"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dc. març 31, 2010 7:57 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ja som a la pagina 300!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes avui he triunfat, per fi, despres de tres setmanes anant al cap per el dixos analisi, ja esta fet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Els hi ha costat, eh!!!!!!!!!!!!!! Si avui m'arriven a dir alguna cosa, no marxo d'alli fins que m'el fessin!!!!!!!!!!!!!!!

Nenes, jo ja sabeu que a sopar no, jo com a molt tard a les 18h i veig que en aquesta hora teniu feina, aixi que ja ens veurem a la tornada, i ja sabeu que per connectar-me alla es una mica dificil, ho intentare pero "no prometo nada", pero despres de vacances ja quedarem!!!!!!!

Bueno guapes vaig a fer alguna cosa que acabo d'arribar!!!!!!!!!! Petons!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dc. març 31, 2010 8:14 am

NINETEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! BON DIAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Com esteu???????? jo feta pols.........per variar no?????? ahir vaig arribar a casa a les 22 de la nit i no m'havia assegut desde les 16 de la tarda.........ahir vam estar tots els nebots al completo, els cinc pel carrer amb ma mare, ma germana i els dos cotxets...............i clar, que si acoxar-me, que si portar el cotxet....buffff, se'm va engaxar del tot el nervi de les lumbars....bueno...que em feia mal!!!!!!! però vam poder veure els TAMBORS!!!!!!!!!!!! que guaiiiiiiiiiii..............uf uf, quin mono que tinc de tocar....es que es una passadaaaaaa, i això que en són uns 30 no més!!!!! però quines ganes tinc de que sigui dijous.....tot i que aquest any, ja veurem com aguanta la meva esquena!!!!!!!!

Taraaaaaaaaa avui per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iujuuuuuuuuuuuuuu tens fets els anàlisis!!!!!!!!!!!!!!!!!MOLT BÉEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!jijijiji

Ninetes.........pel tema quedar...........em sap greu perque ho vaig proposar jo però...............sincerament m'estic atabalant........a la tarda vull estudiar un ratet, però després encara haig de fer menjablanc per pendre pels sogres a calanda, m'haig de fer les celles, bigoti,.....m'haig de preparar la bossa, planxar roba que em de pendre per allí.......i avui estudiar un ratet..........buf buf......es que demà hauré d'anar a comprar per dilluns de la mona al mercadona al plegar.....haig d'anar a buscar la mona pel meu nebot, li haig de donar, i a la tarda anar al cumple de la petitona i després anar a casa, agafar les coses i marxar directament a calanda, que marxaré abans amb ma germana!!!!!!!!!!!!!!!!!

aaaaaaaaaaaaaaaa.............quin rotllo us he fotut no????????????? pos ninetes, sobretot TORSEANN i HAPPI que sou les que vau dir que podieu........jo si fos cap allà mitja tarda per posar-me a fer tot això cap allà les 8 o així si,......però fins tan tard....perque al final aniria a dormir a les tantes, i aquests dies dormiré poc i vull descansar una mica!!!!!!!!!!!!!!!

aiiiiiiiiiiiiii em sap greu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-/

PATUNEEEEEEEEEEEETsss
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. març 31, 2010 9:37 am

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ja som a la pagina 300!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes avui he triunfat, per fi, despres de tres setmanes anant al cap per el dixos analisi, ja esta fet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Els hi ha costat, eh!!!!!!!!!!!!!! Si avui m'arriven a dir alguna cosa, no marxo d'alli fins que m'el fessin!!!!!!!!!!!!!!!

Nenes, jo ja sabeu que a sopar no, jo com a molt tard a les 18h i veig que en aquesta hora teniu feina, aixi que ja ens veurem a la tornada, i ja sabeu que per connectar-me alla es una mica dificil, ho intentare pero "no prometo nada", pero despres de vacances ja quedarem!!!!!!!

Bueno guapes vaig a fer alguna cosa que acabo d'arribar!!!!!!!!!! Petons!

QUE TINGUIS MOLT BON VIATGE I DISFRUTA¡¡¡¡¡¡¡ DEIXARÀS DE FER DE CANGUR¡¡¡¡JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJ
MOLS RECORDS I FELICITATS PER ELS ANALISI¡¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. març 31, 2010 9:38 am

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! BON DIAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Com esteu???????? jo feta pols.........per variar no?????? ahir vaig arribar a casa a les 22 de la nit i no m'havia assegut desde les 16 de la tarda.........ahir vam estar tots els nebots al completo, els cinc pel carrer amb ma mare, ma germana i els dos cotxets...............i clar, que si acoxar-me, que si portar el cotxet....buffff, se'm va engaxar del tot el nervi de les lumbars....bueno...que em feia mal!!!!!!! però vam poder veure els TAMBORS!!!!!!!!!!!! que guaiiiiiiiiiii..............uf uf, quin mono que tinc de tocar....es que es una passadaaaaaa, i això que en són uns 30 no més!!!!! però quines ganes tinc de que sigui dijous.....tot i que aquest any, ja veurem com aguanta la meva esquena!!!!!!!!

Taraaaaaaaaa avui per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iujuuuuuuuuuuuuuu tens fets els anàlisis!!!!!!!!!!!!!!!!!MOLT BÉEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!jijijiji

Ninetes.........pel tema quedar...........em sap greu perque ho vaig proposar jo però...............sincerament m'estic atabalant........a la tarda vull estudiar un ratet, però després encara haig de fer menjablanc per pendre pels sogres a calanda, m'haig de fer les celles, bigoti,.....m'haig de preparar la bossa, planxar roba que em de pendre per allí.......i avui estudiar un ratet..........buf buf......es que demà hauré d'anar a comprar per dilluns de la mona al mercadona al plegar.....haig d'anar a buscar la mona pel meu nebot, li haig de donar, i a la tarda anar al cumple de la petitona i després anar a casa, agafar les coses i marxar directament a calanda, que marxaré abans amb ma germana!!!!!!!!!!!!!!!!!

aaaaaaaaaaaaaaaa.............quin rotllo us he fotut no????????????? pos ninetes, sobretot TORSEANN i HAPPI que sou les que vau dir que podieu........jo si fos cap allà mitja tarda per posar-me a fer tot això cap allà les 8 o així si,......però fins tan tard....perque al final aniria a dormir a les tantes, i aquests dies dormiré poc i vull descansar una mica!!!!!!!!!!!!!!!

aiiiiiiiiiiiiii em sap greu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-/

PATUNEEEEEEEEEEEETsss

NINETA¡¡¡¡solsament amb lleguir ja estic atabalada¡¡¡¡¡jajajajaj nineta no pateixis, ens veiem a la tornada oks? disfruta i no facis molt el valent.

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dc. març 31, 2010 9:53 am

Bon diaaaaa!!!!

Si si si!! Ja estem a la página 300!!! Ara a per la 400!!! Jejeje!!

Nenes, moltes gràcies a totes pels vostres comentaris, sou les millors! Muas!! Us estimo molt!! :-()-) :-()-)

Tara!!! Per fi!!! Han costat els analisis però a la tercera ha anat a la vençuda eh!!! Que vas de vacances al poble? Que guai! M’he tornat a llegir la teva crònica, m’encanta!!

Laiac, ahir hi havien tambors?? Es que per la tarda vaig baixar-hi i estava a tope de gent i de cotxes!!! I vaig pensar “deuen fer alguna processó o algo…” I em vaig trobar a la Torsaeann!! Jejeje!! Ja em va dir que tu també estaves per allí. Com estàs de l’esquena? Quins dies t’esperen més moguts eh! Intenta descansar lo màxim que puguis, dintre el que cap, i que vagi molt bé l’estudi de la tarda.

Noies, pel que fa a la quedada no crec que pugui venir. Ja que per la nit arriba ma tieta, i ara tinc per aquí tot un escampall de detallets de la boda que vull enllestir avui abans que arribi, i fora pensar-hi més! Entre ahir pel matí i avui porto més de la meitat fets i al llarg de la tarda compto que ho acabaré. Em vaig prometre que aquesta setmana aniria tancant temes... i ho estic complint!! Em sorprenc a mi mateixa, jejejeee!!!

Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. març 31, 2010 10:53 am

elxa ha escrit:Hola preciosess!!!

buf!! mireu kines hores son i acabo d'arribar ara mateix a la oficina, he baixat a la impremta pq ja us explicaré tot millor però he tingut problemes amb les invis, ara sembla que ja està tot sol.lucionat, me les tornaràn a fer de nou i espero que kedin bé....encara que amb akest jaleo.....ja :-/ m'es igual com quedin......

jo akesta tarda ja vaig dir que no ho sabia segur pq anavem a bcna, doncs sí confirmat que hi anem a veure que trobo nenes! ja us explicaré

tara yuhuu!!!! menos mal que te los han hecho al final!!!

laiac vaig veure els tambors, ens va enganxar a la raval robuster de pujada, i ja ens vam kedar a veurels hi havia molta gent, i gent gran también eh! molt xulos, los pelos de puntaaa....

torsaeann wapi que bé que vius de vacancetes eh! vull veure les fotllos de sitgeessss

nur......guapa!! guapa!!!

papallonaaa como van esos trabajillos?? estará tu marido liadoo....

Happi como va tot? he llegit que has fet una entrevista, ....a veure si hi ha sort wapi!

Giss hoy viene tu cuñada no? estas de vacaciones?

estiu....tens vacances tu??

Bueno nenes us deixo que tinc que fer l'ingres de les nominessss.....i això es important!!!! jejejeje....

Hole!!
Que t'ha passat amb les invis?? Caxis... tot són problemes!! Recordeu que us vaig dir que unes tenien tares les meves? Doncs encara no me les han arreglat perque diuen que canvien peces a la maquina perque que continua anant malament... i jo ja m'he quedat sense invis per repartir!!!! Estic enfadada amb ells... demà pel matí m'hi presentaré en persona, perque això no pot ser! Les necessito!!
Ais nena, encara haurem anat al mateix lloc!
Elxa, espero que no sigui greu! I a veure si les tens aviat i sense problemes per començar a repartir! Ànims!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dc. març 31, 2010 11:43 am

NINETEEEEEEEEESSSSS!!!!!

ànimmmmmmmmmmmm ELXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA que segur que et sortiran la mar de bé!!!!!!!!!!
i els tambors...........aixxxxx que xuliiiiiiiii!!!!!!!!!!!

ninetes, ara m'aniré a comprar uns palitos que encara no he sortit a esmorzar..!!!!!sort que a primera hora he fet un cafetó que sinó!!!!!!!!! me estoy defayendoooooooo

NUR ja fent detallets???ostres...............molt bé!!!!si que avances??????i també estaves per reus??? ninetes al completo....jo també em vaig trobar a la elxaaaaa i a la torseann!!!!!jijiji i tu no vas verue els tambors!!!!!!ohhhhhhhhhhhh.........per cert, li he dit al fotògraf que avui o demà pasi per la feina a reus a portar-m'ho...m'ha dit que intentarà!!!!

TORSEANNNNNN.............em sap greu però de debò que em veig liada, i vull anar tranquil·la sinó.....a veure, no és que em cansi a calanda, però NO descanses i vas a dormir tard i tot el dia amb el tambor penjat....buffff, sinó faig les coses tranquil·la malament!!!!!

eeee NINETEEEEEEEEEESSSSSSSSS casi sempre surt calanda per la tele......si veieu una túnica lila (que ho són totes) mireu si estic per allí!!!!!!!!!jijiij

PATUNEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. març 31, 2010 12:31 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi ha poc moviment per aqui, no???????????????????????????

Eooooooooooooooooooooo, Eoooooooooooooooooooooooo, Eooooooooooooooooo!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. març 31, 2010 1:27 pm

Ninetes....bon dia!!!!! que tal esteu??? veig que hi ha moviment per aqui!!!!

Una coseta....al final no baixarè avui pq esk ahir es va jubilar el meu papi i res....volem anar a sopar tots a casa... esk està super emocionat!!!! jejejejeej
Veig que la majoria tampoc podeu...doncs ens veiem a la tornada, ok????? que vagi tot molt bé....

Vaig a fer el dinar!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dc. març 31, 2010 1:53 pm

Nineteeeeeeeess!!!!

me'n vaig cap a casa ja que ja toca..........quin pal això de treballar de 8 a 15 eeeeeeeeeeee.....buffffff, buffff!!!!

Taraaaaaa quina foto més xulaaaaaaaaaaaaa, sou vosaltres no?????????jijjiji qin detall!!!!!!!!

Happiiiiiii...........nineta com esteu????????? tu tranqui, jo al final vaig agobiada i res, que al final em quedaré a caseta fent feina!!!!! que DEMÀ JA MARXOOOOOOOOO quina emoció quina emoció!!!!!
i el teu nen????????va progressant...????????? i l'entrevista?????ostres de la de bcn no t'han dit res??????????

PAtunets ninetes..........espero avui poder ir algo més....sinó fins demàaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. març 31, 2010 4:27 pm

Hola guapes!!!!!!!

Acabo d'arribar al piset, he de preparar la roba per marxar dema!!!!!! Ting unes ganetes!!!!!!!!!!!!!!

Si laiac, som nosaltres, es que m'agrada molt aquesta foto!!!!!!!!!!!!!!!

Res vaig a plegar la roba que tinc al estenador i vaig cap a casa dels papis que tinc els gosseta sols!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi nena que tal evoluciona el teu nen????????????????????????
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dc. març 31, 2010 4:34 pm

hola noies que tal? jo aquest mati de cuil.....cap a tgna al fisio, al carrefour, al banc, al bon area, estanc......després rapidet a casa a fer dinar i ara estic al sofà que no se que farem, avui és una mica rotllo....bueno¡¡¡¡que disfruteu molt les que marxeu de vacances oks?

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Giss » dc. març 31, 2010 9:02 pm

Hola guapis!!! perdoneu però no he pogut connectar-me en tot el dia, i ahir a la nit havia de preparar un munt de coses per avui i s'em va fer tard.
Com esteu??? Avui ha vingut la meva cunyada, ja la tinc per aquí! tenia moltes ganes de veure-la.
Per aquí veig que moltes de vacancetes eh? què bé, espero que us vagi a totes molt bé.

Tara, te vas al pueblo? mañana??? que te vaya muy bien! un besito!

Laiac, tu també marxes demà no? què guay! ja ens ensenyaràs fotos tocant els tambors eh? ha de ser molt xulo això, i més per aquestes dades oi?

Torsaeann, així que de relax no? disfruta la setmaneta guapi, que després tornem a començar!

Nur_jor, què guay el mail eh? estic molt contenta per tu bonica, ara a seguir preparant cosetes!

Elxa, qué te ha pasado con las invis? aix qué ganitas de verlas! seguro que te han quedado chulísimas!

Papallona, guapetona, tu tens vacancetes també? o toca treballar? un petonet bonica

Estiu, com va tot?

Happi, qué tal tu nene? mejorando? y tu qué tal? un besito

Molts petonets per totes boniques! disfruteu de les vacances!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dc. març 31, 2010 10:15 pm

NINETEEEEEEEEEEEEeeeeesssssss!!!

mireu quina hora és i encara m'haig de dutxar i tot!!!!!!!buffffffffff..........

he estat casi una hora fent el menjablanc, i planxant i ara he sopat un moment...que encara estic soleta!!! i estic mortaaaa!!!!

Bueno, ninetes..............espero que estigueu totes bé, que s'arreglin els petits problemes d'invitacions, que us ho passeu molt bé amb la mona, i aquests dies de festaaaaaaaa.............i res...........que espero poder entrar un momentet demà al matí...però després, fins diumenge no podré entrar per aquí....a Calanda no hi ha internete!!!!!!!!!!!

Espero que totes les que marxeu us ho passeu molt bé.....i si per la tele veieu o sentiu un tambor...penseu una miqueta amb mi!!!!

Molts patuneeeeeeeeeeeets!!!!!!!!!!!
Nanit
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. abr. 01, 2010 7:36 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per fi dijous!!!!!!!!!!!!!!!!! No sabeu les ganes que en tenia!!!!!!!!!!!!!!!! Avui per fi acaba la setmana, mireu que es curta, no?? dons a mi se m'ha fet eterna!!!!!!!!!!!!!! Pero ara veig 4 dies de festa i m'animo sola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Suposo que marxarem sobre les 8, cuan el meu home surti de la feina i jo aquesta tarda tinc una feinada.........he d'anar a depilar-me, he de preparar la roba i la maleta i abans de marxar vull deixar el piset recollit, aixi que m'espera un dia...Bufff! hauria d'haver fet festa avui, pero bueno!

Jo estic igual que la laiac, alla es una mica complicat connectar-me, ja s'han modernitzat pero....pero bueno li dire a un amic que em deixi veure almenys que feu, vale!!!!!!!!!!!!!!!1

Torsaeann, nena com es nota que estas de vacancetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A la resta molts petonets i que us estimo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Parlem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. abr. 01, 2010 8:04 am

Nineteeeeeeeeessssssss!!!!!

BON DIAAAAAAAAA..................jo estic com la TAra, per fi és dijous però.............com m'ha passat de lenta la setmana eeeeeee!!!!!!!!!!!!mareta!!!!!! però bueno....tot i tenir un dia apretadet, AVUI MARXO CAP A CALANDAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! lalalalalalal porrom porrom porrom porrom.......li fotré quatre cops forts al tambor i a veure si així em desfugo!!!!!!

Avui és el cumple de la meva nena petita, i aquesta tarda de celebració...........acabaré mortaaaaa!!!!

Molts patunets ninetes, parlem més tard............

ah i jo d'internet, si que res de res!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. abr. 01, 2010 8:31 am

Elxaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!SIIIIIIIIIIIIIIIII ostres..............rodonet.....8 mesets, que fuerte..........aixxxx, ara que comença el bon temps .:*:*:. me n'enrecordo més de la boda i dels preparatius.....aviat farà un any que vam decidir casar-nos...i al cap de 3 ja estavem casats...........jijjijijjijijij :-)) :-)(-: :-)---(-:

Elxaaaaaaaaa com va anar ahir?????????? vas comprar algo????????va ser productiu??????? ànimuuuuuuuuuu que a tu també et queda poqueeeeeeeet!!!!!!!!!!

aixxxx ninetesssssssssssss, si no fos per la son que tinc i el mal d'esquena encara estaria més contenta.......quin mono tinc de tocar tambor!!!!

:tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: (és el que he trobat més semblant...jijij)
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. abr. 01, 2010 8:38 am

Ei laiac, no hi he caigut!!!!!!!!!!!!!!!

8 mesos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ixo s'ha de celebrar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Com passa el temps!!!!!!!!!!!!! Ja faig com les yayes...cuan jo era jove....(volia posar l'emoticono de l'avi pero no se com ho he de fer!!!! em faig gran!)
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. abr. 01, 2010 8:40 am

Ei Elxa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Es que la vi y me gusto un monton!!!!!!!!!!!!!!!!! Que guai que os guste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dj. abr. 01, 2010 9:03 am

Bon dia ninetes!

Per aquí tenim a les matinadores! vinga que això ja s'acaba! ja venen les vacancetes!!!

Tara, la foto es muy chula! muy original! me gusta mucho!

Laiac! quin mono de tocar els tambors que tens eh? és que ha de ser xulo... i sobretot et deus desfugar un munt no? ho dic pq el meu nen té una bateria a casa i quan la toca diu que es desfoga molt... jejeje Passat-ho molt bé!

Elxa! tu también a currar no? bueno, ya no queda nada! y las invits què tal?
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants