vist fotos del centres de la taula i molt originals, són per tothom igual???? allí era una supermega copa tipu martini, amb aigua dins, damunt pètals i una espelma....molt xulo!!!!!
5- un altre detall que suposo que ja us hauran explicat...es veu que et donen com un gotet petit, i dins com un paperet....després ve la cambrera, et tira damunt aigua calenta i el paperet es fa gros i és una minitoallita...........que xulo no????
6- no sé si era cosa d'ells, però abans de l'entrada dels nuvis, passen unes fotos de la nuvia, del nuvi i de tots dos, i quan s'acaba és quan els nuvis entren!!!!!està bé!!!

mmmmmmmmmmm.........i no sé què més voleu saber....????? aaaa, a ells la música de l'aperitiu era un grup d'aquest en plan dixiland, molt bé!!!!
ahh i una altra cosa que van fer els nuvis al entrar i us explico ara, a veure si ho farieu vosaltres o heu llegit en algun lloc!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 12, 2009 11:28 pm

A veure NINETES!!!!! ho faig?????

aquest amic m'ha comentat que:
-damunt de cada plat hi havia un globus de color blanc.....i a cada taula unes instruccions on es deia: PARTICIPA DE LA FESTA!!! i es donaven dues instruccions;

1: abans de que entrin els novis, infla el globus blanc, i quan entrin mou-lo al ritme de la música!!!
2: quan els nuvis s'asseguin, posat el glous sota el cul, i petal tots alhora, així semblarà que els hi donguis la benvinguda simulant una traca!!!!

no deia aixo ben bé, però a mi m'ha dit aquest amic que seria bona idea fer-ho, perque ja no comences la boda en plan serio, si nó que ja fas algo diferent!!!!!

Quès us sembla??? a la web de julio hi ha globus?? ja heu fet la comanda??? ho farieu????????????

Ja em direu el què!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dg. jul. 12, 2009 11:39 pm

laiac ha escrit:A veure NINETES!!!!! ho faig?????

aquest amic m'ha comentat que:
-damunt de cada plat hi havia un globus de color blanc.....i a cada taula unes instruccions on es deia: PARTICIPA DE LA FESTA!!! i es donaven dues instruccions;

1: abans de que entrin els novis, infla el globus blanc, i quan entrin mou-lo al ritme de la música!!!
2: quan els nuvis s'asseguin, posat el glous sota el cul, i petal tots alhora, així semblarà que els hi donguis la benvinguda simulant una traca!!!!

no deia aixo ben bé, però a mi m'ha dit aquest amic que seria bona idea fer-ho, perque ja no comences la boda en plan serio, si nó que ja fas algo diferent!!!!!

Quès us sembla??? a la web de julio hi ha globus?? ja heu fet la comanda??? ho farieu????????????

Ja em direu el què!!!

jajaja!! que bo!! m'ha agradat!!
és diferent!
no ho havia sentit mai ni ho havia llegit a cap cronica, ni res!
a veure, jo sempre sóc partidaria de les coses diferents, que facin divertida la celebració, i això dels globus està molt bé, però clar, s'ha de tenir en compte quin tipus d'invitats tens, si són enrollats o no, si et seguirien el rollo o no...
jo pensant en els meus... buf! son molt sèrios i no me'ls imagino petant els globus! però tot i així en prenc nota, perquè ja et dic que m'ha agradat molt aquesta idea!! jejeje!! molt divertida!
quina imaginació que té la gent!!!!!!
ho faràs tu?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. jul. 12, 2009 11:48 pm

bona nit ninetes!
fins demà!

::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 12, 2009 11:53 pm

nur-jor..............doncs avui ha estat fort, perque quan aquest amic m'ha dit, "i ho faràs o que??" PER FAVOOOOOOORRR no he pogut respondre per mi mateixa, he tingut que dir............aix, espera que ho comentaré amb les del foro!!!!!!!!!!!!! jijijiji

quin vici.........i es que no sabeu com m'heu ajudat!!!!!!!

Patunets, i bona nit!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 13, 2009 12:09 am

Nineteeeeeesss!!!

com puc penjar una foto que jo vulgui aquí sota el nick???? es que no he pogut!!!!!

mireuuuuuu us penjo la foto que acabo de retocar i que una veïna de tota la vida m'ha portat de la seva boda!!!!

és la foto que els hi vull regalar als papes...amb un marc que més endavant hi posarem una foto de la boda!!!

què us sembla???
laiac l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 13, 2009 9:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dl. jul. 13, 2009 6:28 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡
Al vespre amb poso el dia i contesto¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 8:45 am

laiac ha escrit:Nineteeeeeesss!!!

com puc penjar una foto que jo vulgui aquí sota el nick???? es que no he pogut!!!!!

mireuuuuuu us penjo la foto que acabo de retocar i que una veïna de tota la vida m'ha portat de la seva boda!!!!

és la foto que els hi vull regalar als papes...amb un marc que més endavant hi posarem una foto de la boda!!!

què us sembla???

esteu molt guapos a la foto!
aquesta foto és per fer l'entrega als pares? heu quedat molt be! :-)ok:
no els hi regalareu una foto de nuvis que us hagueu fet durant el reportatge?
jo això ho vaig parlar amb els meus fotografs, que son els mateixos que tu, els Division RM, i vam quedar que després de fer-nos les fotos del reportatge les mirariem i escolliriem la que mes ens agradi i ens la rebelarien allà al moment per poder utilitzar-la com a entrega, amb un marc que ja tindriem preparat i nomes caldria posar-hi la foto i embolicar.
la primera foto del reportatge pels papes, jjejeje!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 8:50 am

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡
Al vespre amb poso el dia i contesto¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡

bon dia guapa!!
com es presenta la setmaneta?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 9:02 am

Bon dia Ninetes!!!!!!!!!

ara em fico al día!!!!

muaaaaaaaaa
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 9:05 am

Papallona* ha escrit:Bon dia Ninetes!!!!!!!!!

ara em fico al día!!!!

muaaaaaaaaa

Bon dia guapa!!
Que tal el cap de setmana?
Ja vas gastar força per Ikea? jejeje!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: estiu2010 » dl. jul. 13, 2009 9:08 am

Ostres laiac aixi q lorangerie aqell noi a qedat content..!!!!

Si els centres de taula son aqestos a nose q algu els vulgui canviar!!!

i no ta explicat lo de la font de xocolata???esq aixo magradaria saber quan la treuen mes o menus...!!!!

Ais q contenta sentri aixo del restaurant e triat be!!!jijijiji!!
i si lo del got de xupito am el tovallo al nautic tambe o fan lomplen i el tovallo sinfla!!!
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 9:13 am

estiu2010 ha escrit:Ostres laiac aixi q lorangerie aqell noi a qedat content..!!!!

Si els centres de taula son aqestos a nose q algu els vulgui canviar!!!

i no ta explicat lo de la font de xocolata???esq aixo magradaria saber quan la treuen mes o menus...!!!!

Ais q contenta sentri aixo del restaurant e triat be!!!jijijiji!!
i si lo del got de xupito am el tovallo al nautic tambe o fan lomplen i el tovallo sinfla!!!

guapa! com estàs avui? millor?
t'has agafat la baixa al final?
muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 9:16 am

_eLi_ ha escrit:Bon dia ninetes!!!!

Que tal ha anat el finde??

Laiac molt xula la idea dels globus de l'orangerie....jejejej....ho trobo divertit.
Sobre la comanda de la web de julio ja la vaig enviar, vols que li afegeixi algo???

Bon dia Eli!

Ja està enviada la comanda!! Aix!!!! Quan arribarà?? Saps algo?? Aviat aviat!!

I és que sóc molt impacient!! Vamos... com una cria!! Ho vull tot ja!! jajaja!!

Com ha anat el finde guapa?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 9:18 am

Ninetes!!
Quan és la pròxima quedada??
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 9:22 am

Ninetes!!

Avui he somiat amb les nostres samarretes!!!!! jajajaj!!

Quin desastre nenes!!

He somiat que les anavem a recollir i ens deien: "no ho podeu obrir fins que estigueu al Viena" i llavors, un cop al Viena ho obrim i ens trobem que les samarretes eren blau fosc, i que eren llarguissimes!!!!!! Vamos... tan llargues que en lloc de samarretes semblaven vestits!! i totes flipàvem!! jajaja!!!

ves quines coses somio jo!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 9:40 am

torsaeann ha escrit:Hola ninetes que tal?
Jo acabo d'arribar de la pelu. Estic super diferent¡¡¡¡¡¡
Porto un recolli't super diferent, una noia a entra't a la pelu i em diu que et cases? i jo no.....encara no¡¡¡¡¡¡¡¡
La peluquera m'ha dit que em faci una foto del pentina't i que el porti....és super bonic i modern¡¡¡¡¡ és molt original ja posaré foto¡¡¡¡

Un petonet boniques¡¡¡
Vaig a dinar i a posar-me guapa¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡

que guaii

ja tinc ganes de veure la foto!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 9:41 am

laiac ha escrit:tara, black, que també esteu a casa?????????????ostres me'n vaig a mirar el que vau escriure ahir i vaig responent a alguna!!!!

eiiiiiiiiiiiiiiii................que no ho havia vist........3 SEMANESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!! m'acaba def er un bot el cor...............tc flipant....................mitja vida somiant en el dia que et casis i......................3 SEMANEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!! i qui no vol un dia així??????????'''

buf buf.................
Petonets1!!!!

jejej nena kins nervis!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 9:42 am

laiac ha escrit:
Papallona* ha escrit:NINETESSSSSSSSSSSSSSS

mireu el meu marcador!!!!!!

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
=0-0-) =0-0-) =0-0-)
=0-0-) =0-0-)
=0-0-)

NINETAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

que sóc la única que ahir no et va poder felicitaaaaaaaarrrrrr!!!!!!!!!!jopetaaa...........FELICITAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTSSSSSS un anyet....d'aquí un anyet totes ja haurem anat al Castell de Vilafortuny, i t'hauràs casat, i...........alaaaaaaaaaaa que xulo!!!!!!!!!!

FILICITAAAAAAAAAAAAAATTSSS!!!!

gracies wapi!!!! :-)ok:
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants