"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 24, 2010 9:49 pm

Ninetes, marxo a mimir que demà serà un dia llarg!! A la floristeria... al restaurant... etc...

Petonets guapissimes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dv. juny 25, 2010 7:21 am

BON DIA NINETES!!!!!!!!!

des d'ahir que no em paro de maleïr no haver-me agafat festa avui.......a més, tinc un dia completet!!!!quina ràbia!!!!!!!!grgrgrgrgrgr

aixxxxx noies que demà.......ANEM DE BODAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Espero que totes estigueu molt molt bé!!!!!!!!!!
TORSEANN ja has descansat força????? arribes i una altra boda eeeee!!!!! que guai noies.....tinc unes ganes....i a sobre, no penso estudiar l'endemà ni de conya!!!!juas juas, encara millor!!!!!
HAPPI!!!!que no t'havia comentat res, espero que els preparatius del bateig vagin molt bé!!!!!diumenge més festaaaaa!!!!!!
TARAAAAA....el teu cap avui??? com anem???

I a TOTES TOTEs............PATUNEEEEEEEEEETSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dv. juny 25, 2010 7:36 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!
Aqui teniu una altra pringada que tambe treballa en comptes de fer pont!!!!!, pero aquets dies m'agraden perque s'esta super tranquil, no hi ha jefes ni gaire gent!

Nenes dema de boda!!!!!!!!!!!!! laiac, dons avui no en tinc de migranya pero ahir al passar tot el dia a casa cuidant del meu maridet si que en vaig tindre, pero bueno ja
hi estic mes o menys acostumada!

Laiac, aixi que us van xafar el vidre del cotxe????

Torsaeann, nena no has d'explicar res?????

Nur, guapa disfruta del teu ultim dia de soltera!!!!!!!!

Papallona, nena has solucionat allo??????

Guapes marxo a esmorzar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dv. juny 25, 2010 12:02 pm

alaaaaaaaaaa!!!!!!

com es nota que aquí la gent està de festa eeeeeee!!!!!!!!!!!!!! ningú dona senyals de vida!!!!!!

TARAAAAAAAAA..........ens comprenem mútuament, que les dues treballem avui!!!!!!!!!!!!

Nu res ninetes....encara no tinc cotxe, no sé quan ens el donaran, haig d'anar a comprar i fer mil recados, .........aixxxx, demà estaré mortaaaaaa!!!!!!!!!! i a sobre la meva peluquera particular...SE'M CASAAAAAAAAA ......atracaré a ma germana!!!!!!!! a verue què em fa!!!!

PAtunets.....estic esperant visita, i ja no podré entrar més fins la nit segurament!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dv. juny 25, 2010 12:16 pm

Bon dia nenes...que tal? veig que algunes treballen...quin rotllo no?

NUR...DEMÀ ET CASES¡¡¡¡AIXÒ JA ESTÀ¡¡¡¡¡¡¡
Ninetes demà ens veurem i podem parlar i explicar coses...

FIns demà..tinc moltes ganes de parlar i estar juntes.

DEMÀ DE BODA¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. juny 25, 2010 1:00 pm

eiiiii
com no.. jo tmbé estic treballant.. pero almenys vig de matins i la trda lliure!!!!!!!!!

aniré a compar les xuces dels nens i 4 cosetes més!!

aix ninetes. lo del fotograf.. ara estic mirant d'altres.... quan algo no m'agraa lo mndo a pendre una cerveseta!!! jo soc així...
pero bueno.. esti veient diferents possibilitts pq me repeteien elpreboda..

aixxxxxxxxxx.. us deixo que itnc feina amb el bebitos i suns pares!!
un petonet

NURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

DEMA ET CASESSSSSSSSSSSSSSSSSSS
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 25, 2010 4:03 pm

Hole a totes! Com ha anat la semana?

Avui és com un dia tonto… com ahir era festiu sembla dilluns… i és un d’aquells dies una mica raros que no saps on tens el cap…

Aquest matí ens l’hem passat al restaurant!! Hem arreglat les taules, i bàsicament ja està tot preparadet... quins nervis!!

Laiac, demà festa i bailoteo!! I estudiar... na de na!!!!!!!!

Tara, cuidant al teu maridet? Que no està bé??

Torsaeann, demà no et reconeixerem! Segur que vindràs negra! Jejejej!!

Elxa, com van els ultims preparatius?? Nena... una setmaneta!!!

Papallona, que tal amb el fotograf? Ja ho tens solucionat? Et canvies de fotograf? Ais que m’he liat!!!!!

Giss, com ho portes tot? Baixant del mes ja eh!!

Estiu, fregant i fregant oi? Ja veuràs que xulo et quedarà tot!!!!!!!!

Happi, com es prepara el finde? Completito completito!! Ja estan els preparatius del bateig enllestits?

Weno noies, ara vaig a acabar de fer 4 cosetes, i si tinc temps després tornaré a entrar, i sinó... fins demà!!!!!!!!!
Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! Que fort!! Demà demà! Quines ganes de veure-us!!!

Ara a veure si trobo un moment i us envio un mail que us volia enviar fa uns dies i no he tingut temps!!!

Petonets!!

Demà ja seré una dona casada... QUE FORT!!!!!!!!!!!!!!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dv. juny 25, 2010 5:32 pm

Hola guapes!!!!!!!

Papallona aixi t'has solidaritzat amb les que treballaven avui!!!!

Nur, nena que tal el restaurant, per nosaltres va ser un moment molt xulo!!!!!!!

Laiac, nena tranquila que dema fiesta!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dv. juny 25, 2010 7:09 pm

Huole nines!!! com esteu??? jo també he treballar avui... no hem fet pont... però bueno, ha passat ràpid!

Nur nena!!! que demà et cases!!! que fort!!!

Bueno boniques, ens veiem demà!!! que anem de bodorrio!!!

Molts petonets per totes!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » ds. juny 26, 2010 10:37 pm

NINETEEEEEEEEESS!!!!

Un dia més........quina boda més bonica, quants records, quants sentiments....i què ràpid que passa tot!!!!!

Tot i això...abans d'anar a dormir...PAPALLONAAA!!!! que et queden dues setmanes eeeeee, tens un regalet a les "cròniques 2010"!!!!!!!!

Ninetes....a dormir i a descansar....que hem d'agafar forces per la setmana vinent!!!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » ds. juny 26, 2010 10:55 pm

Ninetes!!! quin dia tan especial!!! la nostra Nur s'ha casat... aix una boda més... què bonic que ha sigut tot...
Us estimo molt boniques... m'ha agradat poguer estar totes juntes de nou.

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dg. juny 27, 2010 10:20 pm

Hola guapissimes!!!

Entro un momentet a saludar-vos!!

Ahir va ser un dia genial! Molt especial!!! El millor de la meva vida!! I el recordaré sempre sempre sempre!!!! Em vaig sentir molt feliç!! Tot va anar bé, i la gent s'ho va passar bé. I jo em sentia contentissima! Tant que no podia parar de riure!!!! Que feliç estava!!! Quam hi penso s'em dibuixa un somriure tonto a la cara... Quanta felicitat!!

I lo millor de tot, la companyia! Això d'estar rodejada de gent a la que estimes i que t'estimen, no té preu!!! Us agraeixo de tot cor a totes el fet d'acompanyar-me en el dia més feliç de la meva vida. Sé que sense vosaltres no hauria estat el mateix. Poquet a poquet us he anat coneixent, i de la primera a la darrera sou fantàstiques!!!! I estic encantada d'haver-vos conegut. I per mi va significar molt tenir-vos allí amb mi. Us estimo molt guapíssimes!!!! Moltes gràcies per tot!!!!!!! Sou molt especials per mi!!! Un petonàs enorme per a totes!!!! Muas!!!!!

Elxa, Papallona... les següents sou valtres. Espero de tot cor que passeu un dia fantàstic. Que ho disfruteu molt perquè és un dia inoblidable, que només és viu una vegada, i que per desgràcia passa volant!!!! Així que a disfrutar-lo a tope!! Viviu-ho intensament!!! I gaudiu de la festa, de la companyia... de tot!!!! Em sap molt de greu no poder estar aquí en el vostre dia, però us asseguro que us tindré molt presents durant els vostres dies.

Ninetes, que ens veiem en 15 dies. Feu un peazo reportatge de la Elxa i la Papallona, eh!!! Que no em vull perdre detall!!! jejeje!!!

Tara, Happi, espero que els vostres respectius batejos hagin anat molt bé!!!

Un petonet a totes i fins la tornada!!!

Aps... no sé si us ho havia dit però... SOU LES MILLORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* Ti nini!! Ti nini!!! Ti nini!! uan xu fri four!!! *.-o-o.*

Patunets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dl. juny 28, 2010 7:13 am

nur_jor ha escrit:Hola guapissimes!!!

Entro un momentet a saludar-vos!!

Ahir va ser un dia genial! Molt especial!!! El millor de la meva vida!! I el recordaré sempre sempre sempre!!!! Em vaig sentir molt feliç!! Tot va anar bé, i la gent s'ho va passar bé. I jo em sentia contentissima! Tant que no podia parar de riure!!!! Que feliç estava!!! Quam hi penso s'em dibuixa un somriure tonto a la cara... Quanta felicitat!!

I lo millor de tot, la companyia! Això d'estar rodejada de gent a la que estimes i que t'estimen, no té preu!!! Us agraeixo de tot cor a totes el fet d'acompanyar-me en el dia més feliç de la meva vida. Sé que sense vosaltres no hauria estat el mateix. Poquet a poquet us he anat coneixent, i de la primera a la darrera sou fantàstiques!!!! I estic encantada d'haver-vos conegut. I per mi va significar molt tenir-vos allí amb mi. Us estimo molt guapíssimes!!!! Moltes gràcies per tot!!!!!!! Sou molt especials per mi!!! Un petonàs enorme per a totes!!!! Muas!!!!!

Elxa, Papallona... les següents sou valtres. Espero de tot cor que passeu un dia fantàstic. Que ho disfruteu molt perquè és un dia inoblidable, que només és viu una vegada, i que per desgràcia passa volant!!!! Així que a disfrutar-lo a tope!! Viviu-ho intensament!!! I gaudiu de la festa, de la companyia... de tot!!!! Em sap molt de greu no poder estar aquí en el vostre dia, però us asseguro que us tindré molt presents durant els vostres dies.

Ninetes, que ens veiem en 15 dies. Feu un peazo reportatge de la Elxa i la Papallona, eh!!! Que no em vull perdre detall!!! jejeje!!!

Tara, Happi, espero que els vostres respectius batejos hagin anat molt bé!!!

Un petonet a totes i fins la tornada!!!

Disfruta del viatge i gaudeix de cada moment.
A la tornada ja quedem i ens fiquem el dia de tot oks?

Vas ser una nuvia preciosa nineta¡¡¡¡¡

Molts muas i que tinguis una lluna de mel molt feliç.

Aps... no sé si us ho havia dit però... SOU LES MILLORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* Ti nini!! Ti nini!!! Ti nini!! uan xu fri four!!! *.-o-o.*

Patunets!!!
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. juny 28, 2010 7:15 am

Bon dia ninetes...
Avui ja començo la meva rutina....quin rotllo...tot ja està acabadet.....
Espero elxa i Papallona que gaudiu els últims preparatius i aquest dissabte de bodorrio¡¡¡¡¡

Un petó molt fort a totes i apa...comença la rutina un altre cop....

mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dl. juny 28, 2010 7:24 am

Bon dia!!!!!!!!!!!

Una altre dilluns mes, el dissabte genial, com vam riure i emocionar-nos!!!!! I la setmana que ve torne-m'hi!!!!!!!!!!

Elxa, que te queda na!!!!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena el paraigues.......es que al final no se si el te la elxa o tu!!!!!!!!!! nena la tornada a la feina sempre es dura pero despres d'aquesta experiencia, bufff encara fa mes peresa!

Nur, disfruteu a tope de la lluna de mel i quin luxe la nit de noces, no!!!!!!!!!

Papallona, nena que tu tambe estas a nomes dues setmanetes del gran dia!!!!

Happi, que tal el bateig del petit!!!!!!!!!!!!!1

Bueno petonets a totes i vaig a fer alguna coseta!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 28, 2010 11:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. juny 28, 2010 10:45 am

NINETEEEEEEEEES!!!!

bon diaaaaaa..............uixxx he estat mumint fins ara....i perquè m'ha despertat un senyor que venia a buscar un paquet que sinó.....però mira, he aprofitat a passejar a la meva Duna!!!!!!!!!

Com esteuuuuuuuuu!!!!!!!

NURRRRRRRR........gràcies per tot..........si siiiiiiii ti nini ti nini...one tu tree for......ens ho esperem i sempre ens sorprenem...això és bunic!!!!!!jijijii

TORSEANN preciossaaaaa, avui tornes a la normalitat?? que estrany que es fa no??? però bé, un meset i més vacancetes dona!!!!!

ELXAAAAAAAaaa...........aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa el sàbadoooooooooo, aix aix aix, dissabteeeeeee...que me pongo, que me hago...que....que fuerteeeeeee........i PAPALLONAAAAAAAA a tu no gaire més eeeeeeeee!!!!!!!!!!aaaaaaaaa quin juliol....mareta!!!!!! : ban : : ban : : ban :

HAPPIIIIIIIIIIIII i el bateig???? com va anar???? i el petitó...es va portar bé???? va plorar????? aixxxxxx ka bunic!!!!ja ens explicaràs!!!!!!!!!!

NINETEEEEEEEEssssssss que bé, no treballo avui ni demà.......i fa un solet.....jo vull anar a la platja però el meu maridet....va a ser que no....així que hauré d'aprofitar demà perque ell dormirà i jo marxaré......ara aniré a mirar la piscina del poble!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!
laiac l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 28, 2010 9:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dl. juny 28, 2010 9:01 pm

Hola ninetes! on esteu? com ha anat el dia?
Al final demà hi ha quedada?

Nur!!! deus estar de viatge!!! disfruta!!!

Elxa!!! 5 días!!!

Bueno boniques, petonets per totes!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 28, 2010 9:08 pm

Bones titis!!! que tal anat el dilluns??' jo no m'he pogut escapar en tot el dia...i ara entro a saludar...

Elxa....ja acabes de treballar? perfecte pq així tens més temps per preparar-ho tot de tot, no??'' jejejejeej 5 dies nomésss!!
Demà prova de vestit, no??? molta sorttttt!!

Laiac ..... EL NOM....CANVIA-M'HO PLEASE!! :-)ok: ...
El bateig super bé....a l'església es va portar com un auténtic campió el meu petit i al final es va quedar crokis total...així que a les últimes fotos va sortir dormint als braços...i després a menjar...quin fart!!! així que avui estic que veig el menjar i marxo!!! jejejejeje
Tot genial...gràcies per preguntar...és tot tant xulo!!! i emotiu..jejejejeje

Papallona...demà es queda o no???? ja dirás alguna coseta pq he de baixar a Tgn que m'han trucat per una entrevista...ja us explicaré!!! però la tinc a les 17:30h així que ja dirás i m'organitzo!!!

Nur....disfruta del viatge!!!! el dissabte tot molt bé a mi em va encantar (que he de dir jo jejejeje) i molt de menjar...cosa que s'agraeix!!!!! :e:-)e jejejejeje. La festa molt divertida i el video molt emotiu....jopeta ja t'ho dic jo que em va agafar una plorera!! Disfruteu de tot nena....que us ho mereixe-ho...i a la tornada ja saps!!! crónica!!! El bateig molt bé!!! gràcies :-)ok:
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. juny 28, 2010 9:10 pm

Ninetes...vaig a preparar classes per demà!!! que a les 10 estoy al pie del cañon!!!!! Suposo que entraré al migdia per veure com heu quedat o si s'ha quedat....okis???'

Passeu bon dimarts!!!! i bona nit a totes!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 28, 2010 9:13 pm

Ninetessssssssssssssssssssssssssssssssss

LAIAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

ka fort!!!!!!!!!! moltes gràcies que ja tinc precronica!! pero que fuerte que fuerte!!
gràccies per enrrecordar-te!!!!!!!!!!!!!! aix 15 diiiiiiiiiiiiessssssssssssss.. es que no m'ho crec! ::love::

Nur gracies per les teves paraules!! gaudeix molt del viatge va ser una passada!!!!!!!!!!!

bueno ninetes demà ens veiem, no?
aix us explicaré lo del fotograf... al fina ens kedem amb alcolor... els altres no ens han acabat....un petunas a totesssssssssssssssss *.-o-o.*
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants