estiu2010 ha escrit:Laiac encara esteu aixi...????jo em pensava q ja estava arreglat aixo!!!
Torsaeann estabes guapisima quin vestit mes xulo i el recollit tambe ma agradat i aixo q quasi no es veia!!
Giss asi me gusta q ja este solucionado xo q no se escaquee con el anillo!!!!!![]()
Happiness tu tmb de casament??i com va anar??
Papallona q vas comprar molt???naltres tmb i volem anar xq al dirnos q a loctubre-novembre ja tindrem al piset vull anar compran coses xq despres tot de cop....i vai fer per internet la llista de la compra i em pujava a 700€ i aixo q faltaven un munt de coses!!!
Tara ja e llegit q esta refredada cuidat q els refredats destiu son els pitjors to dic jo q sempre agafo la grip a lestiu!!
Nena i am el vestit q farem???ves a bcn un dia i tomba totes les botigues de nuvia si cal
black estas enganxadissima al foro nena!!!aurem de ferte un monument a la mes forera!!!
Eli ultimamente estas bastante desconectada...ja no escribes tanto como antes....!!!!bueno para mi mejor q asi no me cuesta ponerme al dia!!!
Nur_jor aixi q la xl???jo alfinal nose qina meu agafat la q sigui mestara be!!!i jo les rebaixes ni mirarles em vai compra uns texans i son am els q vai caure air i tots estripats...!!!i mencantaven...eren mes xulos!!!qina depre la unica cosa de rebaixes i ma durat 1 setmana i 1 dia!!!!
Bueno ninetes men vai a posarme el pijama i a veure ventdelpla i a dormir q a les 5 del amti marxen muns pares a laeroport i els ai de xta nose a on a buscar el bus q els xti fins a bcn
dema ja parlarem
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiii ninetaaaaaaaaaaa!!!!!!!
però almenys esteu bé no????????? pos nena, tu aprofita i no vagis a treballar, i dimarts tampoc, així ens veiem!!!!!!!!
que per cert, jo dimarts a les 17h tinc neteja de cutis per la boda....que fort, començo amb els preparatius...però si quedem podré venir a una hora o altra!!!!!!!!
Petoneeeeeeeeets guapissima, que no ens veiem ni porai!!!!!

i mencantaven...eren mes xulos!!!qina depre la unica cosa de rebaixes i ma durat 1 setmana i 1 dia!!!!