NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nupubo » dj. jul. 30, 2009 11:22 am

nur_jor ha escrit:ei!!!!!!!

són les 12.00!!!!!!!! comença la festa major!!!!!!!!!!!!

vaya peazo traca estan tirant!!!!!!!

alegria!! es festa major!!!! jajajajajaj!!!!

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Jo també estaré de festa major aquest finde. El passat ho va ser al meu poble i aquest finde al poble del meu futur marit... jejeje... (que bé que queda això, no?) jejejeje.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 30, 2009 11:33 am

nupubo ha escrit:

Jo també estaré de festa major aquest finde. El passat ho va ser al meu poble i aquest finde al poble del meu futur marit... jejeje... (que bé que queda això, no?) jejejeje.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

les festes majors, per mi, és el millor de l'estiu!! les disfruto molt!! això de sortir pel poble, veure la festa, sortir per les nits a la fresa, a les disco mobils, veure a gent que fa molt temps que no veus... jejeje!! m'agrada! fan estiu!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nupubo » dj. jul. 30, 2009 11:48 am

nur_jor ha escrit:
nupubo ha escrit:

les festes majors, per mi, és el millor de l'estiu!! les disfruto molt!! això de sortir pel poble, veure la festa, sortir per les nits a la fresa, a les disco mobils, veure a gent que fa molt temps que no veus... jejeje!! m'agrada! fan estiu!!

I tant que sí!! És lo millor. I ara ja es un no parar pq cada finde ho es en un poble diferent dels del costat dels nostres... jejeje...
nupubo

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 30, 2009 11:53 am

_eLi_ ha escrit:nenes a www.dressbori.com ja estàn penjades les noves col.leccions 2010, hi ha el catàleg per mirar i et fica els preus.

ooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

quina passada!!!!

quins vestits mes macos!!! nenes!! que estarem guapissimes!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 30, 2009 11:56 am

nupubo ha escrit:I tant que sí!! És lo millor. I ara ja es un no parar pq cada finde ho es en un poble diferent dels del costat dels nostres... jejeje...

Si nena! I m'agrada molt! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 30, 2009 12:23 pm

nur_jor ha escrit:
_eLi_ ha escrit:nenes a www.dressbori.com ja estàn penjades les noves col.leccions 2010, hi ha el catàleg per mirar i et fica els preus.

ooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

quina passada!!!!

quins vestits mes macos!!! nenes!! que estarem guapissimes!!! ::love::

ninetes... m'he estat mirant els vestits d'aire... i he vist un quants vestits que tenen el mateix cos que vestits de rosa clarà i two del 2009, i per a aire del 2010 els hi han canviat la faldilla... m'he quedat una mica parada...
qui coneix els vestits del 2009 ho veu aixo...
com poden fer aixo?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 30, 2009 2:22 pm

_eLi_ ha escrit:Hola wapis!!

Que dieu??

Jo una miketa nerviosa, acabo de fer una comanda d'un vestit per internet i es que no m'agrada gens fer-ho per internet eh! però com m'agradaba el vestit, mira....creuem els dits i que arribi tot bé!!!!!!! a més es la primera vegada que ho faig amb paypal i no sé si ho hauré fet bé.

t'has comprat un vestit? per alguna boda??
ais... jo sempre penso en bodes... jajajaja!!! :-))
estigues tranquila, he sentit a dir que aixo del paypal és segur
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 30, 2009 2:24 pm

_eLi_ ha escrit:nur_jor ara ja sé kina era la cançó!!!!!

al escoltarla he dit vaaaaaaaaaale!!!!!!!!! es xula!!

