NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 4:45 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes acabo de posar-me a privalia i la venta comença demà d'emperatriz.
Donc em poso dintre de l'escaparate i solsament hi han corsets o sustenidors disponibles, les calçetes de conjunt totes ja estàn agotades....no ho entenc.....
Jo prefereixo anar in situ a mirar i probar i poder comprar tot del mateix conjunt.
He truca't un altre cop a emperatriz hi ja he parla't amb ells.
AQUEST DIVENDRES TANQUEN DE VACANCES I OBREN EL SETEMBRE.
L'HORARI ÉS DE 8-14 HORES I DE 18-20.00 HORES DE DILLUNS A DIJOUS I DIVENDRES PER LA TARDA FESTA.

o sigui que la quedada per anar a emperatriz tindrà que ser el setembre ninetes¡¡¡¡¡¡ així la tara potser ja te el vestidet i podem ja comprar la seva roba interior i la meva no?

Mua¡¡¡

Jo ho he vist....penso que el 1r dia a la tarda...hi havien moltes coses que no s'havien acabat...aqui qui no corre vola...però la veritat esk està super bè...la lliga a la botiga eren 12€ si no m'equivoco i a privalia 3€..imagineu-vos...Doncs ho deixem per Setembre...no???
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dl. jul. 20, 2009 4:49 pm

Ninetes, jo tambe opino com la hapines, ja se que no es molt original, pero al mc donals no hi haura molt de galeo?

Jo prefereixo al viena, pero el que digueu!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 4:50 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes acabo de posar-me a privalia i la venta comença demà d'emperatriz.
Donc em poso dintre de l'escaparate i solsament hi han corsets o sustenidors disponibles, les calçetes de conjunt totes ja estàn agotades....no ho entenc.....
Jo prefereixo anar in situ a mirar i probar i poder comprar tot del mateix conjunt.
L'HORARI ÉS DE 8-14 HORES I DE 18-20.00 HORES DE DILLUNS A DIJOUS I DIVENDRES PER LA TARDA FESTA.

o sigui que la quedada per anar a emperatriz tindrà que ser el setembre ninetes¡¡¡¡¡¡ així la tara potser ja te el vestidet i podem ja comprar la seva roba interior i la meva no?

Mua¡¡¡

Esq la venda està oberta des del dissabte 18!!! pensa q si estigues tancada no podries entrar a l'escaparate!!!!

així nomes queda aquesta setmana per anar a la tarda??? sino fins setembre???
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » dl. jul. 20, 2009 4:50 pm

Ninetes aixo corre que vola!!!!!!!!

Aviat arribarem a les 300!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 4:51 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
blackmamba ha escrit:Les Ninetes se'n van a prendre un McFlurry!!!!!

Demà a les 18:00h al McDonald's de Les Gavarres!!!

Serem:

1. Torsaeann
2. Blackmamba

Qui més s'apunta??????????????????

Jo anirè a la quedada....però paso de McDonald's...ésk fa moltissim que no hi vaig ja que kada cop que hi menjo...em trobo fatal.... jejeje
HO sento :-(

No és obligatori menjar res!!!!!! jejejeje, fem igual q al Viena i ja està!! xDDD
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dl. jul. 20, 2009 4:51 pm

Torsaeann, has pres bona nota!

Dons ja quedarem per al setembre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 4:53 pm

tara ha escrit:Ninetes, jo tambe opino com la hapines, ja se que no es molt original, pero al mc donals no hi haura molt de galeo?

Jo prefereixo al viena, pero el que digueu!

Dona, no se, suposo q més o menys com al Viena.. depenent de l'hora... cap allà a les 20h passarà com al Viena, que es comença a plenar!!!! si fa bon dia la gent se'n va a la platja!!!!

però vaja, com vulgueu... también podem anar primer al McDonalds per a què la torsaeann i jo (i qui vulgui) ens menjem el McFlurry i després fem cap al Viena!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dl. jul. 20, 2009 4:54 pm

Jo com vulgueu, ho dic per als crios, com hi ha el parc aquell!!!!!!!!!

Nu se!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 4:55 pm

Papallona* ha escrit:ninetes!!!
ahir el xicot em va sorpredre!!!
em va trucar a la feïna per vore lo cansada que estava... i res que em va venir a recollir a l'hopis... i no va agafar direcció a casa,,, sinò a les platges.. vam acabar a la platja llarga i portava tot el sopar fet... begudes... tot.. tot preparadet per gaudir juntetsssssssssss aix que guaiiiiiiiiii mirant la platja i amb elllllllllllll aixxxxxxxx que bonicccccc
vaig estar superbé!!!!

jiji m'encanten aquests detallets!!!!!!

Uohhhh...Papallona....que macut!!! això són el detalls que no els fan sovint...però que quan els fan...et torner a reenamorar...a que sip???
Així vas desconectar una estoneta de l'hospi, a que sip? per cert, quina rallada amb això de la Gripe A, no? penso que es un tema ja preocupant, però no están prenent cap mesura... aixx...
Petonets neniii

doncs siiiiiii.. em vaig kedar tunteta jajajaj... ja li vaig dir ja que m'encaten aquestes sorpreses!! jejejej

bueno lo de la gripe A.. suposo que al no estar molt controlat no volen parlar del tema.. en fi...
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 4:55 pm

tara ha escrit:Jo com vulgueu, ho dic per als crios, com hi ha el parc aquell!!!!!!!!!

Nu se!

jajajaja, com es nota que t'apasionen les criatures!!! jijiji

Doncs com vulgueu, jo jalar jalaré tant en un lloc com en l'altre!!!! xDD
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 4:56 pm

blackmamba ha escrit:
em va trucar a la feïna per vore lo cansada que estava... i res que em va venir a recollir a l'hopis... i no va agafar direcció a casa,,, sinò a les platges.. vam acabar a la platja llarga i portava tot el sopar fet... begudes... tot.. tot preparadet per gaudir juntetsssssssssss aix que guaiiiiiiiiii mirant la platja i amb elllllllllllll aixxxxxxxx que bonicccccc
vaig estar superbé!!!!

Ostres nena, quin super detall, no????? i despres, baungg chiqui baung baung!!! xDDDD

juasssssssssssssssssss juasssssssssssss....
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 4:56 pm

Papallona* ha escrit:
vaig estar superbé!!!!

Uohhhh...Papallona....que macut!!! això són el detalls que no els fan sovint...però que quan els fan...et torner a reenamorar...a que sip???
Així vas desconectar una estoneta de l'hospi, a que sip? per cert, quina rallada amb això de la Gripe A, no? penso que es un tema ja preocupant, però no están prenent cap mesura... aixx...
Petonets neniii

doncs siiiiiii.. em vaig kedar tunteta jajajaj... ja li vaig dir ja que m'encaten aquestes sorpreses!! jejejej

bueno lo de la gripe A.. suposo que al no estar molt controlat no volen parlar del tema.. en fi...

a mi això de la gripe A em té ACOLLONIDA!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 4:57 pm

torsaeann ha escrit:PAPALLONA JA HE PASSA'T PER EL TEU COMPTE ENRERA¡¡¡¡

okis wapi!!! :-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 4:58 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Encanterines....Eli, Nur

Acabo de trucar un altre cop a l'Encanteri i res...he parlat amb una tal Brigida. M'ha comentat que la Marta. Clar he flipat!!!! :star::
Li he dit que trucava pq havia sentit que la Marta ja no hi era i que l'Arxi tampoc i que, es clar, nosaltres haviem fet tots els tractes del casament i la signatura del contracte (paga i senyal) amb ella i alguna coseta del lloguer de la carpa amb l'Arxi...i que volia saber si havia cap problema...
La qüestió esk m'ha dit que no passa res, que certament ells no hi són, però que de totes maneres no estaria de més que baixessim a parlar amb ella... Així que noies...la setmana vinent baixarem i a veure que ens diu...de pas solucionarè alguns dubtes...
Esk us deia que aquests moviments no em convencen pq on treballava jo abans también feien canvis estranys de cop i volta i no tenien bons resultats...Si que en realitat no tot ha de ser com la gent amb la que jo treballava, però des de llavors desconfio, sabeu?? aixxxx quins mals de cap...

i no us havien dit resssss????????? .. bueno a vere que us explica!!!
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 4:59 pm

blackmamba ha escrit:
Papallona* ha escrit:
vaig estar superbé!!!!

Petonets neniii

a mi això de la gripe A em té ACOLLONIDA!!!!

a mi tambe!! se'm posa la pell de gallina!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 5:00 pm

al setembre quedada per anar a l'outlet de molins, no?
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 5:01 pm

Mua¡¡¡

Jo ho he vist....penso que el 1r dia a la tarda...hi havien moltes coses que no s'havien acabat...aqui qui no corre vola...però la veritat esk està super bè...la lliga a la botiga eren 12€ si no m'equivoco i a privalia 3€..imagineu-vos...Doncs ho deixem per Setembre...no???

jo també prefereixo anar in situ!!!
que guai ninetes!!! al setembre EMPRETRIZ!!! compres compres!!!
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 5:01 pm

nur_jor ha escrit:al setembre quedada per anar a l'outlet de molins, no?

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 5:01 pm

tara ha escrit:Ninetes aixo corre que vola!!!!!!!!

Aviat arribarem a les 300!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

doncs si!!!!
avui .. això ha avancat ehhhhhhhhhhhhhhhh
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 5:02 pm

Nenes!!!! que em falta un any i un mes!!!!!!! d'aquí un any estaré acollonidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants