NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 15, 2009 6:07 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Noies...que és aixó de "Emperatriz2? esk veig que en parleu...pero no idea!!!! :hmm::

tenda de roba interiorrrrrrrrrrrrrrrr moltes foreres han co mprat alli!!! la black una d'elles!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 6:07 pm

Vale nena, ostres jo ja no fare jornada intensiva, pero podem fer quedada!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 15, 2009 6:09 pm

tara ha escrit:Vale nena, ostres jo ja no fare jornada intensiva, pero podem fer quedada!!

siiiii please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. jul. 15, 2009 6:10 pm

tara ha escrit:Uix ara no recordo on es!

Pero la blak ho va comprar tot alli i es va estalviar un munt d'eurillos!

Molt bé..no? però hi ha diferencia de preu...vull dir...molta?? pq és interessant, no?
Tara...tu has de comprar-ho doncs, no? quan vulguis ...anem..!!!jo a partir de l'Agost puc quan vulgueu...
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 6:23 pm

Si, pero espero ja haver trobat el vestit! sino
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 6:30 pm

tara ha escrit:vale estiu passa'm el telefon!

Acabo de parlar amb el dj de l'orangerie, i m'ha dit que em passara la plantilla per la musica, un noi molt simpatic, si que es el mateix que el de la laiac, pero es veu que es una epresa que s'hi dedica, i tambe em mirara lo de la banda de jazz!

Nenes he parlat amb la maria!

Has parlat amb la Maria??? iq ue t'ha dit??? explica explicaaaaa
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 6:30 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes¡¡¡¡¡
Pq no quedem un dia a l'agost i anem a mirar la roba a emperatriz? jo la sgona i tercera setmana d'agost puc¡¡¡¡ que sembla a les ninetes aquest plan?
Demà com quedem?

Mua¡¡¡¡¡

Pwe mi perfecte!!! però tindria q ser per la tarda!!!! lo q no se si obren...
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 6:35 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
tara ha escrit:Uix ara no recordo on es!

Pero la blak ho va comprar tot alli i es va estalviar un munt d'eurillos!

Molt bé..no? però hi ha diferencia de preu...vull dir...molta?? pq és interessant, no?
Tara...tu has de comprar-ho doncs, no? quan vulguis ...anem..!!!jo a partir de l'Agost puc quan vulgueu...

Jo em vaig comprar sosten, tanga, calçeta, liguero, picardias i tanga per la nit de noces i em van regalar una lliga, tot per 87 euros. el sosten IGUAL a una botiga de nuvies ja valia 79.... aixi q crec q si q val la penaaaaa

también tenen coses pel dia a dia i per la nit de noces i lluna de mel!!!!

us ho recomano!!!!!
Imatge
blackmamba

!

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 6:41 pm

li he preguntat per el dj, i m'ha`passat el telefon!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 7:29 pm

Ninetes!!!!

Avui tinc un dia xof... li he preguntat a mon pare que si volia anar a l'Orangerie a veure-ho, que encara no ho ha vist, i li ha canviat la cara.. ha dit SI!! quan normalment a qualsevol cosa q li preguntes te diu "no se", "bueno", "pff"... i després m'ha preguntat que si ja haviem fixat una data (no s'enrecorda del 28 d'agost...) i jo m'he quedat callada.. i li he dit que no, q haviem dit a l'agost però q ens esperariem a que estés millor.. i ha dit "como querais.." i ara m'he quedat tonta tota la tarda!!!!

no paro de pensar en q ell no hi será el dia de la boda i em poso a plorar... i penso, que collons, la faig ara i punt!!! però tp sé si no seran masses emocions per ell com està... i després ma mare, com no, que no treies el tema de la boda xq potser li donava per dir q volia q la féssim l¡abans possible i q ella no en té ganes.... però MECACHIS, no se, trobo q és molt egoista per la seva part, xq l'unic q li preocupa és q tindrà que estar pendent d'ell i tal... i jo estic disposada a renunciar a la meva lluna de mèl i altres coses per tal de què estigui ell... però no se.. també m'havia fet ja a la idea de q seria l'any vinent...

Ja fa temps q em ronda pel cap de preguntar-li a ELL, que és el q està malalt, que que vol q fem, q si ens esperem " a que es posi millor" (cosa q tots sabem que no és molt probable) o que si es veu en cor d'aguantar l'església i potser una estona de l'aperitiu.... quina merda nenes, no puc parar de plorar!!!! esq penso q aquell dia només faré q pensar en ell i no ho disfrutaré tampoc!!!!

ostres, quina parrafada.. perdoneu nenes!!! esq necessitava desfogar-me.... : muaahhhh :

gràcies per llegir-me, us estimo nenes!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 8:04 pm

black guapa, la veritat es que no sé que dir-te i que et pugui ajudar...
és una situació molt delicada i només tu pots decidir què fer, i facis el que facis ben fet estarà.
és dificil, per una banda està ton pare i per l'altra ta mare... i només tu pots dir la teva. sempre et dic el mateix, però penso que és així.
desfoga't tant com necessitis, ja fas bé! que és dolent guardar-se les coses per una mateixa, i aquí estem les ninetes per escoltar-te i estar al teu costat.
petons nineta
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 15, 2009 9:17 pm

Ninetes cm esteu??

A veure tara ma donat el mail ara tel pasare i a tu eli el telefon el te magermana divendres quan arribi q es fora li demano val???

Black preciosa jo no et puc ajudar xq cm ja tan dit aqesta decisio es teva lunic q puc dirte q ja pots plorar tot el q vulguis xq nosaltres estem am tu

Papallona cm va el refredat...mes val q no vinguis a la qedada xq encara ens o enganxaras i surts a les 9??jo dimarts quan vai plegar a les 8:50 vai anar a carrefour a posar gasoil i al passar x davant del viena vai pensar paso xl xquing a veure si ia algun coxe i les viciades de la black, la giss i la tara encara i eren i x aixo ja tinc la samarreta!!!!!

Sou unes VICIADES del foro i les quedades

Jo a bcn nomes podre venir la primera i segona dagost xq despres ja treballo aixi q.....quan digueu si puc vindre!!

bueno ninetes vai a recollir la cuina i al sofa una estoneta

Fins dema
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 9:23 pm

Black, es normal que et desfoguis amb nosaltres, estem tambe per aixo, i fes-ho les vegades que necessitis!
Pregunta-li al teu pare que li sembla!

A la resta ens veiem dema, ja direu l'hora!

Vaig a veure una estoneta la tele
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 10:07 pm

bona nit ninetes!
vaig a mimir...
demà poquet estaré pel foro
muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 10:28 pm

Ninetes!!! moltes gràcies a totes!!! no se q faria sense vosaltres... demà us explico, vaig a dormir!!!

us estimoooooooooooooooooooo

::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. jul. 15, 2009 10:50 pm

Hole boniques.....penso que ja m'he conectat molt tard....era per saber com quedavem per demà... però bé...demà al mati tornaré a veure quins plans hi han...

Black, ànims!!!! i ja saps que pots comptar amb nosaltres pel que necessitis i quan vulguis...
És un tema complicat, la veritat i com pensen totes jo también crec que és la teva boda i tu has de decidir que és el que tu realment vols... considero que és lógic tenir present el punt de vista de la teva mare, però has de mirar el present Black...i el present ésk el teu pare està aqui. Si tu vols que el teu pare t'acompanyi aquest dia tan especial celebra-ho ara, pero de totes maneres...pregunta-l'hi a veure que et diu ell!!!

Qualsevol coseta wapa...no dubtis en dir-ho, ok? venga a descansar i demà serà un altre dia.

A totes les demès, ens veiem demà i ja direu la hora...
Estic expectant per tenir la meva samarreta...Taraaaa no les oblidiss jejeje.
Petonets...
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dc. jul. 15, 2009 10:55 pm

Hola boniques meves!

Avui no he pogut estar per aquí... he tingut molt de lio.
Demà quedareu? a mi m'aniria bé quedar de 16.00 a 18.30 com a molt, que a les 20.30 surt el tren.
Demà al migdia em passo per aquí a veure si hi ha alguna que vulgui quedar a les 16.00

Petonets!

P.D.Anna, carinyet, no t'he trucat pq he arribat molt tard. Ja parlarem. Muack!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dc. jul. 15, 2009 11:37 pm

NINETEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!

es nota que m'haig de casar???????????? jopetaaaaaaa, porto uns dies que vaig de cul a la feina i fora!!!!!!!! avui he estat a la peluqueria de 5 a 7, després prepara el sopar i fins ara que ha marxat ma germana i tota la family!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i NINETEEEEEEEEESss tinc una mala noticia, no podríem quedar el divendreS???????????jopetaaaaa!!!!! avui no em podien agafar bé el pentinat, tinc molt poc cabell, i fins i tot m'han posat extensions, però avui no hi havia temps..............i m'ha dit que demà mateix hi vagi a les 3:30, que primer em pintaran, i després em posaran rulos...i haig d'estar un rato amb allò al cabell, i després m'han de fer les proves.................que NO PUC QUEDAAAAAAAAAAARRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jopetaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. jul. 15, 2009 11:39 pm

TARAAAAAAAAAAAAAAA siiiiiiiiiiii ja t'ho vaig dir!!!!!!!!! és molt simpatic, i a més, t'enviarà el mateix excel que jo on hi pots posar un munt de cançons que tu vulguis............i ja et dic, la banda aquesta també la tenen!!!!! la dixieland m'han dit que quedava superbé l'altre dia a l'orangerie!!!!!!!!!

que guai............en alguna cosa coincidim.............jijjijijijij!!!!!!!!nosaltres ja et vaig dir, vam estar un munt d'estona, més de dues hores mirant i buscant cançons!!!!!!!!!!

que guai!!!!!!!1
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. jul. 15, 2009 11:42 pm

nineteeeeeeeees!!!!!!!!!!!
tornarem a quedar dissabte o és massa???????podríem anar a la platja!!!!!!!!!!!!!!jo crec que em quedo sola tot el finde, perque el meu xic té la despedida, i al final no vaig a calanda!!!!!!!!!

demà no puc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

snif snif!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat