"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » ds. jul. 03, 2010 10:38 am

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!!
Ja estem a la riviera maya!! Quina passada tot!!!

Nenes, entro un moment per demanar-vos un favor!!!!!!!!!! Avui es el gran dia de la Elxa i em dol no poder estar allí... feu-li totes un petonàs molt gran de part meva!!!!!!! val???

Petonets a totes!!!

Elxa! Que tot vagi molt be i que sigueu molt feliços!!!! Viviu intensament el dia d'avui perque es unic!!!! PEtonets!!!

Hola guapa¡¡¡que guay no? disfruta que això és una passada¡¡¡¡¡¡¡ no pateixis que li direm¡¡¡

Un petó molt fort per els dos¡¡¡¡¡¡¡mua¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dg. jul. 04, 2010 9:23 am

Huola!!!

Ja hem tornat a passar una altra boda! aix què bonic va ser tot!!! Elxa disfruta del viaje!!!
Ara a descansar!

Petonets
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dl. jul. 05, 2010 7:07 pm

uuuuuaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaa
què ha passat avui??? ningú s'ha connectat???? que fuerte!!! on esteu???
Bueno guapis, doncs us envio un petonet allà on esteu!
Muacks!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dt. jul. 06, 2010 7:39 am

NINETEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

BON DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA que fuerteeeeeeeeeee.........quin poc moviment!!!!!!!!!!!!!

al matí tot i respondre algun mail, ho vaig tenir impossible....i a la tarda....no em vaig trobar gaire bé, i entre que stava enfeinada.........a la nit a mumir!!!!! tot i que no aviat, però em vaig quedar grogui al sofà!!!!!!!!bufff........

Com esteu............la nostra ELXA ja deu estar camí de NY aaaaaaaaaaa quina ràbiaaaaaaa, jo también quieruuuuuuuuuu!!!!!

i PAPALLONAAAAAAAAAAAAAAAAA que et quedaaaaaaaaaaaaaa....REEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS com estàs???? i els nervis?????? aquesta nit despe eeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!! : ban : : ban : : ban :

NINETES....un patunet molt gros a totes!!!!!!!!!!! me'n vaig a treballar en serio....o almenys a fer-ho veure!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dt. jul. 06, 2010 9:01 am

Bon dia!!!!!!!!!!

Buff ahir em va ser impossible entrar i avui, mireu us dic alguna coseta ara perque despres........

Ninetes que avui anem de DESPEDIDA!!!!!!!!!!!!!!! papallona prepara't!!!!!!!!!! be ja
t'han donat instruccions, no????

Bueno guapes que haig de fer feina sino no em donaran vacances, ens veiem aquesta nit!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dc. jul. 07, 2010 8:22 am

Bon dia nineteeeeeessss!!!!!!

aixxxxx quin moviment que hi ha per aquí no?????????????
TORSEANN?????????? com va anar ahir....va tocar canguro??????
nineteeeeeesss...jo tinc un son......ja tinc son de per si, però avui.....allí xarrant xarrant a casa se'm va fer tard.......i vaig estar mirant les fotos......que gracioses, a veure si avui papallona les puc passar : ban : : ban : : ban : !!!!!!!!!

Nu res ninetes!!!!no hi ha novetats???????? jo...............res, després del fiasco dels exàmens, començo a fer soparets a casa per a ensenyar les fotos de la boda i el video....l'altre dia, repassant el video vaig veure que hi havia un altre fallo......grgrgrgr ja paso perque sinó............

Bueno ninetes.........que vagi molt bé el diaaaaaaaa!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEETS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 07, 2010 3:50 pm

Hola ninetes!!! Com esteu??

Que tal va el boda tour??? Com va anar la boda de la Elxa?? Ais... vaig pensar molt en ella! A la tornada m'heu d'explicar tots els detalls i veure fotos!

I... en 3 dies la Papallona!!! Com estas nineta? Nerviosa? Segur que tot sortirà genial!!! El dissabte t'enviaré moltes energies positives!!! Quina llàstima no poder ser-hi! Disfruta-ho a tope! Que és un dia irrepetible!! Jo quan penso que el meu dia ja ha passat sento molta llàstima, pero estic contenta perque ho vaig viure al 100%! Així que ja saps, a disfrutar al màxim cada moment!!!!

I la resta, com esteu?? Hi ha poquet moviment per aqui, eh!!! Fa molta calor?? Aquí ahir va diluviar!!! Tot lo dia sense parar!!! Es van haver d'anular moltes excursions i les carreteres es van inundar!! Esperem que avui la cosa vagi més bé i poguem fer l'excursió que ahir vam haver d'aplaçar!!

Weno ninetes, molts petonets! Ens veiem aviat!! El temps passa volant!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dc. jul. 07, 2010 4:00 pm

Hola guapes!!!!!!!!!

Jo, tot el mati he anat de volid i no us he pogut dir res de res, peroooooooooo, on sou????????????

Dema ja marxem cap al poble, aixi quee stare desconectada totalment intentare conectar-me en
algun moment pero no se si sera possible!!!!!!!!!!!!!

Nur, guapa que tallllllllllll????? aixi que ha plogut molt!!!!!!!!!! ja veuras com millora!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nena aixi que aquets dies estars liada amb soparets de familia, no!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes vaig a fer.me la maleta, em fa una peresa!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 07, 2010 11:35 pm

ninetes
mireu kines hores.. no he deiat de fer coses... menos mal que s'acava el dia.. pq bueno....
no res m'hantrukat de l'orangerie i demà haig de portar els detalls pel matí ( els de les taules) pq divendres al tenir boda... vaya tela

bueno guapes moltes gràciesssssssssssssssssss per tot .. vaig riureeeeeeeeee

x cert laiac haig de canviar-te ka camara pel paraigües!!!!

un peto
tara que vaigi molt bé per alli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dj. jul. 08, 2010 7:14 am

Bon dia boniques!!!!!!!!!

A les 9 em passen a recollir i ja marxem! em fa una mica de peresa, mes que res pel viatge, pero a veure si puc dormir! Bueno ens veiem a la tornada!

Papallona que vagi tot genial! vull que m'ho expliqueu tot eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Molts petonets!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 08, 2010 11:14 am

NINETEEEEEEESSSSS!!!!!!!

ON SOU???????? TORSEANN; HAPPI...........des del cap de setmana que no entreu???????? Tot bé?????????

PAPALLONA bunicaaaaaaa.......siiiiiiiiiii em vas dir que grabés.....però i la càmara??? qui me la donarà????? vols que d'alguna manera quedem i fem el canvi????? o el teu nen si pot passar en algun moment!!!!! nu sé, ho dic per tenir la càmara i tu el paraigües tot i que....................has vist la calor i el sol que fa avui?????????????? espero que tot estigui bé!!!!!

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS...acabo d'arribar no fa gaire a la feina, he anat dos metges i fins ara entre pitus i flautes no començo!!!!!!!!!!

TARAAAAAAAAAAAAAA.....que vagi molt bé la BODAAAAAAAAA!!!!!

Bueno...........mmm que vagi molt bé el dia!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 08, 2010 6:40 pm

hello ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Laiccccccc sip ara fare per donar-te la camara.. per això et deia lo d'abansssssssssssss

kins horaris porteu???????????????????

ninetesssssssssssss
com estetu.. tot, bÉ?
Toraeann desde la boda eli no se res de tuuuuuuuuu wapiiiiii espero que no vaigis molt liada!!
muassssssssssss a totessssssssss
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dj. jul. 08, 2010 8:13 pm

Hola ninetes! quin poc moviment eh?
Jo vaig liadeta, preparant cosetes per la boda...
Avui m'he comprat un vestit per la cerimonia civil i demà vaig a buscar la rèplica del ram que és la que portaré el dia de la firma.

Papallona tu com estàs? nervi??? aix aix demà aniré a la trevol, veuré cosetes de la teva boda!

Bueno boniques, petonets per totes!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 09, 2010 8:15 am

NINETEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!!!!!!

això no pot ser...........però on sou??????????????? bueno, ja veig que fins que no tornin les del viatge estem sota mínims!!!!!!!!! i la tara que està de boda també!!!!

PAPALLONAAAAAAAAAAAAAAAAAAA que és DEMÀAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* que fort!!!!!!!! el paraigüesssssss....la càmaraaaaaaaa!!!!!!

Precioseeeeeeeeessss que demà tornem de bodaaaaaaaaaaaa................ens veiem totes allíiiiiiiiii?????????!!!!!!!!

Vaig a treballar una mica!!!!! que tingueu un bn dia,.....

i TORSEANN i HAPPI......espero que estigueu bé!!!!!!!!
PATUNETS!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. jul. 09, 2010 1:23 pm

Bonnnnessssssss!!!!! bufff quina calor!!!!

Entro una estoneta a saludar pq tal i com dius Laiac....des de fa dies jo no entro...i esk vaig de bólid....entre classes, organitzant- m'he el viatge i tot....vaja....temps de res!!!!

Quina calor que fa.....Laiac...com va anar ahir??'

Papallona....demà dia 10!!!! uooohhhhhh...avui 9....que heavy!!! ja torno a baixar de l'any!!! jijijijijii

Espero que tot vagi bé i ens veiem demàaaaaaaa!!!!

Petonets!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 09, 2010 5:54 pm

Bona tarda nineteeeeeeeeesss!!!!!!!

Si fa calor????????????acabo d'arribar de la piscina i ja torno a suar............agggggggggggg!!!!!!!!!!

eiiiii HAPPIIIIIIIIIIIII siiiiiiiiiiii, que al no escriure no havia vist el teu marcador!!!!!! UN ANY!!!!!!!!!!!!!!!!!! que fuerteeeee....si si, demà ja torna a baixar el teu marcador de l'any!!!!!!!!!!!

Avui tinc gent a sopar....i aviat hauré de començar a preparar putinguetes!!!!bé, aqusta vegada no m'he volgut complicar i farem algo de marisc (musclos, gambas, gules, sepieta) i un nyoquis amb salmó.......així que fins tard no començaré a fer algo!!!! i de postres....brochetes de fruita amb xocolata fos!!!!!axi ben fresket!!!!!!!!! :yium:-) :yium:-)

NINETEEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!! ens veiem Demàaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! que anem de BODAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dg. jul. 11, 2010 7:35 pm

Eiii! ninetes!!! ja en tenim una altra de casada! ara em toca a mi! aix quines ganes!

Nur! avui arribeu no? ens has d'explicar com ha anat tot!!!

Petonets boniques!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 12, 2010 3:03 pm

NINETEEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!

quina ràbiaaaaaa.....aquest matí escric una parrafada i entra el meu jefe, em poso nerviosa i va i tanco totes les pantalles!!!!!grgrgrr...després he tingut feina i ja no he pogut dir res!!!!!

però vajaaaaaaa...quin poc moviment??????
TARA......i la boda?????????
PAPALLONAAaaaaaaaaaaaa aixxx per on pares...demà de viatge.....m'esteu fent dentetes entre totes!!!!!!!!
jo necessito idees per fer el dia del nostre anniversari..............estic perdent imaginació...nu sé..a part d'anar a un hotelet o fer un soparet bunic..voldria fer-li algo especial..nu sé....un palbum de fotos del nostre primer any...o....aixxxx.....nu seeeeee!!!!!

Ninetes.........me'n vaig a veure la riera que ja comença!!!!!!
PATUNEEEEEEEEEETS
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 12, 2010 11:30 pm

Hole!!!!

Ja som aqui!! Ja hem arribat!!! Som els mateixos que hem marxat!! jajaja!!! Ai ai ais.... :D

Com anem ninetes? Que tal?? M'he de posar al dia de moltes coses!!!

Vam arribar ahir per la tarda, i per la nit van venir uns amics a casa a veure el partit, i vam anar a dormir a les tantes despres de més de 30 hores sense dormir gens!! El viatge de tornada va ser una pallissa... No vaig poder dormir gens a l'avió!! Se'm va fer etern!!! I a més a més vam haver de fer escala a Madrid... Quin dia ahir... prrfff

Però ja està! Ja som aqui!! I avui hem dormit fins a les tantes i per la tarda ens l'hem passat comprant!! Habíem d'omplir la nevera!!! Que la teniem buida!! jejeje!!

I ara al vespre despres de sopar hem instalat internet!! Per fi internet al nostre piset!!! Hem fet feina avui eh... Però tenim el pis fet un desastre!!! Uf uf...

Demà no em podre conectar potser, perque aniré al poble a buscar les meves coses, i ja ens hi passarem tot lo dia. Tindré més feina demà!

Que tal tot per aqui?? Com esteu??

Com van anar les bodes de les nostres ninetes Elxa i Papallona?? Quines ganes de veure les fotillos de les reporteres de primera!! jejeje! Quina llàstima no haver pogut ser-hi!!! La Elxa ja està de viatge, i la Papallona ja ha marxat??

Giss!! La siguiente, eh!!!!! Que fort! És impressionant com van caient totes!!

I les demés que tal?? A veure quan hi ha quedada, que tinc ganes de veure-us!!!!!!

M'és impossible posar-me al dia de tot avui. És tardissim i m'en vaig a mimir ja que demà ens hem de llevar d'hora per anar al poble. En quan pugui prometo que em poso al dia de tot!!!!!

Un petonet per les ninetes més guapes del món!!! Muas!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dt. jul. 13, 2010 12:34 am

nur_jor ha escrit:Hole!!!!

Ja som aqui!! Ja hem arribat!!! Som els mateixos que hem marxat!! jajaja!!! Ai ai ais.... :D

Com anem ninetes? Que tal?? M'he de posar al dia de moltes coses!!!

Vam arribar ahir per la tarda, i per la nit van venir uns amics a casa a veure el partit, i vam anar a dormir a les tantes despres de més de 30 hores sense dormir gens!! El viatge de tornada va ser una pallissa... No vaig poder dormir gens a l'avió!! Se'm va fer etern!!! I a més a més vam haver de fer escala a Madrid... Quin dia ahir... prrfff

Però ja està! Ja som aqui!! I avui hem dormit fins a les tantes i per la tarda ens l'hem passat comprant!! Habíem d'omplir la nevera!!! Que la teniem buida!! jejeje!!

I ara al vespre despres de sopar hem instalat internet!! Per fi internet al nostre piset!!! Hem fet feina avui eh... Però tenim el pis fet un desastre!!! Uf uf...

Demà no em podre conectar potser, perque aniré al poble a buscar les meves coses, i ja ens hi passarem tot lo dia. Tindré més feina demà!

Que tal tot per aqui?? Com esteu??

Com van anar les bodes de les nostres ninetes Elxa i Papallona?? Quines ganes de veure les fotillos de les reporteres de primera!! jejeje! Quina llàstima no haver pogut ser-hi!!! La Elxa ja està de viatge, i la Papallona ja ha marxat??

Giss!! La siguiente, eh!!!!! Que fort! És impressionant com van caient totes!!

I les demés que tal?? A veure quan hi ha quedada, que tinc ganes de veure-us!!!!!!

M'és impossible posar-me al dia de tot avui. És tardissim i m'en vaig a mimir ja que demà ens hem de llevar d'hora per anar al poble. En quan pugui prometo que em poso al dia de tot!!!!!

Un petonet per les ninetes més guapes del món!!! Muas!!!!

Nur!!! quina alegria veure't per aquí!!! com estàs???? ens hem de veure i ens has d'explicar moltes cosetes eh???

Aix... si... jo sóc la següent!!! quines ganes!!! la setmana que ve em caso! què fort!!! he de fer un munt de coses!!!

Bueno boniques, demà parlem que és molt tard.

Petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants