"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dv. març 12, 2010 2:42 pm

Huola ninetes!!!

ahir no vaig tenir temps d'entrar... vaig arribar tard a casa i havia d'acabar d'arreglar la casa, que avui ja tinc aquí als sogres!!!
Aquesta tarda van a veure tratjes de nuvi, a veur què tal...

Veig que hi ha novetats, però ara no tinc temps de comentar res, vaig a treballar!!!

Happi!!! me alegro mucho d lo vuestro!!! mucha suerte guapi!!!!

A la nit a veure si tinc un momentet per entrar.

Petonets a totes!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 12, 2010 6:14 pm

Hola!!

Ja estem a divendres!!!!!!!! Yuuuhuuuuu!!!!!!

Quin fred que fot, no?? Qualsevol diria que estem al març!! Si estem a divendres i encara hi ha restes de neu de la nevada de dilluns!! Mare meva! Es que amb el fred que ha fet aquesta setmana costa desfer-se del tot eh!! I això que no va nevar tant com al gener... Quines ganes que arribi ja una miqueta de bon temps!!

Laiac, que a hores d’ara deus estar camí de l’hotelet, oi!?? Ais que bé!! Disfruta-ho!!!!!!!

Tara, com ha anat el dia? Ànims que ja estem de cara al finde!!

Torsaeann, com ha anat avui l’excursió?

Elxa, que guai q ja has acabat el treball! Tu tambe ets del club de “a última hora”? jajaja!! Ais... no tenim solució!!!! Jajaja!! A veure si hi ha sort, que segur que si!!

Papallona, avui sino recordo malament anaves a Bcn, oi? Hi ha hagut sort amb les sabates? Jo m’estic posat més dels nervis encara! Ni per Reus ni Tgn no he trobat res que m’agradés!! A més a més que estic buscant algo molt concret i no ho trobo... jops! Per Bcn que tal?? Hi ha més varietat?

Giss, que te sea leve amb els sues... jejeje!! Vinga, ànims!! I a veure si el teu nen troba el seu traje!! Com porteu el tema del viatge? Ja us heu decidit?

Happi, com ha anat el dia? No se t’ha vist el pèl pel foro!

Estiu, en la teva línia... jejeje!! On estàs??

A totes, petonets! Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 12, 2010 9:47 pm

Pero on estan les ninetes?? :-/
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dv. març 12, 2010 10:53 pm

Hola noies¡¡¡¡

Donc res...jo ara aniré a mumir ja que porto uns dies super canssada i tinc molta soneta....quin rotllo....

Bueno que tingueu molt bon cap de setmana¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dv. març 12, 2010 11:03 pm

Hola guapes, nosaltres ja estem tirats al sofa, calentets amb la manteta, que fora fa ferd! No tant com al teu poble nur!!!!!!!
Pero jo no tardare massa a anar al llit!!!!! Gracies per els anims!

Bueno guapes parlem dema! petons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bona nit!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » ds. març 13, 2010 9:53 am

hola ninetes!!!

a vere primer que tot....

laiac que tal lo de la feïna per fi cap de setmaa i s'acabat el mal son

tara neni... millor el anims?! ahir calenteta amb la manteta ni pensar-hi!!!!

torsaeann bunika.. la semana bé! alguna novetat' que tal el papis?!

elxa neni.. ja has entregat el treball.. uff i l'has fet en una tarda...mareta

Nur nena!lo de les invis m'a semlat llegir que solucionat no?!... mira lo de vistaprint también!!!!
Giss... bueno.. aquest cap de 7mana.... alguna novetat?

Estiuu... que vaigi béeeeeeeeeeeeee

Happi... mira,, ha anat bastant rapid molt bé molt bé... ja teniu data... mareta en no res ja haurà passat tot!!!!!!!!!!!!!!! molts anims per tot 2!!! desitjo que això passi aviat!!! muaaaaaaaaaaaaaa
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » ds. març 13, 2010 10:09 am

ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

com bé dius Nur 8kina memòria que tens wapi)

ahir vaig anar a la busqueda de sabates.. després de mirar tgn i reus...

a vere....
vam anar al corte inglés... tenien unes quantes... uns 15 pars... + m'agradaven uns així que vam anar fins plaça catalunya... roger de llúria... bueno al final vaig acabar al "rincon de la núvia" ninetes el pariso de les sabestes sino hi havia 70 models ni hi havia cap!!!!!!!!!!!!!!!!!!! una passada i ple de núvies!!!!!!!!!!!!!!!!
ja hem va dir la dona que les que teniem 39-40 nessim pq hi havia models que ja no tenien!!!

bueno el cas es que a primera vista no m'agradava CAP

ma mare pobreta flipava.. així que vaig anar provant-me fins que els meus peus diguessin aquests!!!

marques... marian... a mi fatal... els meus peus .. em feien mal vamos!!!

pura lopez.. algun de llacets m'agradava pero el tacó massa fi.. o massa palataforma que semblava una drag.. clar no tenien tots els models.. el teu Giss no el vaig veure... i bueno em feia mal al dit gros del peu.. es lo que té tener morcillitas jajaj

también hi havia Sara navarro.. aquests una passada de còmodes!! pero els models no macabaven

i jo em vaig kedar amb uns lodi... una mica de plataforma.. uns 7 cm de taló que amb la plataforma, que amb la pell no es veu, es menus.... mira van ser els més comodes. 163 euros!!!

pero ninetes,, si ho sé vaig directament allí i me deixo de donar toms... bueno son els més còmodes qeu vaig trobar... a vere si trobo foto.. pa els te ma mare a casa seva

bueno pues això!!1

muaks!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » ds. març 13, 2010 11:35 am

NINETEEEEEEEESSS!!!!!

BON DIAAAAAAAAAAA!!!!!!! ara us escric des de l'hotel però ja estem a punt de marxar!!!!!!!!snif snif....això si que ha estat relax!!!!!
ahir sento de debò no hvaer-vos pogut dir res........al matí...vaya que em van tenir una hora per treure'm sang perque resulta que NO EM TROBAVEN LA VENA!!!! i abans de fer-me marxar fins un altre dia (que els mato) em van fer estirar, descasnsar, em van fer massatges als braços.....jijiji si ja dic jo que no tinc ni sang a les venes....lo que faltava pa mi estrés!!!!!ijijij i vaig arribar tardiiiiiiiiiiissim a la feina i ja no vaig poder fer res de res, ni entrar al foro!!!!!!HO SENTO NINETES!!!!

A més.......he llegit novetats!!!! HAPPIIIIIIIIIIIII que me n'alegro MOOOOOOOOOOOOLT!!!!!! perdona no haver-te dit res abans de debò....ostres!!!!! i a més amb una entrevista!!!!!!!!ei ei ei ei que t'ha d'anar molt molt molt bé, de debò, i l'operació també!!!!!!!ÀNIMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PAPALLONaaaaaaaaaaaaaa JA TENS SABATES!!!!!! ha costat, però les tens.....MOLT bEEEEEE la qüestió és que aquell dia vagis còmode.....no tot és lluir-les tampoc eeeeee!!!!!!!que no t'ha de fer mal a la primera........IUPIIIIIIIIIIIIIII una cosa menos!!!!!!!me n'alegro!!!!!!! *.-o-o.*

NUR............TOT ARREGLAT!!!!perfecteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ELXA.........el treball fet i entregat................seguro que te pondran un 10 *.-o-o.*

i a totes totes molts patunets!!!!!!!!!!!! ara anirem a donar un tomet, voliem anar a montserrat però encara es veu nevat, ::bna// i després al nostre dinar al club de golf, tot i que ens hem fotut les botes per esmorzar!!!!!

MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. març 13, 2010 11:40 am

Bon dia guapes!

Avui dissabte!!! *.-o-o.* Ais que bé!!

Com es presenta el finde??

Papallona!!!!!!! Enhorabona per les sabates!!! Ja tens sabates!!! Ja les has trobat!!! Quina sort!!! Que dius, que al tocador de la nuvia no tenen ni 39 ni 40?? Pos anem bé... amb el peazo peus que tinc jo no en trobaré enlloc!! Es desesperant... Ais, me n'alegro molt per tu!!!! :-)ok: Guai!!!!!!

Al final veig que m'hauré de decantar per les que tinc clitxades i vull, però no vull perque piquen... ais nu sé com acabaré! Quina contradicció!!

Bé ninetes, vaig tirant cap a les terres reusenques... jejeje!!! Aquesta nit vaig a casa d'una amiga a veure el seu reportatge de nuvis!!! Ais quines ganes que en tinc!!!! ::love::

Que passeu totes un molt bon finde!!!!!!!!!

Muas!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » ds. març 13, 2010 9:20 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEESSS!!!!!

BON DIAAAAAAAAAAA!!!!!!! ara us escric des de l'hotel però ja estem a punt de marxar!!!!!!!!snif snif....això si que ha estat relax!!!!!
ahir sento de debò no hvaer-vos pogut dir res........al matí...vaya que em van tenir una hora per treure'm sang perque resulta que NO EM TROBAVEN LA VENA!!!! i abans de fer-me marxar fins un altre dia (que els mato) em van fer estirar, descasnsar, em van fer massatges als braços.....jijiji si ja dic jo que no tinc ni sang a les venes....lo que faltava pa mi estrés!!!!!ijijij i vaig arribar tardiiiiiiiiiiissim a la feina i ja no vaig poder fer res de res, ni entrar al foro!!!!!!HO SENTO NINETES!!!!

A més.......he llegit novetats!!!! HAPPIIIIIIIIIIIII que me n'alegro MOOOOOOOOOOOOLT!!!!!! perdona no haver-te dit res abans de debò....ostres!!!!! i a més amb una entrevista!!!!!!!!ei ei ei ei que t'ha d'anar molt molt molt bé, de debò, i l'operació també!!!!!!!ÀNIMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PAPALLONaaaaaaaaaaaaaa JA TENS SABATES!!!!!! ha costat, però les tens.....MOLT bEEEEEE la qüestió és que aquell dia vagis còmode.....no tot és lluir-les tampoc eeeeee!!!!!!!que no t'ha de fer mal a la primera........IUPIIIIIIIIIIIIIII una cosa menos!!!!!!!me n'alegro!!!!!!! *.-o-o.*

NUR............TOT ARREGLAT!!!!perfecteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ELXA.........el treball fet i entregat................seguro que te pondran un 10 *.-o-o.*

i a totes totes molts patunets!!!!!!!!!!!! ara anirem a donar un tomet, voliem anar a montserrat però encara es veu nevat, ::bna// i després al nostre dinar al club de golf, tot i que ens hem fotut les botes per esmorzar!!!!!

MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

ninetaaaaaaaaa

que bé relaxxxxxxxxxxxx t'ho mereixes... has desconnectat oi??? me n'alegro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

que no et trobaven la vena.. uix... ja te les miraré jijiji
siiiiiiii ja tinc sabates he fet futillos ara us les poso!!!! jiji
bueno bon cap de setmana xati!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. març 13, 2010 9:22 pm

nur_jor ha escrit:Bon dia guapes!

Avui dissabte!!! *.-o-o.* Ais que bé!!

Com es presenta el finde??

Papallona!!!!!!! Enhorabona per les sabates!!! Ja tens sabates!!! Ja les has trobat!!! Quina sort!!! Que dius, que al tocador de la nuvia no tenen ni 39 ni 40?? Pos anem bé... amb el peazo peus que tinc jo no en trobaré enlloc!! Es desesperant... Ais, me n'alegro molt per tu!!!! :-)ok: Guai!!!!!!

Al final veig que m'hauré de decantar per les que tinc clitxades i vull, però no vull perque piquen... ais nu sé com acabaré! Quina contradicció!!

Bé ninetes, vaig tirant cap a les terres reusenques... jejeje!!! Aquesta nit vaig a casa d'una amiga a veure el seu reportatge de nuvis!!! Ais quines ganes que en tinc!!!! ::love::

Que passeu totes un molt bon finde!!!!!!!!!

Muas!!!!!!!!!

graaaaaaaaaaaaaaaaaacies wapiiiiiiiiiiiiiiiiii

al tocador si que entene de 39-40! pero son els que més es venen allí erem 7 i 5 teniem 39!!!!!!!!!!!!!!! imagina't!!

kines son les que t'han agradat????????????????

ei que tal l'album de la teva amiga????

petunets!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. març 13, 2010 9:27 pm

ninetes us passo mail!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avui tinc sopar a ca la mama i amb uns amics seus per donar invis!!
i després sortirem per tgn... anniversari d'una amiga.. kina mandra amb el fred que fot!!!!

bueno bon cap de setmana Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Giss » ds. març 13, 2010 11:35 pm

Ninetes!!! com va el cap de setmana? jo mira... disfrutant-lo poc, pero bueno...
Aquest matí he anat a Barcelona (a la Conreria) amb totes les de la feina, a unes jornades d'escoles bressol... un rotllo, però haviem d'anar a la força. He arribat a les 16.30h.

Demà al matí anirem al Dorado per a que vegin el restaurant els meus sues... que encara no l'han vist. A veure si els hi agrada...

I valtros com esteu?

Laiac, ja has tornat de l'hotelet? que guay no? relaxada? quina enveja!

Tara, como estàs? más relajada? ánimo que aún queda el domingo! a disfrutarlo!

Torsaeann, per on pares? tu també finde de relax? un petonet!

Nur_jor, què tal el finde? ja has vist l'àlbum de la teva amiga? amb quin fotògraf era?

Elxa, como estás? finde ajetreadillo? ya has terminado los cursos?

Papallona, m'en alegro que hagis trobat les teves sabatetes!!! Jo també vaig anar al Tocador de la novia, la tenda és molt xula... però no tenien la meva talla així que els vaig demanar per internet perquè ja sabia que era un número més... una cosa menos guapi!

Estiu, que t'has glaçat per Burgos? quin fred nena! passat'ho molt bé!

Happi, qué tal? como estás? me alegro mucho de la notivia, ya verás qué rápido pasa todo! Un besito

Bueno ninetes, us passo mail amb una novetat... petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. març 14, 2010 12:53 pm

Bon dia ninetes¡¡¡
Entro solsament un moment ja que ara tinc que despertar el meu ninot que dorm ja que tota la nit ha treballat i tenim que anar a dinar a casa la meva mami.

Veig que tenim novetats.....unes amb sabates, les altres ja tenen traje per el futu marit. FELICITATS.

Que tingueu un molt bon diumenge amores¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. març 14, 2010 8:15 pm

Ninetes.....holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

He estat basntant desconectada aquests dies però entre cap aqui, cap allà i avui que hem anat de calçotada doncs....fa res que hem arribat i estem super petats....
Com anat el finde??? veig que moltes novetats, no???? nosaltres mirant cosetes per preparar l'operació i organitzar-nos durant el mes....jejejeje.

Torsaeann....vaig que el nen ha arribat tard al final, no???? el meu va arribar al final amb unes copetes de més de vi....t'enrecordes que va dir "Aviat estarè aqui" arribava a les 1:45 de la matinada al pis...jejejjeje

Elxa....más trabajos???? jopeta!!! pues ánimo que éste lo acabarás pronto jejejejeje. Que tal ayer???

Laiac....ya has arribat d l'hotelet???? com anat? segur que t'ha sentat de vici i has oblidat el treball i l'estudi que ja ho necessitaves

Papallona... felicitats....ja t'he contestat el mail...veus com no som tant especials per escollir les coses... les has trobat super ràpid!!!

A totes les demés....espero que el finde hagi anat bé...i res....després entraré una estoneta més!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » dg. març 14, 2010 8:47 pm

Que tal noies? espero que tot el finde bé¡¡¡¡¡¡

Mil petonets amores¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dg. març 14, 2010 9:42 pm

Hola ninetes!!

Com ha anat el finde?? Ja heu descansat? Ais… demà dilluns!! Gggrrr…

Ais nenes, vinc carregada de notícies!! I no sé per on començar!!! Weno, millor us passo mail, ok? Però abans em poso al dia per aquí!

Petonets!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. març 14, 2010 9:44 pm

Papallona* ha escrit:
graaaaaaaaaaaaaaaaaacies wapiiiiiiiiiiiiiiiiii

al tocador si que entene de 39-40! pero son els que més es venen allí erem 7 i 5 teniem 39!!!!!!!!!!!!!!! imagina't!!

kines son les que t'han agradat????????????????

ei que tal l'album de la teva amiga????

petunets!!!!!!!!!!

hole! ara us passaré mail explicant lo de les sabates :-)ok:

i l'àlbum de la meva amiga molt xulo!! a més a més que ella és molt guapa, i quines fotos més maques que els hi han sortit!! ais... em vaig emocionar ahir entre l'àlbum i el video... que xulo!!

com t'ha anat el finde guapi?

petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. març 14, 2010 9:45 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡
Entro solsament un moment ja que ara tinc que despertar el meu ninot que dorm ja que tota la nit ha treballat i tenim que anar a dinar a casa la meva mami.

Veig que tenim novetats.....unes amb sabates, les altres ja tenen traje per el futu marit. FELICITATS.

Que tingueu un molt bon diumenge amores¡¡¡¡¡

Com ha anat el dia? I el dinar familiar?
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. març 14, 2010 9:47 pm

elxa ha escrit:Hola boniques!

Com ha anat el finde?? ja s'està acabant....mecaxis!.......veig que hi ha novetats! que guai nenes moltes felicitats!!! ara contesto als mails

nosaltres ara estem a caseta, que fan futbol i el nen el vol veure i jo mentres aprofitaré per fer el treball que tinc que entregar el dimarts!! que no hem passi con l'altre a última horaa! jejejeej....

despres entraré més tard, ptonssss!

hole!! un altre treball? això és un no parar, eh!! nena, que els findes és per fer el gos!!! jjejeje!!
petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant