Bno el missatge m'ha sortit en roig què hi farem...
A veure nem a pams...
Miriameta jo estik amb la nuvia, dir-li tot el que penses i si vols fins i tot, putes encara que no crec que sigui la millor opció al menys davant la mediació, darrera fes el que vulguis ;) Ànims!! això s'ha d'arreglar com sigui. Al vestit jo m'hi apunto però en què cau? Pq entre setmana jo no puc

ara que sóc capaç de baixar expressament... depèn del dia...
Núvia... torno a repetir, què bé que tinguis esglèsia i això que facin una porta per que entreu pel passadís em smbla una idea genial pq al igual que a la cuca, és el que em fallava de l'esglèsia. La resta, molt bonica!!! Al final jo a Sant Joan, que també m'agrada molt i molt!

Stik contenta també.
Cuca... què dir-te!!! com va tot?? Jo una mika agobiada pq ara tinc mooolta feina, i ahir enlloc de ficar-me a fer feina, em vaig estar de pingoneo tot el dia fins a les 21h de la nit... no tinc remei...

Tinc ganes de tornar a quedar?
Quan quedem aquest divendres o l'altre?? jejeje prometo arribar puntual!!! Si és l'altre millor, pq jo arribaré més aviat no sé amb quines condicions però més aviat!!! Jo tinc ganes de tornar a quedar i explicar-vos cosetes... i així li ensenyaré a la miriameta lo del viatge pq aquí a la seu no t'ho puc escanejar... em sap greu!!!
Iseta... quina llàstima no poder quedar aq finde... bé, a veure si podem anar a la Seu i Andorra al menys... o diumenge que ve anar al cine o alguna cosa pq pel que veig aq finde difícil...

no hi ha manera de coincidir eh...
Bé, nenes, no crec que em conecti aquesta tarda- nit pq tinc mooolta feina!!! Em sap greu pq jo estaria connectada tot el dia... però crec que no pot ser!!! Hi ha obligacions que complir...