"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dl. abr. 12, 2010 6:36 pm

Hola guapes!!!!!!!!!!!!

Quin poc moviment, es nota que es dilluns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, nena ja heu tornat!!!!!!!!!!!!!!!!! Ens ho has d'explicar tot eh!!!!!!!!!!!!!! QUe tal tens al nen??????????

Papallona nena els pintors a casa, quin mal de cap, pero despres queda tan xulo!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, quina feinada que tens aquesta tarda!!!!!!!!!!!!!!!!

A les demes molts petonets i a veure si ens veiem aviat!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. abr. 12, 2010 7:05 pm

ninetes!!!
jo aki a la feïna ja me keda una horeta...
aix lo dels pintors a vere com esta tot.. "empantanat" com diu la mama... i demà pel matí vindran también!!

happi em dit de kedar dimecres!!!!!!!!!! i sino dissabteeeeeeeeeeeeeeee

segueixos ninetes que me cridennnnnnnnnnnn

muaaaaaaaaaaaaa
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dl. abr. 12, 2010 8:08 pm

buenasssss q tal???ja vei q cada una con su tema inivs, viatge...etc

Ja e vist q qedeu dim. jo dimecres no puc ia futbol i x mi es sagrat i ara encara mes i disabte vai de casament aixi q aqeta setmana tmp us veure....jooooo qina rabia q nomes us vagi b dim.

Bueno q us vagi be la week!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. abr. 12, 2010 9:06 pm

Ninetes estic a casa la mami i estic invadint el seu ordinador o sigui que no escriure gaire.
Un patunet a totes i que tingueu molt bona nit.
Demà no crec que escrigui ja que tinc curs fins molt tard i quan arribi soparé i a mumir.

Apa que tingueu un molt bon dimarts¡¡¡¡¡

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dl. abr. 12, 2010 9:55 pm

Hola boniques...
Avui ha sigut un dia de meeeeeeeeeeeeeee per mi... així que m'en vaig a dormir perquè estic desitjant començar un nou dia i a veure si m'aixeco amb un altre peu.
Bona nit i fins demà guapis!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. abr. 12, 2010 11:22 pm

Hola ninetes!!
Mireu a quines hores entro!! Uf... quin dia avui!!
Demà entro i em poso al dia de tot.
Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dt. abr. 13, 2010 7:15 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per fi ha passat el dilluns, ara anem per el dimarts!!!!!!!!!!!!!!
Vaeig que aquesta setmana esteu liades, entre cursos, pintors a casa, etc!!!!! Jo dimecres per ara em va be, aixi que ja direu el lloc i l'hora!!!!!!!!!!!!!!!!! Va que fa molt que no ens veiem!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estiu nena, tu en tu linea, has de tenir una mega agenda plena de coses per fer, a veure si et deixes caure!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapissimes anem parlant durant el mati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Petonets!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dt. abr. 13, 2010 8:00 am

no es q tingui lagenda plena xo esq ja us vai di q nomes manava be avui e inclus el dijous.....xo bueno un altre dia sera...

No res vai a comença a vestirme xq am la ma aixi sem pot fer etern....

trucare al dels mobles xq en pocs dies ja tindre el pis bueno pocs dies potser principis de mes!!!

No res a veure si algun dia q qedeu jo puc venir!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 13, 2010 9:00 am

NINETEEEEEEEESSSSS!!!!! BON DIAAAAAAAAAA

Ahir vaig començar rehabilitació i estic feta caldo..........espero que això em vagi bé però.,..............no obstant, espero que a Caldea em relaxi........el meu nen ahir em va donar una sorpreseta....el dijous a la tarda, després del curs como no, marxem cap a Andorra fins dissabte....i penso DESCANSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAr i desconectar de TOOOOOOOOOOT!!!!!!! i el divendres anirem a Caldea i de compres i a passejar.....aixxxxx quines ganes!!!!!

Per mi demà perfecte......més que res que tinc ganes de veureus eeeeeeeeeee..........HAPPIIIIIIIIIIIIIII que fa dies que no ens veiem!!!!!!!! ja ens passaràs fotitos doncs....i PAPALLONAAAAAAAAAA....ja estàs millor???????? així que ninetes............jo a les 17:30 plego de rehabilitació i m'agradaria estudiar un ratet....així que a veure com quedeu i jo ja faré cap!!!!!!!!!!!!!

PAtUNETS que arriba el jefe i tinc feinaa!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. abr. 13, 2010 10:39 am

Bon dia ninetes!!!! com va el dimarts???

Jo preparant classes abans d'hora que avui venen els dels mobles que m'han de canviar una coseta del despatx....Ahir al final no vaig entrar per res....a les 10 estava al llit rebentada....i avui ja tornem a ser Dimarts!!!!!

Jo demà per ara no podré quedar...em sap greu...i el dissabte el mateix...ja sabeu que tinc classes i res de res...així que a veure si coincidim un altre dia. Passeu totes un bon dia!!! petonets!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. abr. 13, 2010 6:36 pm

hola wapes!!!!!!!!!!
bueno .. veig que totes estem por ahíiiiiiii

happi ninetaaaaaaa que fa molt que no et veiggggggggggggggggg... no res!!! ja ens vorem!!

ei si voleu aquest cap de setmana rapten al ninet.. sisi.. se'l porten por ahi... els seus 10 amics.. kina por.... (crec que a Ibiza).. bueno ho dic pq tinc la casa soleta.. i diumenge si voleu venir i fem quatre coses per dinar.. bueno.. jo com sempre .. ja ho he dit!! jijij

laiaccccccccccccc andorraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. molt bé nineta que desconnectaras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

estiu nena... lo del brazooooooooooooooooooooooooooooooooooo......quan tu treuen?????????????

muas a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dt. abr. 13, 2010 7:54 pm

Papallona lo del braç fins el dis de sant jordi minim aqell dia vai al metge a veure q em diuen.....

ais a veure si la mami em fa el soparet o potser menjare un platan i au ja aure sopat

Bueno nenes vai a segui trian cançons a veure si ens veiem aviat q en tinc mltes ganes...xq aixi us ensenyare les sabates a veure q men dieu xq em sembla q nomes magraden a mi...ara ja penso en q poter m eqivocat de vestit....bufff tic de bajon am aixo del braç...... :-(
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Giss » dt. abr. 13, 2010 7:57 pm

Hola ninetes! què tal? jo avui he tingut millor dia que avui... menos mal perquè sinó...
Continuo amb el tema de les invis... quin rotllo! em surten carísimes!
Bé, demà us ho explico, perquè ens veurem un ratet a la tarda no? Tot i que jo tinc curset i surto tard, però bueno, ja faré cap.
Un petonet per totes boniques!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. abr. 13, 2010 8:53 pm

Hola ninetes!!

Ais... ultimament no em dona gaire temps a posar-me bé al dia. Avui un altre dia com el d'ahir... sense parar!

Avui tarda he tingut claustre i he aprofitat que tenia a totes les meves companyes allí per repartir-los-hi les invis! Que guai! Els hi han agradat molt! Ja van quedant menys! Demà en repartiré unes quantes més i la tarda la tinc liada de moment, ja veurem si al final puc baixar... jo que ja m'havia fet a la idea que podria venir i apa!! Demà us dic algo, oks?

Laiac, Andorra!!! que guai!! Aprofita per descansar!!!!

Papallona, prenen el teu nen a Ibiza? anda!! Que celebren? La despe ja? jejej El diumenge tinc el tast jo i no podré venir al dinaret.

Giss, molt car els pressupostos?

Estiu, amunt aquests ànims nineta!!!

Happi, ja tenim el dimarts passat! Com esteu? I el teu nen?

Torsaeann, Elxa, Tara, molts petonets!!

Fins demà!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 13, 2010 9:50 pm

NineteeeeS!

JA marxo a mumir, però noies, hauríem de dir com quedem, ja que segur som tara, laiac, papallona i giss però més tard.....

tot i això, si no treballes papallona, a mi m'aniria millor quedar ales 18 o així perque a les 7:30 com a molt marxaria!!!
què us sembla????........

ja direu com us va bé!!!!!!!!!

NANIT I DEMÀ PARLEM.----------------
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. abr. 13, 2010 9:51 pm

Bones ninetes!!!! per fi el dimarts ha passat..!!!!!

Demà ninetes surto a les 20:00h de Reus....si sou a aquesta hora al Viena passaré....almenys per saludar i veure-us una estoneta....ja em direu!!!!

Nur.... per fi el dimarts passat....jejejejeje...El nen ja està, fins i tot millor que jo...jejejejeje tot molt bé i esperant que el cridin per fer rehabilitació!!! moltes gràcies per preguntar wapiiii!!! Tu com estàs??? com van els preparatius???

Papallona.... ja veus si fa temps que no ens veiem!!! a veure si demà coincidim!!! com va el treball???? espero que tot vagi molt bé!!! petonets!!!

Laiac...com va la rehabilitació???? i l'estudi???? veig que desconectes i t'ha preparat una sorpreseta el nen....molt bé....relaxa't, decansa i sobretot gaudeix!!!!! molts petonets!!!

Ninetes....me'n vaig a veure una miqueta la tele i a momir que demà dimecres ja!!!!! uoohhhh meitat de setmana....Us desitjo un super bon dia i que us envio un super mega petonas a totes!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. abr. 14, 2010 7:38 am

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!

DOns ja tenim aqui el dimecres!!!!!!!!!! Pero avui estare sola casi tot el dia, pero bueno, aqui estic amb la meva radio i rient jo sola!!!!!!!!!!!!!

A veure jo per quedar aquesta tarda, en principi crec que no tindre problema, pero ara mateix estic sense cotxe, el meu home ha deixat el seu al mecanic i clar ha de portar el meu, ell volia aanr amb moto pero amb aquest temps, ja em diras!
Aixi que al migdia us dic alguna cosa segur, vale!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero tambe dic que m'aniria millor quedar aviat, l'hora que ha dit la laiac em va be!!!!!!!!!!

Papallona, aixi que estas soleta el finde???????? Vaya festa no el teu nen!!!!!

Happi, nena ja li han dit algo de la rehabilitacio, o que?????????

Nur, ja tens les invis mig repartides???????? Es un mal de cap!

I a la resta que vagi be el dia, encara que no sera pel temps que fa!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 14, 2010 8:18 am

NINETES!!!!!!!!!!!!

ESTIC OFUSCADA EN AQUESTS MOMENTS..................s'acaba de publicar JA la meva convocatòria d'oposició al DOGC i NO m'agrada alguna cosa que he vist sobre les proves....com si la primera part més xunga NO fos test al final i fos de desenvolupar.......i a l'específic que NO hauria de ser test, hem de respondre un qüestionari!!!!.............a sobre ens diuen que les proves poden ser fins i tot amb dreamwever que és un programa que MAI a la vida hem tingut que fer servir!!!!!!!!

PER ARA NOIES...........AVUI NO PUC QUEDAR.....deixaré passar el dia a veure si ho paeixo, però encara em falta acabar una cosa dle temari i ho vull fer JA!!!!!!!!

Aixxxxxxxxxxxxxxxxx :star:: :--(

PAtuneeeeeeeeeeets!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 14, 2010 8:41 am

Bon dia ninetes!!!! com es presenta el dimecres??

Fa un dia super tonto, veritat??? jo aquesta tarda pel que veig no hi sereu per l'hora que jo plego, així que ja pujaré directament cap a caseta, ok?? ja ens veurem un altres dia...

Tara...doncs avui va al seu metge i allà li han de fer un paper per entregar-ho a rehabilitació, vaja, per agilitzar el procés....però ara és qüestió d'esperar...

Laiac... si que han canviat les coses doncs? no us havien comentat res de res?'

Elxa....com estás??

Ninetes...passeu un bon dia. Jo ara acabaré de preparar classes i baixo al poble i fer uns encàrregs, okis???

Petonets a totes!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. abr. 14, 2010 8:57 am

Laiac, alucino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pero si aquest programa es per fer web's!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, nena ya sabes algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, aixi que es cosa del metge, com sempre!!!!!!!!! La mami fa no se cuan que l'han d'operar i de metge en metge, pero encara no sabem la data, tu creus!!!!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants