NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 22, 2009 10:08 pm

Black nena jo nose q dirte xq cm q te dit tantes vegades q no escoltis a ningu i q facis el q et sembli a tu millor x tu i xl teu pare....
i arriba els anims nineta q no as destar trista!!!!

Laiac si volscompra bacardi normal, sprite i o preparem nosaltres jo to dic xq potser ens qedara mes al nostre gust.....

Ais qines ganes de q sigui dimarts...!!!!

Bueno bona nit ninetes ja tinc ganes de veureus
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dc. jul. 22, 2009 10:10 pm

NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

el més important de la tarda, i que m'ha donat subidón..........................aixxxxxxxx no sabeu quina emoció, que guai, una passada, ha estat.........no ho puc explicar!!!!!!!!!!!!!

Avui el pentinat m'ha quedat molt millor, m'ha baixat el tupé una mica, i de darrera m'ho ha fet més informal.....i a més, aixi el vel es pot posar una mica més amunt.......................

Maquillatge....avui un 10, m'ho ha fet superbé i com jo volia....semblava una mica massa marró perque jo no estic acostumada a pintar-me....però molt molt bé!!!!!!!!!

I tot això...........amb la tiara..........i el vestit......ohhhhhhhhhhh-.........el vestit m'anava clavat......ja m'havien posat tot.....m'han ensenyat a posarme'l, bé a la meva mare.........i també m'han explicat que em posaran un filet on poder enganxar la cua, i que millor amb un broche,,,,però no en tinc cap!!!!!!!!

i he rigut perque la de la botga em diu.....i per al vals, et tornes a treure la cua i l'agafes amb el dit.........però es clar...........jo no puc, que m'haig de posar a ballar a saco amb grease...........avui m'ho he vist xungu!!!!jijijij

però una passada, de debò...........quina sensació més xula.....ma germana m'ha fet una foto de darrera amb la cua, i el vel en plan dia de la boda i..................buffffffffff!!!!!!!!el cor m'anava a mil!!!!!!!!!!!

Tinc fotos, bé aquí no............però si les tingués no les poso......faria massa l'efecte del dia de la boda i això no pot ser..........prefereixo que em veieu totes tal cual aquell dia!!!!!!!!!!!!

Molts petonets precioses..........sort d'aquesta tarda que sinó..............

PATUNETS!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 10:10 pm

laiac ha escrit:BLACKKKKKKKKKKK..............jo de tu.........em casava aquest any...tal i com t'hem dit, has de seguir el teu cor, i si el teu pare t'ha dit això.....jo no m'ho pensaria.......

Si vols t'ajudem amb el que vulguis-......detalls, regals, tot tot i tot!! de debò.........però parla-ho amb el teu futur i penseu-s'ho de debò!!!!!!!

Ànim i a veure que decidiu!!!!!!!

Merci preciosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love::

Ho hem de parlar a veure que fem... m'esperaré a parlar amb la psico-oncòloga a veure que opina de com està el meu pare anímicament i tot... xq jo lo únic q vull es que mon pare estigui bé!!!! i si ho adelanto és per ell, però si s'ho ha de passar malament.. per això parlaré amb aquesta dona primer!!!

Merci per l'oferiment d'ajuda!!! per si de cas, et prenc la paraula!!! jijijijij

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 10:12 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

el més important de la tarda, i que m'ha donat subidón..........................aixxxxxxxx no sabeu quina emoció, que guai, una passada, ha estat.........no ho puc explicar!!!!!!!!!!!!!

Avui el pentinat m'ha quedat molt millor, m'ha baixat el tupé una mica, i de darrera m'ho ha fet més informal.....i a més, aixi el vel es pot posar una mica més amunt.......................

Maquillatge....avui un 10, m'ho ha fet superbé i com jo volia....semblava una mica massa marró perque jo no estic acostumada a pintar-me....però molt molt bé!!!!!!!!!

I tot això...........amb la tiara..........i el vestit......ohhhhhhhhhhh-.........el vestit m'anava clavat......ja m'havien posat tot.....m'han ensenyat a posarme'l, bé a la meva mare.........i també m'han explicat que em posaran un filet on poder enganxar la cua, i que millor amb un broche,,,,però no en tinc cap!!!!!!!!

i he rigut perque la de la botga em diu.....i per al vals, et tornes a treure la cua i l'agafes amb el dit.........però es clar...........jo no puc, que m'haig de posar a ballar a saco amb grease...........avui m'ho he vist xungu!!!!jijijij

però una passada, de debò...........quina sensació més xula.....ma germana m'ha fet una foto de darrera amb la cua, i el vel en plan dia de la boda i..................buffffffffff!!!!!!!!el cor m'anava a mil!!!!!!!!!!!

Tinc fotos, bé aquí no............però si les tingués no les poso......faria massa l'efecte del dia de la boda i això no pot ser..........prefereixo que em veieu totes tal cual aquell dia!!!!!!!!!!!!

PATUNETS!!!!!!!!!!

Aix nena, qiuna emoció, quins nervis, quin de tot!!!!!!

Estaràs preciosa el teu diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Quines ganes de q arribi, oi Ninetes guapes???? :: orrr:: :: orrr::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 10:14 pm

estiu2010 ha escrit:Black nena jo nose q dirte xq cm q te dit tantes vegades q no escoltis a ningu i q facis el q et sembli a tu millor x tu i xl teu pare....
i arriba els anims nineta q no as destar trista!!!!

Laiac si volscompra bacardi normal, sprite i o preparem nosaltres jo to dic xq potser ens qedara mes al nostre gust.....

Ais qines ganes de q sigui dimarts...!!!!

Bueno bona nit ninetes ja tinc ganes de veureus

Guapa!!!!! si tens raó!!!! totes teniu raó!!!! però ho vull pensar en calma!!!! és algo molt important i per damunt de tot vull a mon pare el millor possible!!! impliqui lo q impliqui!!!!

merci pels ànims!!!! i gràcies a totes vosaltres no puc estar trista!!!!! mua mua i muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 10:18 pm

Ninetes guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Me'n vaig a dormir q tinc molta soneta... que avui he tingut un dia molt llarg!!!!

Us estimo a totes molt, molt i molt!!!!! VISCA LES NINETES!!!!! quina sort hem tingut d'haver.nos conegut!!!!!

Molt bona nit precioses!!!!!!!!!!!!

Muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 22, 2009 10:34 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Holeee wapiii... Doncs la tarda molt bé...no hi ha res com estar de vacances i voltar cap aqui i cap allà..jejeje.
Doncs tinc noticies...jejeje...avui l'he enviat un correu als de l'Encanteri dient que havia parlat amb una noia que es deia Brigida i que haviem quedat que la setmana vinent haviem quedat per anar a parlar amb ells, però que voliem saber una hora en concret per anar més tranquils i que no els agafessim en cap mal moment...i res...m'ha trucat la Marian!!! Res...ha sigut graciós el que m'ha dit pq li dic jo "Aix...vostè és la responsable ara??" (jo disimulant una miqueta) i diu "Jo sóc la responsable, la dueña i la que ho porta tot...tot...tot..." i jo "Aixxx...doncs mira que bè, així la principal podrà saber lo bo i lo dolent" jejeje. M'he quedat :hmm:: a quadres!!! així que el dimarts a les 12 del migdia amb ella directament...i res...a veure!!!jejeje

"Jo sóc la responsable, la dueña i la que ho porta tot...tot...tot..." Buaaaa!!! Quina resposta nena!!!! Pa' que te enteres!!!

Ja ens explicaràs nena :-)ok:

Si...us mantindrè informades...i a més el dimarts a la tarda/ nit a la despe us veure i us explico!!!!!
Tu quan aniràs???

Vam parlar amb el xicot que la setmana que ve, perque ell anirà de matí, i hi aniriem alguna tarda. Ja t'explicaré!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 22, 2009 10:38 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PATUNETS!!!!!!!!!!

Ais nineta!!!! Que bé!!! Quina sensació tan bonica i alhora tan extranya, no??

Me n'alegro molt que et vegis tan bé i tan guapa!!

Tinc moltes ganes de veure't!! Això s'acosta ja!!

Com està el teu futur?? Els nervis, per un costat o per un altre, han acabat sortint... Cuida'l molt!!

Muas guapa!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 22, 2009 10:39 pm

blackmamba ha escrit:Ninetes guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Me'n vaig a dormir q tinc molta soneta... que avui he tingut un dia molt llarg!!!!

Us estimo a totes molt, molt i molt!!!!! VISCA LES NINETES!!!!! quina sort hem tingut d'haver.nos conegut!!!!!

Molt bona nit precioses!!!!!!!!!!!!

Muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Descansa guapa!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dj. jul. 23, 2009 6:22 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡

Avui dijous i a rosa clarà¡¡¡¡¡

Jo vaig a la platja amb una miga i arribaré a les 17.50 davant la porta de rosa clarà¡¡¡¡

L'únic es que no em dona temps material a passar a dutxar-me o sigui que vindré platjera¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet i fins després¡¡¡¡

Tara, si no hi vas per el que sigui truquem ja que no em podré osar més a ordinador.

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dj. jul. 23, 2009 7:36 am

Bon dia nintetes,

Black, ja saps el que en penso!, has de fer el et digui el cor, fas be en comentar-li a la metgessa!

Bueno ninetes, quedem a les 5.30 al pallol, on vam quedar aquell dia? O que us sembla!!!!!!!!!!!!

No hi vull anar justa de temps, a veure si em poden agafar una mica avans!!!!!!!!!!!

Be ja direu alguna cosa!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dj. jul. 23, 2009 7:41 am

TARAAAA q avui vas a la rosa clara...q guay i a sobre amb les ninetes!!!!!

Quina enveja q em feu i jo i la papallona treballant.....!!!!

Espero q et vagi molt be i que trobis vestit duna vegada!!!

Bueno ninetes men vai a fer una mica de feina mes tard em conecto
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 23, 2009 8:04 am

hola ninetes!!!

Black!!! jo ja et vaig dir lo que pensava!! anims i força per pendre la decisió que realment et faci sentir bé! molts petoner karinyet!!!!!

Laiac!!!! vas estressadeta ehhhhhhh... nena a veure si també cauràs malaltona.. i no nono.. que dimarts tenim despe!!!!!!!!!!!!!

Estiu.. aix si wapi.. tu i jo de treballant.. i perdent-nos cosetes.. pero bueno tu pensa que aviat tindras vacances .. qué guaiiiiiiiiiiiiiiiiii....

Nurrrrrrr... ja he vist lo de la jefa juas juas... dons ara com ho porta tot.. a demanar-li coses!!!!

Torsaeann que vaigi molt bé la platgetaaaaaaa ale ale.. a ficar-te morenaza!!! gaudeix!!!!

Hapinness que vas gastar moooooolt?????????

Tara-- avui serà una gran tardaaaaaaaaaaaaa jejejej

eli.. que tal la consulta.. vas sortit després o algu!!!!

Giss... wapiiiiiiiiii.... he vist lo del rellotge!!! que xuliiiiiii.... fotoss!!!

molts petonets bonikesssssssssssssssssssssssss
muuuuuuuuuassssssssssssssss
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dj. jul. 23, 2009 8:36 am

Buenos, espero que amb tanta ajuda trobi alguna cosa, i sino a seguir mirant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:36 am

tara ha escrit:Bon dia nintetes,

Black, ja saps el que en penso!, has de fer el et digui el cor, fas be en comentar-li a la metgessa!

Bueno ninetes, quedem a les 5.30 al pallol, on vam quedar aquell dia? O que us sembla!!!!!!!!!!!!

No hi vull anar justa de temps, a veure si em poden agafar una mica avans!!!!!!!!!!!

Be ja direu alguna cosa!

Bon dia!!!!

A les 5.30 al pallol estaré!! :-)ok: Perfecte!!

Nenes, que tinc ganes de veure-us! Que fa molt que no us veig!!

Muas!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 23, 2009 8:38 am

Ninetessssssss!!!!

BON DIAAAAAAAA!!!!!

avui más de lo mismo.....no sé com estaré tot el matí així que per si cas......ja faré cap a l'hora què heu dit!no obstant, després de dinar vaig un moment a la feina i sort que és al centre de reus i després ja estaré, espero arribar a les 5:30, sinó faré cap a Rosa Clara..........

ahhhhhhh i portaré el meu nino perque triem un ramet i a veure com faig ho del vel..........jijijij

TARA.....em podries portar la guillotina?????? moltes gràcies!!!!

ninetes....crec que m'he quedat sense fer ho de la foto pels pares, els hi haurem de revelar una de nostra, aquella que us vaig penjar i ja està, i dir-los que allí hi anirà la primera foto que tinguin de la boda!!!!!

apaaa pitufes....que avuiiiiiiiiiii PROVA DE VESTITS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aix que ens faran fora!!!!

PAtunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:41 am

tara ha escrit:Buenos, espero que amb tanta ajuda trobi alguna cosa, i sino a seguir mirant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Entre totes t'ajudarem! I tu prova-te'n tants com sigui necessari!! ok?? Encara que diguis "no, aquest no" posa't potser t'encanta!! Això dels vestits no se sap mai!!!
I sobretot no et posis nerviosa, eh!! És anar mirant!! Vas amb temps
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:44 am

Ei Tara!! Que em portaràs la samarreta?? Dec ser la única que no la tinc encara!! Això de no poder venir a les últimes quedades... ai ai ai!!

Ja torno a rebre notificacions!! Weee!!!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:54 am

Laiac!!!! Saps???? Avui he somiat amb tu!!!

Si si!! Que fort!!!

Ahir quan vaig llegir la teva prova de vestit pensava que tenia moltes ganes de veure't el dia 1!! I que pert sort hi podré venir....!!!

Pos em debia quedar amb això abans de dormir... i mira! Ho vaig somiar!!!

Estaves molt guapa!!! I el teu futur tambe!!! Però lo fort... és que us casaveu a l'església del meu poble en la que em casaré jo!! jajajaja!!! Jo deia "aquest lloc em sona molt..." i era l'església del poble, jajajaja!!! I totes les ninetes estavem allà al darrera fent fotos!!! Si si!!! Molt bo!!!

Ais!! En una setmaneta i dos dies et veurem de veritat!!

Últimanent em dona per somiar molt!! L'altre dia quan hi va haver tot l'enrenou de l'Encanteri vaig somiar que no tenia restaurant i que tornava a mirar restaurants... I em vaig patejar tots els restaurants en una nit! Quin cansament!! Jaajaja!!

::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: estiu2010 » dj. jul. 23, 2009 9:35 am

Ei ninetes e trobat aqestes pagines q ian parelles de novis q estan be de preu em penso

Aqesta es de detalls i ninos

http://www.regalosporuntubo.com/conteni ... 5&idsub=84

Aqesta es de ninos x a pastis tipo el elvis aqell q i avia gent q xtava al cotxe

http://minimizate.com/index.php?main_pa ... &chapter=0

Aqui ian unes coses espectaculars lunic q deuen ser carisimes ara val la pena feri un cop d'ull potser sagafa alguna idea es impresionant

http://www.lasfabulas.com/proyectos-bodas-9912
Imatge
estiu2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants