"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 01, 2009 10:59 am

blackmamba ha escrit:Bueno ninetes!!!! tinc una mala i una bona notícia.....

La mala esq no se si em podré connectar tant al foro xq..... dilluns començo a treballar!!!!! m'han donat la feina!!!!!!!!!!!

estic super happy!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

ara a veure si a la Giss també li donen a les dels nomenaments al final s'arregla tot!!!!!!!!!

us estimo guapes!!!!!!!!!!!!!! moltes gràcies pels ànims!!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

FELICITATS NENIIIIII!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: !!!!
On comences???? explica...explica!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 01, 2009 11:00 am

tara ha escrit:Blakc, moltes felicitats, vestit per la boda, feina nova, que mes vols, d'aqui poquet seras una dona casada i amb feima!

Enhorabona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

gràcies guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, estic super contenta!!! ara només faltaria q mon pare es recuperés i tot seria genial!!!

mua preciosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 01, 2009 11:01 am

elxa ha escrit:

La mala esq no se si em podré connectar tant al foro xq..... dilluns començo a treballar!!!!! m'han donat la feina!!!!!!!!!!!

ara a veure si a la Giss també li donen a les dels nomenaments al final s'arregla tot!!!!!!!!!

MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ja dilluns comences!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gracias guapa!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 01, 2009 11:06 am

Mrs. Happiness ha escrit:

FELICITATS NENIIIIII!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: !!!!
On comences???? explica...explica!!!!!

moltes gràcies guapa!!!!!

aquesta nit us explico tot tots els detalls!!!!

aixi amb les nomenaments que passa, q no van bé?? perdoneume xo esq no n'entenc jo d'això!!! però segur q al final us surt bé!!!!! ja veureu!!!!! jo us envio bones vibracions!!!!!

us estimo, muaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dt. set. 01, 2009 11:12 am

elxa, que porculero es!

Esto de las nominaciones (para darle un toque humoristico)es una Mi****!

A ver si teneis suerte estamos todas las ninetas con trabajo!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 01, 2009 11:14 am

elxa ha escrit:
tara ha escrit:elxa pero hasta jubilandose tiene que dar la bara!!!!!!!!!!!!!!!!1

Pero si el se jubila a quien le daran su puesto? Perdon pero no estoy puesta y tendria que hacerlo!

Si tio, si es que.........este hombre es la leche por no perder 200 euros kiere agotar hasta el último dia!!!!! se jubila en febrero, supongo que cuando se jubile, llamaran a la persona siguiente que esté en borsa. quien será????? jur...jur....

Jopeta...con las ganas de jubilarse que tiene mi padre...y éste hasta el último momento dará por saco!!!! Aix...yo seguiré enviado cv...jejejeje, no??? y entonces tu Elxa...para cuando??

Black...las ofertas de la urv...las controlo cada día asi que todas las ofertas que hay de lo mio...envio el cv...pero grácias de todos modos...
Ahora solo falta Giss decir que también empieza trabajar.... :-///:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 01, 2009 11:21 am

tara ha escrit:elxa, que porculero es!

Esto de las nominaciones (para darle un toque humoristico)es una Mi****!

A ver si teneis suerte estamos todas las ninetas con trabajo!

PORCULERO!!! jajajajajajajajajajajajajajajaja xDDD
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 01, 2009 11:35 am

Mrs. Happiness ha escrit:
elxa ha escrit:
tara ha escrit:elxa pero hasta jubilandose tiene que dar la bara!!!!!!!!!!!!!!!!1

Pero si el se jubila a quien le daran su puesto? Perdon pero no estoy puesta y tendria que hacerlo!

Si tio, si es que.........este hombre es la leche por no perder 200 euros kiere agotar hasta el último dia!!!!! se jubila en febrero, supongo que cuando se jubile, llamaran a la persona siguiente que esté en borsa. quien será????? jur...jur....

Jopeta...con las ganas de jubilarse que tiene mi padre...y éste hasta el último momento dará por saco!!!! Aix...yo seguiré enviado cv...jejejeje, no??? y entonces tu Elxa...para cuando??

Black...las ofertas de la urv...las controlo cada día asi que todas las ofertas que hay de lo mio...envio el cv...pero grácias de todos modos...
Ahora solo falta Giss decir que también empieza trabajar.... :-///:

Nena!!! mira, jo portava tot juliol i agost capficada en q no trobava res, q no trobaria res, que com pagaria la boda, etc.
Ho vaig passar fatal. I a la q vaig deixar de pensar en això, en q no pasava res, q em psaria a anar a classe, etc, van i me truquen.

Així q potser millor no capficar-se tant i estar més receptiu.. sona a xorrada, però la majoria de vegades les coses son aixi!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 01, 2009 11:53 am

Ninetes ja tinc cuina....!!!!!!!

Despres de passarpels marbres agafar unes mostres de silestone i anar al meu pis aseurem al terra damunt duna caixa d'enxufes i netejar be una rajola am un clinex i estar mirant mes de mitja ora (els apletes debien pensa q estaba boja) e decidit el color......sera de color alberginia amb un silestones molt claret entre un blanc gris beig i el terra del color gris molt fosc llavors per pintar i aura una paret taronja molt xillon i les altres sera un beig gris molt xulo q ja e vist i en una paret daqestes beig gris fare q em pintin uns coberts gegants!!!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 01, 2009 11:56 am

estiu2010 ha escrit:Ninetes ja tinc cuina....!!!!!!!

Despres de passarpels marbres agafar unes mostres de silestone i anar al meu pis aseurem al terra damunt duna caixa d'enxufes i netejar be una rajola am un clinex i estar mirant mes de mitja ora (els apletes debien pensa q estaba boja) e decidit el color......sera de color alberginia amb un silestones molt claret entre un blanc gris beig i el terra del color gris molt fosc llavors per pintar i aura una paret taronja molt xillon i les altres sera un beig gris molt xulo q ja e vist i en una paret daqestes beig gris fare q em pintin uns coberts gegants!!!!!!

ostres nena!! quant de glamur q tindrà la teva cuina, no??? jejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 01, 2009 11:58 am

Black q be lo de lentrevista q cntenta i mira estaras al costat de casa meva x si algun dia et conve algu bueno mentres no marxi al meu piset!!!

Laiac aqesta tarda et dono el num i truqes al pere i q et faci un pressupost!!!

Elxa, happi jo aixo no o entenc gaire xq clar jo no soc mestre xo paciencia q segur q tindreu plaça si sou les millors profes del mon!!!!!

Giss i a ti como te ha ido???

Tara ja tinc la cuina espero q quan estigui posada magradi sino.....ell em matara xq la e triat jo sola ja q ell esta dormin q a anat de nit!!!

Torsaeann q tal??primer dia de feina com va???

Nur ja els i as dit als companys q et cases???

em deixo a algu....xo ara.....esq x no fer lleig i dixarme alguna cada dia conto a veure si estan totes les ninetes xo no sabeu qin jaleo xq jo ara em penso q estem totes xo em deixo a algu.....joooolin... :star::
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dt. set. 01, 2009 12:04 pm

nenaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

quina cuina més guai!!!!!!!!!!!
jo es que tinc un dilema mab casa meva, i no sé què vull posar al jardí, ni què fer als baixos......fins i tot ni quina taula de menjador posar, que ahir en vaig estar mirant!!!!! quin estrés eeeeeee

per cert!!!!! JA HE ENCARREGAT L'ARMARIIIIIIIII!!!!!!!!!!! iupiiiiiiiiiiii d'aquí a uns dos mesos (tela) deixaré de tenir tota la roba tirada entre dues habitacions!!!!perque mira que ara,.......

PAtunets...i em poso a fer feineta que a les 2 plego, i a veure si aquesta tarda em conecto (que segur que serà així després de dinar)!!!!jiji que estic soleta!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 01, 2009 12:09 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetes ja tinc cuina....!!!!!!!

Nena...felicitatsss!!! ja tens cuineta!!!! al final que has agafat el color alberginia amb un color claret??? molt bé...tindràs un pupurri de colors a la cuina...impressionant!!!! segur que et quedarà GENIALLLL!!!!!!ja saps el que tocarà quan la tinguis...Soparettt!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. set. 01, 2009 12:22 pm

Estiu si ho poses amb colors clarets et quedara be!
El que donaria jo per cambiar els mobles de la cuina, encara que fossin nomes les portes i fer-ho del ikea, pero el nen em mataria!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 01, 2009 12:31 pm

tara ha escrit:Estiu si ho poses amb colors clarets et quedara be!
El que donaria jo per cambiar els mobles de la cuina, encara que fossin nomes les portes i fer-ho del ikea, pero el nen em mataria!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes....vaig a preparar el dinar que el nen està a punt d'arribar de treballar i porto tot el mati aqui davant de l'ordinador i no he fet res. A més, a les 16:00 tinc classe d'una nova alumna. Desprès a les 17:30h tinc metge i no se a l'hora que sortirè. La qüestió esk jo a les 20:00h estarè al Viena...ok??? i com la Laiac...voldria estar aviadet a casa pq demà vull matinar...i he de fet coses de bon matí, però a la nit parlem...ok???

Ninetes...gràcies per aguantar-m'he el mati d'avui ja q estic una miqueta xof!!!! aix...però no res...a la tarda ens veiem!!

Petonets wapiiii
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 01, 2009 12:35 pm

Fins després Happiness!!!! muaaaaa ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dt. set. 01, 2009 12:49 pm

nena hy por ti mañana por mi!

Estem per aixo! Pero aquesta nit totes en plenes facultats!!!!!!

Sera el primer soparet de les ninetes al completo!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dt. set. 01, 2009 12:52 pm

GUAPIIIIIIIIIIIISSIMES!!!!!! que ja marxo.............

jo no és per incordiar eeeeeeeeeeee.............PERÔ A QUINA HORA DEFINITIVAMENT HEM QUEDATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A veure si la happi no arribarà a les 8 i jo allí soleta i abandonada!!!!!!!!!!!!!!!

Aixxxxxxx quin vici.................i quan estiguem totes casades?????????

FAREM FORO DE NINETES EMBARASSADES!!!!!!!!!!!!juas juas juas
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. set. 01, 2009 12:55 pm

Nineteeeeeeeeesssss!!!!!

que avui ja us ho diré....però que si alguna vol que li deixi alguna cosa de la boda!!!! vull dir els cistells, o les boletes de l'anell (això segur), o nu sé...............qualsevol cosa m'ho dieu eeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! valeeeee????????????

O si voleu que ens posem mans a l'obra a fer rams de xupa xups o detallets...allà estoy eeeeeeeeeee.......................el que a ttothom li va agradar més dels regalets, són els rams de xupa xups....flipen!!!es pensen que l'he comprat!!!!!! i jo dic NO NOOOOOOOOOO......ho he fet amb les meves nineteeeeeeeeesssss!!!!

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 01, 2009 1:58 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeesssss!!!!!

que avui ja us ho diré....però que si alguna vol que li deixi alguna cosa de la boda!!!! vull dir els cistells, o les boletes de l'anell (això segur), o nu sé...............qualsevol cosa m'ho dieu eeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! valeeeee????????????

O si voleu que ens posem mans a l'obra a fer rams de xupa xups o detallets...allà estoy eeeeeeeeeee.......................el que a ttothom li va agradar més dels regalets, són els rams de xupa xups....flipen!!!es pensen que l'he comprat!!!!!! i jo dic NO NOOOOOOOOOO......ho he fet amb les meves nineteeeeeeeeesssss!!!!

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ara que ho dius!!! jo volia preguntar-te si et van sobrar bossetes d'organza, per comprarteles!!! per posar una mica d'arros pel dissabte!!! ja em diras algo!!! muaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants