"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dg. abr. 18, 2010 10:08 am

Booooooooooon diaaaaaaaaaaaaaaa!

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!! Ostres ahir no em vaig connectar, em va ser impossible!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, aixi que ja tens al nen per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, que tal las invis, ya haveis repartido????????

Nur, nena que vagi molt be i ja ens explicaras!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno vaig a esmorzar que tinc gana!!!!!!!!!!!!!!!!!! Petons a totes!!!!!!!!!!!!! Parlem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dg. abr. 18, 2010 11:12 am

Bon dia ninetes que tal?
Bueno, vaig a fer alguna coseta de profit¡¡¡¡¡¡

Que tingueu un molt bon diumenge¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. abr. 18, 2010 11:48 am

Hola ninetes!!!!
bueno avui ja més trankileta...
no se si us vaig dir que divendres els amics del meu nen el van citar a la platja i tatxannnnnnnnnnnnnnn van aperèixer amb un "velero" i ahir per la nit mhe truca i estan en IBIZA!!!!!!!! que fort... i això que no es la despedida oficial!!!!! que fort que fort...

i res ahir vaig tenir festa mojitos a casa!!!! els vaig prepara com la Elxa mmm que rico fins les 6 del mati beben!!!!! que alcoholiques!!! per favor jijij.. i res ja han marxat.. així que ara.. rentadores i dmés...

nurjor avui el tast!!!!!!!!!!!!!! que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
torsaeannnnnnnnnnnnnnnnnnn cronicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
elxa com estas guapi?!
tara no vas parar ahir????
laiac com ha anat per andorra!?????????????????
Giss demà les invis... knes ganes no?!.. pq uff. la veritat es que es temps.. entergar.les!
happi.. al final com va el teu projecte de invis??? t'han dit algo més?
estiu com estas del teu B????

Dncs res ninetes.. ahir vaig quedar amb les del poble per fer una carnada.. i ale una altra embarrassada... ka forttttttttttt.. de cap en tinc 3!!!!!! vingaaaaaaaaaaaaaaaaa

aixxx i diumenge que bé el tasttttttttttt yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dg. abr. 18, 2010 12:28 pm

NINETEEEEEEEESSSSSS!!!!!

ostresssssss 3 dies i quin poc moviment!!!!!!!!!!!...jo que em pensava que hauria d'estar aquí posant-me al dia hores...però me'n vaig a estudiar!!!!!!!!

Que guaiiiiiiiiii NURRRRRRRRRRRR avui tens el tast!!!!tranquil·laaaaaaaaaaa i ens ho has d'explicar eeeeeeeeeeeee!!!!

Torseann............ja tens el nen.......!!!!!!!!!!!iupiiiiiiiiiiiiii............

Happiiiiiiiiiii........data nova i sense problemaaaaaaa....veus, encara us farà il·lusió fer-ho tot una altra vegada!!!

Papallonaaaaaaaaa...quina passada el nen....amb un veler a ibisa..........eeeeee i et canvio estudiar per aquest finde teu!!tot i que jo no em puc queixar.....a Caldea.....ohhhhhh em van marxar tots els mals!!!!!!

aixxx ninetes, havia començat a escriure el missatge fa més d'una hora i ha vingut ma germana i aquí l'he deixat...i ara haig d'anar a estendre i dinar a casa els papis!!!

Nineteeeeeees com esteu???????

ups...que marxo corrents...parlem a la tarda!!!!!!!
MOLTS PATUNEEEEEEEEETS!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. abr. 18, 2010 12:47 pm

Bones ninetessss!!!!!

Que tal va el diumenge???? aixxx quin relax que porto aquest finde....me llevat gairebé a les 12 i estoy como nueva!!!!! però esk aquesta tarda torno al sofa!!!! jejejejejejejeje
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. abr. 18, 2010 12:51 pm

Papallona* ha escrit:Hola ninetes!!!!
bueno avui ja més trankileta...
no se si us vaig dir que divendres els amics del meu nen el van citar a la platja i tatxannnnnnnnnnnnnnn van aperèixer amb un "velero" i ahir per la nit mhe truca i estan en IBIZA!!!!!!!! que fort... i això que no es la despedida oficial!!!!! que fort que fort...

i res ahir vaig tenir festa mojitos a casa!!!! els vaig prepara com la Elxa mmm que rico fins les 6 del mati beben!!!!! que alcoholiques!!! per favor jijij.. i res ja han marxat.. així que ara.. rentadores i dmés...

nurjor avui el tast!!!!!!!!!!!!!! que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
torsaeannnnnnnnnnnnnnnnnnn cronicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
elxa com estas guapi?!
tara no vas parar ahir????
laiac com ha anat per andorra!?????????????????
Giss demà les invis... knes ganes no?!.. pq uff. la veritat es que es temps.. entergar.les!
happi.. al final com va el teu projecte de invis??? t'han dit algo més?
estiu com estas del teu B????

Dncs res ninetes.. ahir vaig quedar amb les del poble per fer una carnada.. i ale una altra embarrassada... ka forttttttttttt.. de cap en tinc 3!!!!!! vingaaaaaaaaaaaaaaaaa

aixxx i diumenge que bé el tasttttttttttt yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Papallona!!!! también tens els finde tranquilet....però a una mica de marxa....ehhhh!!!!! fas molt bé....i el nen no vegis, no???? i dius que no és la despe oficial????? mareta llavors quan l'hagin de fer que el portarán!!!!!! jajajajajaj

El diumenge que ve ja tens prova de menú también??? a veure que ens explica la Nur....ho teniu ja aqui...

Nosaltres el dijous vam anar a parlar amb el mossén i per ara no hi ha cap problema!!!!! les invis están parades fins una miqueta més endavant, encara que seguim amb la mateixa idea....i res, agafant detalls de les bodes que tinc ara de coses que ens agraden o coses que no.....jijijijijiji. A veure si em passen les fotus i us envio una crónica....encara que penso que ja m'esperaré a la de la setmana vinent!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. abr. 18, 2010 12:54 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEESSSSSS!!!!!

ostresssssss 3 dies i quin poc moviment!!!!!!!!!!!...jo que em pensava que hauria d'estar aquí posant-me al dia hores...però me'n vaig a estudiar!!!!!!!!

Que guaiiiiiiiiii NURRRRRRRRRRRR avui tens el tast!!!!tranquil·laaaaaaaaaaa i ens ho has d'explicar eeeeeeeeeeeee!!!!

Torseann............ja tens el nen.......!!!!!!!!!!!iupiiiiiiiiiiiiii............

Happiiiiiiiiiii........data nova i sense problemaaaaaaa....veus, encara us farà il·lusió fer-ho tot una altra vegada!!!

Papallonaaaaaaaaa...quina passada el nen....amb un veler a ibisa..........eeeeee i et canvio estudiar per aquest finde teu!!tot i que jo no em puc queixar.....a Caldea.....ohhhhhh em van marxar tots els mals!!!!!!

aixxx ninetes, havia començat a escriure el missatge fa més d'una hora i ha vingut ma germana i aquí l'he deixat...i ara haig d'anar a estendre i dinar a casa els papis!!!

Nineteeeeeees com esteu???????

ups...que marxo corrents...parlem a la tarda!!!!!!!
MOLTS PATUNEEEEEEEEETS!!!!!!!!!

Nena....com anat l'escapadeta?????? relaxada????? aixxxx que béee no????? ara començaras la stmana més tranquileta ja veurás,...jejejejjeej

L'altre dia li vaig dir al nen....dic "És com si comencecim des del principi....espero que no s'hagi de parar a mig fer...jejejejejej" toquem fusta!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. abr. 18, 2010 12:55 pm

nur_jor ha escrit:Bon dia!!

Ais! Ja estem al finde!!

Veig que al final no s'ha dit de quedar.

Jo en una horeta aniré a parlar amb el mossén, que havia quedat amb ell avui per portar-li papeleo, i després em passaré per la floristeria per acabar de concretar quatre cosetes i que em dongui alguna idea per a portar els anells i tal... i després ja baixaré cap a Reus a passar el finde i... demà el tast!!!!!!!!!! Estic nerviosa eh!! I no acabo d'estar gaire bé encara de la panxa... Espero que demà em trobi millor perque sinó no sé pas que tastaré, jejeje!!

Vinga guapetones!! Que vagi molt bé el finde!!!

Petonets!!!!

Nena.......volem detallsssssssssssssssssss!!!! espero que vagi molt i molt bé.....aixxxx esperem que ens informis de tot i tot!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dg. abr. 18, 2010 8:49 pm

Huola guapetonas!!! com ha anat el finde??? suposo que bé no? Jo tenía ganes de que pasés, en part, perquè dimecres tinc prova de pentinat i vestit!!! aix quines ganes!

Laiac! qué tal per Andorra??? relaxada??? qué guay! has comprat moltes cosetes???

Tara! guapì! cuando vamos a ver ese video tan chulo??? aix qué ganas!

Torsaeann! guapetona! així que ja tens al ninotet amb tu no? debies de tenir ganes eh? ens has d'explicar detalls de la prova!!! i fotos!!!!

Nur_jor! nena! qué tal el tast??? com ha anat? volem crónica!!!

Elxa! tu cuando tienes la prueba??? el domingo que viene? y las invits qué tal?

Papallona! així que s'han pres al nen cap a Eivissa!!! que fuerte que fuerte!!!! i quan t'el tornen???

Estiu! com estàs?

Happi! mi niña! qué tal? tengo ganas de verte!!!

Bueno boniques, que tingueu un bon dilluns i a veure si aquesta setmana ens veiem no?
Petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dg. abr. 18, 2010 10:20 pm

Nenes cm esteu???Nur as anat a fer el tast??ja ens explicaras q tal....

Nosaltres disabte vam anar de casament ja us ensenyare alguna foto nomes us dic q anava verd fluorescent...jijijijiji si si q fuerte!!!!

Aqsta setmana en principi jo puc qedar dimecres i dijous si voleu i podeu ja direu algo

Petons a totes
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dl. abr. 19, 2010 7:22 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!1

Nosaltres hem estat tot el finde de relax!!!!!!!!!!!!!!! del llit al sofa, del sofa a la taula i de la taula un altre cop al llit!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja tornem a ser dilluns!!!!!!!!!!!!!

Bueni hi ha varies coses, no????????????????''''

Papallona, nena mojitos, mmmmmmmmmmmmmm! Ja tens al teu nen per casa o encara no ha tornat!

Nur, explica quet al!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, aixi ja heu parlat amb el mossen!!!!!!!!!!!!! I el teu nen com esta!

Bueno a totes petonets i fins despres, que tinc feina!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dl. abr. 19, 2010 8:12 am

Bon dia ninetes,
Avui no vaig a treballar, donc ahir al vespre, em va trucar la mami que el meu germanet està a l'hospsital que va caure amb el sr.skate i te el braç dret trencadet per dos llocs i avui l'operan, o sigui que suposo que no diré res amb tot el dia, vaig cap a l'hospital.

Un petó a totes i que tingueu un bon dilluns.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dl. abr. 19, 2010 9:26 am

Torsaeann, nena espero que no sigui res!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I que es millori!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, nena buenos dias!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. abr. 19, 2010 10:22 am

BON DIA SOLETEEEEEEEESSS!!!!!!!!

quin sol més xulo elxa!!!!!!
bon diaaaaaaaaaaaaa taraaaaaaaaaa!!!

Torseann........i amb l'skate????????es que....raro que no es trenquin el cap....en el bon sentit de la paraula eeee, pobrissó, que deu ni do el braç trencat!!!!!!! que no siguis res!!!!

estiuuuuuuuuuu és veritaaaaaaaat i la boda???????? com va anar???????? envia'ns alguna fotoooooooooooooooooo!!!!! i a veure doncs si aquesta setmana quedem!!!!

nurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr on pares!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! el TAAAAAAAAAAAAAST!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aix ninetes......avui tiunc el braç que no el puc moure....tonrarà a ser tendinitis i és una caca...ja estic farta dels mals i de tot!!!!!Grgrgrgrgrgr i ara exàmen d'anglès!!!! que diverrrr!!! i el dimecres també!!!!!!

PAtunets a totes....avui torno a tenir rehabilitació, anglès, treballar a la tarda.....lalalallal, fins la nit no sé si podré entrar!!!

Muaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. abr. 19, 2010 2:16 pm

Bones ninetes!!!!

Mireu quines hores que són i no he pogut entrar en tot el matí....com es presente el dilluns???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. abr. 19, 2010 2:19 pm

Giss ha escrit:Huola guapetonas!!! com ha anat el finde??? suposo que bé no? Jo tenía ganes de que pasés, en part, perquè dimecres tinc prova de pentinat i vestit!!! aix quines ganes!

Laiac! qué tal per Andorra??? relaxada??? qué guay! has comprat moltes cosetes???

Tara! guapì! cuando vamos a ver ese video tan chulo??? aix qué ganas!

Torsaeann! guapetona! així que ja tens al ninotet amb tu no? debies de tenir ganes eh? ens has d'explicar detalls de la prova!!! i fotos!!!!

Nur_jor! nena! qué tal el tast??? com ha anat? volem crónica!!!

Elxa! tu cuando tienes la prueba??? el domingo que viene? y las invits qué tal?

Papallona! així que s'han pres al nen cap a Eivissa!!! que fuerte que fuerte!!!! i quan t'el tornen???

Estiu! com estàs?

Happi! mi niña! qué tal? tengo ganas de verte!!!

Bueno boniques, que tingueu un bon dilluns i a veure si aquesta setmana ens veiem no?
Petonets!!!

Nenaa.....hace tiempo que no te veo por aqui....así que esta semana la tienes movidita entre la pelu y lo del vestido....que bien!!!! ya nos explicarás...como llevas esos nerviossssss!!!!!!

A ver si coincidimos, pq entre una cosa y otra no coincidimos ninguna!!!! A partir del otro finde...ya tendré los sábados libres, así que ya me será más fácil quedar y veros!!!! jejejejejej

Besotes!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. abr. 19, 2010 2:23 pm

tara ha escrit:Bon dia guapes!!!!!!!!!!1

Nosaltres hem estat tot el finde de relax!!!!!!!!!!!!!!! del llit al sofa, del sofa a la taula i de la taula un altre cop al llit!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja tornem a ser dilluns!!!!!!!!!!!!!

Bueni hi ha varies coses, no????????????????''''

Papallona, nena mojitos, mmmmmmmmmmmmmm! Ja tens al teu nen per casa o encara no ha tornat!

Nur, explica quet al!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, aixi ja heu parlat amb el mossen!!!!!!!!!!!!! I el teu nen com esta!

Bueno a totes petonets i fins despres, que tinc feina!!!!!!!!!!!!!!!!

Hola Tara...que tal estás????
Doncs sip...ja tenim mossén, església i hora confirmada!!!! és com si tornessim a començar de nou....jejejejeje.
El nen está molt bé....demà tornem a anar a la visita al traumatóleg i suposo que ja enviarán papers pq el truquin per a rehabilitació....i ara si que és ja per tornar a caminar bé....Aqui a casa va fent exercisis però poquet a poquet!!!! jejejejejeje

Per cert, fa un parell de dies que vaig llegir la teva crònica...i nena...quin fart de plorar!!!!! hi ha cada moment....bufff!!! impressionat i llegida tota del tiront.....felicitats!!!! em va agradar moltíssimmmm!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. abr. 19, 2010 2:24 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes,

Que tal esteu?

Nena....com estàs????? com va la feina??? i tu??? a veure si ens veiem i parlem una estoneta....un petonás enormeee!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. abr. 19, 2010 2:26 pm

laiac ha escrit:BON DIA SOLETEEEEEEEESSS!!!!!!!!

quin sol més xulo elxa!!!!!!
bon diaaaaaaaaaaaaa taraaaaaaaaaa!!!

Torseann........i amb l'skate????????es que....raro que no es trenquin el cap....en el bon sentit de la paraula eeee, pobrissó, que deu ni do el braç trencat!!!!!!! que no siguis res!!!!

estiuuuuuuuuuu és veritaaaaaaaat i la boda???????? com va anar???????? envia'ns alguna fotoooooooooooooooooo!!!!! i a veure doncs si aquesta setmana quedem!!!!

nurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr on pares!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! el TAAAAAAAAAAAAAST!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aix ninetes......avui tiunc el braç que no el puc moure....tonrarà a ser tendinitis i és una caca...ja estic farta dels mals i de tot!!!!!Grgrgrgrgrgr i ara exàmen d'anglès!!!! que diverrrr!!! i el dimecres també!!!!!!

PAtunets a totes....avui torno a tenir rehabilitació, anglès, treballar a la tarda.....lalalallal, fins la nit no sé si podré entrar!!!

Muaaaaaaaa

Nena....GOOD LUCK FOR YOUR EXAMMM!!!! jejejejejejejejej...

Passa un super bon dia i que vagi molt bé rehabilitació...i tot...jjejejejej,....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. abr. 19, 2010 5:45 pm

Hola!!!
Ais ninetes!! Em sap greu pero ahir no us vaig poder dir res! Vaig acabar el dia de molt mal humor i amb molt mal de cap... uf uf... i me'n vaig anar directe al llit per no donar-hi més voltes.
A veure, el tast molt bé... però 6 persones a posar-se d'acord es va fer una mica díficil... però ja està! Habemus menú, jejeje! Molt bo! Ja us explicaré millor quan ens vegem!
Però nenes... tinc un disgust a sobre que no m'ho acabo!!! Porto ratllada tot el cap de setmana... que gafe que sóc!! Vaig anar a veure el mossen i es com si m'hagués tirat un gerro d'aigua freda a sobre... :--( No m'ho acabo!!! A la nit us passo mail i us ho explico... jo encara no m'ho crec!! :--(
Bé ninetes, he de marxar que he quedat amb una amiga.
A la nit intentaré entrar i us ho explico amb calma... uf...
Petonets a totes!!
Ah! I em poso al dia millor a la nit, que només he entrat per deixar-vos aquest sms i no he pogut llegir com us ha anat el finde ni res, però espero que molt bé a totes!
Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants