Autor: Papallona* » dt. jul. 28, 2009 3:41 pm

Autor: nur_jor » dt. jul. 28, 2009 3:45 pm

Autor: torsaeann » dt. jul. 28, 2009 3:55 pm

Autor: nupubo » dt. jul. 28, 2009 3:57 pm

Autor: nur_jor » dt. jul. 28, 2009 4:10 pm
nupubo ha escrit:Deu ni do quina marxa porteu!! Us vaig saludar ahir a totes però esteu tan entusiasmades amb el soparet que ni caso. Espero que vagi bé!
Nur com va tot?
Black i ton pare?

Autor: nupubo » dt. jul. 28, 2009 4:15 pm
nur_jor ha escrit:nupubo ha escrit:Deu ni do quina marxa porteu!! Us vaig saludar ahir a totes però esteu tan entusiasmades amb el soparet que ni caso. Espero que vagi bé!
Nur com va tot?
Black i ton pare?
Hola guapa!!
Que tal? Ja has acabat de pintar?
Com portes els preparatius?

Autor: Papallona* » dt. jul. 28, 2009 4:19 pm
nupubo ha escrit:Deu ni do quina marxa porteu!! Us vaig saludar ahir a totes però esteu tan entusiasmades amb el soparet que ni caso. Espero que vagi bé!
Nur com va tot?
Black i ton pare?

Autor: nur_jor » dt. jul. 28, 2009 4:21 pm
nupubo ha escrit:Hola. Ja ho tinc tot pintat i els mobles muntats. Ara el que estic fent es posant-ho tot en ordre i netejant que es que el pis ha quedat... que ni te cuento. Veig que aquesta nit feu la despedida de Laiac. Uff... 4 dies li falten!! Com estaré jo quan me'n faltin tan pocs!!
Doncs els preparatius els tinc parats ara amb tot el tema del pis. Estic encara amb el tema dels fotògrafs que ja s'està convertint en un mal de cap...
I tu com ho portes?

Autor: Papallona* » dt. jul. 28, 2009 4:21 pm
nur_jor ha escrit:jjaja!! és normal!! està a 4 dies de la boda!! els nervis estàn molt desperts!! com estarem nosaltres als 4 dies de la nostra boda?? buf... no m'ho puc imaginar... jajaja!!! però amb lo nerviosa que sóc... mare meva!!
ninetes, ja tinc tot apunt el que havia de portar! crec que ho tinc tot: pa, embutits, tomaques...

Autor: Papallona* » dt. jul. 28, 2009 4:22 pm
torsaeann ha escrit:Ninetes¡¡¡¡
Jo encara tinc que anar a comprar el que tinc que portar....jajajajaaj¡¡¡¡¡¡
LAIA¡¡¡JA HA ARRIBA'T EL DIA DEL SOPARET¡¡¡¡¡QUINA ILU¡¡¡¡¡¡¡
MOLTS PETONS I AQUESTA NIT TOTES JUNTES¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
MUA¡¡¡¡¡¡

Autor: nupubo » dt. jul. 28, 2009 4:23 pm
Papallona* ha escrit:nupubo ha escrit:Deu ni do quina marxa porteu!! Us vaig saludar ahir a totes però esteu tan entusiasmades amb el soparet que ni caso. Espero que vagi bé!
Nur com va tot?
Black i ton pare?
hola wapi!! aix perdona.. doncs no vaig llegir teu missatge!! què tal tot???
aix si que estem emocionades jejej...

Autor: Papallona* » dt. jul. 28, 2009 4:23 pm

Autor: nur_jor » dt. jul. 28, 2009 4:24 pm
Papallona* ha escrit:Aix Nur si que tens raó jejejej.. com estarem naltros jejej..
avui m'he trobat a unes noies al carrefour i parlant de bodes i tal ( com no jejejje) m'han dit que lo pitjor es ficar-se nerviosa.. que hem de gaudir al màxim i estar atentes.. que passa molt rapid! aixxxxxxx
bueno i dir que la laiac es nervi de mena ehhhhhh jejejejje
que buniccccccccccccccccc

Autor: nupubo » dt. jul. 28, 2009 4:26 pm
nur_jor ha escrit:nupubo ha escrit:Hola. Ja ho tinc tot pintat i els mobles muntats. Ara el que estic fent es posant-ho tot en ordre i netejant que es que el pis ha quedat... que ni te cuento. Veig que aquesta nit feu la despedida de Laiac. Uff... 4 dies li falten!! Com estaré jo quan me'n faltin tan pocs!!
Doncs els preparatius els tinc parats ara amb tot el tema del pis. Estic encara amb el tema dels fotògrafs que ja s'està convertint en un mal de cap...
I tu com ho portes?
jo ho tinc tot "parat" a l'espera d'anar en busca i captura de vestit de cara al setembre, jejeje!!
ara que ja tens enllestit el pis podràs reempendre el tema del fotograf!! és anar mirant i trobar el que us agradi, i mal de cap resolt, jejeje!!

Autor: nur_jor » dt. jul. 28, 2009 4:26 pm
Papallona* ha escrit:Estava pensant en la pancarta!!!!
kines ganes de veure-la!! jejejej

Autor: Papallona* » dt. jul. 28, 2009 4:28 pm
nupubo ha escrit:Papallona* ha escrit:nupubo ha escrit:Deu ni do quina marxa porteu!! Us vaig saludar ahir a totes però esteu tan entusiasmades amb el soparet que ni caso. Espero que vagi bé!
Nur com va tot?
Black i ton pare?
No si no passa res, que es que ho entenc. A més vosaltres esteu més per aquí i teniu tots aquests lligams fets. I a més una companya vostra es casa ja. Com no ho he d'entendre?
Doncs mira com li deia a Nur, des que vaig acabar el cole, he estat d'un costat a l'altre, amb el tema fotògraf i amb el pis. Total que poc he pogut passar-me per aquí. També m'ha dit algun cop Nur de quedar amb vosaltres però es que no hi ha manera. De moment... espero que d'aquí uns dies ho tingui tot al seu lloc i pugui respirar...
I tu que tal?

Autor: Papallona* » dt. jul. 28, 2009 4:29 pm
nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:Estava pensant en la pancarta!!!!
kines ganes de veure-la!! jejejej
si si!!! jo tambe tinc ganes de veure-la!!!!!
ei!!! que dissabte l'estrenarem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i les samarretes!!!!!!!!!
que guapissimes anirem!!

Autor: nur_jor » dt. jul. 28, 2009 4:29 pm
nupubo ha escrit:Ai sí... Es que de moment només me n'agraden uns o si no tinc la opció de triar uns amateurs que no ho fan gens malament. Però es que clar... és un dia que passa volant i l'unic record que tens són les fotos i el video i no vull equivocar-me...

Autor: nupubo » dt. jul. 28, 2009 4:30 pm
Papallona* ha escrit:nupubo ha escrit:Papallona* ha escrit:nupubo ha escrit:Deu ni do quina marxa porteu!! Us vaig saludar ahir a totes però esteu tan entusiasmades amb el soparet que ni caso. Espero que vagi bé!
Nur com va tot?
Black i ton pare?
No si no passa res, que es que ho entenc. A més vosaltres esteu més per aquí i teniu tots aquests lligams fets. I a més una companya vostra es casa ja. Com no ho he d'entendre?
Doncs mira com li deia a Nur, des que vaig acabar el cole, he estat d'un costat a l'altre, amb el tema fotògraf i amb el pis. Total que poc he pogut passar-me per aquí. També m'ha dit algun cop Nur de quedar amb vosaltres però es que no hi ha manera. De moment... espero que d'aquí uns dies ho tingui tot al seu lloc i pugui respirar...
I tu que tal?
uff.. t'entenc perfectament... es quan es tenen coses a migfer.. es vol acabar!! mira doncs jo com tu amb la casa!!! pendent de fer una altra mudança i que vinguin a pintar lo de fora!!!
i novetats.. mmm al meu compte enrrere he penjat la invitació és l'única cosa que fet aixi de la boda. jejej.. si tens temps em dius que et sembla please!!!
bueno, tu trankil.la jo tampoc he pogut anar moltes kedades ultimament!!! t'esperem quan tinguis temps!!!

Autor: nupubo » dt. jul. 28, 2009 4:33 pm
nur_jor ha escrit:nupubo ha escrit:Ai sí... Es que de moment només me n'agraden uns o si no tinc la opció de triar uns amateurs que no ho fan gens malament. Però es que clar... és un dia que passa volant i l'unic record que tens són les fotos i el video i no vull equivocar-me...
quins son els que t'agraden?