"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dv. abr. 30, 2010 7:20 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!

Hola ninetes ja torno a estar amb mal de cap i mal de gola, amb aquestos canvis de temperatura.....

:-///: :-///: Pero bueno, l'album...............ens va encantar.............es xulissim, vam haver de treure algunes pagines perque ja no en cavien mes (hi va haver un moment que ens vam plantejar de fer-ne dos, pero despres es molt incomode de tenir dos albums, aixi que vam retallar)..........pero ens vam posar d'acord deseguida i despres alguna fotillo de gent que no volem que surti, pero per la resta esta tot genial!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///:
Ara falta que li passi algun fragment de les lectures i ells han de retocar alguna fotillo i ja esta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En cuan el tingui (encara tardara una miqueta) ja us ensenyare les dues cosetes a l'hora!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dv. abr. 30, 2010 7:22 am

Bueno per lo de la quedada de dissabte, jo en principi no tinc res, aixi que ja fare cap, pero jo com la happi, arribare cap a les 11, que porto una setmana de poc dormir i a sobre aquesta nit tinc sopar de comiat d'un company de feina, que em fa un pal!!!! i dema vull aprofitar una miqueta!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. abr. 30, 2010 7:25 am

Papallona, disfruta moltissimmmmmmmmmmmmmmmmmm, per tu, per mi i per totes!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, mmmmmmmmmmm esta noche pensare en ti!!!!!!!!!! os vays a poner las botas!!!!

Torsaeann, nena que per fi ens veuremmmmmmmm! Has aclarit alguna coseta de la pelu???

Osti, marxooooooooo que em criden! parlem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. abr. 30, 2010 9:03 am

NINETES!!!!!!

BON DIAAAAAAAAAA...........ostres!!! un dia que no entro per la nit i deu ni do eeeeeeeeeee!!!!! quin moviment....!!!!!!

Papallona, fes-me el favor de quan et posis sota els xorros de l'aigua a pressió, pensar en mi i dir.....pobreta laiac, això li aniria la mar de bé...i segur que jo desde casa ho noto!!!!! :-)ok: jijijijij

Jo demà no hi seré.....confirma't que marxo cap a Monegros......mira...si tinguis 18 anys i anés...en plan xumba xumba... ::fiestuqui:: però va a ser que no......tot sigui pel meu nen!!!! així que vagi molt bé demà!!!!

Elxaaaaaaaaa...i como no expliques com ha anat el tast te tallo el cuello eeee........ijijijijiji..........!!!!!! segur que anirà molt bé.... :yium:-) :yium:-)

tara..............CAP A CASA!!!!!!!

A totes ninetes dir-vos que la rehabilitació no ha progressat gaire.....em torna a fer mal l'esquena un altre cop....i bastant, per les nits és horrible...i l'estudi...n'estic fins als pebr.....ots.......!!!

No estic gaire d'humor ultimament, però que hi farem...és lo que hay!!!!!

Molts patunets ninetes!!!!!!!

aaaa per cert...!! avui vaig al fotògraf a buscar video, cinta i...bueno...una sorpresa però no ho dic gaire perque al final fijo que no ho tindrà!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. abr. 30, 2010 2:02 pm

Ninetes....bon dia!!! mireu quina hora que entro....acabo de fer classe i així aquesta tarda només he de fer una horeta i lliure!!! vull passar la tarda amb l'Arnau petit...jejejeje

Demà ens veiem doncs, no???? perfecte!!! jo farè cap a les 11:00h o així i després marxaré cap a Reus que anem a dinar amb uns amics....a

Elxa....que vaya muy bien esta noche....nos acordaremos de ti y mñn detalles!!! estoy nervi hasta yo...por lo que explicarás!!!

Torsaeann...a veure que tal la pelu, okis??? demà ens veiem no titi??? :-)ok:

Papallona....a disfrutar este finde....que bien!!! un poco de relax antes de todos los nervios que se acercan, no????? yujujuuuuuuuuuuuu!!!!

A totes les demès.....passeu un super bon dia i Laiac.... ÁNIMOOOOOSSSSSSSSSSSS....ESE HUMOR ARRIBAAAAA!!!! :-///: :-///: :-///: et trobarem a faltar demà....

Petonets per a totes!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dv. abr. 30, 2010 5:58 pm

Hola guapes!!!!!!!!!

Fa una estoneta que he arribat, he anat a firar-me!!!!!!!!!!!

Elxa nena que vaya bien!!!!!!!!!! Os vays a poner las botas!!!!!! y mañana detalles!!!!!!!

Papallona, que disfruteu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno nenes jo dema tambe fare cap com la happi, estiu nena com vindras????????? si vols que et vingui a buscar ja saps!!!!

Bueno ens veiem dema!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dv. abr. 30, 2010 7:27 pm

Elxa, que vagui molt bé el tast val?

Molts patunets i disfruta molt¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. abr. 30, 2010 7:28 pm

Laiac, que vagui molt bé per Monegros¡¡¡¡¡¡
i cuidadin amb aquesta esquena val?

Mil patunets i disfruta¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. abr. 30, 2010 7:31 pm

Demà quedem a les 11.00 al mateix lloc de sempre no?

Jo avui tinc sopar i després sortiré de festa una estona o sigui que ens veiem sobre les 11.00.
Després marxaré cap a les 12.30 que tinc que recullir un ram per la meva mami que anem a dinar demà a casa seva i com que el diumenge és el dia de la mare.....

Bueno, demà a les 11 ens veiem val?

Si al final no es queda algú que em digui alguna cosa al mbl...ja que jo no entraré més oks?

Mil patunets¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dv. abr. 30, 2010 8:41 pm

Hola!!
Uf, quin dia avui... no he parat!! Com us ha anat el dia?
Ais que bé... un finde per davant!! jeje!!
Res, ens veiem demà a les 11 on sempre oi?, ja faré cap!
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. abr. 30, 2010 9:16 pm

Ninetes....que tal!!!! demà per fi cap de setmana!!! jejejejejeej

Ens veiem demà ninetes...no????? jo arribaré per allà a les 11:30h, sortire d'aqui a les 11, okis???? i després aniré cap a Reus que ja em trobaré allà al nen....

Elxa....ja ens hem vist aquesta tarda...però t'ho torno a dir...que vagi molt bé....i a disfrutar....a veure si hay suerte y la vajillaaaaaaaaaa!!!!

A totes les demès....ens veiem demà titisssss!!!!! que ja tinc ganetessss!!!

Petonets i bona nitttt!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » ds. maig 01, 2010 9:31 am

Bon dia¡¡¡¡
Ara m'acabo d'aixecar i vaig rapidet cap a......

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Giss » dg. maig 02, 2010 7:24 am

Bon dia boniques!!! com va el finde?

Avui es el dia de les mamis eh?

Us envio un ram de flors per cadascuna de les vostres! FELICITATS A TOTES LES MAMIS!!!

Nosaltres anem a dinar al Mas d'en Teret, a Alcatllar.

Ens veiem a la nit!!! Que vagi molt bé!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dg. maig 02, 2010 9:03 am

Bon dia ninetes!!!!

JA ESTIC AQUí.......ahir vam arribar tardiiiissim, més del que em pensava..buff, po weno, ja que ahir no vaig fer res d'estudiar, avui toca aixecar-se aviat i posar-hi......!!!!!

COm va anar la kedada??? m'ho heu d'explicar tot eeeeeee...m'hagués agradat ser-hi, però ahir el meu nen em va agraïr mil vegades que l'hagués acompanyat....que mono!!!!!

Bueno ninetes, avui toca dinar a casa la sogre!!! que la mama tampoc està aquí!!!!!

Espero que el que portem de cap de setmana hagi anat molt bé!!
MOLTS PATUNETS!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dg. maig 02, 2010 10:52 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!

HOla ninetes, no fa gaire que ens hem aixecat!!!!!!!! I ara a vestir-nos que anem a dinar a casa dels papis!!!!!!!!! I a la tarda de relax!

Despres us passare un mail amb tot el que vam dir per la despe, vale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno vaig a la dutxa i marxem!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 02, 2010 8:48 pm

hola buniques!
fa no res que estic a la feïna si nenes.. començo la setmana diumenge nit.. pero bueno després del relax!!!!!!!! lo que sigui!!!

kin cap de 7mana mes raru de temps no?!.. aix.. i diuen que baixaran 10 graus les tª mareta...
així que vau parlar de la despe.. ara mirare mails!!!

molts muakis!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dg. maig 02, 2010 9:10 pm

Hola boniques! com ha anat el dia?

Laiac! què tal per lo monegros?

i papallona! què tal per les termes? quin relax no? i ara a currar... jo, que sea leve!

Nosaltres al final hem anat a dinar a Nulles... avui m'he saltat el règim... jejje i ja hem començat a entregar invis! què guay!

Bueno ninetes, a veure si ens veiem aquesta setmana! jo demà tinc festa!!! que vagi molt bé la prova de demà Nur!!!

Petonets per totes!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 02, 2010 9:28 pm

Hole!!!!

Com ha anat el finde?? Ais que contenta que estic! Ahir vaig poder estar una estoneta amb vosaltres! Feia molt que no us veia i us trobava a faltar!!! ::love::

Res, ja ha passat el finde. L'hem aprofitat molt eh!! Buf... em començat a endreçar el pis, a posar les coses al seu lloc, a llençar les caixes on ho teiem tot, a endreçar la roba... perque la roba d'hivern ja l'hem portat cap allà. Que guai quan tot comença a agafar forma!! Però vam acabar rebentats, eh!! jejejeje!! Però molt contents que ho feiem!!

I res, avui ens hem dedicat a acabar de fer els detallets. Ja es van tancant cosetes!!

Laiac i Papallona!! Que tal el finde? Quins plans més xulos que tenieu! Espero que ho hagueu disfrutat molt!!!!!

A totes, molts petonets i que comenci bé la setmana!!

Demà si puc entraré al vespre, ja que pel matí no tindré llum!! Jo que volia aprofitar per adelantar feina del curs telemàtic doncs treuran la llum perque canvien l'enllumenat del poble... i na de na! Que gafe que soc!! jajajaja!!

Vinga guapíssimes! Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. maig 02, 2010 9:51 pm

Giss ha escrit:Bon dia boniques!!! com va el finde?

Avui es el dia de les mamis eh?

Us envio un ram de flors per cadascuna de les vostres! FELICITATS A TOTES LES MAMIS!!!

Nosaltres anem a dinar al Mas d'en Teret, a Alcatllar.

Ens veiem a la nit!!! Que vagi molt bé!!!

Gràcies¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. maig 02, 2010 9:52 pm

laiac ha escrit:Bon dia ninetes!!!!

JA ESTIC AQUí.......ahir vam arribar tardiiiissim, més del que em pensava..buff, po weno, ja que ahir no vaig fer res d'estudiar, avui toca aixecar-se aviat i posar-hi......!!!!!

COm va anar la kedada??? m'ho heu d'explicar tot eeeeeee...m'hagués agradat ser-hi, però ahir el meu nen em va agraïr mil vegades que l'hagués acompanyat....que mono!!!!!

Bueno ninetes, avui toca dinar a casa la sogre!!! que la mama tampoc està aquí!!!!!

Espero que el que portem de cap de setmana hagi anat molt bé!!
MOLTS PATUNETS!!!

Hola nena¡¡¡¡
Veig que el dia va anar bé no?

Aquesta setmana a veure si et trobes millor i relax val?

Un petó molt fort i bona nit.
Imatge
torsaeann

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants