Autor: Giss » dc. març 10, 2010 11:01 pm

Autor: tara » dj. març 11, 2010 8:11 am

Autor: torsaeann » dj. març 11, 2010 8:22 am

Autor: laiac » dj. març 11, 2010 8:34 am

Autor: Mrs. Happiness » dj. març 11, 2010 2:56 pm

Autor: laiac » dj. març 11, 2010 3:49 pm

Autor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:06 pm
tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!
Aprofito ara que tinc una estoneta, sino despres casi que m'hes impossible, entre que internet va super lent aqui i que sempre hi ha algu....
Be que tingueu un bon dia totes, i que dema ja es divendressssssssssssssssssss!
Parlem mes tard!

Autor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:10 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia a totes¡¡¡¡
Ja som dijous¡¡¡¡¡¡
Nur, vas amb els peques avui?
Jo demà¡¡¡¡¡¡ anem al port de Tgna a veure una expo d'avelles... després a esmorzar i cap al taller a dinar¡¡¡¡ demà serà guay¡¡¡¡¡¡¡
Bueno boniques, espero que tingueu un molt bon dijous val?
Mil petonets¡¡¡¡¡¡

Autor: Mrs. Happiness » dj. març 11, 2010 6:11 pm
el dia 24 d'aquest mes anem cap a bcn!!!! bé, el 23 ingressa i el 24 l'operen!!!! i justament el 23 jo tinc una entrevista a Bcn...millor impossible!!!!! ja us explicarè!!!! avui ho parlavem i mireu!!! a coincidit!jejejejej..
Autor: Mrs. Happiness » dj. març 11, 2010 6:13 pm

Autor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:13 pm
laiac ha escrit:NINETES!!!!
bon diaaaaaaaaaaaaaa!!!!entro ara però ja no em podré passar més en tot el matí!!!ja he rebut la feina que haig de fer per JA i m'hi haig de posar!!!!
avui toca excursió nur i torseann...pos fot un fred!!!!
i nurrrrrrr....molt bé això de vistaprint no?? almenys ho han reconegut i ho han fet bé, i les invitacions.....també molt bé no??????al final tot s'arregla!!!!
Un PATUNET molt gros a totes.....avui dijous....a estudiaaaaaaaaaaarrrrrr!!!!!i demà divendres cap a l'hotelet!!!!!!
Muaaaaaaa

Autor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:15 pm
elxa ha escrit:Bon dia a la vila del pingüí!!!!!!!!
ja som dijousss......flipa que ràpid que passa el tempsss.......com esteu ninetes?
Happi sabeu algo de la operació?
Papallonaaaaa nena ahir 4 mesetss!!!!!!! aix..aix....nerviossss, MOLTES FELICITATS!!!!!!
Nur tot sol.lucionat amb la imprenta oi?molt bé! i avui d'excursió, quina gràcia deu fer amb els petitons....!
torsaeann nena tu també d'excursió! cuidado amb les avelless, aix...quina por hem fan....que vagi molt bé
ptonsssss a totes les demèeeeesssssss!

Autor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:18 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetesss!!!!! per fi tinc una estoneta per entrar....buahhh quins dies portem!!!!
Em sap greu no haver dit res entre ahir i avui, però entre metges i coses doncs no hi havia manera d'entrar!!!! fins i tot entro ara per saludar i marxo que tinc classes avui més aviat!!!!!
Només dir-vos que gràcies per preguntar per lo del nen...però encara no sabem res de l'operació....ens van dir que aquesta setmana ens avisaven, però si avui no el truquen esperarem a demà....a veure si hi ha sort i enllestim aviadet!!!!
Espero que totes estigueu bé...i res....que encara que no puc entrar molt m'enrecordo moltissim de vosaltres!!!! quan tingui una estoneta em fico al dia, ok????
Petonets per a totes!!!!!!

Autor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:21 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes....com va la tarda????? tinc aqui a la nena fent una història i he dit "Entro a saludar i a veure com va la tarda"....per cert....ja tenim la data!!!!![]()
![]()
![]()
el dia 24 d'aquest mes anem cap a bcn!!!! bé, el 23 ingressa i el 24 l'operen!!!! i justament el 23 jo tinc una entrevista a Bcn...millor impossible!!!!! ja us explicarè!!!! avui ho parlavem i mireu!!! a coincidit!jejejejej..
Gràcies a totes per preguntar i estar pendents de veritat!!!! us ho agraeixo moltissim!!!

Autor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:27 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Veig que aquesta setmana hi han moltes excursions per aqui, no???? jejejejejeje. Nur....al Gaudí Centre és on tu vas anar al restaurant, no????? jejejejejje
Per cert,ja t'han arreglat l'imprempta lo de les invis?????? ojalá que sip pq llavors és on mostraran la seva professionalitat, encara que lo de la tara ho hauriem d'haver controlat, no???

Autor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:30 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. març 11, 2010 6:35 pm
nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes....com va la tarda????? tinc aqui a la nena fent una història i he dit "Entro a saludar i a veure com va la tarda"....per cert....ja tenim la data!!!!![]()
![]()
![]()
Gràcies a totes per preguntar i estar pendents de veritat!!!! us ho agraeixo moltissim!!!
Ei!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hi ha data!!! Me n'alegro molt!!! El 24 és d'aqui a res ja!
I que bona la casualitat de les dates amb la teva entrevista eh!! Si ho haguessiu volgut fer expressament igual no us hagués sortit, jejeje!!!
Ais, me n'alegro molt! Tot són bones noticies!!!![]()
Muas!!!
i ara a esperar!!! i la veritat ésk tot ha coincidit....ja seria la mecachis que ja aconseguís el treball!!!!! i perdó per l'expressió!!!!
Autor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:41 pm
Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes....com va la tarda????? tinc aqui a la nena fent una història i he dit "Entro a saludar i a veure com va la tarda"....per cert....ja tenim la data!!!!![]()
![]()
![]()
Ei!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hi ha data!!! Me n'alegro molt!!! El 24 és d'aqui a res ja!
I que bona la casualitat de les dates amb la teva entrevista eh!! Si ho haguessiu volgut fer expressament igual no us hagués sortit, jejeje!!!
Ais, me n'alegro molt! Tot són bones noticies!!!![]()
Muas!!!
Gràcis nena!!! la veritat és això en dues setmanetes ja està aqui!!!! ujuuuuuuu!!!!!!!!!![]()
![]()
i ara a esperar!!! i la veritat ésk tot ha coincidit....ja seria la mecachis que ja aconseguís el treball!!!!! i perdó per l'expressió!!!!

Autor: torsaeann » dv. març 12, 2010 8:20 am

Autor: tara » dv. març 12, 2010 8:42 am
Ja explicaras!