NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 8:04 am

gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaa wapeeeeeesssssssssssssssssssssss!!!!! com va el dilluns??? ara fa una estoneta que he arribat i dic, avui que puc vaig a saludar a les meves nenessssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que tal el finde???

Besitooooos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hola preciosaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)) :-)) quants dies sense entrar, eh!! Jo el cap de setmana molt bé, només amb el fet de marxar un dia ja desconecto un munt de la feina :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 8:09 am

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia boniques meves!!!!

Si que heu parlat aquest cap de setmana!!!!

A veure, el d'anar a les bodes nostres ho trobo perfecte :-)ok: :-)ok: miriameta, no et preocupis que si ens invites faré tot el possible per venir. Com vols que em perdi veure la cara que farà l'Euge quan et vegi...si caurà de cul!!!

Que més...Gemma i Lluneta, tranquil·les que segur que acabareu el curs i sinó segur que trobeu alguna plaça apropet de casa!!! :-)ok: :-)ok:

Aquest cap de setmana ha estat força bé!!! El dissabte a dinar a casa de la sogra per celebrar el seu aniversari i el sant i després a disfrutar veient el Barça...dona gust veure partits! jejejeje i ahir vam anar a dinar a Vilanova i la Geltrú i a veure l'aparrtament que s'han comprat els meus pares; és super cuco!!!!

Bueno noies...vaig a veure que l'hi passa a la calefacció que fot un fred a l'oficina...

Petons : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :

Aix que be!!!!!!!!! biennnnnnnnnnnn!!!! i si tens boda el dia abans ja no te fara falta comprar vestit jejej

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

jejeje em sembla que per precaució (a l'ultima boda que vaig anar va acabar guarríssim) si que m'hauré de comprar un vestit però cap problema :-)ok: :-)ok:
Tu avisa al fotograf que fagi servir els poders màgics que tenen per treurem una mica decent i ja està!!!! jejejeje

LA PRIMERA BODA DE LES FANTÀSTIQUES SERÀ ESPECTACULAR!!!!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 8:11 am

Ai nenes ara que m'hi fixo...hi ha una sortida de sol guapíssima ::love:: ::love:: jejeje
ise

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 8:14 am

miriameta ha escrit:Mireu una boda a margalef!!! son fotos d´una amiga meva. :-)ok:

Nenes les que us caseu allà us quedarà guapíssim!!!! A mi el que em va tirar enrera d'aquest lloc és que la cerimònia es fa al costat de la carretera...però és una passada!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 8:16 am

lluneta29 ha escrit:mmmm hola nenes! He entrat un moment a buscar una paraula al diccionari virtual d'anglès... jeje i no m'he pogut estar de dir la meva! Ara m'estic llegint frankenstein per demà jejeje com uns deures... XD
Eiii així que QUEDEM DIVENDRES?? Jo voto que si i la cuca també... la miriameta em va dir que si... només falta la nuvia i la ise m'ha dit que farà tots els possibles per venir... així que?? Jo en tinc moltes ganes i prometo arribar suuuuper puntual i marxar quan faci falta!!! :-)ok: :-)ok: que la última vegada se'm va fer suuuuper curt!!! Al mateix lloc i a la mateixa hora!!!??

Jo faré els possibles per venir però encara no se a l'hora que acabaré el divendres...

per cert, no havies d'estar estudiant tu????? jejeje
ise

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 8:19 am

gemma84 ha escrit:
miriameta ha escrit:
gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaa wapeeeeeesssssssssssssssssssssss!!!!! com va el dilluns??? ara fa una estoneta que he arribat i dic, avui que puc vaig a saludar a les meves nenessssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que tal el finde???

Besitooooos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hola wapisima!!

com va tot? cansadeta?

a vere si quedem d´aqui poquet que fa molt que no et veiem el pel!!!

muacsss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Holaaaa wapaaaaaaa!!!! la veritat es que tot força be, no em puc queixar, la pena es que d'aqui a poquet torna la noia a qui substitueixo i em fa una mica de pena, però bueno, es el que toca! per lo demes tot be!
Amb l'Enric estem apuntet d'anar a mirar l'esglèsia i ja tindrem una coseta mes!
I vosaltres??? com ho teniu??? neneta us queda res eh???? tens rao amb lo de quedar, fa molt que no ens veiem, la veritat es que en tinc moooooltes ganes!!!

Moooolts petonets bonica!!!!!!

Cap a mirar esglèsia i una cosa menys!!!! >.-<: >.-<: >.-<: que guai!!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 8:21 am

cuca lleida ha escrit:eii princeses
me ficat un momentet ...tinc mono, jejejeje
eii per mi SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
a lo de divendres pero podriem canviar el lloc pq al cielo posen la musica bastant alta no???
miri volem mes fotos d'akesta boda!!!!! o al menos jo vull veuren mes!!!
ise wapa que tal??

per cert gracies per donarme anims per recuperarme!!
wapes ::love:: ::love:: ::love:: :-)) :-)) :-)) :-)) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Guapíssima com et trobes????

Per mi quedem on vulgueu pq no em conec res.... :o-o: :o-o: :o-o: jejeje
ise

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 8:23 am

lluneta29 ha escrit:Nenes jo també tinc mono!!! Gemma jo ja tinc l'esglèsia jejejeje i l'hora!!! Menys l'anell ja ho tinc tot :-( :-( :-( :-( en fi, si podem kdar a un altre lloc... al Nuba?? Què tal? No hi he anat mai... XD o per allà al cielo hi havia bastants altres bars, el capuccino es pot xarrar bastant bé si no està ple d'estudiants...
X cert, miriameta, la boda xul.líssima m'agrada molt el lloc així que ja està tot dit. Cuca i gemma us kdarà una boda de pel.lícula!!
Us necessito pq m'alceu els ànims ties!!! Porto uns dies no massa bons, ja ho sap la miriameta!!! :--( :--( :--(

Res d'estar amb els ànims pel terra!!! El divendres vindran les fantàstiques al rescate!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
ise

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 8:26 am

miriameta ha escrit:aix nenes... ara quan us doni la sorpresa ja no us fara tanta ilusio....:(

Que diusssssss!!!!! Tot el que vingui de tu fa il·lusió!! i més sabent que tot ho fas amb el cor!!! ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 8:47 am

lluneta29 ha escrit:
gemma84 ha escrit:Perque no anem divendres al cine doncs???? a mi em fa gracia tornar-la a veure! i sino a casa meva, la tinc en dvd, la mirem i demanem unes pizzes!

Per mi si... jajajaja!! La vull veure ja fa temps... però no sé pq la ise no li agrada conduir de nit i no sé com s'ho farà x tornar kp a mollerussa... a mi m'és igual pq el jordi treballa.. I sinó fem una cosa? Quedem per la tarda i si la cosa s'allarga anem a vere la peli què tal? Així tothom podrà venir i qui no vulgui venir a la nit que no vingui no?? No sé és una idea que pot anar bé a tothom!!!Bno noies i ara jo ja marxo que me'n vaig a veure ventdelplà i seguir fent cosetes i sopar i així!!! Petonetsssssssssssss wuapes!!! Ja anirem parlant i quedant per divendres... Miriameta ja tenim una raó per tenir il.lusió aquesta setmana :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Jo també la vull veure!!! per tornar de nit és igual pq quan vingui cap a Lleida també ja serà fosc...
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. gen. 27, 2009 11:52 am

hola nenes!!! Què tal? Jo acabo d'arribar a l'institut de lleida i se m'ha acabat la bateria al mòvil!!! Sóc un cas! M'encatarà quedar am vosaltres... el jordi no sé pas què dirà si arribo de la Seu i ja marxo però bno... ell ja puja dijous així que tindrem temps per estar junts :-)ok: en fi... ja anirem parlant per aquí... i si ise, havia d'estudiar però vaig entrar per buscar unes paraules al diccionari i ja em vaig quedar, anava xarrant pel foro mentre em llegia Frankenstein per avui... jajajaja!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: Pacresol » dt. gen. 27, 2009 12:04 pm

yo diria que si que hablamos del mismo lo que habia dos en el escaparate, el otro hacia como esquina y lo vi el sabado que estube delante del mismo con lo que...
Yo este find curro y el viernes tarde tambien lo siento de nuevo no podre ir con vosotras....
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: ise » dt. gen. 27, 2009 2:26 pm

lluneta29 ha escrit:hola nenes!!! Què tal? Jo acabo d'arribar a l'institut de lleida i se m'ha acabat la bateria al mòvil!!! Sóc un cas! M'encatarà quedar am vosaltres... el jordi no sé pas què dirà si arribo de la Seu i ja marxo però bno... ell ja puja dijous així que tindrem temps per estar junts :-)ok: en fi... ja anirem parlant per aquí... i si ise, havia d'estudiar però vaig entrar per buscar unes paraules al diccionari i ja em vaig quedar, anava xarrant pel foro mentre em llegia Frankenstein per avui... jajajaja!!! ::love:: ::love:: ::love::

Ei wapi!!! Així al final no vas carregar el movil??? T'estic passant el meu despiste!! jejeje

Això que dius del Jordi a mi també em passa amb l'Enric, em sap greu deixar-lo sol a casa... :o-o: :o-o:

Bueno neneta, petonets : kissd : : kissd :
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. gen. 27, 2009 6:24 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:hola nenes!!! Què tal? Jo acabo d'arribar a l'institut de lleida i se m'ha acabat la bateria al mòvil!!! Sóc un cas! M'encatarà quedar am vosaltres... el jordi no sé pas què dirà si arribo de la Seu i ja marxo però bno... ell ja puja dijous així que tindrem temps per estar junts :-)ok: en fi... ja anirem parlant per aquí... i si ise, havia d'estudiar però vaig entrar per buscar unes paraules al diccionari i ja em vaig quedar, anava xarrant pel foro mentre em llegia Frankenstein per avui... jajajaja!!! ::love:: ::love:: ::love::

Ei wapi!!! Així al final no vas carregar el movil??? T'estic passant el meu despiste!! jejeje

Això que dius del Jordi a mi també em passa amb l'Enric, em sap greu deixar-lo sol a casa... :o-o: :o-o:

Si això de tenir telepatia ... tanta que em passes els despistes! Fins ara no he pogut carregar el mòvil i la veritat aquests dies no són els millor dies de la meva vida... tot surt al revès i avui parlant amb les de la feina, m'he agobiat taaan!!! Que si les opos les he d'aprovar, que si l'any que ve potser no tinc feina... bufff stik pel terra... la veritat és que no aixeco cap, ara a més, un tou d'hisenda... no aixeco cap noies... totes em venen maldades... i potser m'ho mereixo! bé, ja vindràn èpoques millors. Vaig a vere si estudio! Un petó :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 27, 2009 8:29 pm

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia boniques meves!!!!

Si que heu parlat aquest cap de setmana!!!!

A veure, el d'anar a les bodes nostres ho trobo perfecte :-)ok: :-)ok: miriameta, no et preocupis que si ens invites faré tot el possible per venir. Com vols que em perdi veure la cara que farà l'Euge quan et vegi...si caurà de cul!!!

Petons : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :

Aix que be!!!!!!!!! biennnnnnnnnnnn!!!! i si tens boda el dia abans ja no te fara falta comprar vestit jejej

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

jejeje em sembla que per precaució (a l'ultima boda que vaig anar va acabar guarríssim) si que m'hauré de comprar un vestit però cap problema :-)ok: :-)ok:
Tu avisa al fotograf que fagi servir els poders màgics que tenen per treurem una mica decent i ja està!!!! jejejeje

LA PRIMERA BODA DE LES FANTÀSTIQUES SERÀ ESPECTACULAR!!!!!!!

aix que guay!! quina passada!!!

no caldra que faci servir poders magics totes estareu wapisimes!!! i encara mes per venir a la meva boda a compartir el millor dia de la meva vida!!!

aix... quines ganetes en tinc ja!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 27, 2009 8:33 pm

ise ha escrit:
Jo faré els possibles per venir però encara no se a l'hora que acabaré el divendres...

Ojala puguis venir!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 27, 2009 8:35 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Nenes jo també tinc mono!!! Gemma jo ja tinc l'esglèsia jejejeje i l'hora!!! Menys l'anell ja ho tinc tot :-( :-( :-( :-( en fi, si podem kdar a un altre lloc... al Nuba?? Què tal? No hi he anat mai... XD o per allà al cielo hi havia bastants altres bars, el capuccino es pot xarrar bastant bé si no està ple d'estudiants...
X cert, miriameta, la boda xul.líssima m'agrada molt el lloc així que ja està tot dit. Cuca i gemma us kdarà una boda de pel.lícula!!
Us necessito pq m'alceu els ànims ties!!! Porto uns dies no massa bons, ja ho sap la miriameta!!! :--( :--( :--(

Res d'estar amb els ànims pel terra!!! El divendres vindran les fantàstiques al rescate!!!!
:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Això!!!

nena!!! res de baixos anims!!! anirem al rescat!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 27, 2009 8:36 pm

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:aix nenes... ara quan us doni la sorpresa ja no us fara tanta ilusio....:(

Que diusssssss!!!!! Tot el que vingui de tu fa il·lusió!! i més sabent que tot ho fas amb el cor!!! ::love:: ::love:: ::love::

Que wapa que ets!!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. gen. 27, 2009 8:39 pm

ise ha escrit:

M´esemble que ens pase a totes jeje pobret meu que entre que treballo i que quedo me diu que el deixo solet!!! i a sobre nomes ens veiem en finde.. pero bueno.. es molt comprensiu!!! ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. gen. 27, 2009 8:41 pm

Miriametaaa jo ja m'he apuntat la teva boda a l'agenda... imagina't si em fa il.lusió!!!!!! :-) :-) :-) amb rotulador roig i ben gran!!! Sóc un cas!!! Al menys una alegria entre tanta desgràcia... pq smbla ke hagi trepitjat merda!!! tik d'un gafe que al.lucines!!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants