nur_jor ha escrit:Giss ha escrit:Ninetes!!!!
Per fi puc entrar una estoneta! Volia dir-vos que ahir m'ho vaig pasar genial... que sou la mecachis!!! i que ja tinc ganes de repetir! jejeje
Quan vaig arribar a casa... sorpresa!!! juas vaig anar a dormir a les 2.30... aquest matí anava amb una son... però ja ho he recuperat amb la siesta!
Laiac!!! 3 dies... això ja està aquí!! que guay... t'ho vas passar bé? et va agradar el nostre premi? jejeje
Tara! guapa! pero que guapa que iba la Tara maquillada! jejeje al final punt de vista, bueno el que tu querías no? me alegro
Torsaeann! nena com estàs avui? que ahir a la nit quan vas marxar estaves fatal... espero que estiguis millor. Un petonet guapa!
Papallona i Nur! que guay les fotos... ja les tinc descarregades... quan pugui us fico les meves. Per cert nur... no vas parlar gaire eh? que et feia vergonya? amb el que xerras per aquí al foro! jejeje
Monxi... marrana! la portavoz de todas las fiestas! què tal? m'has d'explicar que fan per les festes del morell... val la pena anar a algun event?
Mrs. Happiness!!! un cocinero nunca revela sus recetas igual que un mago nunca revela sus trucos... jejeje! es broma! lo de la trena d'hojaldre és molt fàcil! el secreto? la massa del Lidle!!! jejeje Lo del flan ja és més complicat... necessites la Thermomix! Saps què? per la pròxima quedada al Viena podria fer una altra trena no? jajaja i berenem per la jeta! jajaja un dia ens fotran fora
Per cert, podriem quedar demà una estoneta no? algú té lliure?
Eli!!! no curres tanto... que estàs forrada! juas Qué cachondo el Xavi no? mi novio también me ha dicho: las tías es que sois la mecachis... con la polla colgando... juas! y me dice, es como si nosotros nos pusiéramos un mecaachis... pero no es lo mismo! le digo la titoleta fa gràcia! jajaja
Black... mi niña... no te hemos visto en todo el día por aquí... como estás? nos tenemos que preocupar? estamos aquí para lo que necesites
Un beso a todas mis niñas! mis ninetes! os quiero!
Hola!! Aix!! És que jo soc molt vergonyosa i reservada, ho reconeixo, i em costa deixar-me anar...
Però m'ho vaig passar cconya!
Giss q se mavia colat el teu missatge no el vaig llegir.....no te pases e tragona!!!!!!jijijiji
Festa ,major del morell actes interessants
dijous
21:00 h) Carretillada per celebrar el 25è Aniversari de la Colla de Diables de l'EMBRUIX, davant l'Ajuntament.
> (24:00 h) REGGAE IS A WEAPON, Sessió Disco-Concert amb TOTI FRISTAIL i TAFARI SOUND a la terrassa de les Piscines Municipals
divendres
20:00 prego de festa major abans xo i a el cercavila
(23:45 h) Concert del 30è Aniversari de l'EMBRUIX amb els grups PUERCOSPIZ, TUMBUCTÚ, TANDARIKA ORKESTAR i GREEN VALLEY, a la Plaça de la Font
dissabte
16:00 a la plaça de la font zeuzera pyrina (alias festa de l'aigua)xteu un cubo i a remullarse
> (01:00 h) Concert doble, ELS PETS + Orquestra MITJANIT a l'avinguda dels Països Catalans
diumenge
17:30 cursa del pressec a la rambla (aqui corre el ricard si voleu venir a veure'l) x cert es una cursa ciclista q es diu aixi q ia gent q es pensa q corres darrere dun pressec!!!!
dilluns
correfoc xo nose en qina ora
de memoria no em se mes xq les ores em marxen