:-)ok:

la vaig cantar fatal!!! :-)) jajajaa!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dj. jul. 30, 2009 2:27 pm

Hola guapas!!
Eli no me has contestado al privi!!
Nur... ara ja sé quina és la cançó! jejeje está chula
A mi pel moment lliga m'agraden aquestes:

• joe cocker- full monty
• Hot Chocolate - You sexy thing 1975
• Shania Twain- Man, I Feel Like A Woman!
• Pussycat Dolls - Don't Cha Busta Version MUSIC VIDEO
• French Affair – Sexy
• Nelly Furtado - Say It Right
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 30, 2009 2:30 pm

Giss ha escrit:Hola guapas!!
Eli no me has contestado al privi!!
Nur... ara ja sé quina és la cançó! jejeje está chula
A mi pel moment lliga m'agraden aquestes:

• joe cocker- full monty
• Hot Chocolate - You sexy thing 1975
• Shania Twain- Man, I Feel Like A Woman!
• Pussycat Dolls - Don't Cha Busta Version MUSIC VIDEO
• French Affair – Sexy
• Nelly Furtado - Say It Right

buf! quin munt en tens a triar!! totes estan molt bé aquestes!! difícil escollir-ne una, eh!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dj. jul. 30, 2009 2:32 pm

Neni, me has contestado el primero, pero al final no hemos quedado en nada concreto no? me has preguntado a que hora me iba bien... y yo te he dicho cuando me digas... pero no me has dicho nada más :-(
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dj. jul. 30, 2009 2:37 pm

ostras nena! es verdad... tengo 3 mensajes en la bustia de sortida... y eso? no me había pasado nunca? que tengo que hacer borrar mensajes?
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dj. jul. 30, 2009 2:40 pm

ok... pues me voy a echar un ratillo, cuando salgas de allí me llamas ok?
Besitos!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. jul. 30, 2009 3:08 pm

Uooollaaa ninetes!!!! ja torno a estar aqui....jejeje

Torsaeann....com van aquests cocosss!!! jejejeje.... gràcies nena...al ser la última de vacancetes seves ho difrutarem a tope...jijijiji

Giss...aquestes cançons...quan les vols ficar???? per cert, avui he escoltat la de "Kiss" (Tom Jones) i és super pegadiza...i sexyyyy.... :-) jijijijij

Eli....ahir vaig trucar, i la veritat esk vaig estar una mica ralladeta...pq em va dir que els preus que jo havia de mirar eren els que m'havia donat el dimarts, ì que els que jo tenia eren dels menús 2008 i no del 2009 :-/ es clar, el meu careto...era un poema!!! Jo li vaig dir que tal i com havia vist a la nostre fitxa, nosaltres haviem demanat preus al Gener i haviem firmat al Febrer, així que si Marta s'havia equivocat en donar els preus no era el nostre problema i que al firmar contracte amb aquells preus pensavem que ens ho havia de respectar...i diu... " A veure, però a tu no et van dir que canviarien els preus?" nosaltres vam contestar "Si, però només el corresponent a l'IPC i al 2010, i no ara" i la resposta seva va ser " No penso discutir per això, pq si no hi ha més remei que respectar.t'ho, doncs és el que toca!" Tu creus?? no sé...penso que no era la resposta més adient, o almenys, la forma....però no sé..ahir s'em va ficar la paranoia de que...Ja veuras que si em vol fotre ho podrà fer...pq com no pago com els demès...no se..." Li vaig dir a ell que el restaurant se m'estava girant per moments... Aix...no sé...
(Perdoneu pel rotllo)

Estiu...que tal els preparatius de les festes???? a passar-ho bé....= ment NUR I NUPBUO...a disfrutar les festes!!!!

Laiac...... 2 DIESSSSSSSS!!!!!!!! >.-<:
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: estiu2010 » dj. jul. 30, 2009 3:17 pm

nur_jor ha escrit:
Giss ha escrit:Ninetes!!!!
Per fi puc entrar una estoneta! Volia dir-vos que ahir m'ho vaig pasar genial... que sou la mecachis!!! i que ja tinc ganes de repetir! jejeje
Quan vaig arribar a casa... sorpresa!!! juas vaig anar a dormir a les 2.30... aquest matí anava amb una son... però ja ho he recuperat amb la siesta!

Laiac!!! 3 dies... això ja està aquí!! que guay... t'ho vas passar bé? et va agradar el nostre premi? jejeje

Tara! guapa! pero que guapa que iba la Tara maquillada! jejeje al final punt de vista, bueno el que tu querías no? me alegro

Torsaeann! nena com estàs avui? que ahir a la nit quan vas marxar estaves fatal... espero que estiguis millor. Un petonet guapa!

Papallona i Nur! que guay les fotos... ja les tinc descarregades... quan pugui us fico les meves. Per cert nur... no vas parlar gaire eh? que et feia vergonya? amb el que xerras per aquí al foro! jejeje

Monxi... marrana! la portavoz de todas las fiestas! què tal? m'has d'explicar que fan per les festes del morell... val la pena anar a algun event?

Mrs. Happiness!!! un cocinero nunca revela sus recetas igual que un mago nunca revela sus trucos... jejeje! es broma! lo de la trena d'hojaldre és molt fàcil! el secreto? la massa del Lidle!!! jejeje Lo del flan ja és més complicat... necessites la Thermomix! Saps què? per la pròxima quedada al Viena podria fer una altra trena no? jajaja i berenem per la jeta! jajaja un dia ens fotran fora
Per cert, podriem quedar demà una estoneta no? algú té lliure?

Eli!!! no curres tanto... que estàs forrada! juas Qué cachondo el Xavi no? mi novio también me ha dicho: las tías es que sois la mecachis... con la polla colgando... juas! y me dice, es como si nosotros nos pusiéramos un mecaachis... pero no es lo mismo! le digo la titoleta fa gràcia! jajaja

Black... mi niña... no te hemos visto en todo el día por aquí... como estás? nos tenemos que preocupar? estamos aquí para lo que necesites

Un beso a todas mis niñas! mis ninetes! os quiero!

Hola!! Aix!! És que jo soc molt vergonyosa i reservada, ho reconeixo, i em costa deixar-me anar... :-/
Però m'ho vaig passar cconya!

Giss q se mavia colat el teu missatge no el vaig llegir.....no te pases e tragona!!!!!!jijijiji

Festa ,major del morell actes interessants

dijous
21:00 h) Carretillada per celebrar el 25è Aniversari de la Colla de Diables de l'EMBRUIX, davant l'Ajuntament.
> (24:00 h) REGGAE IS A WEAPON, Sessió Disco-Concert amb TOTI FRISTAIL i TAFARI SOUND a la terrassa de les Piscines Municipals

divendres
20:00 prego de festa major abans xo i a el cercavila
(23:45 h) Concert del 30è Aniversari de l'EMBRUIX amb els grups PUERCOSPIZ, TUMBUCTÚ, TANDARIKA ORKESTAR i GREEN VALLEY, a la Plaça de la Font

dissabte
16:00 a la plaça de la font zeuzera pyrina (alias festa de l'aigua)xteu un cubo i a remullarse
> (01:00 h) Concert doble, ELS PETS + Orquestra MITJANIT a l'avinguda dels Països Catalans

diumenge

17:30 cursa del pressec a la rambla (aqui corre el ricard si voleu venir a veure'l) x cert es una cursa ciclista q es diu aixi q ia gent q es pensa q corres darrere dun pressec!!!!

dilluns

correfoc xo nose en qina ora

de memoria no em se mes xq les ores em marxen
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 30, 2009 3:46 pm

Ninetes hi ha kedada o no????????????

Giss quines cançons més xulisssssss.... mmmmmmmmm x cert com farem allò!!!

Happiness no t'amoïnis wapi!! que ens agrada que ens expliquis lo que passa!! jo també estic preocupada pels preus... a vere quan pujen....

Eli wapi ya me he pasado a ver los vestidosssssss ooooooohhhhhhhh... yo me los esperaba más xulisssssssssssssss jijiji.. hay pocos no?????????? nenis??

Nur!!! jo tmbé he vist molta barrejaaaaaaaa en els vestits. :--(

Nupubo!!! que vindràs si hi ha quedada?????????

molts petuntetsss!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 30, 2009 3:48 pm

ninetes m'ha enviat un mail de propaganda
http://www.boda.tv

vaig a veure que tenen...
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 4:45 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes,
Avui sembla que estigui una mica millor, a veure com passo el dia.....

LAIA 2 DIES¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

MARE MEVA QUINS NERVIS NINETES......

Tara que bé piscineta i relax ehhh¡¡¡¡¡¡
Giss, que tal?
Hapi, disfruta amb el teu nen aquesta setmana.
Papallons, com va la feina?
Estiu, on pares? com van les vacancetes?
Eli, que cuentas?
Nur, com va tot, preparada per el finde mogudet?

BLack, estic contenta de que el papi estigui millor. Tu el que has de fer es sortir i distreure't.

Un petonet a totes ninetes¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡

Guapa!!!!!!!!!!!! que em vas trucar ahir?? vaig veure que tenia una perduda teva!!!! merci, jo también crec q el q he de fer és distreure'm.. em sap greu però dimarts tenia un dia molt xof....però m'he mentalitzat de q no s'ha de tornar a repetir!!! q he de fer un esforç!!! i pa'lante!!!!!!!!!!!!

t'estimo molt guapa, ets un solete!!! merci per trucar-me l'altre dia i dimarts per intentar animar-me xq anés a la despedida!! ara em sap greu no haver-te fet cas!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 4:51 pm

Giss ha escrit:Bon dia ninetes!!!
Les que estan de vacances dormen... jejej quina sort! a mi em queda avui i demà i feeeeeeeeeeeeeeeeeesta!
Aquesta tarda voleu quedar una estoneta?
Un petonet boniques!

Giss guapa!!!! que tal??? así q tu también vacaciones, no??? que envidia!!! me parece q papallona y yo somos las únicas q este verano no van a disfrutar de unos dias de descanso!!!!

un besazo preciosa!!! y te pido disculpas también por lo del martes... ahora me siento fatal por no haver ido... pero esq en aquel momento estaba tan xof!!! :-( :-( :-(
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 4:58 pm

laiac ha escrit:Bon dia ninetes meves!!!!!!!!!!!!!!!!

A veure.......avui tinc l'agenda apretadíiiiiiiiiiiiiiissima, i demà ja no te digo.........però vaja, que,...me aixecat jo abans que el meu xic i he dit.............passa't encara que sigui per dir BON DIA!!!!!!!!!!!!

2 DIESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! buffffff deu ser normal tenir pesadilles no?????? he somiat mil coses....una d'elles que la gent marxava abans del ball, sense barra lliure, ni passar-s'ho bé ni res............mare meva........i ja he obert els ulls pensant en tot el que havia de fer avui!!!!!!!

A més sabeu que???jo em pensvaa que era de la festa del dissabte.....però desde fa dies que estic bastant marejada!!!!buffffff, i potser es dels nervis...ara m'he pres una valeriana que feia dies que no me'n prenia!!!!!!

Ànim ninetes meves, que ja es dijous i DISSABTEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! que fuerte!!!!!

Patunets!!!!

Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

DOS DIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que guai nena!!!!

Et volia demanar disculpes sobretot a tu per no haver aparegut dimarts... em sento malament, però estava fatal.... espero q no m'ho tinguis en compte!!!! jo dissabte penso estar allà amb la resta de ninetes, si no hi ha inconvenient!!!!!!!!!!!!!!!!! quines ganes de q sigui dissabte....

estàs molt nerviosa??? jo estaria feta un flan!!!!!

si necessites res, crec q ja puc dir q estic casi al 100% again!!!!!!!!

mua preciosaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants