NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 10:16 am

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesssssss!!!!!!

Estic molt enfada!!!!!!! tot el matí conectada i res, i aquesta tarda.........hem trobo més de 5 pàgines escrites!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! m'ha costat un munt posar-me al dia!!!!!!!! però molt!!!!!!!!!!!!!

a veure.....

1- demà tinc neteja de cutis a les 6 al final, i abans ma mare m'acompanyarà a mirar un ventall, així que jopetaaaaaa, però jo no podré quedaR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2- Nineteeeeeeeessssssss!!!!! hem estat de 6 a 9:20 amb el de la música....una passada, hem buscat totes les cançons que volíem, les ha editat i les hem arreglat per com les volem nosaltres, hem parlat del restaurant, de les entregues,,,,i realment m'ha parlat molt bé del csablanca, i això que també són els dj de l'orangerie, el nautic i algun altre!!!!! aquest mateix dissabte a l'orangerie eren ells!!!!!!! però molt molt bé, ja tinc tota la música!!!!!

2- taraaaaaaaaa, explica'm què és aquesta idea que t'han donat!!!! que jo demà no hi seré!!!!!! ja estàs millor del refredat??? cuida't!!!!!!

3- gissssssssssssss ja tens anell?????????????????????com ha anat avui!!!

4- mrs.hapinnes.......no he pogut veure la teva foto, ara vaig a veure si puc!!!!

5-. black, ara tornaré a posar la foto....es que l'he tret perque mira, en sec m'he rallat i he pensat que ens veiem massa!!!!! però ho més segur és que fem el que ha dit la nur_jor, tenim el mateix fotògraf i els hi ho demanarem!!!!hem de trucar aquesta setmana!!!!!

nineteeeeeeeeessssssssss!!! un petonet molt gros!!!!!!!!!!!
us estimo mooooooooooooooooolt!!!!!!!!!!!!!!

5 pagines!! si que hem escrit!! jejeje!! :-.:·::

quan quedes amb el fotograf? per demanar-ho no hi perds res! a veure, nosaltres volem donar fotos pels invitats i dues xules pels pares, però he anat en bodes que no repartien fotos als invitats i els fotografs oferien el servei del revelat de les fotos dels pares, total... nomes son 2!! no poden dir que no! i els pares més contents que un ginjol!! jejeje!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 10:17 am

laiac ha escrit:Nur_jor...........a mi igual, els fotògrafs nostres si que fan algo semblant al final amb el muntatge!!!!!!!!

Mrs-happiness..........m'encanta, estàs guapisima.....eiii i del pentinat res de res!!! m'encanta així!!!!! però portaves ulleres???? normalment no no???????

Papallonaaaaaaaaa, ja som dues que demà no podrem anar a la kedada.....per cert, me n'alegro molt que hagis pogut comprar tanta cosa, i muntant-ho........és molt bonic!!!!!!

Nineteeeeeeeees!!!!!
amb el meu xic ja ho tenim tot arreglat....ens hem posat a ensajar i això ens ha ajudat, perque mira que riem un rato!!!!!espero que això ho grabin tot el dia de la boda i així us ho ensenyaré!!!!!!jijijijij

quins nerviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssss
Patuneeeeeeeeeeeeeets

si si!! al final durant el ball fan aquest muntatge!! i és molt divertit!!! a nosaltres ens van explicar que tothom els perseguia per poder deixar el seu missatge!
jajajajaja!!!!

me n'alegro que amb el teu xic ja estigui tot arreglat!! ei!! que voldrem veure el ball eh!!
i el tema de la música, molt bé! ja vas tancant cosetes!!
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 14, 2009 10:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 10:18 am

torsaeann ha escrit:bon dia ninetes¡¡¡¡¡Que tingueu un bon didmarts¡¡¡¡

Molt guapos a la foto Hapiness¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡

Bon dia!!
que vindras a la quedada guapa?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 10:19 am

laiac ha escrit:BOn diaa!!!!!

avui que arribo aviadet a la feina us vull dir bon dia!!!! després de 9 a 12 estaré en un curs, i fins a última hora no us podré dir res.............i després..........avui estaré tota la tarda amunt i avall i jo sense vosaltres...........snif snif!!!!!!

Molts petonets!!!

Bon dia nineta!
Quin dia més intens que tens! Que vagi molt bé el curs!
I ja ens diràs si trobes ventall! :-)ok:
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 10:20 am

tara ha escrit:Bon dia ninetes!
Avui ja em trobo millor!!!!!!!!!!!!

Que bé!!!
Recuperada per la quedada!!
I és que no hi ha millor medicina que una quedada, jejeje!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 10:20 am

_eLi_ ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!

Mrs.Happinnes molt wapos en la foto!!!!!!!!!

tara cuida't nena, m'alegro que estiguis millor avui

nur t'he passat privi, tinc problemas amb el teu mail.

laiac nena vas a tope de feina, la musica enllestida molt bé!!! m'alegro que tot estigui bé amb el teu xic.

i per les demés un petó molt molt gran!!!!!!!!!! mmuuaakkk!!!!!

t'he respost el privi!!
ho sento!! se'm va colar una "l"... :star::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 10:38 am

_eLi_ ha escrit:Us volia comentar una coseta, m'ha contestat el noi de la comanda, us copio exactament lo que m'ha ficat i decidim que fem ok???

- Hola Eli.

Un par de cosillas:
No mandamos muestras sueltas de abanicos,si no cajitas de 12 unidades,porque si no se nos descabalan todas las cajas.El único abanico que mandamos suelto es el dorado y el plateado.
Las bolsitas para arroz blancas,ahora mismo las tenemos agotadas.
En el pedido de Raquel,el abanico nº0 en blanco lo vamos a retirar porque no viene bien terminado.
Espero tu respuesta.

Un saludo,

Buf!! Quin lio...
Els blancs van en lots de 12? I els dorats i platejats per unitats?
Podem demanar un lot dels blancs i els repartim entre totes... i els altres si van per unitats, pos ja esta...
Ais no se!!
Això millor ho parlem aquesta tarda, perquè em sembla que sino no aclarirem res...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: estiu2010 » dt. jul. 14, 2009 11:07 am

Mrs. Happiness ha escrit:Hola novament....
Aix....estic aqui mirant una coseta que m'ha cridat l'atenció...i està bé... a veure que us sembla??? necessito opinions!!!!
La web és www.blablabox.com

La idea es original i no ho havia vist mai....jejeje

Com mola aixo...jo o vull!!!ara seguire llegint i aveure si as posat el preu...jijijijij!!!
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 11:09 am

Mrs. Happiness ha escrit:Hola novament....
Aix....estic aqui mirant una coseta que m'ha cridat l'atenció...i està bé... a veure que us sembla??? necessito opinions!!!!
La web és www.blablabox.com

La idea es original i no ho havia vist mai....jejeje

wapiiiiiiiiiiiii

raul i jo ho vam veure en una web l'any`passat i ens va encantar.. pero mira no me'n recordava!!!!

surt per uns 750, 8 hores de lloguer ( hi ha do persones sempre controlant)
i et fan 2 DVD "muntatge" de lo que et digui la gent jejej es molt xuli!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 11:10 am

Mrs. Happiness ha escrit:A veure...anem a provar...
GENIALLLLL...ja he pogut carregar la foto...yupiiiiii
Doncs bé...aqui estem la parella del 4 de Setembre de 2010. Com podeu comprovar...el cabell, com el tenia curt doncs no vaig tenir cap opció de pentinat...i això potser va ser lo que li fa faltar al vestit...però bé....ja creixerà...

Petonets a totes

nena et queda de co nya aquest vestit!!! el color molt xuli!!!
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 11:10 am

Papallona* ha escrit:wapiiiiiiiiiiiii

raul i jo ho vam veure en una web l'any`passat i ens va encantar.. pero mira no me'n recordava!!!!

surt per uns 750, 8 hores de lloguer ( hi ha do persones sempre controlant)
i et fan 2 DVD "muntatge" de lo que et digui la gent jejej es molt xuli!!

deu ni do!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 11:12 am

laiac ha escrit:Nur_jor...........a mi igual, els fotògrafs nostres si que fan algo semblant al final amb el muntatge!!!!!!!!

Mrs-happiness..........m'encanta, estàs guapisima.....eiii i del pentinat res de res!!! m'encanta així!!!!! però portaves ulleres???? normalment no no???????

Papallonaaaaaaaaa, ja som dues que demà no podrem anar a la kedada.....per cert, me n'alegro molt que hagis pogut comprar tanta cosa, i muntant-ho........és molt bonic!!!!!!

Nineteeeeeeeees!!!!!
amb el meu xic ja ho tenim tot arreglat....ens hem posat a ensajar i això ens ha ajudat, perque mira que riem un rato!!!!!espero que això ho grabin tot el dia de la boda i així us ho ensenyaré!!!!!!jijijijij

quins nerviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssss
Patuneeeeeeeeeeeeeets

asies wapiiiii..
ja ens explicaras i ensenyaras lo del vano!!! ehhhhhhhhhh

jo a mi em fa tantaa rabia no poder anar a la kedada!!!.. pero a la próx.

Ninetaaaaa que ja ho tens akiiiiiiiii
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 11:13 am

torsaeann ha escrit:bon dia ninetes¡¡¡¡¡Que tingueu un bon didmarts¡¡¡¡

Molt guapos a la foto Hapiness¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡

hooa bunica´, què tal tot???

jo amb unes angines!! aix..
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 11:13 am

laiac ha escrit:BOn diaa!!!!!

avui que arribo aviadet a la feina us vull dir bon dia!!!! després de 9 a 12 estaré en un curs, i fins a última hora no us podré dir res.............i després..........avui estaré tota la tarda amunt i avall i jo sense vosaltres...........snif snif!!!!!!

Molts petonets!!!

nena que no pares!!!!!!!!!!!!!!!!1

mua!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 11:14 am

tara ha escrit:Bon dia ninetes!
Avui ja em trobo millor!!!!!!!!!!!!

hola nineta!!
me n'alegro molt que marxi el manolo i torni la "tara"... jejje
Papallona*

EntradaAutor: estiu2010 » dt. jul. 14, 2009 11:14 am

Happiness el pentinat et qeda molt xulo tampos el xtes tan curt i el vestit es super xulo on tel vas comprar???mencanta!!! :-)ok:

Aixo del blablabox tampoc es tan car es una inversio i pots riure molt veient el dvd despres...jijijijiji!!!ja mimagino a mun sogre am lo callat q es...jajajajqaja i a mun pare q no calla...!!!! >.-<:

Gisss ja tens anell???espero q si

Laiac aixi el ball a servit x reconciliarvos del tot esq ballar agarrados...jijijijiji!!! i el dj es el mateix q el de lorangerie???es bon noi???aixi de conya
estiu2010

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 11:15 am

_eLi_ ha escrit:Us volia comentar una coseta, m'ha contestat el noi de la comanda, us copio exactament lo que m'ha ficat i decidim que fem ok???

- Hola Eli.

Un par de cosillas:
No mandamos muestras sueltas de abanicos,si no cajitas de 12 unidades,porque si no se nos descabalan todas las cajas.El único abanico que mandamos suelto es el dorado y el plateado.
Las bolsitas para arroz blancas,ahora mismo las tenemos agotadas.
En el pedido de Raquel,el abanico nº0 en blanco lo vamos a retirar porque no viene bien terminado.
Espero tu respuesta.

Un saludo,

bueno pues por mi ok! sin el blanco!!! y entonces no os mandarán nada???
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 11:18 am

Eli! ja m'ha arribat!!
gracies!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: estiu2010 » dt. jul. 14, 2009 11:20 am

Ninetes dons de lorangerie aqesta noia ma xlat meravelles!!!! :-)ok:

Ma dit q els cambrers son super atents q aixo un 10 xq a anat a altres llocs i demanes algo i no to xten i aqi al moment ja o tenies

El aperitiu diu q un espectacle...un munt de menjar diu semblaven pijades xo tu menjaves i bonissim ella es va atipar duna gamba rebossada am soja i uns musclos am una salsa pero i avia de tot

Dins al menjador q molt be super xulo decorat i el menjar diu q massa menjar i tot bonissim

el pastis diu q es lo unic q era una mica raro xq van treure com un ferro negre amb uns conos daurats i q alli no i avia pastis com anitgament es feia i q el pastis q els i van xtar era una mousse bonissima am una bola de gelat tot super bo

despres van fer entregues i ball i x alla les 2 els i van treure la font de xocolata amb fruites i xurros!!!

Q tot molt be el lloc diu q precios les vinyes xo am el mar al fons....precios un 10 en tot!!!
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dt. jul. 14, 2009 11:24 am

Ninetes q vagi be la quedad jo avui no podre venir i dijous no o se!!

la cremada ja esta ok. El noi air alfinal x no escoltarme va tenir q anar al metge xq efectivament com JO li vai dir tenia un esguinç no un cop cm deia samare lunic q li van embenar molt samare li va treure i li va fer mes petit xq a danar a treballar no pot agafar la baixa xq no es fixe a la repsol i fa 10 dies q avia començat a treballar aixi q....

bueno men vai a fer el dinar i a treballar...bufff quines poques ganes!!!!

Ja tinc ganes q sigui el dia 28 despedida de soltera de la laiac a casa seva!!!!
estiu2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant