Autor: nur_jor » dc. abr. 07, 2010 5:32 pm

Autor: Papallona* » dc. abr. 07, 2010 6:56 pm

Autor: laiac » dc. abr. 07, 2010 9:00 pm

Autor: laiac » dc. abr. 07, 2010 9:01 pm
Papallona* ha escrit:ninetes!!!!!!!!!
happpy... ho vaig portar a la kedada de la torsaeann per fer detalls... i les sbates!! no t'amoïnis que t'ho portaréeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jiji
Nur... ho veig.. tot tan "en bloque"... que ho veig soso
aix jo tmpc he parat a pedi... portava 15' de retras!!!,, ups!!!
ja marxo
muaaaaaaaaa

Autor: tara » dj. abr. 08, 2010 7:19 am

Autor: torsaeann » dj. abr. 08, 2010 7:31 am

Autor: Papallona* » dj. abr. 08, 2010 7:45 am

Autor: Papallona* » dj. abr. 08, 2010 7:50 am
laiac ha escrit:Ninetes!!!
tic encarxofada al sofà a punt d'anar a mumir...però us volia dir bona nit..que he tornat a tenir un dia mogudet!!!
vaja, demà n'hi ha que no podeu quedar.....jopetaaaaaaa, però vaja, si algú vol quedar cap a les 18:30-19 al viena....ho aneu dient val?????
Papallonaaaaaaa......sobre l'excel que t'ha enviat el dj, és el mateix que a mi i a la tara, i a veure, pots treure el que vulguis eeee...ell et posa un munt d'entregues i tu t'ho fas a mida..........jo, sobre ho dels nens eren les xuxes, i mira, al final vam posar una cançó per posar....!!!!
PArlem demà, que crec que ja vaig a treballar!!!
Molts patunets!!!

Autor: Papallona* » dj. abr. 08, 2010 7:52 am
nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:ninetes!!???
om esteu????
Nur.. cuidadin con los fieras!!!!!!!!!!!!!
ei.. avui el Dj m'ha enviat la plantilla... ,,,, es fan entregues als nens?¿?¿?¿?
jo no....
Bueno.. ninetes encara estem amb lo del viatge.. pq no ens haa agradat unes coses.. i res.. mirant més pressupostos.....
i avui he tornat a mirar les fotos de la prova amb el meu vestit.... happy,, tu no ho has vist!!!!! i no m'he vist malametn.. pero una mica sosa.. soc una obssesionada!!!
jijij
i res avui a pediatria!!!
muaks!!!
Hola!! Com va per pediatria?
Buf... quina vigilància m'han fet passar avui!! Estaven com el temps!!! Buf...
Per lo de fer entregues als nens nosaltres tenim pensat fer algo en concret, ja tenim una complice... jejeje!! En alguna quedada t'ho explico, que pel foro no m'en fio massa...
I pel vestit... si estàves guapíssima!!!! Ja t'ho vaig dir al veure les fotos i t'ho torno a dir!!! Molt guapa!!! De debó! I perquè dius lo de sosa?? Què és el que no et convenç? Nineta, treu-te aquestes tonteries de sobre que no fan més que fer-te ballar el cap!!! Molt guapa, si senyora!!! El teu nen caurà de cul!!![]()
Muas!!

Autor: laiac » dj. abr. 08, 2010 9:06 am

Autor: tara » dj. abr. 08, 2010 11:11 am

Autor: laiac » dj. abr. 08, 2010 12:29 pm

Autor: Giss » dj. abr. 08, 2010 7:57 pm

Autor: nur_jor » dj. abr. 08, 2010 9:02 pm

Autor: tara » dv. abr. 09, 2010 7:11 am

Autor: torsaeann » dv. abr. 09, 2010 7:23 am
tara ha escrit:Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Ja som divendres, per fi!!!!!!!!!!!!!!!! Semblava que no arribaria mai!!!!!!!!!!!!!!!! Em sembla que em passen mes a poc a poc els dies, les setmanes que hi ha festa que les normals!!!!!!!!!!!!! Com la Torsaeann, nena que ja es divendres!!!!!!!!!!!!!!!!
Bueno guapes vaig a acabar de fer unes cosetes, despres parlem!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: torsaeann » dv. abr. 09, 2010 7:24 am

Autor: Papallona* » dv. abr. 09, 2010 8:07 am

Autor: laiac » dv. abr. 09, 2010 8:14 am

Autor: tara » dv. abr. 09, 2010 8:57 am