"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dv. maig 14, 2010 6:40 am

Hola ninetes!!! per fi el tan esperat divendres!!!

Tara! Enhorabuena!!! así que se decidió a salir ayer el equeño Aleix! me encanta el nombre! Muchas felicidades a los papis! ya nos enseñarás una fotillo!

Laiac! enfeinada? ànims! que ja ve el cap de setmana!!!

Torsaeann! com vas boniqueta? també liadilla amb el curs i els preparatius no? ànims que això ja està aquí!!!

Nur! aix´que t'has fet mal a l'esquena... doncs ja saps, avui a fer bondat i demà el pre-boda! què guay! nosaltres el fem la setmana que ve.

Elxa! què tal? novedades?

Papallona! com es presenta el finde? més tranquilet? a veure quan ens veiem!!!

Estiu! desapareguda! ja treballes?

Happi! que buenas noticias lo de tu nene no? que rápido se está recuperado! me alegro mucho guapi. Un besito

Aquesta tarda fan la fira del vi a Tarragona, i espero que no plogui perquè sinó... cap a casa! jejeje suposo que anirem a sopar por ahí...

Que passeu totes un on divendres! mols petonets
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. maig 14, 2010 7:18 am

TARA MOLTES FELICITATS¡¡¡¡TIETA PER SEGONA VEGADA¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Estic contenta de que tot hagui sortit bé, ara a disfrutar del petitó..... :-)ok:

Un petó molt gran¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. maig 14, 2010 7:20 am

Ninetes molt bon dia a totes¡¡¡¡¡
Per fi divendres...que bé....donc jo aquesta tarda a veure si agafo el nen i anem a fer coses per la boda que ja queda res i encara ens queden coses....
Un petó molt gran i torno a la nit¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dv. maig 14, 2010 7:34 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaaa!

Bueno aixo de bon dia, torna a estar enubolat, em sembla que passarem de l'hivern a l'estiu directament!!!!!
Esperam l'anticiclo que ha d'entrar dema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pero nenes es DIVENDRESSSSSSSSSs i nomes per aixo ja soc feliç!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///:

Gracies a totes per les vostres felicitacions, va anar tot be, l'aleix esta be i la meva cunyada tambe, segurament que dema ja els hi donin l'alta!!!!!!!!!! ahir ja el vai agafar i no sabeu el pesarro que fa, i te la pell finaaaaaaaaaa, que monu! (pero tranquiles que jo encara no m'animo ehhhh! primer ha de tenir una mica de protagonisme ell i despres ja es veura!!!!) l'avia diu que es mes guapo que la meva neboda cuan va neixer, aix, no se!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dv. maig 14, 2010 7:41 am

Nur, nena que t'ha passat????? descansa i amb la medicacio ja veuras que dema estaras millor!!!!!!! i a mes us ho passareu de conya, nosaltres ens ho vam passar genial, jo vull una altra sessio de fotos!!!!!!!!!!!!!! que guai!!!!!!!!!!!

Elxa, si estava de guardia, pero cuando llegaron ellos ella ya se havia ido!

Torsaeann, nena que el teu marcador baixa a marxes forçades!!!!!!!!!!!!!!! WooooooooooWWW!

Papallona, que encara tens per casa els marlomirstes???????

A totes que passeu un bon dia i anem xerrant!!!!! a veure si us puc passar unes fotillos!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. maig 14, 2010 8:08 am

Bon dia a tothom!!!!

Per fi divendres!!!! i m'encanta dir-ho això pq ara el meu finde también comença els divendres!!!!! : ban : : ban : : ban :
Com es presenta aquest dia??? sembla que amb núvols también, no???? aixxx quin desastre de temps!!!! volem anar a Bcn demà i no sabem que fer pq han dit que plouria...jopeta!!! :-(

Tara...ja coneixes a l'Aleix??? aixxx que bé...espero que estigui molt bé!!!!

Nur...que tens tu también l'esquena fotuda???? mareta meva...això és poder aquests canvis de temps....Neness estamos para irnos al desguace!!!!! recupera't doncs i que per la boda estarás genial!!!

Giss....gracias...la verdad esk todo va rápido...pero a tomarselo con calma que a veces las prisas no son buenas!!!!!

Torsaeann....passa un super dia...suposo que ahir vas arribar tard del curs!!

Laiac....ánims amb l'estudi?? per cert...ja vas anar a lo de les pulseres??? si necessites qualsevol cosa o ajuda diga-ho, okis??? :-)ok:

Papallona...avui guardia??? venga...que això ja està fet...i per cert...estoy totalmente de acuerdo con Laiac....La teva boda la veia super mega lluny....i només falta 2 mesets....i aixó serà quan quedi un anyet per la meva.... (cruzaremos los dedos) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Elxa...passa un super dia a la office!!!!! ahir vaig veure el teu cotxe davant del mercadona...i vaig pensar "La Elxa deu estar per aqui"..."A veure si la veig" pero nada de nada!!!!

Ninetes....vaig cap al poble i després pujo!!! petonets!!!
Mrs. Happiness l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 14, 2010 12:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dv. maig 14, 2010 8:50 am

BON DIA NINETES!!!!

cada estic sóc menys matinera!!!!! buf buf.....es que clar, avui que estic a la feina haig d'avançar un munt de coses!!!!!!buf buf.....i amb el FRED que faaaaaaaa, jo estic gelada eeee, porto una manteta a sobre i tinc freeeeedddd, i si si, això que ha de venir un anticicló.......

Ja veig que esteu amb preparatius i cosetes.......jo DIVENDRES i puffff, ya ves, ultimament estudiant els meus caps de setmana són.........AGOBIANTS!!!! que hi farem!!!!!

Nur espero que et trobis millor de l'esquena......
i happi.......ahir tornava a ploure a REus......demà estudiaré a MEdicina i hi aniré que està allí al costat!!!!!!!! ja us comentaré a veure si estan totes o noo, o que!!!!!!!!!!!!!!!

UN PATUNET MOLT GROS A totes.................segueixo fent feina!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. maig 14, 2010 8:53 am

Hola guapes!
Com esteu? Avui divendres!!

Gracies a totes per preguntar, sou uns solets! Doncs avui ja estic una miqueta millor, em fa mal l’esquena encara, però no és lo d’ahir... uf uf... ahir em movia com un robot!! A veure si per demà estic encara una miqueta millor! Que sinó les fotos... jops! No sé com quedaran...

Laiac, em van receptar el myolastan aquest que has dit, buf!!!!!!! Em va deixar k.o.!!!!!!!!!! Me’l vaig prendre i vaig haver d’anar a dormir casi al moment perque no m’aguantava dreta i el cap em donava voltes... He dormit d’un tiron!! Que fort que és això! Com van els estudis? Aps!! Ja he vist les fotos del viatge pel facebook... que xules!!!!!!!!!!!!

Tara, me n’alegro que el nen i ta cunyada estiguin bé! Demà l’alta? Que bé! Cap a caseta que és on s’està millor!! Weno ja saps, a mimar força al teu nou nebodet, eh!!!! Enhorabona de nou!

Papallona, com van les obres?

Giss, vau poder anar a la fira del vi al final?

Happi!!! Que avui comença el teu finde!! Weee!!!!! Voleu anar demà a Bcn i us plourà? Si diuen que demà farà solet i ve un anticicló, no? Ais!! No m’espantis! Els temps a la primavera és lo pitjor que hi ha! Ara sol, ara nuvol, ara pluja... uf uf! Sigui com sigui que disfruteu del finde guapos!!!!!

Torsaeann, que us queden moltes cosetes a fer encara? Si necessiteu ajuda ja saps! Com portes els nervis?

Elxa, com es presenta el finde?

Estiu! Desapareguda, jeje!! Que tal tot?

Vinga guapes, ens veiem durant el dia! Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. maig 14, 2010 12:26 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia a tothom!!!!

Per fi divendres!!!! i m'encanta dir-ho això pq ara el meu finde también comença els divendres!!!!! : ban : : ban : : ban :
Com es presenta aquest dia??? sembla que amb núvols también, no???? aixxx quin desastre de temps!!!! volem anar a Bcn demà i no sabem que fer pq han dit que plouria...jopeta!!! :-(

Tara...ja coneixes a l'Aleix??? aixxx que bé...espero que estigui molt bé!!!!

Nur...que tens tu también l'esquena fotuda???? mareta meva...això és poder aquests canvis de temps....Neness estamos para irnos al desguace!!!!! recupera't doncs i que per la boda estarás genial!!!

Giss....gracias...la verdad esk todo va rápido...pero a tomarselo con calma que a veces las prisas no son buenas!!!!!

Torsaeann....passa un super dia...suposo que ahir vas arribar tard del curs!!

Laiac....ánims amb l'estudi?? per cert...ja vas anar a lo de les pulseres??? si necessites qualsevol cosa o ajuda diga-ho, okis??? :-)ok:

Papallona...avui guardia??? venga...que això ja està fet...i per cert...estoy totalmente de acuerdo con Laiac....La teva boda la veia super mega lluny....i només falta 2 mesets....i aixó serà quan quedi un anyet per la meva.... (cruzaremos los dedos) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Elxa...passa un super dia a la office!!!!! ahir vaig veure el teu cotxe davant del mercadona...i vaig pensar "La Elxa deu estar per aqui"..."A veure si la veig" pero nada de nada!!!!

Ninetes....vaig cap al poble i després pujo!!! petonets!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » ds. maig 15, 2010 9:59 am

Hola hola.....que no hi ha ningú????

AVUI FA SOLET....tot i que encara fa fresqueta eeeeee!!! però NUR ja veuràs com et faràs unes fotos xuliiiiiiissimes!!!!!

Entro ara perque em poso a estudiar un ratet i vaig a dinar a casa els papis i després ja em quedo a estudiar a reus i a sopar allí....no veurè el meu nen des d'ahir a la nit fins demà a les 19 de la tarda :-( :-( po weno!!!!!!

TORSEANN............avui TRES SEMANEEEEEEEESSSSSS!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......que fuerte que fuerte!!!!

PAPALLONA....i la guardiaaaaaaa...ja està mumint????

Nineteeeeeeessss, on sou????????
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » ds. maig 15, 2010 11:19 am

BOn dia!!!!!!!!!!!!

Be ja fa una estona que m'he aixecat!!!!!!!!!!

Nur, a veure que tal les fotos, volem saber-ho tot!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena com van els ultims detalls???????????????? tres setmanetes!!!!!!!!!!!!!!

Petonets a totes i aveure si ens veiem!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. maig 16, 2010 8:40 am

Bon dia ninetes!!!! que tal esteu??? sembla que un diumenge amb treva d'aigua...almenys per ara!!!!!
Fa una estoneta que ens hem aixecat i jo ara aniré a la masia a buscar aigua i a fer de jardinera!!!jejejejej. Ahir vam estar tot el dia a Bcn i res...Quina roba més i més lletja!!!! tot super hippieeee!!!

Nur...com van anar les fotos??' ja ens explicaràs!!!

Torsaeann....ja toquem les 2 setmanetes que heavy!!!!

Totes les demés...passeu un super bon dia i anem parlant, okis???

Petonets i feliç diumenge
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dg. maig 16, 2010 8:50 am

Ninetes!!!!

quin mun de dies....esq e estat enfeinada!!!!

Bueno men vai a la dutxa q avui vai de comunio anem a mas sedo i la setmana q be a l'encanteri!!!!!!

Nosaltres air ens aviem danar a fer les fotos per les invis...xo am laire q feia o em deixat pel disabte q be!!!

bueno guapis a veure si ens veiem aqesta setmaneta!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Giss » dg. maig 16, 2010 9:33 am

Huoleeeeeeeeeeeeeeeeeeee com va aquest finde??? jo avui de tranquis... preparant cosetes de la boda i arreglant el pis.

Happi! pluja? aquí fa un sol radiant!

Nur! com van anar les fotos? feia molt d'aire no? però feia solete! espero que tot bé!

Tara! que bebé más bonito! m'encanta!

Torsaeann!!! qué poquet et queda!!! com van els nervis???

Laiac! què tal? avui ja veus al teu nen no? aix... que fariem sense ells!

Elxa! què tal? como va el finde?

Papallona! què tal? ja has descansat? com porteu el piset?

Estiu! que vagi molt bé la comunió! quantes comilones eh? no pares! quina enveja!

Divendres vam anar a la fira del vi... el millor el de la Boella! mmm... com em vaig posar! jejeje després vam anar a sopar al Mos i cap a casa... però no us ho perdeu que vam pillar un control i el van fer bufar... amb lo que havia begut! doncs només va donar 0.15... buff! menos mal!

Petonets boniques! que acabi d'anar bé el diumenge! que demà tornem a començar...
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. maig 16, 2010 12:27 pm

Ninetes que tal? jo ahir vaig estar tot el dia a casa pq la despe era el 15 o 22, i serà la setmana que bé ja que ahir res de res...
Vam aprofitar per fer el tema música ja que no teniem res fet.

Ninetes, on puc trobar petals de rosa, vermells de mentida? vaig a tots els xinos i tenen de mil colors i vermells no.....també em falten els globus, uns nuvis per nosaltres, el que donen el regina no m'agrada...i en vull uns altres, falta passar per floristeria....aquesta setmana prova vestit dijous i pentinat el dimecres.....demà anirem a mirar tema anells com van i crec que ja està..... tinc una por de deixar-me alguna cosa...ahir vaig somiar que el vesit no m'entrava, que no portaba la roba interior..un desastre....

Bueno ninetes, un petó molt fort a totes i vaig a dinar a casa la meva mami¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. maig 16, 2010 12:29 pm

Ninetes...que fort.....el meu marcador.....la veritat es que no em faig a la idea que quedin dos setmanes, tinc por que a la última setmana em surtin tots els nervis......un petó¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. maig 16, 2010 8:04 pm

Ninetessss!!!!

Ostres quina tarda....EL BARÇA CAMPIÓOOOOOOOOOOOOO I NADAL HA GUANYAT!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

tinc al nen super mega enfadat per lo primer...jejejejejeje

No res...he trobat una estoneta per dir-vos que he obert ja la crònica de la Torsaeann i així com que falten 2 setmanetes...doncs no se...i com la majoria esteu enfeinades i jo he tingut aquesta tarda un momentet ...doncs espero que ho sembli bé...okis???? Doncs apa Torsaeann....ja teva crònica ja la tenssss!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. maig 16, 2010 8:11 pm

No res, titis!!!!!

Quin diumenge...he estat tota la al sofa llegint una miqueta i de relax total...m'encanten aquests dies...!!!

Us desitjo a totes que passeu una super setmana i no res, que anem parlant...per cert!!! farem quedada aquesta setmaneta??? ens podriem veure el Dissabte si voleu a fer una cafetonet pel mati...Jo ara els tinc lliures, així que qui pugui i vulgui...que m'ho digui i així ja guardo el dissabte al mati...Què us sembla??? ja em direu!!

No res...petonets a totes i passeu un bon començament de Dilluns.... ::love:: ::love:: ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dg. maig 16, 2010 9:18 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetessss!!!!

Ostres quina tarda....EL BARÇA CAMPIÓOOOOOOOOOOOOO I NADAL HA GUANYAT!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

tinc al nen super mega enfadat per lo primer...jejejejejeje

No res...he trobat una estoneta per dir-vos que he obert ja la crònica de la Torsaeann i així com que falten 2 setmanetes...doncs no se...i com la majoria esteu enfeinades i jo he tingut aquesta tarda un momentet ...doncs espero que ho sembli bé...okis???? Doncs apa Torsaeann....ja teva crònica ja la tenssss!!!!!

GRÀCIES AMORE¡¡¡¡¡ ETS UN SOL¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 16, 2010 9:31 pm

Hola ninetes!!Com us ha anat el finde?

M’he posat una mica al dia i ara us contesto a totes! I tot seguit us explico com va anar ahir, jijiji!

Laiac, que tal l’estudi? Ja estàs amb el teu nen? Amb els fotògrafs genial nena, ara a esperar per veure els resultats!

Tara, que tal? Has fet de tieta aquest finde? Jje

Torsaeann!!! Com impressiona el teu marcador!! Anem per passos: de pètals de mentida ho pots mirar a papers ribé, allà tenen de tot, i em va semblar veure’n. de globus a papers ribé tambe en tenen i un xic més econòmics que a la minerva... quan ho vaig veure vaig dir “jops!!” I de nuvis en pots trobar al mateix papers ribé, o al trencanous, o al setó (tot lo que dic és a Reus)... Tu tranquila que poquet a poquet aniràs tancant tot el que et falta, i els somnis ni caso, ok? Tot sortirà genial!!!

Elxa, que tal el finde?

Papallona, com ha anat el finde? Heu avançat cosetes?

Giss, us vau posar les botes a la fira, eh!! Jeje!

Estiu, que tal la comunió? Quin final de festa més culé, oi?, jejeje!!

Happi!! Que tal? Deus tenir el teu nen de morros... jejeje!! Ais, ha anat ajustat això, eh!!! Per quedar dissabte genial! A mi em va bé!! Vaig a passar-me per la pre-cronica de la Torsaeann! Que fort!! Això vol dir que JA ESTÀ AQUÍ!!!!!!!

Petonets a totes boniques!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants