"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. maig 24, 2010 4:39 pm

Ninetes....uolaaaa!!! com esteu???

Quina calor que fda avui, no???? fins ara no he pogut entrar i res...a veure que tal esteu????

Papallona ....que tal et trobes??? com portes el refredat??? que tens guardia???? aixxx...venga ànims per a tu!!!!

Elxa....venga que ja acabes aquest dissabte....molta energia positiva que segur que anirà genial!!!!!!! :-)ok: i després a tope amb els preparatius i libreeeeeeeeeeee!!! jejejejej

Giss...que tal el preboda ahir??? et va fer bon dia, no?????

Torsaeann.... aquesta setmana despe i a l'altra bodorriooooooooooooo!!!! com van els nervis??

A totes les demés titis us envio un petonás....jo fins demà ja no entro que després vaig al gym i després anem a sopar a casa del cosi del nen...

Fins demà!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 24, 2010 5:22 pm

Hola petardas que tal? jo avui una mica canssada...això és la ressaca...jajajaajajajajaj bueno, espero que totes bé¡¡¡

Papallona, ànims¡¡¡¡

Elxa i laiac que vagui bé l'estudi¡¡¡¡¡¡

a totes les altres un petó molt fort¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. maig 24, 2010 6:29 pm

Hola ninetes!!
Com esteu?

Uf... jo m'acabo de llevar ara!! M'he passat tot lo dia al llit! :--( No he pogut ni anar a treballar, uf... Esti fatal de la panxa!!! Ahir ja no em sentia gaire fina, i amb el dinar i tot se'm va posar malament i he passat una nit... bua!!! Quin final de festa de centenari!!! uf... Ais la meva panxona... Tot em fa fastig... iiiuuuuuuu!!!

Espero demà poder anar al cole!

Laiac, com portes l'estudi?

Tara, me n'alegro que la mami ja estigui a casa i que tot hagi anat tant bé! Ara a mimar-la força!

Torsaeann!!! Quin marcador!! No queda res!! I que tal la despe? Explica explica!

Elxa, molta sort en els examens guapa!

Papallona, com et trobes? Espero que estiguis millor!

Giss, que tal ahir el preboda? Explica!

Estiu, com ha anat el finde?

Happi, com va anar la compra de llums? Habemus llums?

Petonets a totes boniques!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. maig 24, 2010 6:46 pm

Buenooo vaia dilluns dos malaltones, dos am examens, 1 q li falta poc x anar al balneari, una altre q li qeda poc x casarse, una q nomes va al gimnas, i laltre q air va fer la preboda!!!!jijijijiji!!!

dons jo de dilluns una mica aborrida avui man dixat a la botiga an anat tots a triar el traje del meu nen pobret q no li pasi res!!!!xq am els gustos variats q i van....ma sogre cutre, mun cunyat es pensa q es el beckam i magermana q la pobre no te ni vot ni paraula i la martina encara no esta en edat de dopinar!!!!jejejejjee

Nosaltres el dissabte ja vam fernos les fotos per la invi ara a veure q sels i acut al amcis q ens les fan xo laltre dia o van veure clar...jo tinc ganes de veure les fotos q ens van fer!!!!!

No res disabte ens veurem....xto el singdtar o no???dieumo xq li vai deixar a mun cosi i li aniria a buscar i a part li demanaria a laltre tieta el singstar de mecano q mencanta!!!!!

Torsaeann q aixo ja esta aqui...preparat xq tenim un boy amb una...... q tespantes de lo gran q es!!!jijijijijijijijiji!!!!!

un petonet
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dt. maig 25, 2010 7:24 am

bon dia!!!!!!!!!!!!!

Dons estiu, anem a celebrar el 30e aniversari del nen, i a relaxar-nos!!!!!!!!! encara li he comprar el regalet, pero ja tinc clar el que li fare, espero que li agradi!!!!!!!!!
Nena estava jo aqui sola pixant-me per lo del tratje del teu futur!!!!!!!! i no tens una mica de por per veure com arribara????? bueno confiem una mica amb ell, que tambe podra opinar no??????

Papallona, ja et trobes millor????? i tu nur????

Elxa, como llevas el estudio?????????????? a tu laiac ja no t'ho pregunto peruqe estas tot el dia a sobre dels llibres!!!!!!!!!!! va que ja us queda poquet!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, ja has decidit pentinat??????? jo estic amb la estiu i amb la papallona!

Petons a totes, vaig a fer alguna coseta!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dt. maig 25, 2010 12:50 pm

Hole!!!
Com esteu?

Jo avui ja he anat al cole! Merci per preguntar!! Bé del tot no estic perquè encara no puc menjar bé, però em trobo molt millor! Que bé!!!

Papallona, que tal estas tu?

Tara, quan marxeu de relax?? Quina envejeta que em dones!!! jejeje!

Laiac i Elxa, que tal ho porteu? Vinga, que cada cop queda menys!!

Estiu, que??? Ja té traje el teu nen??

A totes, molts petonets i fins al vespre boniques!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dt. maig 25, 2010 1:21 pm

NINETESSS!!!

buf buf, acabo d'arribar del curs d'acces....l'ultim dia, i hem fet una miniprova i un desastre....mareta meva!!!

eiii que ahir a la nit ja no vaig entrar....NUR.....cuida't molt.....ja has anat a treballar..??? aixxxx, t'hauries d'haver agafat més dies de descans......que la panxolina......però ànimus,,,,,,que aviat arriba l'estiu i acabeu classes no???????

Estiu.......que fuerteeeeeee, aix mareeee, a por el traje......com serà com serà........i a la botiga??? pos dos vegades que vaig passar per davant amb el cotxe vaig mirar per si et veia!!!!

Tara..........estàs de preparatius eeeeeeeee........shhhhhhhhh que no s'enteri de res el teu nen!!!

Papallonaaa, i tu??? com et trobes?????

Ninetesssss...........jo aquesta tarda treballo!!!! i ara mateix m'acaba de caure un muerto queeeeee, pa qe......buffff

Auu que marxo a dinar que ja m'he posat de mala llet!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. maig 25, 2010 5:02 pm

laiac ha escrit:NINETESSS!!!

buf buf, acabo d'arribar del curs d'acces....l'ultim dia, i hem fet una miniprova i un desastre....mareta meva!!!

eiii que ahir a la nit ja no vaig entrar....NUR.....cuida't molt.....ja has anat a treballar..??? aixxxx, t'hauries d'haver agafat més dies de descans......que la panxolina......però ànimus,,,,,,que aviat arriba l'estiu i acabeu classes no???????

Estiu.......que fuerteeeeeee, aix mareeee, a por el traje......com serà com serà........i a la botiga??? pos dos vegades que vaig passar per davant amb el cotxe vaig mirar per si et veia!!!!

Tara..........estàs de preparatius eeeeeeeee........shhhhhhhhh que no s'enteri de res el teu nen!!!

Papallonaaa, i tu??? com et trobes?????

Ninetesssss...........jo aquesta tarda treballo!!!! i ara mateix m'acaba de caure un muerto queeeeee, pa qe......buffff

Auu que marxo a dinar que ja m'he posat de mala llet!!!!

Avui últim dia de curs!!!! Molt bé!! Et deus haver tret un pes de sobre!! I la miniprova un desastre? No serà per tant dona!! Vinga, una mica més d'optimisme!!!!! :-)ok:

I què t'ha passat a la feina?? Ais... animus!!!!!!!!!

Avui ja he anat al cole. Ahir m'era impossible, estava molt xafada i no parava de fer viatges al lavabo... uf quin dia!!! Per sort ja ha passat!!!! Avui m'he llevat millor, i cap al cole faltava gent!! ejeje!! Tothom que en el llarg d'avui m'ha preguntat que com em trovaba doncs tothom atribueix tot a això al meu estat de nervis... serà cert??? Ais nu sé... Jo lo que sé és que en aquests últims 15 dies he perdut 3 kilos nenes!!!!!!!!!!!!! Com?? No ho sé!!! I si continuo així m'hauran de tornar a estrenyer el vestit!!!! I no ho entenc, eh! Perque us asseguro que les patates xips les deboro!!

Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dt. maig 25, 2010 6:00 pm

Nenes dema prepareu el paraigues que ploura!!!!!!!!!!! Ja ho noto, be el meu cap ho nota, tinc un pes al clatell que casi que no em deix ni veure!

Nur nena es normal, jo tambe vaig perdre alguns quilets, i es de manera inconcient, pero mira pots aprofitar per menjar patates al jamon amb filadelfia cada dia!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, engega-ls a la porra a tots plegats!!!!!!!!

Nenes parlem dema, que no tardare gaire a posar-me al llit, odio les migranyes!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dt. maig 25, 2010 8:16 pm

Hola ninetes!
Entro a donar-vosla bona nit! estic una mica cansada i m'en vaig a estirar un ratet al sofà.

Nur, Happi... gràcies per preguntar pel pre-boda... doncs va anar molt bé. Va fer molt bon dia i va ser divertit! però molt curt! jo volia més!!!

Elxa, guapi, yo bien y tu? se te ve poco por aquí! cómo lo llevas?

Molt petonets a totes
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. maig 25, 2010 8:38 pm

tara ha escrit:Nenes dema prepareu el paraigues que ploura!!!!!!!!!!! Ja ho noto, be el meu cap ho nota, tinc un pes al clatell que casi que no em deix ni veure!

Nur nena es normal, jo tambe vaig perdre alguns quilets, i es de manera inconcient, pero mira pots aprofitar per menjar patates al jamon amb filadelfia cada dia!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, engega-ls a la porra a tots plegats!!!!!!!!

Nenes parlem dema, que no tardare gaire a posar-me al llit, odio les migranyes!!!!!!

Això de perdre pes és una me... que m'hauran de tornar a arreglar el vestit?? aix...

Nena!!! com demà plogui enlloc de dir-te Tara et diré "la Picó", jejeje!!! Res neni, descansa molt i que et milloris!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. maig 25, 2010 8:41 pm

elxa ha escrit:papallona com et trobes?

nur i la panxulinaaa????? eh!!!!!! 3 kilos! nena el vestit!! pensa en el vestit!!!!!

estiu moltes felicitats per el viatge!! bona elecció!

tara si mañana hace mal dia te contrato como mi brujilla particular :-)ok: que pasis bona nit wapi!! fins demà

laiac ja has acabat el curs? doncs jo d'akest programa no tinc ni idea...ja hem possaràs al dia okis??

torsaeann demà prova a la pelu?? com va tot?

happi estàs enfeinada? tot ok!!

giss como va todo?

molts petons!! muaks!! Muaks!!!!!!!

nenes jo també marxaré aviat al llit no tinc migranyes sino m'ha vingut a visitar la nostra amiga "manuela" i tic xof.....xof...... bona nit a totes i fins demà!!

Nena, tu tambe xof?? Ais quins dies que tenim totes plegades ultimament, eh!!! A descansar!!

I en el vestit... ja hi penso ja!! :star:: Però últimament vaig de cul i entre això i la panxa... doncs 3 kilets menys!! Mare meva!

Vinga, descansa i fins demà! Petonets duplicats! jajaja :-) Que bo!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. maig 25, 2010 8:43 pm

elxa ha escrit:NUr aix....mareta mira el teu marcador!!!!!!! demà rodo!!!!!!!!! aix......aix......!!!!!!!!!

SI!!!!!!! Demà estaré a 1 MES!!! Que fort!!! Dijous començaré a contar en setmanes... uis!!!! acabo de sentir papallonetes per la panxa!!!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. maig 25, 2010 8:52 pm

Giss ha escrit:Hola ninetes!
Entro a donar-vosla bona nit! estic una mica cansada i m'en vaig a estirar un ratet al sofà.

Nur, Happi... gràcies per preguntar pel pre-boda... doncs va anar molt bé. Va fer molt bon dia i va ser divertit! però molt curt! jo volia més!!!

Elxa, guapi, yo bien y tu? se te ve poco por aquí! cómo lo llevas?

Molt petonets a totes

Hole, pares poquet pel foro, eh! Vas molt enfeinada?

Ons us vau fer el preboda? Explica'ns algo neni! Com de la prova de pentinat i vestit que vas tenir, que no sé si es que ho vas explicar i no m'he enterat o què, però no en sé res! L'altre dia ho pensava! Com va anar? Ja tens pentinat escollit? Tens fotillos?

Jo aquí pidolant!! :-))

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. maig 25, 2010 8:56 pm

Vinga noies!!
M'en vaig a mumir!! Bona nit!!!
Fins demà!!

(ais... d'aquí justament a un mes passaré la meva ultima nit de soltera... que fort!!! demà quan em llevi faltarà un més pel meu gran dia, però d'aquí a un mes quan em llevi... EM CASARÉ!!!!!!! que fort! que fort!!! que fort!!! que foooooooorrttt!!!!)

Petonets ninetes!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dt. maig 25, 2010 11:27 pm

NINETEEEEEEESS!!!!

mireu quines hores...després dempa tinc son...como no....si son les 00:30 casi....
Porto més de tres hores amb les fotos de la riviera maya, buscant cançonetes que hi peguin perque res....m'estic fent un dvd amb totes les fotos i música de fons....però sencill sencill...és un nou programa que he trobat a l'ordinador.....però mira...així les tindré seguidetes i amb musiqueta.....tot i que dura 40 minuts eeeeee!!!!!! i claaaar amb rancheres i unes quantes cançons d salsa....estic per aquí soleta a casa cantant com si estigués al mig de la riviera maya.....i la gosseta mirant-me amb cara de..."que carai fa aquesta"

SI SI NUR.....ara ja falta exactament 1 messsss!!!!!!!!!!!!aixxxxxxxx...quantes bodes, quantes coses, quina emoció quina emoció!!!!!!! tot i que.............quina m.....les opos....i quina torturaa.....fa un any i mig ja vaig passar per això durant mesos!!!!!! buffffffffff

Au ninetes.....a descansar totes!!!!

demà a la feina....no sé on pararé.....quina caca............grgrgrgrgrgr!!!!!

PAtunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. maig 26, 2010 7:18 am

NUR FELICITATS¡¡¡¡'AVUI AMB UN MES ESTAREM DE BODORRIO¡¡¡¡¡¡¡¡ disfruta dels últims preparatius val bonica?

Com et trobes de la panxa?

Un petó molt fort i que tinguis un molt bon dia¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. maig 26, 2010 7:20 am

Ninetes, avui dimecres...a veure si aquesta tarda tinc sort a la pelu....quin rotllo....tinc ganes i respecte a la vegada...

Bueno, que tingueu totes un molt bon dia¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dc. maig 26, 2010 7:21 am

Bon dia nenes!!!!!!!!!

Per ara fa sol, pero no tinc del tot clar que aguanti el dia, i si fallo mira no sera res de l'altre mon, els del temps tambe s'equivoquen i ells son els experts!
Aqui estic preparant tot el papeleo per l'auditoria, quin pal, quines ganes de que passi!

Bueno molts petonets a totes i espero poder anar parlant!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. maig 26, 2010 7:30 am

Nur, nena 1 mes!!!!!!!!!!!!!!!! aixo ja esta aqui!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant