"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 23, 2010 12:37 pm

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!! be aixo de bon dia, aqui esta força tapat, no se si no ploura!!! esperem que no sino..........quina revetlla, no?????????

Nur, nena el que has de fer es aprofitar les pocs dies de soltera que et queden amb el teu futur i fer cosetes per entretenir-vos, i no pateixis que ho tens tot controlat i super controlat, aneu a passejar, a la platjeta, no se ocupeu totes les hores del dia!!!!!!! i tilaaaaaaaaaaaaa, mooooooooooolta tilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
I ja tens una de les coses mes importants a casa, el VESTIT!!!!!!!!!!!! aixi que nena disfruta d'aquest dies!!!!!!!!!

Elxa, tu tambien liadilla, esto se acerca!!!!!!!

Papallona, ja has descansat força, que tu tambe tens alguna coseta pendent en menys de dues setmanes!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes vaig a esmorzar!

Hola nena! tila, molta tila a la teva salut!! jejejej!! Quan me la prengui pensaré en tu!! Espero que vagi bé la tila, eh!!! xq... mareta meva com estic!!!

El vestidet ja el tinc aki a casona, ara el tinc al meu costat!!! ::love:: que guai!!! Quina llastima que nomes me'l pugui posar un dia!!!

Avui fa un dia tonto, a veure la revetlla que tindrem! Bona revetlla!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 23, 2010 12:42 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!! bon dia......

ultimament els dies són bastant estressants i a la nit estic ko i ja no entro a dir-vos res.....bé, ahir em vaig viciar a física o química, ja em direu.........

TARa.......ja ha esmorzar???????????jo també tinc ganaaaaa, però com esmorzi ara, a les 12 em plego de gana!!!!!!!!

NUR...............jo estic amb la papallona, jo crec que quan em vaig casar, com que era una època molt molt molt dolenta a la feina i anava de cul...per això no vaig estar gens nerviosa....no tenia temps....i em dia de la boda....jo crec que ni una til·la eeeee......la mar de feliç!!!!!

Papallonaaaaa.............descansaaaaaaa que si si.....això també se t'acosta eeeeeeeee...........vaya findes que ens esperen!!!!!!! qui em passa el règim que farà després de les bodes?????

jo aquí, treballant amb l'ull xungu encara, i a sobre, no se'm va ocorrer dia millor que avui posar una reunió a les 15:30 de la tarda....apaaaaaaa, i aquí treballant i aquesta nit em demanaran que aguanti....si si!!!!!!

Nu res pitufines!!!!! anirà entrant durant el dia!!! espero que estigueu totes molt molt molt bé.......!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEETS!

Hole guapa! Mira que el dia de la revetlla posar-te una reunió, ais!!!! Avui gresca, eh!!! M'encanta aquesta nit!! Que passis una bona revetlla i cuida't l'ull xungu!!

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 23, 2010 12:43 pm

Papallona* ha escrit:Bon dia bunikes!!!

doncs si a mi también em toca pero com hi ha tant de moviment abans del meu cap de setmana bodorril casi que no m'entero.... aquest mati el vull dedicar a això a veure que em falta.

bueno ninetes el preboda de ALCOLOR fatal... el mar molt bonic i els colors del voltant també pero es que no hi ha una foto que els 2 sortim bé!!! jopsssssssssssssssss i ha una que +-
i la vull per fer un regal.. truco a la tia per a que m'envii la foto en alta resolució i me respon que clar... que ella ven fotus... i que li haig d'encarregar a ella... ( que si que es veritat) pero si jo vull fer algu amb una foto es el meu problema no?!!! era per fer una entrega...

que malament....
estic per anar a un altre fotograf... i a 15 dies de la boda.. m'ho haig de pensar amb calma

Nurrrrrrrrrrrrrr ja he triat el vestit per el teu bodorrio!!! ja ho tinc preparadet, que fins ara en cap boda he tingut temps d'emprovar-me res!!!

aixxxxxxxxxx...vull trankilitattttttttttttt

el dia 29 kedem ehhhhhhhhhhhhh!!!! si es a casa meva millor que així sabeu on es iho tinc tot aqui!

un petunet a totes!!!

hole! Juer amb els fotografs... sempre posen alguna pega, i no entenc perque!! amb la pasta que se'ls hi dona per tot plegat no entenc perque no poden passar una foto... pren-t'ho amb calma, nena, a veure que et diuen!

que dius? ja tens modelito per la meva boda? ais que guai!! que guapissimes anireu totes! quines ganes de veure-us!!!!!!

Petonets!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 23, 2010 12:44 pm

Nenes, me'n vaig a dinar pitant, i despres marxo a fer-me un peeling corporal, wooooooooowwww!!! jajaja!! I després a fer ultims recados de la boda, i despres a preparar la revetlla! Esperem que el temps aguanti!!!

QUE PASSEU TOTES UNA BONA REVETLLA GUAPISSIMES!!!!!!

Petonets!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dc. juny 23, 2010 1:05 pm

Papallonaaaaaa!!!!!

jolines amb els fotògrafs no?????però si vols una foto?????? ara a aquestes alçades????? i que dius??? que no us agraden com quedeu?? tiaaaaa, pos tu ets superguapa i fotogènica eeeee, com pot ser que no quedis bé??????? aixxxxxx a veure si ho soluciones o no....o .aixxxxxxx quina caca!!!!!! tu queixa't eeeee!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. juny 23, 2010 1:07 pm

NUR guapiiiiiiisssima!!!! com van els nervis???????? jo en comptes de til·les, valerianes,....no fan mal i mira, em donava la sensació de que em tranquil·litzaven...pe`ro vaya, que no me'n vaig pendre moltes eeee!!!!!!!

QUE VAGI MOLT Bé LA REVETLLA A TU TAMBÉ i A TOTES EEEEEEEEEEEE jo a la platja.........buffffffffff, gens de ganes!!!!!!!!!po weno!!!!!

PATUNEEEEEEEEETSSSSSS!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. juny 23, 2010 1:10 pm

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra :

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

NINETEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!

ENS ACABEN D'INFORMAR QUE ELS EXÀMENS NO SERAN FINS PASSAT LES VACANCES, O SIGUI, A PARTIR DEL SETEMBRE : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : :-/ :-/ :-/ :-/ : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : ME CAGO EN.................................. va home vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa patètic.........!!!!!!!!!!!!!!! i a mi qui em torna les coses que no he fet durant aquests mesos dient que això era INMINENT????????????????????grgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgr

Pos alaaaaaaaaaaaa, NINETES, prepareu-vos.............que a les vostres bodes penso estar fins els tantes ballant i ballant.....total, el dia següent NO PENSO ESTUDIAR!!!!!!!!!!!!!!!!!

grgrgrgrgrgrgrgr : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 23, 2010 1:18 pm

laiac ha escrit:NUR guapiiiiiiisssima!!!! com van els nervis???????? jo en comptes de til·les, valerianes,....no fan mal i mira, em donava la sensació de que em tranquil·litzaven...pe`ro vaya, que no me'n vaig pendre moltes eeee!!!!!!!

QUE VAGI MOLT Bé LA REVETLLA A TU TAMBÉ i A TOTES EEEEEEEEEEEE jo a la platja.........buffffffffff, gens de ganes!!!!!!!!!po weno!!!!!

PATUNEEEEEEEEETSSSSSS!!!!!!!!!!

Nena, vas a la platja!!?? Encara ens trobarem!!!! Muas!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 23, 2010 1:20 pm

laiac ha escrit:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra :

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

NINETEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!

ENS ACABEN D'INFORMAR QUE ELS EXÀMENS NO SERAN FINS PASSAT LES VACANCES, O SIGUI, A PARTIR DEL SETEMBRE : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : :-/ :-/ :-/ :-/ : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : ME CAGO EN.................................. va home vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa patètic.........!!!!!!!!!!!!!!! i a mi qui em torna les coses que no he fet durant aquests mesos dient que això era INMINENT????????????????????grgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgr

Pos alaaaaaaaaaaaa, NINETES, prepareu-vos.............que a les vostres bodes penso estar fins els tantes ballant i ballant.....total, el dia següent NO PENSO ESTUDIAR!!!!!!!!!!!!!!!!!

grgrgrgrgrgrgrgr : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:

Que dius??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oju eh la gent!!!! Quina poca serietat i quin poc compromís!!!!
Després de fer-vos ballar a tots el cap i vinga a estudiar... ara fins dispres de vacances!!!
Però mira, busca-li el costat positiu, podras anar de bodorrios sense pensar en estudiar l'endemà, i disfrutar de l'estiu, eh!!!!!!!!!!!!!
No et privis de res aquest estiu nineta!!
Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. juny 23, 2010 3:50 pm

Bones ninetes...mireu quina hora és i porto uns dies de bólid!!!! esk avui he estat tot el matí fora ajudant a ma germana que el diumenge tenim bateig del meu petit....i comprant per aquesta nit....

Ninetes...perdoneu...pq esk no tinc temps d'entrar per aqui aquests dies!!!! :-/ i ara estic preparant part del sopar per aquesta nit....que marxem cap allà a les 18:00h....

Demà que es festa aprofitarè per ficar-m'he al dia de tot!!! només us dic titis....QUE PASSEU UNA SUPER MEGA REVETLLA DE SANT JOAN I QUE DIFRUTEU DE LA NIT MÉS LLARGA DE L'NAY!!!!!!

Petonets a totes!!!!

Nurrrrrr.......aixó ja arribaaaaaaaaaaaaaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dc. juny 23, 2010 5:58 pm

Hola guapes!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena tu diga-li que ja li pagaras, "qui paga mana", no???? dons tu reclama i tia si usles mireu en calma en trobareu de
xulissimes, ja veuras!!! amb lo guapa que surts tu sempre en les fotos, si necessites res ja saps!

Nur, a veure si ara tanta tila et quedaras "pajarituuuuuuuu"!!!!!!!! Que sortira tot genial, tu tranquila!!!!!!

Laiac, cabro.........., haurem de començar a tallar caps! que radical, no!!!!!!!!!!!!

Happi, nena aquesta nit de festa!!!!!!!

Petonets a totes i que passeu bona nit de sant joan i OJU amb els petardos!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dc. juny 23, 2010 6:25 pm

Fiesteraaaaaas!!! totes preparant la revetlla eh??? Doncs jo no faré res... una nit més, a casa... No ho hem celebrat mai això de Sant Joan.

Laiac, quina put......ada que us han fet no? però bueno, s'haurà de mirar la part positiva... més temps per estudiar i per disfrutar de l'estiu no? ànims guapa!

Tara, cómo estás? sigues con migraña? espero que ahora con el buen tiempo y el veranito se te pase pronto! el sábado a bailar eh?

Torsaeann, que ja et tenim per aquí!!! ens has d'explicar moltes cosetes!!!

Nur! què guay! el vestit a casa!!! quina il·lusió no? aix no et queda res!!!

Elxa, tu seguro que irás a la playa no? isfruta guapa! que la semana que viene te casas!!!

Papallona, no m'ho crec això de que no heu quedat bé en cap! si sempre surts genial a les fotos!!! i això que t'han dit els de Alcolor també m'ho van dir a mi... aquest va ser un dels motius pel que no els vaig agafar, però penso que són els millors! ja veuràs com s'arreglarà!

Estiu, ja esteu arreglant el piset?

Happi, sábado boda y domingo bautizo! qué guay! finde completo! eres la padrina?

Bueno doncs a totes que ho passeu súper súper bé aquesta nit i demà a descansar!

Molts petonets!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. juny 24, 2010 2:04 pm

Bon dia ninetes que tal?

NUR ET QUEDEN DOS DIES......QUE FORT....
Nenes, com es fara el tema de cotxes per la boda de la nur?

Que tal tot? com van els preparatius de les futures nuvies?

Que tal la despe de la nur i elxa?

Mil records per totes i tinc moltes ganes d'estar totes i parlar i gaudir de la boda¡¡¡¡

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dj. juny 24, 2010 6:07 pm

Benvinguda Torsaeann!!! què bé que ja et tinguem per aquí!!! ja ens explicaràs amb tot detall el viatge eh???

Com va anar la revetlla nenes? A mi avui em queda 1 mes justet!!! aix quines ganes tenia de baixar del mes! Demà ja veuré setmanes al marcador!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Nur!!! 1 dia i mig!!! perquè avui ja gairebé acaba el dia!!! què fort!!!

Petonets per totes!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dj. juny 24, 2010 8:33 pm

NINETEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!! encara de ressada de Sant Joan????????????

TORSEANNNNNNNNNN.............hole holeeeeeeeee........ja estàs aquí!!!!!!!!!!!!ja deia jo.............tu a descansar que fa falta amb el jet lag, que n'hi ha eeeeee!!!! que guaiiiiiiiiiiii!!!!! ens ho has d'explicar tot eeeeeeeee, com ha anat??? que has fet??? estaràs negra eeeeeee!!!!!!!!! dissabte tenim un dia molt atapeit!!!!!!!! patunets preciosaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Ninetessssss........jo aquí estic, acabo d'arribar de caminar i estic que em marejo, quin cansanci, això no és bo...a sobre, ahir no vaig veure però tenia una son.....i a sobre, demà treballo..quina caca!!!!!!!! aaaaaaaa, ahir ens vam trobar el vidre petit del costat del cotxe xafat, ens van intentar robar al cotxe...què graciosos!!!!!!! demà ho portem a arreglar!!!!!!!

COM HA ANAT LA REVETLLA???????? NUR?????????????????nerviosa???????? vau anar a la platja??nosaltres a salou aquest any!!!!!!

Patunets a totes!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 24, 2010 9:32 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes...mireu quina hora és i porto uns dies de bólid!!!! esk avui he estat tot el matí fora ajudant a ma germana que el diumenge tenim bateig del meu petit....i comprant per aquesta nit....

Ninetes...perdoneu...pq esk no tinc temps d'entrar per aqui aquests dies!!!! :-/ i ara estic preparant part del sopar per aquesta nit....que marxem cap allà a les 18:00h....

Demà que es festa aprofitarè per ficar-m'he al dia de tot!!! només us dic titis....QUE PASSEU UNA SUPER MEGA REVETLLA DE SANT JOAN I QUE DIFRUTEU DE LA NIT MÉS LLARGA DE L'NAY!!!!!!

Petonets a totes!!!!

Nurrrrrr.......aixó ja arribaaaaaaaaaaaaaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Guapi!! Com va anar la revetlla? I que tal els preparatius del bateig del teu petitó?? Quin finde més mogut t'espera, eh!!! Agafa forces!!! jejeje!!!
PEtonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 24, 2010 9:34 pm

tara ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena tu diga-li que ja li pagaras, "qui paga mana", no???? dons tu reclama i tia si usles mireu en calma en trobareu de
xulissimes, ja veuras!!! amb lo guapa que surts tu sempre en les fotos, si necessites res ja saps!

Nur, a veure si ara tanta tila et quedaras "pajarituuuuuuuu"!!!!!!!! Que sortira tot genial, tu tranquila!!!!!!

Laiac, cabro.........., haurem de començar a tallar caps! que radical, no!!!!!!!!!!!!

Happi, nena aquesta nit de festa!!!!!!!

Petonets a totes i que passeu bona nit de sant joan i OJU amb els petardos!!!!!!!!!!!!!!!!

Hole!!! Tranquila que no em quedaré pajarituuuuu... jajajaja!! Quina gràcia m'ha fet!!! Tots els nervis que tinc serà molt difícil calmar-los!!!

Com va anar la revetlla??

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 24, 2010 9:38 pm

Giss ha escrit:Fiesteraaaaaas!!! totes preparant la revetlla eh??? Doncs jo no faré res... una nit més, a casa... No ho hem celebrat mai això de Sant Joan.

Laiac, quina put......ada que us han fet no? però bueno, s'haurà de mirar la part positiva... més temps per estudiar i per disfrutar de l'estiu no? ànims guapa!

Tara, cómo estás? sigues con migraña? espero que ahora con el buen tiempo y el veranito se te pase pronto! el sábado a bailar eh?

Torsaeann, que ja et tenim per aquí!!! ens has d'explicar moltes cosetes!!!

Nur! què guay! el vestit a casa!!! quina il·lusió no? aix no et queda res!!!

Elxa, tu seguro que irás a la playa no? isfruta guapa! que la semana que viene te casas!!!

Papallona, no m'ho crec això de que no heu quedat bé en cap! si sempre surts genial a les fotos!!! i això que t'han dit els de Alcolor també m'ho van dir a mi... aquest va ser un dels motius pel que no els vaig agafar, però penso que són els millors! ja veuràs com s'arreglarà!

Estiu, ja esteu arreglant el piset?

Happi, sábado boda y domingo bautizo! qué guay! finde completo! eres la padrina?

Bueno doncs a totes que ho passeu súper súper bé aquesta nit i demà a descansar!

Molts petonets!

Hole!!! Doncs ahir el plan d'estar a casona no m'hagués anat malament!! Fotia un fred!!!!! Vam anar a la platja i vam marxar perque ens vam quedar congelats!! Jo només deia "vull uns mitjons i una manta!!!" jajajajaa!!!

Doncs el vestit ja el tinc a caseta, i el regalet que em van fer tambe, jejeje!!! Et fan un petit obsequi a la recollida del vestit, ja ho veuràs, i ves... no està mal... encara que a mi no em passa!!!!!!!!!!!!!!! jajajaaja!!!

Com portes els preparatius?

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 24, 2010 9:40 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes que tal?

NUR ET QUEDEN DOS DIES......QUE FORT....
Nenes, com es fara el tema de cotxes per la boda de la nur?

Que tal tot? com van els preparatius de les futures nuvies?

Que tal la despe de la nur i elxa?

Mil records per totes i tinc moltes ganes d'estar totes i parlar i gaudir de la boda¡¡¡¡

Mua¡¡¡

Hole!!!!!!!! com estàs???
Com ha anat tot??? Ens has d'explicar moltes coses!!!!
Benvinguda guapa!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 24, 2010 9:46 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!! encara de ressada de Sant Joan????????????

TORSEANNNNNNNNNN.............hole holeeeeeeeee........ja estàs aquí!!!!!!!!!!!!ja deia jo.............tu a descansar que fa falta amb el jet lag, que n'hi ha eeeeee!!!! que guaiiiiiiiiiiii!!!!! ens ho has d'explicar tot eeeeeeeee, com ha anat??? que has fet??? estaràs negra eeeeeee!!!!!!!!! dissabte tenim un dia molt atapeit!!!!!!!! patunets preciosaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Ninetessssss........jo aquí estic, acabo d'arribar de caminar i estic que em marejo, quin cansanci, això no és bo...a sobre, ahir no vaig veure però tenia una son.....i a sobre, demà treballo..quina caca!!!!!!!! aaaaaaaa, ahir ens vam trobar el vidre petit del costat del cotxe xafat, ens van intentar robar al cotxe...què graciosos!!!!!!! demà ho portem a arreglar!!!!!!!

COM HA ANAT LA REVETLLA???????? NUR?????????????????nerviosa???????? vau anar a la platja??nosaltres a salou aquest any!!!!!!

Patunets a totes!!!!!!!!!!!!

Hole!!!
Nena, quin final de revetlla, eh!!! Amb un regalet al cotxe!! Que fort... No es pot estar mai tranquils per culpa de 4 desgraciats que es dediquen a fer aquestes brometes...

I com estàs? A mimi aviat si estàs cansadeta!! Em pensava que feieu pont per les festes de sant pere i tal... Ja veuràs que el dia passarà aviat!!! I ens plantarem en... DISSABTE!!!!!!!! AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!! I nerviosa?? mmmmmm.... SSSSSIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!

Naltres vam anar a tarragona, al miracle. Quin fred fotia? Vam marxar més aviat del que voliem pero vam marxar tots per no arribar a la boda amb constipats ni cap susto!!! Gggrrr... Que raro, no?? Un sant Joan amb fred!!! El temps està boig!!!!

Vinga guapa, petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants