NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 03, 2009 11:15 am

Torsaeann a mi sem presenten els amics aixi i no em caso!!! o si ell decideix fer aixo prefereixo no casarme o e trobat molt cutre la gent debia flipar....

I anda q am lo de la llum...jo no els i pago i els denuncio xq jolin aixo o aurien de tenir preparat mai se sap q pot passar....

i els detallets son xulos el vano i la miniatura de chartrease
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 03, 2009 12:08 pm

Eli! guapi! 11 meses!!! ueeee
Me alegro de que Xavi esté mejor... y tu recupérate también eh? Un besito
Lo de la cena dime qué día te iría bien, y si os va mejor otro día a todas la cambio y ya está, pero tendria que saberlo hoy porfi...
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dl. ago. 03, 2009 12:20 pm

Hola ninetes, quin cap de setmana...

Eli millora't!

Papallona passal per privi!

Ninetes, estem fent la maleta, aquesta tarda marxem cap al poble, si alguna s'apunta!!!!!!!!

Aixi que estare incomunicada uns dies, jo vull tornar divendres despres de dinar, que despres em tocara posar rentadores i planxar!!!!!!!

Aixi que tingueu pietat de mi i no us passeu amb la tecla!

Mirare si trobo algun lloc on em pugui connectar, sino us trobare a faltar!!!

Gis, no podre venir a la cena del martes, pero me apunto para la proxima!! Con las ganas que tenia!

Bueno ninetes que us vagi be la setmana, i si no em veieu per aqui es normal, no us preocupeu!!!!!!!!!!

Molts petons ens veiem aviat!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 03, 2009 12:44 pm

Tara guapa!
Que vaya bien por el pueblo... pásatelo muy bien! nos vemos a la vuelta!
Y no te preocupes por lo de la cena... que habrán muchas! jeje
Un besito enorme
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: torsaeann » dl. ago. 03, 2009 1:15 pm

Hola ninetes...
Jo faig com la Tara, demà marxo a Madrid fins el dia 8 i porfi no li dongueu molt a la tecla.....

Giss...després et trucu que vull que em diguis algunes cosetes de Madrid....

Molts petonets ninetes¡¡¡¡us estimooooo mooolllt i us trobaré molt a faltar¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 03, 2009 1:25 pm

Petarda! podries anar a Madrid a partir del 15! que jo marxo del 15 al 21 a Madrid! jejeje
Ja em trucaràs... petonets
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 03, 2009 1:44 pm

Jo vull veure la crònica de la torsaeann!!!! quei me la envia????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 03, 2009 2:21 pm

mandame por privi tu mail, black
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 03, 2009 3:04 pm

Ninetesss!!!!

Bufff...estic a casa ralladeta, una mica...però no res..a passar la tarda!!!

Elxa...aixx...aquests virus que hi han sueltos...Jopeta!!! espero que et milloris molt aviat....apa...un detallet :-()-) I el teu xicot millor, no??? que bè-- :-///:

Tara...quina sort desconectar una miqueta que ja va bè! vosaltres que podeu, aprofiteu. Bon viatge i a descansar....Cuidadito per la carretera, ok???

Giss... jo el Martes no puedo pq vamos a ver la Firagost cuando Popi plegue a las 22:00h, si quieres otro dia de esta semana...me apunto!!!!

Torsaeann...ara mirarè si he rebut la crònica...però Dissabte vaig pensar en tu quan va començar a ploure de la manera que ho va fer per aquesta zona...no obstant, i és molt i molt estrany...aqui al Pla no va marxar el llum...

Papallona...ara passarè a veure les fotitos....

Nur...com anat el finde??? bodatour, boda, festa major...

Estiu...a treballar ja???? esk en part a vegades per estar sola més val estar entretinguda en alguna coseta....

Nenes...estic veient una serie a Telecinco....que no puede ser más malaaa....buff!!! però esk no hi ha res més. :--(

Petonets!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 03, 2009 8:09 pm

Ninetes!
Com es nota que estem de vacances... quin poc moviment pel foro... us trobo a faltar guapes!
El sopar a casa meva es passa a dimecres, per a que pugueu venir les altres, de moment venen la Happiness, la black i jo... algú més s'apunta?
Un petonet boniques
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: torsaeann » dl. ago. 03, 2009 8:14 pm

Ninetes us trobaré a faltar¡¡¡¡¡¡¡¡
No crec que pugui conectar-me a Madrid però penssaré molt amb vosaltres¡¡¡¡¡¡¡¡

Molts petonets boniques¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 03, 2009 8:18 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes us trobaré a faltar¡¡¡¡¡¡¡¡
No crec que pugui conectar-me a Madrid però penssaré molt amb vosaltres¡¡¡¡¡¡¡¡

Molts petonets boniques¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡

Ninetaaaa!!!! disfruta moltissim i res...pensarem molt en tu...!!!!Visca les vacances....jejejeje.
Passar-ho molt i molt bé---

Petonetssss
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 03, 2009 9:10 pm

Hola guapíssimes!!!!!!! Com esteu?????

Ja estic de nou aquí pel foro després d'estar 3 dies desapareguda!!! jejeje!!!

Quin cap de setmana tant intens!!! Jo he de confessar que el divendres estava molt nerviosa!! I no podia dormir!! Només vaig dormir dos hores!! Ai ai ai... Què passarà quan em casi jo?? jajaja!!

Tinc molta feina a fer!! Penjar les fotos de la laiac a la seva precronica, fer la cronica de la boda que vaig anar... No us preocupeu que ara m'hi poso! Diumenge em va ser impossible, i avui hem anat a passar el dia a Bcn i acabo d'arribar (he passat de quedar-me a festa major avui... hi havia havaneres, i per mi són molt avorrides... jejeje!!)

Quin dia d'emocions el dissabte!! Jo que em considero forta... em vaig emocionar molt a la boda de la laiac!!! Quina cerimònia tant emotiva!! Les paraules del nebot, de les seves germanes... buf... va ser impressionant!!! I la núvia... que GUAPA!!!!! Però GUAPÍSSIMA!!!!!

Tara!! Ara... ets la següent!!!! Weeeeeeeeeeeeeee!!!! Que vagin molt bé les vacances al poble!

Eli, com està el teu nen? I tu que tal? Que tambe has pillat algo, no? Ais... aquests virus...

Torsaeann! Ja he llegit la cronica de la boda que vas anar! Quin final de festa, no? Pobres nuvis... ells que ho van preparar amb tota la ilusió del món i trobar-se amb això... buf.... En la boda que vaig anar jo tambe va marxar la llum al segon plat, però als 15 o 20 segons va tornar!!! Ara us faré crònica i us la envio, ok?

Happiness! Quina pinta que fa la trena aquesta!! Em sembla que m'animaré a fer-ne una!!

Estiu, que tal la festa major?

Papallona! Saps? Aquesta tarda... he anat a Ikea!!! Si si!!! No hem gastat massa perquè ens hem agoviat molt!! Estava a tope! Buf...
Que tal el finde guapa?

Blackmamba!! He llegit que ton pare està una mica millor! Me n'alegro molt!!

Giss, a mi m'agradaria venir al sopar però encara no sé del cert si podré baixar, demà t'ho confirmo, ok?

Ara vaig a començar a descarregar les fotos!

Petonets guapes!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 03, 2009 9:11 pm

Aps!!

Sabeu??? Vaig tenir uns ninos!!! Són els meus primers ninos que em fan!! Quina ilusió em van fer!! Ja us ho explicaré tot en la crònica que us faré, que hi ha molt a explicar!! jejeje
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 03, 2009 9:15 pm

Ais... i us he d'explicar una altra cosa, però per aquí no pot ser, pel tema de sempre... ja sabeu... :--(
Quan ens veiem en alguna quedada o sopar....
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 03, 2009 9:43 pm

Ja he penjat les fotos a la pre-cronica de la laiac!

Hi ha la que es va fer el nuvi amb les ninetes!!

Que guapooooooooooooss!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » dl. ago. 03, 2009 10:10 pm

nur_jor ha escrit:Hola guapíssimes!!!!!!! Com esteu?????

Ja estic de nou aquí pel foro després d'estar 3 dies desapareguda!!! jejeje!!!

Quin cap de setmana tant intens!!! Jo he de confessar que el divendres estava molt nerviosa!! I no podia dormir!! Només vaig dormir dos hores!! Ai ai ai... Què passarà quan em casi jo?? jajaja!!

Tinc molta feina a fer!! Penjar les fotos de la laiac a la seva precronica, fer la cronica de la boda que vaig anar... No us preocupeu que ara m'hi poso! Diumenge em va ser impossible, i avui hem anat a passar el dia a Bcn i acabo d'arribar (he passat de quedar-me a festa major avui... hi havia havaneres, i per mi són molt avorrides... jejeje!!)

Quin dia d'emocions el dissabte!! Jo que em considero forta... em vaig emocionar molt a la boda de la laiac!!! Quina cerimònia tant emotiva!! Les paraules del nebot, de les seves germanes... buf... va ser impressionant!!! I la núvia... que GUAPA!!!!! Però GUAPÍSSIMA!!!!!

Tara!! Ara... ets la següent!!!! Weeeeeeeeeeeeeee!!!! Que vagin molt bé les vacances al poble!

Eli, com està el teu nen? I tu que tal? Que tambe has pillat algo, no? Ais... aquests virus...

Torsaeann! Ja he llegit la cronica de la boda que vas anar! Quin final de festa, no? Pobres nuvis... ells que ho van preparar amb tota la ilusió del món i trobar-se amb això... buf.... En la boda que vaig anar jo tambe va marxar la llum al segon plat, però als 15 o 20 segons va tornar!!! Ara us faré crònica i us la envio, ok?

Happiness! Quina pinta que fa la trena aquesta!! Em sembla que m'animaré a fer-ne una!!

Estiu, que tal la festa major?

Papallona! Saps? Aquesta tarda... he anat a Ikea!!! Si si!!! No hem gastat massa perquè ens hem agoviat molt!! Estava a tope! Buf...
Que tal el finde guapa?

Blackmamba!! He llegit que ton pare està una mica millor! Me n'alegro molt!!

Giss, a mi m'agradaria venir al sopar però encara no sé del cert si podré baixar, demà t'ho confirmo, ok?

Ara vaig a començar a descarregar les fotos!

Petonets guapes!!

Hola tarragonines!! Feia la tira de dies que no entrava en aquest post. Nur no pensar de dir-te que Ikea si trobes gent és mooolt agobiant... I tant que sí, jejeje...

He ficat cosetes a la meva compte enrere... ja ho veure-ho, pq el que són les fotos les treuré en breve por si a caso...

Fins aviat. A veure si passa l'estiu que ja veig que entre que pinto pis, mobles etc i me'n vaig al meu poble o on sigui no estic per Tarragona i no us puc conèixer. De totes maneres estaré al tanto de les vostres quedades per si dóna la casualitat de que sóc a Tarraco i puc venir que la Nur ja està cansada de dir-m'ho...

Molt maques les fotos de la Laiac!! Sou unes artistes!!
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 03, 2009 10:14 pm

nupubo ha escrit:Hola tarragonines!! Feia la tira de dies que no entrava en aquest post. Nur no pensar de dir-te que Ikea si trobes gent és mooolt agobiant... I tant que sí, jejeje...

He ficat cosetes a la meva compte enrere... ja ho veure-ho, pq el que són les fotos les treuré en breve por si a caso...

Fins aviat. A veure si passa l'estiu que ja veig que entre que pinto pis, mobles etc i me'n vaig al meu poble o on sigui no estic per Tarragona i no us puc conèixer. De totes maneres estaré al tanto de les vostres quedades per si dóna la casualitat de que sóc a Tarraco i puc venir que la Nur ja està cansada de dir-m'ho...

Molt maques les fotos de la Laiac!! Sou unes artistes!!

Que si és agoviant... buf! jajaja!!

Ara em passaré pel teu post!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 03, 2009 10:26 pm

Ninetes! He penjat les fotos de la boda de la laiac al picassia. Teniu totes el link, no??
N'hi ha molt poquetes, perque a l'entrar la núvia al Castell se'm va acabar la bateria!!

Papallona!! Quines fotos més guapes!!! He reviscut la cerimònia al veure-les... que bonica!

Ara em posaré a fer la cronica de la boda que vaig anar! Demà quan la tingui acabada us la envio per e-mail, d'acord? Tinc el mail de totes menys el de la papallona i el de la blackmamba!! Passeu-me privi amb el mail i us ho enviaré! :-)ok:

Muas!!!

Nanit ninetes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

03/07/2010

EntradaAutor: Glory-Raul » dt. ago. 04, 2009 5:17 am

BUENAS A TODAS, YO TAMBIEN SOY NUEVA EN ESTO,

ME CASO EL 3 DE JULIO EN EL CASTILLO DE TAMARIT Y AHORA EMPIEZO CON LOS PREPARATIVOS, ALGUIEN PUEDE DAR IDEAS

VESTIDOS...

POR CIERTO ME PODEIS RECORDAR EL PRECIO DEL MENU, PERDI EL

PRESUPUESTO Y HASTA NOVIEMBRE NO TENGO PRUEBA DEL MENU

GRACIAS.
Glory-Raul

Entrades: 3
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 5:09 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants