NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 31, 2009 4:18 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:Happiness!! A Verdú hi han coses xulissimes!! I vaig anar fa uns mesos a comprar unes olles de ceràmica i vaig veure de cada detallet més mono!! jejeje!!

Nur...el que no se és el carrer on puc trobar les botiguetes!!!! que és al centre¿¿¿¿????

No em sé els noms dels carrers, però no tindràs cap problema en trobar les botigues, ja que és un poble molt petit!! Ja al mateix carrer d'entrada al poble hi ha un parell de botigues força grans i que tenen molta cosa.

Espera... que em sembla que tinc la targeta de la botiga de les cassoles... T'ho busco!!

Ja està! No hi ha el carrer!!! Solament hi diu: Ceràmica Roca Caus, Verdú, telf 973 347 088 (aquesta casa té dues botigues al mateix poble) pero té pèrdua, ja que quan agafis la carretera que va al poble, està només a l'entrar mateix, i a fora al carrer tenen moltes coses de ceràmica :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dv. jul. 31, 2009 4:52 pm

Guapis! Doncs quedem a les 10.30 al Viena... i així anem amb els menys cotxes possibles... ok?
El casament és a les 12.30 estiu.
Un petonet molt gran a totes!

Black! esta noche estaré por tu pueblo! vamos a cenar al puerto de torredembarra y después a pasear por las tiendecitas y a la playuki! jejeje
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 5:06 pm

Giss ha escrit:Guapis! Doncs quedem a les 10.30 al Viena... i així anem amb els menys cotxes possibles... ok?
El casament és a les 12.30 estiu.
Un petonet molt gran a totes!

Black! esta noche estaré por tu pueblo! vamos a cenar al puerto de torredembarra y después a pasear por las tiendecitas y a la playuki! jejeje

Estaras pro aquí??? que bien!!!! si te apetece nos vemos un rato para tomar un heladito o algo!!!! muaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. jul. 31, 2009 6:19 pm

Bueno ninetes demà a les 10,30 al viena¡¡¡¡¡

fins demà¡¡¡¡¡¡¡¡

QUINS NERVIS¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dv. jul. 31, 2009 7:44 pm

Hola ninetes, m'ha costat poser-me al dia, sembla mentida dia i mig sense connectar-me i un munt de pagines noves!

Perdoneu per estar off, pero amb tot aixo de la pintura, havia "perdut" el portatil, ja hem tornat cuasi a la normalitat, encara estem colocant coses i ens falta penjar l'estanteria!

Be, sento el rotllo!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dv. jul. 31, 2009 7:46 pm

Black, primer FELICITATS

Segon em sembla molt bona idea lo de la boda, si necessites res tens a les ninetes per el que calgui!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. jul. 31, 2009 7:47 pm

Nena un dia i t'ens cases!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac que tal els nervissssssssssssssssssss!

Ja ho tens tot al restaurant!!!!!!

Tens el vestit a casa??????
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. jul. 31, 2009 7:51 pm

Vale quedem al viena, potser arribare una mica mes tard, si anem a dormir molt tard!!!!!!

Gis, te he mandado un privi

Torsaeann, ja no tens cocs????? Avui he pensat en tu, no se on he llegit cocos i m'he posat a riure!

Papallona, ja has plegat de la feina?

elxa, tranquila ya veras cono lo del vestido ira bien!

Nur, nena aquesta nit de festa majorrrrrrrrrrrrr!

Estui, tu tambe festa no!!!!!!!!!!!!!!!!

Happiness, nena jo tambe porto tota la tarda de maruja!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 31, 2009 8:44 pm

uola ninetes!!! que tal?????????

demà faré cap al viena!!! aixi agafem pocs cotxes!!! kins nervis jijij!!!

aquesta nit sortiré a fer un tomet.. crec que a les gavarres amb una amiga...

Tara si he sortit de la feïna a les 21!!!! ja has acabat de pintar??????????

torsaeann... t'he agafat lo del suero.. aix que no se m'oblidiiiiiiii!!!!

nur doncs demà ens veiem a vilafortuny!!!!

black que t'han regalat!!!!????

Bueno wapis molts petonets a totes!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 9:25 pm

tara ha escrit:Black, primer FELICITATS

Segon em sembla molt bona idea lo de la boda, si necessites res tens a les ninetes per el que calgui!!!!!!!!!!!!

Moltes gràcies tara!!!!

I si, si al final fem això us necessitaré!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 9:33 pm

Papallona* ha escrit:uola ninetes!!! que tal?????????

demà faré cap al viena!!! aixi agafem pocs cotxes!!! kins nervis jijij!!!

aquesta nit sortiré a fer un tomet.. crec que a les gavarres amb una amiga...

Tara si he sortit de la feïna a les 21!!!! ja has acabat de pintar??????????

torsaeann... t'he agafat lo del suero.. aix que no se m'oblidiiiiiiii!!!!

nur doncs demà ens veiem a vilafortuny!!!!

black que t'han regalat!!!!????

Bueno wapis molts petonets a totes!!

Guapa!!! jo també aniré al viena demà!!!! quins nèrvis!!! laiac, MANIFIESTATE!!! ja ho téns tot???

Al facebook he penjat fotos del rem i la pulsera que m'ha regalat el meu futur, els únics regals materials que he tingut.. el millor de tots, però, el somriure i la cara de pillo que ha posat mon pare quan ha dit, tot just acabant-se el seu sopar, "no deies que hi havia pastís d'aniversari??" i ha somrigut vàries vegades i ha ficat una cara de tontu que ficava abans... i per un moment he tornat a veure al meu pare tal i com era!!! ho recordaré sempre!!!! aix, q ploro i tot...

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::[/b]
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. jul. 31, 2009 9:57 pm

Nenes...ja torno a ser aqui....jejejeje... doncs hem anat a Verdu...i res Nur...fàcil de trobar...hem estat a Artfang, Rocacaus i Casa Fèlix...i res...ens ha convençut el 2n, Rocacaus...ens ha ensenyat tot el que tenen i ens ha donat una targeta pq l'any qye bé...al Març o Abril el truquem i quedem per parlar-ho tot!!!!! i res...desprès hem anat a donat un tomet a Tàrrega i com feien una miqueta de festa doncs hem tombat i hem pres un deliciiós "ice-cream!jijijijij
Ara....vaig a sopar...però veig que hem quedat totes al Viena, no? així que no he de passar a buscar a ningú o com això??? no sé...jo tiro per l'autovia de Reus, si algu vol que passi, només dieu-m'ho!!!! ok?

Desprès torno a entrar a veure que dieu...!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 31, 2009 10:34 pm

NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!!

que d'aquí unes hores em casooooooo!!!!!

BLACKKKKKK encara són les 23:33...FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTSSSSSSSS!!!!!!

Perdoneu-me.......he tingut un dia de gossos, molt atabalada, fatal i ara encara em queda!!!!!

només entro per dir-vos qu he pensat en vosaltres tot el dia, però tot, i que amb vosaltres allí demà sóc la persona més feliç del món!!!!!!!

US haig de deixar, estic sola però em moro de son i encara vull fer quatre cosetes.....a casa estem jo i la meva duna!!!!!

PATUNEEEEEEEEEETSSSS i no em falteu eeeeeeee!!!!!!!!1
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 31, 2009 10:35 pm

aaaaaaaahhhhhhhhhh i FEU MOLTES FOTOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. jul. 31, 2009 10:37 pm

laiac ha escrit:aaaaaaaahhhhhhhhhh i FEU MOLTES FOTOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaa

La càmara ja està preparada al costat de la super mega samarretaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. jul. 31, 2009 11:13 pm

elxa ha escrit:Hola ninetes!

Demà ja he vist que heu kedat a les 10,30h al Viena, jo ja us diré algo demà, fa poket hem arribat de urgencies, he tingut al xic unes horetes ingresat que ha tingut un espasmo, a veure que tal està demà si no vomita i es troba millor ja baixaré, si continua vomitant hem sabrà molt greu però no baixaré perque està debil.

Mrs.Happiness si no et dic res tu fes-hi cap al Viena, si veig que es troba millor et truco i hem passes a buscar ok. No t'he dit res abans pq no ho sabia.

Ostresss!!!! jopeta Elxa....però es troba millor???? de que ha sigut això???? tu tranquila vale?.....si no em dius res, vaig cap al Viena...i si necessites alguna coseta, ho dius, ok???

Petonets i ànims...ja veuràs com poc a poc es trobarà millor. :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 31, 2009 11:26 pm

Demà ja he vist que heu kedat a les 10,30h al Viena, jo ja us diré algo demà, fa poket hem arribat de urgencies, he tingut al xic unes horetes ingresat que ha tingut un espasmo, a veure que tal està demà si no vomita i es troba millor ja baixaré, si continua vomitant hem sabrà molt greu però no baixaré perque està debil.

Mrs.Happiness si no et dic res tu fes-hi cap al Viena, si veig que es troba millor et truco i hem passes a buscar ok. No t'he dit res abans pq no ho sabia.

ostres.. elxa.. si necessites res ja saps!!! aix kin sustu.. ara trankilets...un peto wapi!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 11:28 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!!

que d'aquí unes hores em casooooooo!!!!!

BLACKKKKKK encara són les 23:33...FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTSSSSSSSS!!!!!!

Perdoneu-me.......he tingut un dia de gossos, molt atabalada, fatal i ara encara em queda!!!!!

només entro per dir-vos qu he pensat en vosaltres tot el dia, però tot, i que amb vosaltres allí demà sóc la persona més feliç del món!!!!!!!

US haig de deixar, estic sola però em moro de son i encara vull fer quatre cosetes.....a casa estem jo i la meva duna!!!!!

PATUNEEEEEEEEEETSSSS i no em falteu eeeeeeee!!!!!!!!1

Gràcies guapa!!!!!

com van els nervis??? d'aqui 13 hores ja estaràs casada!!!!!!!!!! ueeeeeee
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 11:29 pm

Elxaaaaaaaaaa, vaya susto!!! bueno, si necesitas algo ya sabes!!!!! espero que se recupere rápido y bien!!

un besazo guapa!!!

muaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. jul. 31, 2009 11:36 pm

Ninetessss...marxo a dormir que demà serà un dia amb moltessss emocionnnssssss!!!! jejeje...Petonets a totes wapiiiissss!!!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants