"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dl. abr. 19, 2010 6:27 pm

Nineteeeeeess!!!!! me'n vaig a estudiar un ratet i a la nit torno!!!!!!!!!!

però Nurrrrrrrr que t'ha passat amb el mossèn???????si ja ho tens tot no??????? i sense cap problema no??????????aixxxxxxxxxxxx ara m'has deixar intrigada!!!ja ens diràs el que eeeeeeeee, però ho volem saber avui!!!!!!!!!

Torseann........com està el germanet???????deu ni do quina caiguda!!!!va tot bé????????

Happi...........habemus exàmen.........i el dimecres reading i grammar, ho més xungo..........per cert, més o menys ja he entès el future continuous!!!!!!!ara que el sàpiga aplicar és diferent.......avui era listening writing...i vaya peaso caca de redacció que he fet, po weno.............és lo que hay...a sobre aquest curs no val per res!!!!!!!

Nineteeeeeeeessss, com esteu totes............i els preparatius??????????aviat haurem de començar a fer una llista de les coses que teniu totes cada setmana...que a la recta final se'ns acumularà la feina!!!!!!!!!

Patuneeeeeeeeeeets i fins després!!!!!!1
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dl. abr. 19, 2010 10:42 pm

Ninetes!!! què tal??? avui veig que ha estat un dia una mica trist per varies de vosaltres... us escric per donar-vos molts d'ànims i que em teniu pel que necessiteu...
Molts petonet boniques. Demà serà un altre dia!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 20, 2010 11:55 am

Huolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

buf buf, tic liadeta avui i no he pogut entrar en tot el matí!!!!!!!!!!!!!!!! però si si, quin poc moviment!!!

a ver...KEDADA: i solo lo repetiré una ves: Demà, dimecres, a les 20h al VIENA????????? o 19:30?????? i si voleu fem soparet??????????

Torno a la feina............aixxx que vaig molt retrassada!!!!!!

PAtuneeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 20, 2010 11:57 am

elxa ha escrit:Niñas yo esta mañana he estado fuera por el trabajo y ha sido imposible conectarme, pensaba que ahora tendría mucho que leer......pero veo que NO!!!!!!!

ANDE TAIS??? :-/

sus' habeis fugau' ??????? (tono gitano)

elxaaaa.....he cugiu la fragoneeeeeta i me pirao pal campo, que hoi hase sol!!!!!

m'ha fet gràcia això del gitano!!!!!

Patunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. abr. 20, 2010 12:16 pm

Hola guapes!!!!!

Dons moviment cap ni un, jo la veritat es que masses ganes no en tinc, de posar-me a escriure, ja us axplicare, aixi que us dic hola i adeu, a veure si dema estic de mes bon humor i no us vull contagiar!

Dema parlem, jo per lo de dema espero ja estar millor, pero que es quedi, eh!!!!!!!

Estiu nena a veure si t'en enteres!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. abr. 20, 2010 2:30 pm

Bon dia!!!! ja sóc aqui ...ja he arribatt!!!!

Si que hi ha poc moviment por aqui...solo hay movimiento gitano....aiiiii que me lo quitan de las manoooo!!!!! jejejejejeje

Veig que hi ha demà quedada....us dic alguna coseta demà mateix que no ho se encara....en un principi a les 20:00h estoy libre....pero us ho confrmo demà, okis????

Me'n vaig a fer fotocopies i marxo cap a Reus...Passeu un super bon dia!!!! petonets!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. abr. 20, 2010 5:53 pm

ninetes!!
ho sento però demà no puc kedar...
a les que fan pediatria ens fan un sopar "de gratis" al Mas Folch!!! i me fa una ilu.. no se que presenten... yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

jo dissabte matí puc.... jops ho sento .. pero no m'enrecordava que feien el soparet aquest!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dt. abr. 20, 2010 6:02 pm

Nenes dema ens veiem...xo....jo no puc conduir alguna pot passar x lo meu poble???esq el xic treballa i la mama va a la piscina i el meu papa no pot conduir xl resol (xl problema am la vista)un rollo
Aixi q ja hem direu si xl cas estigues al poble de la laiac ja et trucaria a veure si tu estas x aqi va???petonets!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. abr. 20, 2010 9:17 pm

Hola guapissimes!!
Com ha anat el dimarts? (dia Happi... nena, arriba el dimarts i el relaciono automàticament amb tu!)

Quina feinada a posar-me al dia!

Laiac, que tal per And? Com va anar? Ais que guai... segur que debies tornar com a nova! I que tal va la rehabilitació? I les opos?

Tara, et veig baixa d'ànims, que et passa? Espero que no sigui res greu! Ànims bonica!

Torsaeann, em sap greu lo del teu germà, com està?? Quin bon susto... Com va anar l'operació? Espero que tot hagi anat molt bé!!

Elxa, a la proxima quedada t'explico quatre cosetes del restaurant. Happi, va per tu tambe! Han fet un parell de canvis, però els que em vas comentar l'altra vegada a casa de la Torsa... uf... van per llarg eh... ja parlarem millor!

Papallona, vaya finde el teu nen!! I això no és la despe oficial?? Bua!!! I per la oficial que faran???

Giss, demà és el gran dia, oi?? Que vagi molt bé, i... fotos fotos!!

Estiu, com va anar la boda? Volem fotos i cronica! Explica explica!

Happi, tu tambe! Cronica! Jejeje! Com va el teu nen? La rehabilitació comença en breu oi? Que bé! Me n'alegro. I que guai que ell es vagi animant i vagi fent exercicis per casa. En 4 dies ja el tindràs empaitant-te per casa, jeje!

Nenes, he vist que demà hi ha quedada. No crec que pugui venir. Demà tenim feina, anem a vestit el meu papa per la boda i ma germà. Si dissabte hi ha quedada vinc! Que fa molt que no us veig!!

Petonets a totes!!! Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dt. abr. 20, 2010 10:43 pm

Huola ninetes!!! què tal? espero que ja estiguin millor els ànims en general!!! penso molt en vosaltres, però no tinc temps de quasi res...
Avui he anat a buscar la prova de les invis, i guay... demà he d'anar per canviar una coseta i tirar-les endavant...
I demà el gran dia... prova de pentinat i vestit!!! aix aix quines ganes!!! ja us explicaré.
Quan surti truco a alguna a veure si esteu al viena o què ok?
Petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. abr. 21, 2010 7:09 am

Bon dia ninetes,
Al final no van operar el dilluns a mun germà, segurament l'operaran demà dijous.
Avui no puc quedar, aquest dies vaig molt de cul, tin que anar al fisio, i després a reus a l'hospital i cap a casa els papis a buscar al peque i cap a casa meva a donar sopar i dormir.ç

Em sap molt de greu, però és impossible...
Si quedessiu el dissabte matí intentaré poder quedar així també desconecto una estona ja que estic molt xof.....

Que tingueu un molt bon dia.
Un petó
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dc. abr. 21, 2010 7:14 am

Bon dia!!!!!!!!!!!

Veig que ahir encara es va arreglar la cosa, no???? Jo ja us explicare, tampoc es res insuperable, pero espero que ho entengueu!

Bueno veig que per quedar aquesta tarda una mica dificil, no??????? teniu tantes coses a fer!!!!

Bueno guapissimes parlem mes tard!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. abr. 21, 2010 7:24 am

Bon dia ninetes!!
doncs si.. avui com no de cul..

ara a la dutxa... esmorzaré algu i a les 9.30-10hs a tgn.. a les 12.. hem kedat amb l'arquitecte de l'ajunament al poble... a la feïna i per la nit soparet... mareta....

bueno molts anims i auesta tarda em connecto

muasssssssssssssssssss
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 21, 2010 8:25 am

NINETES!!! BON DIA!!!!

torseann nineta.....anima't dona.....vaaaaaaaaaaaaaaaaaa, espera que l'operin i podràs tornar minimament a la normalitat!!!!ànimuuuuuuuuuu

happi..........que fa dies que no et pregunto pel nen, per la feina, per com va tot??????? com va tot???jijiji.........anàveu al metge per verue quan començàveu rehabilitació no???? bé...ell.........espero que tot vagi molt bé....de debò!!!!!!

papallonaaaaaaaaaaaa..........ya te valeeeeee....si si, soparet.....jo que em pensava que et veuria!!!!alaaa pos.....mira......ara m'enfado :--( .........jijijiji tranqui tranqui!!!!

NINETES doncs................faig una altra proposta.....em sap greu perque tu happi plegues a les 20!!!! però..............i si les que podeu segur sou elxa, tara, estiu....i jo.....per ara.....quedem al meu poble??? ens cau bé a totes.....i així, ja no cal quedar-nos a sopar ni res....què us sembla??? i si vaig un ratet abans a casa pos...mira, millor que així començaré amb la unió europeaa....que guai!!!!!!

Us sembla bé?????? jo si el dissabte quedeu segurament no podré venir....no em puc permetre perdre tot el matí de dissabte.....ja sé que sou molt valuoses però.....ara ja estic en la recta final crítica!!!!!i el dissabte m'anirà bé estudiar.....entre anar a rehabilitació i tot perdo molts dies....avui mateix, tinc que anar a tgn a la 13:15, fem exàmen d'anglès fins les 15:45, marxa corrents cap a reus i a les 16:30 a rehabilitació i torna a la feina...................grgrgrgrgrg

Molts patunets a totes!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dc. abr. 21, 2010 8:25 am

eoooooooooooo alfinal qedem o noo???

La laiac podia, jo tmb, i tu tara???la giss a partir de les 8 vindra xq a les 8 la pelu i risa clara ja tanqen...

La elxa te consulta els dim, no??xo potser pot venir.....
Joooo q jo vull qedar....... :-(

Bueno men vai a fer un peeling a veure si es cert q gracies aaixo pillo el moreno mes rapid
estiu2010 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 21, 2010 11:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dc. abr. 21, 2010 8:29 am

laiac ha escrit:NINETES!!! BON DIA!!!!

torseann nineta.....anima't dona.....vaaaaaaaaaaaaaaaaaa, espera que l'operin i podràs tornar minimament a la normalitat!!!!ànimuuuuuuuuuu

happi..........que fa dies que no et pregunto pel nen, per la feina, per com va tot??????? com va tot???jijiji.........anàveu al metge per verue quan començàveu rehabilitació no???? bé...ell.........espero que tot vagi molt bé....de debò!!!!!!

papallonaaaaaaaaaaaa..........ya te valeeeeee....si si, soparet.....jo que em pensava que et veuria!!!!alaaa pos.....mira......ara m'enfado :--( .........jijijiji tranqui tranqui!!!!

NINETES doncs................faig una altra proposta.....em sap greu perque tu happi plegues a les 20!!!! però..............i si les que podeu segur sou elxa, tara, estiu....i jo.....per ara.....quedem al meu poble??? ens cau bé a totes.....i així, ja no cal quedar-nos a sopar ni res....què us sembla??? i si vaig un ratet abans a casa pos...mira, millor que així començaré amb la unió europeaa....que guai!!!!!!

Us sembla bé?????? jo si el dissabte quedeu segurament no podré venir....no em puc permetre perdre tot el matí de dissabte.....ja sé que sou molt valuoses però.....ara ja estic en la recta final crítica!!!!!i el dissabte m'anirà bé estudiar.....entre anar a rehabilitació i tot perdo molts dies....avui mateix, tinc que anar a tgn a la 13:15, fem exàmen d'anglès fins les 15:45, marxa corrents cap a reus i a les 16:30 a rehabilitació i torna a la feina...................grgrgrgrgrg

Molts patunets a totes!!!

a mi maniria be....xq quan magermana vagi kp a ksa seva em pot deixa a morell i si despres algu em pot acostar be sino mesperare a q mamare acabi de la piscina i em vingui a recollir.....

bueno despres entro men vai a vestir i cap a lesteticien..
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 21, 2010 8:55 am

Perfecte fem això!!!!!!!!!!

però estiuuuu.......fins les 19:30 o 20!!!!!que així estudiaré mitja horeta i soparé amb el meu nen que va de nit.....tota la setmana :--( !!!!

PAtunets"!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 21, 2010 11:47 am

NINETEEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!

avui fa un any que vam decidir que ens casàvem l'1 d'agost!!!!!!!!!!.........al cap de 3 mesos i 9 dies............jijijijijij que fuerteeeeeeee, aviat farà un any!!!!!

m'ha fet gràcia.............marxooooooooo corrents a tgn!!!

PAtunets!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dc. abr. 21, 2010 7:57 pm

hola ninetes que tal?

Jo acabo d'arribar a casa, m'agradat poder estar amb vosaltres encara que ha sigut una cosa rapideta.

Ara vaig a deixar l'ordinador al petardo petit i jo vaig a fer alguna coseta.
Molts patunets a totes.

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. abr. 21, 2010 7:58 pm

UN PETÓ MOLT FORT DE PART DE EL MEU GERMÀ PETIT QUE EL TINC A CASA¡¡¡¡¡¡¡¡ :-)ok:
Imatge
torsaeann

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants