"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dj. març 25, 2010 8:24 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja es dijoussssssssssssssssssss! I dema divendres!!!!!!!!!!!!!! m'encanten els divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo desitjant que arribi la setmana que ve!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur nena, que guai ja us han fet un ingres, no es cap tonteria, nosaltres ho miravem cada dia i fa ilu!

Veig que aquest finde totes esteu ocupades, eh!!!!!!!!!!!!!!! Bueno es el que toca!

Nenes vaig a veure al meu jefe que es el seu cumple i volem anar a esmorzar, aixi que parlem mes tard! Petons!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dj. març 25, 2010 9:18 am

BOn dia nineteeeeeessssss!!!!!

avui un dia més, per variar, estic feta pols......ja de bon matí!!! i són les 9!!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxx.............

Per sort som dijous, avui........AGUILA ROJA....jijiji i demà ja divendres!!!!iupiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! tot i que la setmana que ve encara treballo de 8 a 15, així no faig tardes, i el dijous cap a Calanda....quines ganes de tocar el tambor,...tot i que la meva esquena no resistirà!!!!!!!!!

Nur....que ahir vaig llegir tan rapid que no vaig veure que ja t'havien fet un ingrés......que guaiiiiiiii!!!!!!! SI SI, això fa una ilu que no vegis!!!!!, jo des de que vam donar les primeres invitacions que anava mirant el compte cada dia...................jijijijijijiji!!!!!!!! jo com mi excel!!!!!

Tara............guarda'm algo per esmorzar que vinc.........jiijijijij, es que ja m'he menjat dos torradetes que tenia i ara tinc més gana, i fins les 15 que res de res......jopetaaaaaaaa!!!!!i avui a més, un dia que em puc quedar a casa i el meu nen m'abandona............aaaaaaaaaaa es que no us ho heu dit, però NO TINC CURS avui....l'han aplaçat!!!!iupiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

Algú vol quedar avui???????????????????????????

PATUNEEEEEEEEEEEEEEETS
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. març 25, 2010 11:09 am

Elxa, nena que va, nos han trido los bocatas, pero aun no nos os hemos comido, estaran mas frios!!!!!!!!!!!!!

Pero justo cuando ivamos a empezar han venido unos comerciales y esperando estamos a ver si se van!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. març 25, 2010 12:45 pm

Us podeu creure que fa 10 minuts que hem esmorzat!!!!!!!!!!!!!

Si elxa, ya se lo he dicho, nos podriamos esperar un ratillo mas y directamente comer!!!!!!!!!!
Yo ahora no tengo hambre y cuando llegue a casa, ya me diras tu!!!!111 Asi que no voy a comer! Pa que!!!!!!!!!!!!!!!

Ya le he dicho a mi madre que iria pero no comeria, asi que.........
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:34 pm

hola boniques!!
demà divendres!!
em poso una mica al dia i me'n vaig a mumi que estic molt cansada... tot lo dia que és un no parar, i demà em fa por i tot... entre fer mones amb els peques, menjar-les, prendre tots els àlbums etc... arribaré valdada!!!
I per la tarda... lo millor!!!!!! Anirem en busca i captura del vestidet de la nostra nena!! Que guai!!! A veure si estarem de sort i trobem algo!!!
::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:40 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeees!!!!!!!!!!!!!

bona niiiiiiittt!!!!! entro un momentet i segueixo al sofà!!!!!!

si que està tranquilet això si..........

NURRRRRR........ja m'explicaràs com va la inauguració.......mira, deu ser l'excusa de la seva setmana....perque em va dir "dilluns et porto el video arreglat" i.................tu tens noticies d'ell???perque jo no!!!!!

PATUNETS a toteeeeeeeeeeeesssssssss!!!!!!!!!!

Inaguren pel matí, però ens serà impossible passar-nos-hi. Segurament hi passarem per la tarda. Ja t'explicaré. Notícies d'ell no en tinc. Sempre que li hem dit de quedar i parlar ens deia que anava de cul amb el local, i que un cop inagurat... cap problema! A veure que tal dissabte. Tinc ganes de parlar amb ell i deixar clares quatre coses...

Però tot i anar de cul no és excusa per no donar-te el video!!!!!!!!!!!!! En serio, eh!! Quina poca paraula... Es que em poso en la teva pell i m'encenc!!!! Si no et diu res, vols que li digui algo dissabte??
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:41 pm

torsaeann ha escrit:Hola que tal? com va? avui ja dijous.....demà divendres i festa¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ que guay.....

Papallona, necessito una conssulta, el ninot porta tota la setmana amb molta tos seca a la nit...però aquesta...ha sigut fatal, intentaré avui que vagui al cap, però és molt tossut, jo crec que és tos seca de pit, això s'hauria de mirar oi? és la òstia¡¡¡¡¡
Gràcies bonica.

Les altres que tal?

Apa, vaig a treballar.

Mil petonets i gràcies a totes per contestar el tema pelu.

Mua¡¡¡¡¡¡

Hola guapa!!
Que tal avui amb el fisio?? Notes millora amb les sessions?
I el teu nen deu no do, eh pobre... això de no poder descansar per la nit és un rotllo!! Que vagi al metge, que aquí la tossuderia no si val!
Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:45 pm

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja es dijoussssssssssssssssssss! I dema divendres!!!!!!!!!!!!!! m'encanten els divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo desitjant que arribi la setmana que ve!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur nena, que guai ja us han fet un ingres, no es cap tonteria, nosaltres ho miravem cada dia i fa ilu!

Veig que aquest finde totes esteu ocupades, eh!!!!!!!!!!!!!!! Bueno es el que toca!

Nenes vaig a veure al meu jefe que es el seu cumple i volem anar a esmorzar, aixi que parlem mes tard! Petons!!!!!!!!!!!!!!!

Nena!! Demà divendres!!!! jejeje!! La veritat és que és el millor dia de la setmana, jajaja!!! Quan surts de la feina i veus tot el finde per davant... buaaa!!! jejeje!!

Doncs si que fa ilu, eh!!! Ho vaig mirar per mirar... perque encara és aviat i donava per suposat que no tindriem res. I mira!!! Sorpresa!! Ja hi havia el primer!! Vaig començar a ballar per l'habitació, jajajajaja!!! : ban : : ban : : ban :

Com ha anat l'esmorzar¿?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:49 pm

laiac ha escrit:BOn dia nineteeeeeessssss!!!!!

avui un dia més, per variar, estic feta pols......ja de bon matí!!! i són les 9!!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxx.............

Per sort som dijous, avui........AGUILA ROJA....jijiji i demà ja divendres!!!!iupiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! tot i que la setmana que ve encara treballo de 8 a 15, així no faig tardes, i el dijous cap a Calanda....quines ganes de tocar el tambor,...tot i que la meva esquena no resistirà!!!!!!!!!

Nur....que ahir vaig llegir tan rapid que no vaig veure que ja t'havien fet un ingrés......que guaiiiiiiii!!!!!!! SI SI, això fa una ilu que no vegis!!!!!, jo des de que vam donar les primeres invitacions que anava mirant el compte cada dia...................jijijijijijiji!!!!!!!! jo com mi excel!!!!!

Tara............guarda'm algo per esmorzar que vinc.........jiijijijij, es que ja m'he menjat dos torradetes que tenia i ara tinc més gana, i fins les 15 que res de res......jopetaaaaaaaa!!!!!i avui a més, un dia que em puc quedar a casa i el meu nen m'abandona............aaaaaaaaaaa es que no us ho heu dit, però NO TINC CURS avui....l'han aplaçat!!!!iupiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

Algú vol quedar avui???????????????????????????

PATUNEEEEEEEEEEEEEEETS

Ais... ara la Laiac deu estar veient aquila roja.. jejeje!!

Nena, et pots creure que jo no sé fer servir l'excel!!!! I m'gradaria per lo que has comentat, però... na de na!!!

Heu quedat avui? No ho he vist abans i no t'he pogut respondre. Aquesta tarda he baixat a Reus. Ja tinc mitges!!! jijiji!! I a que no adivineu a qui m'he trobat?? A la Elxa!! jejeje!!

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:53 pm

elxa ha escrit:BON DIA!!

buenooo...bon...bon dia....akí està plovent...!

Nur ja heu rebut el primer ingrès! ostres! quina gràcia

laiac jo akesta tarda tinc consulta però jo calculo més o menys que sobre les 19h-19 i algo acabaré si us va bé.....kedem per pendre algo...

tara estás de comilonaaaaa.....yo acabo de venir de desayunar ahora mismito

nenes algú va veure ahir los hombre de paco....??' aix...quina por que vaig passar...deu ni dó no semblava una serie sinó una peli de terrorrrr.......

Hole!!!
Quina gràcia m'ha fet trobar-te nineta!! Però sort que m'has cridat, perque amb lo embalada que anava ni t'he vist!! jejejej!!
He arribat que he trobat obert, i ja tinc el mocadoret!! Ja està, una altra cosa menys!
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:54 pm

Bé ninetes, fins demà!
Petonets!
::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:56 pm

Estem a punt a punt d'arribar a les 300 pàgines eh!! *.-o-o.*

Ara si, fins demà!! jejeje!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dv. març 26, 2010 7:49 am

Hola ninetes!!! Per fi divendres!!! qué bé! -que vagi molt bé el dia booniques!

Nur_jor!!! Felicitats!!! 3 mesests!!! ja no queda res!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. març 26, 2010 8:09 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡

Que tal?

Per fi divendres....

Al final no vam anar al cap...el tio és un tossut....però ara li demanaré hora per el dilluns ja que com que tenim festa....pq aquesta nit fatal un altre cop...quin rotllo....

Que tingueu un molt bon finde¡¡¡¡¡

Mil patunets¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. març 26, 2010 8:10 am

Nur....felicitats per els 3 mesos....això va molt rapidet guapa¡¡¡¡¡¡

Jo el dia de la mono faltaran solsament 2 mesos....i llavors serà rapidet això¡¡¡¡¡¡

Com passa el temps no?

Mil patonets i que tinguis un molt bon dia¡¡¡¡

Ja diràs que tal amb els fotògrafs.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dv. març 26, 2010 8:16 am

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja es divendres yuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuu!

Ostres em passen els dies, les setmanes que no m'hen dono compte!!!!!

Veig que hi ha força moviment, unes de metges (encara que mes valdria no haver-hi d'anar, no?), les altres de compres i jo aburrida!!!!!!!!!!!!!

Bueno us he de dir un secretillo, m'han dit que potser la setmana que be ja tenim el "video", ojalaaaaaaaaaaaaaa, aixi tindrem tota la setmana santa per veure'l!!!!!!!!!!!!! Ja us anire informant!

Nur nena, ja queda menys!!!!!!!!!!!!!! Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!L'esmorzar be, pero imagina't a les 12.30, allo estava mes fred, que el pa semblava xiclet!

Bueno guapes parlem mes tard!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. març 26, 2010 9:32 am

BON DIA NINETEEEEEEEEEESSSS!!!!

si si, ja som divendres, i moltes comenceu vacances eeeeeeeeeee..............jo l'altra setmana!!!!!!!!!!!!!

Nur............ahir ja no vaig verue àguila roja, em vaig quedar ko abans......sóc un cas aquesta setmana, però estic molt cansada!!!!!!! i pel tema del dissabte.....mira, ara li enviaré un mail....tranquil·la, no cal que li diguis res, a tu t'ha de fer bé la eina i ja està.....no pateixis....ja vaig tenir prous disgustos quan em va donar el video i les cintes!!!!!!!!
així que et vas trobar a la nineta elxa?????????? i FELICITAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSS............3 mesosssssssssssssss, ke fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!

Torseann........cuida al teu nen....a veure si avui no tindrà paladar aquesta nit!!!!!!!que vagi al cap o a la farmacia i li donen un xarop per la tos!!!!!!

Tara............VIDEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PATUNETS A TOTES NINETES MEVES!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. març 26, 2010 9:34 am

elxa ha escrit:BON DIA!!

buenooo...bon...bon dia....akí està plovent...!

Nur ja heu rebut el primer ingrès! ostres! quina gràcia

laiac jo akesta tarda tinc consulta però jo calculo més o menys que sobre les 19h-19 i algo acabaré si us va bé.....kedem per pendre algo...

tara estás de comilonaaaaa.....yo acabo de venir de desayunar ahora mismito

nenes algú va veure ahir los hombre de paco....??' aix...quina por que vaig passar...deu ni dó no semblava una serie sinó una peli de terrorrrr.......

Elxaaaaaaaaaaaa.................ahir al migdia a "l'aruscity" van comentar que los hombres de paco havia fet por, i que semblava una barreja de REC i la bruja de blair..........jiijijij em va fer gràcia, vaig pensar en tu!!!!!jijijijijijjiji

Tens algo més dels viatges???????
NINETES de la RIVIERA MAYA..........no trobo el mega foro que vaig consultar....hauré de seguir buscant!!!!!!!!!!!

muac
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. març 26, 2010 9:37 am

Nineteeeeeeesss!!!!!

per fi aquesta tarda a verue si em diuen que la meva esquena té arreglo o no.........vaig a la consulta d'una fisio, que estava a medicina, i que diuen que és molt bona perque em miri la radiografia i em digui què es pot fer amb mi!!!!!!!!!!! a veure si començo a fer fisio a banda de l'Escola de Columna on m'han enviat!!!!!!!!!!!!

Me'n vaig a fer feineta.................per cert.......sabeu on volem mirar per les vancances de juliol o agost?????? jijijij bé , jo a PARÍS como no, però un dia a EURODISNEY!!!!!!!!!!!!!!jijijiijij i despre´s a Madrid, que si el meu nen aquest any no va a Madrid li agafa algo!!!!!!!!!!!!!!!!!! i també vull anar a Santiago perque és jacobeo.....o sigui que...........quan acabi exàmens....a banda de les bodes, no me veran el pelo!!!!!!!!!!si em trobo millor es clar!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEETSSSSS
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. març 26, 2010 10:54 am

Tia que nooooooooooooooo, que saldra todo genial, ya veras y con ese pedazooooooooo coche, ideal!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants