NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 9:44 am

_eLi_ ha escrit:Pues no m'ha dit res encara akest noi, suposo que hem contestarà aviat dient-me si es possible akesta comanda.

El finde tranquilet la veritat, dissabte vam estar a Barna de compres amb uns amics, i vam sopar allí també.
I ahir tot el dia a casa, vam fer el gos, total, jejejeje....veient pelis....jugant a la wii.....jejejeej...

Has passat un cap de setmana entretingut! jejeje!! :-)ok:

Jo dissabte vaig anar a veure els focs a Tarragona! Aquesta setmana no hi havia pogut anar cap dia, i pensava que ja no en veuria cap! I dissabte si que hi vam poder anar! Que xulos nena!
Estava tota l'estona: "oooh!!!! oooooh!!!!!"
jajajaj!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 13, 2009 9:58 am

nur_jor ha escrit:
laiac ha escrit:Nineteeeeeesss!!!

com puc penjar una foto que jo vulgui aquí sota el nick???? es que no he pogut!!!!!

mireuuuuuu us penjo la foto que acabo de retocar i que una veïna de tota la vida m'ha portat de la seva boda!!!!

és la foto que els hi vull regalar als papes...amb un marc que més endavant hi posarem una foto de la boda!!!

què us sembla???

esteu molt guapos a la foto!
aquesta foto és per fer l'entrega als pares? heu quedat molt be! :-)ok:
no els hi regalareu una foto de nuvis que us hagueu fet durant el reportatge?
jo això ho vaig parlar amb els meus fotografs, que son els mateixos que tu, els Division RM, i vam quedar que després de fer-nos les fotos del reportatge les mirariem i escolliriem la que mes ens agradi i ens la rebelarien allà al moment per poder utilitzar-la com a entrega, amb un marc que ja tindriem preparat i nomes caldria posar-hi la foto i embolicar.
la primera foto del reportatge pels papes, jjejeje!!

Eiiiiiiiiiiiiiii no fotis que això es pot fer??????????? saps que passa??? que em pensava que això ho podien fer si després en revelaven més per vendre a la boda, però com que no han dit res d'això, jo hem vaig pensar que seria un lio!!!!!!!!!!!!!!!

Tu dius el reportatge de novis no??? no la preboda, perque jo no en faig!!!!!!! doncs si fos així perfecte!!!!!! i taaaaaaaaaaan!!!!!!
a veure quan quedem i els hi diem!!!!

Gràciesssssssss!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 13, 2009 10:06 am

estiu2010 ha escrit:Ostres laiac aixi q lorangerie aqell noi a qedat content..!!!!

Si els centres de taula son aqestos a nose q algu els vulgui canviar!!!

i no ta explicat lo de la font de xocolata???esq aixo magradaria saber quan la treuen mes o menus...!!!!

Ais q contenta sentri aixo del restaurant e triat be!!!jijijiji!!
i si lo del got de xupito am el tovallo al nautic tambe o fan lomplen i el tovallo sinfla!!!

Eiiiiiiiiiiiii!!!! doncs no hem va comentar res de la font de xocolata eeeeeeeeeeeeee...........que raro!!!

ahhhhhhhhhhh això si..........es veu que a la barra lliure hi havia mojitos i van triunfar que ti cagas!!!!!!!

jijijiji

Aniràs a treballar?????????

PAtunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 13, 2009 10:07 am

_eLi_ ha escrit:Bon dia ninetes!!!!

Que tal ha anat el finde??

Laiac molt xula la idea dels globus de l'orangerie....jejejej....ho trobo divertit.
Sobre la comanda de la web de julio ja la vaig enviar, vols que li afegeixi algo???

No tranquil·la, jo ho deia per veure si també tenia globus blancs.....però això ho compraré per aquí,....que ara no vull estar pendent de que m'ho portin o no!!!!!

però vosaltres ho farieu?????????????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 10:10 am

laiac ha escrit:
nur_jor ha escrit:
laiac ha escrit:Nineteeeeeesss!!!

com puc penjar una foto que jo vulgui aquí sota el nick???? es que no he pogut!!!!!

mireuuuuuu us penjo la foto que acabo de retocar i que una veïna de tota la vida m'ha portat de la seva boda!!!!

és la foto que els hi vull regalar als papes...amb un marc que més endavant hi posarem una foto de la boda!!!

què us sembla???

esteu molt guapos a la foto!
aquesta foto és per fer l'entrega als pares? heu quedat molt be! :-)ok:
no els hi regalareu una foto de nuvis que us hagueu fet durant el reportatge?
jo això ho vaig parlar amb els meus fotografs, que son els mateixos que tu, els Division RM, i vam quedar que després de fer-nos les fotos del reportatge les mirariem i escolliriem la que mes ens agradi i ens la rebelarien allà al moment per poder utilitzar-la com a entrega, amb un marc que ja tindriem preparat i nomes caldria posar-hi la foto i embolicar.
la primera foto del reportatge pels papes, jjejeje!!

Eiiiiiiiiiiiiiii no fotis que això es pot fer??????????? saps que passa??? que em pensava que això ho podien fer si després en revelaven més per vendre a la boda, però com que no han dit res d'això, jo hem vaig pensar que seria un lio!!!!!!!!!!!!!!!

Tu dius el reportatge de novis no??? no la preboda, perque jo no en faig!!!!!!! doncs si fos així perfecte!!!!!! i taaaaaaaaaaan!!!!!!
a veure quan quedem i els hi diem!!!!

Gràciesssssssss!!!!

si si! em refereixo a les fotos del reportatge de nuvis. les fotos que ens farem al sortir de l'esglesia.
així els primers en tenir aquesta foto seràn els papes. fotos exclusives!!! jajaja!!
vamos, jo crec que si que es pot fer, de fet nosaltres els hi vam demanar i no ens van posar cap inconvenient.
jo per demanar que no quedi!! jajaja!!
parla-ho amb ells!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: aliaga79 » dl. jul. 13, 2009 10:27 am

bon dia ninetes!
com esteu?
jo... ufff... bastant petada... dissabte vaig tenir la despe... divendres vaig fer la prova del pentinat... tinc fotos i crònica al meu post si us voleu passar!
com esteu?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: estiu2010 » dl. jul. 13, 2009 11:10 am

aliaga79 ha escrit:bon dia ninetes!
com esteu?
jo... ufff... bastant petada... dissabte vaig tenir la despe... divendres vaig fer la prova del pentinat... tinc fotos i crònica al meu post si us voleu passar!
com esteu?

Aliaga 1 setmna i 5 dies....!!!Com van aqets nervis???Ara em pasare a veure el pentinat!!
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. jul. 13, 2009 11:13 am

Ninetes alfinal e xlat am el jefe i ma dit q cap problema x les xancles i els pantalons curts q alli aseguda no sem veuen les cames!!!
tambe ma dit q si volia agafar la baixa...xo avui i anire al vespre potser anire al cap q em mirin la cremada xq em fa una mica de mal...ma sogre em va dir q no era res q la xtes destapada xo la veritat q em crema una mica...papallona tu q faries???tinc una rodona rosadeta i al centre dun color una mica mes fosc aixi cm a marro jo em poso furacin i mu e tapat xo vols dir q mu auria de destapar???a la nit anire al cap a q mu mirin potser plego abans x anari i segons cm potser si q agafare la baixa xo esq els meus papis son fora i em sap greu preocupals si truquen a la feina i no i soc... :star:: quin rollo!!!jijijiji!!
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 11:30 am

estiu2010 ha escrit:Ninetes alfinal e xlat am el jefe i ma dit q cap problema x les xancles i els pantalons curts q alli aseguda no sem veuen les cames!!!
tambe ma dit q si volia agafar la baixa...xo avui i anire al vespre potser anire al cap q em mirin la cremada xq em fa una mica de mal...ma sogre em va dir q no era res q la xtes destapada xo la veritat q em crema una mica...papallona tu q faries???tinc una rodona rosadeta i al centre dun color una mica mes fosc aixi cm a marro jo em poso furacin i mu e tapat xo vols dir q mu auria de destapar???a la nit anire al cap a q mu mirin potser plego abans x anari i segons cm potser si q agafare la baixa xo esq els meus papis son fora i em sap greu preocupals si truquen a la feina i no i soc... :star:: quin rollo!!!jijijiji!!

hola guapa!
ma germà va caure fa un parell d'anys i també es va fer una cremada a la cama.
a ell li van receptar com un spray, un aerosol que li va anar molt bé! i si que li van dir que ho portés destapat.
se li va curar bastant ràpid!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 11:32 am

on estan avui les ninetes?
està una mica paradet aixo eh!
ais... els dilluns... jejeje
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 13, 2009 12:12 pm

Nineteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssss!!!!!

es que per aquí hi ha molta gent de vacances i altres treballem eeeeeeeeeee!!!!!!!!

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!! acabo de parlar amb el dj del restaurant!!! hem quedat aquesta tarda a les 6...que si no el truco jo............i ja m'ha dit que parlaríem de tot!!!!!! que guaiiiiiiiiiiii!!!!!!!

Això si, m'ha dit que si teníem les cançons nosaltres que els hi portéssim i no en tinc tantes, i mira que són més rares!!!! ostres.......................

sabeu d'algun lloc per internet per baixar-se cançons sense instal·Lar cap programa??? es que aquí a la feina si m'instal·lo algun no em va!!!!!!!

aixxxxxxxxx que no portaré casi cap cançó......!!!!!!!!!

HELP MEEE!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 12:19 pm

ostres, doncs no ho se...
a mi si em treuen de l'emule ja no coneixo res!
això potser t'ho sabria dir la blackmamba que està molt posada amb la música!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 13, 2009 12:42 pm

Bon dia ninetes meves!!!!!

Que tal va el dilluns?? jo ja torno a estar al piset, ja que el meu nen va de tarda i així doncs a la nit ja estic acompañada...jejeje.
Doncs...ahir al final estavem a casa descansant del dissabte i a les 8 de la tarda ens vam animar i vam anar a donar un tomb pel passeig maritim de Cambrils i em van convidar a sopar...Era un lloc de tapeo que li diuen "El Pati" el coneixeu??? doncs bé...he provat llocs millors per menjar tapetes...no us ho recomano!!!
La qüestió esk vam caminar un munt i vaig arribar a casa a bullofes als peus i avui vaig que no puc caminar!!! estic feta caldo...entre la gola que noies....vaig recuperant-la poc a poc...i els peus que no puc caminar...un desastre...com Popi, el meu xicot...."No te puedo sacar de casa" jejeje :-/

Per cert, com us vaig dir...us envio unes fotitos de la boda...
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 13, 2009 12:52 pm

Doncs aqui la 1a...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 13, 2009 1:09 pm

nenes...no puc penjar la 2ª...em dona error....
Ja ho he probat 3 cops i no hi ha manera.... :-/
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 1:14 pm

Ninetes!!!! q acabo d'arribar a casaaaaaaaaaa

ara vaig a dinar i després em poso al dia q heu escrit molt!!!!

muaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 1:36 pm

Giss ha escrit:Hola guapetes!

Bé... no ha estat res... ja està tot arreglat.
Suposo que la propera quedada serà dimarts... i dijous ens veiem per donar-vos les samarretes que aniré dimecres a buscar-les!!!
Per cert, avui hem estat dues hores al matí fent la pancarta, gairebé ja està acabada... és més bonica!!! quines ganes tinc de que la veieu! a veure si demà us l'ensenyo.
Petonets amores!

hola wapissss.. aix que guaiiiiiii lo de la pancartaaaaaaaa.. moltes gracies nineta!!!!! kina iluuuuuuuuuu

jo kedar puc avui per la tarda... dema a partir de les 21 si que puc.. pero ja se que es molt tard!! jejje

petunets!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 1:36 pm

torsaeann ha escrit:Bones ninetes¡¡¡¡
Aqui va la foto de com estabem de guapos...

ninetaaaaaaaa

impressionant!!!

et queda superbé recollittttttttttttttttttttt =0-0-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 1:39 pm

tara ha escrit:Hola ninetes estic feta caldo, semblo manolo cuan parlo, entre mal de gola que tenia, i ahir en la meva taula tothom fumaba, tinc la gola que no se de qui es, per la resta be, vam riure molt!

I van haver mes noticies, ja us explicare!

Ninetes ens veiem dema, dema em poso al dia i us contesto, m'hen vaig al llit!

juas manolo..

com esta avui??? aix aix.. no t'has pres res???? has tingut febre???
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 1:42 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes meves!!!!!

Que tal va el dilluns?? jo ja torno a estar al piset, ja que el meu nen va de tarda i així doncs a la nit ja estic acompañada...jejeje.
Doncs...ahir al final estavem a casa descansant del dissabte i a les 8 de la tarda ens vam animar i vam anar a donar un tomb pel passeig maritim de Cambrils i em van convidar a sopar...Era un lloc de tapeo que li diuen "El Pati" el coneixeu??? doncs bé...he provat llocs millors per menjar tapetes...no us ho recomano!!!
La qüestió esk vam caminar un munt i vaig arribar a casa a bullofes als peus i avui vaig que no puc caminar!!! estic feta caldo...entre la gola que noies....vaig recuperant-la poc a poc...i els peus que no puc caminar...un desastre...com Popi, el meu xicot...."No te puedo sacar de casa" jejeje :-/

Per cert, com us vaig dir...us envio unes fotitos de la boda...

nena! quin cap de setmana!!
entre la veu i la caminada... que has fet!? jejeje!!
a fer bondat i a recuperar-se, eh!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants