NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dj. ago. 06, 2009 2:44 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!

Avui entro més tard pq he estat a la masia fent de pagesaaaaa!!!! jejejeje neujor:-) . Esk el papi m'ha deixat a càrrec de l'hort i res, he estat regant i tot això...M'encanta!!!!!jijijiji i res...havia d'anar a la tarda, però com avui a les 17:00h he quedat amb una amiga i desprès el sopar...doncs mira he aprofitat!!!
Quina calor que fa!!! i desprès d'una bona dutxa...dic "Les ninetes" jejejej

Giss... ayer estuve buscando tu dirección y al final encontre que estava en La Partida La Coma, no??? a ver si no me pierdo!! jejeje

Papallona...avui que estás de mati?? doncs així, fas més hores que un rellotge, no??? .*...*..*

A totes les demès....ens veiem a la tarda nit!!!! petonets enormes!!!!

wapiiiii aixi que l'hortet!! ja t'he pots juntar amb el meu xicot jejej que l'encanta!! ja li diré ja!!

aix.. si .. avui de matí i tarda!!!... en fin..... que farem!!! jejej
ens veiem al suparettttt!!!!!!!!!!

t'ha trucat el noi de la classe d'ahir?????????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. ago. 06, 2009 2:46 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...tinc un dilema existencial!!!! i adivineu...és sobre les vacances!!!!

La qüestió ésk els papis han marxat i el dissabte marxa m'ha germana...El Dissabte a part, és a la festa del poble i tothom va!!! jopeta...fa 3 anys que no puc anar al poble en festes i ara que puc...s'ha quedat ell sense vacances.
Vosaltres marxarieu de vacances i el deixarieu aqui 2 setmanetes???? aix...no se que fer...ell diu que si vull anar que vagi, però no sé...Em sap greu!!! para lo bueno i lo malo, no??? ajudeu-m'he please!!!!!!!

jajaj... mm jo crec que aniria uns dies... pero no 2 setmanes!!! pero si que aniria...

aixi quan tornis... ejemmmmmmmmmmmm

jiiji
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 06, 2009 3:11 pm

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!

Avui entro més tard pq he estat a la masia fent de pagesaaaaa!!!! jejejeje neujor:-) . Esk el papi m'ha deixat a càrrec de l'hort i res, he estat regant i tot això...M'encanta!!!!!jijijiji i res...havia d'anar a la tarda, però com avui a les 17:00h he quedat amb una amiga i desprès el sopar...doncs mira he aprofitat!!!
Quina calor que fa!!! i desprès d'una bona dutxa...dic "Les ninetes" jejejej

Giss... ayer estuve buscando tu dirección y al final encontre que estava en La Partida La Coma, no??? a ver si no me pierdo!! jejeje

Papallona...avui que estás de mati?? doncs així, fas més hores que un rellotge, no??? .*...*..*

A totes les demès....ens veiem a la tarda nit!!!! petonets enormes!!!!

wapiiiii aixi que l'hortet!! ja t'he pots juntar amb el meu xicot jejej que l'encanta!! ja li diré ja!!

aix.. si .. avui de matí i tarda!!!... en fin..... que farem!!! jejej
ens veiem al suparettttt!!!!!!!!!!

t'ha trucat el noi de la classe d'ahir?????????

Hola Papallona...

La veritat esk m'ho passo genial...cap aqui amb els tomàquets cap allà amb els carbassons...jejejeje!!!!
I lo del nen?? no ha donat senyals de vida...però ara passarè per la botiga de la mare i li preguntarè amb ella si esk li passa alguna coseta...nu se!!!!
Ens veiem a la nit, no???
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 06, 2009 3:16 pm

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...tinc un dilema existencial!!!! i adivineu...és sobre les vacances!!!!

La qüestió ésk els papis han marxat i el dissabte marxa m'ha germana...El Dissabte a part, és a la festa del poble i tothom va!!! jopeta...fa 3 anys que no puc anar al poble en festes i ara que puc...s'ha quedat ell sense vacances.
Vosaltres marxarieu de vacances i el deixarieu aqui 2 setmanetes???? aix...no se que fer...ell diu que si vull anar que vagi, però no sé...Em sap greu!!! para lo bueno i lo malo, no??? ajudeu-m'he please!!!!!!!

jajaj... mm jo crec que aniria uns dies... pero no 2 setmanes!!! pero si que aniria...

aixi quan tornis... ejemmmmmmmmmmmm

jiiji

jejeje...esk haviem parlat d'anar el pròxim cap de setmana 2 dies...i ell em dia...a veure...si jo m'enrecordo del trajecte anirè a per tu i tornem...però tot solet...aix...Mireu, em quedarè aqui!!! anem el pròxim cap de setmana i llestos...pq sinó, que cuidarà de l'hort!!!!! neujor:-)

Ninetes, marxo que he quedat!!! ens veiem a la tarda i parlem!!!! petonets...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: jennytgn » dj. ago. 06, 2009 7:43 pm

Hola chicas!!!!

Cuando empezareis a mirar el viaje de novios??

Mi amiga me va hacer las invitaciones de boda pero me ha dicho que le diga que quiero, había pensado alguna foto nuestra y le dije a mi chico que podiamos ir a la playa a la tarde noche hacer una foto y me dijo que eso era muy "cursi" jejej a vosotras también os lo parece?? es que no tengo ni idea de como hacerlas!
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: jennytgn » dj. ago. 06, 2009 7:44 pm

otra cosa!!

el sabado es nuestro ultimo aniversario como solteros!!!

Hacemos 10 años!!! ::love::
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 07, 2009 1:00 pm

Bon dia ninetes! que se'ns cau el post!!! què passa aquest matí? totes dormint o qué? jejeje
Jo he tingut un matí horrorós... 2 hores de repàs... i desprès he anat a tirar currículums i en sec no m'engega el cotxe... fantàstic! m'he quedat sense bateria! a buscar un taller per a que em posesin les pinces... ja he perdut el que em quedaba de matí... així que ja m'he vingut cap a casa i ara barallant-me amb els calamars per netejar-los... quina merda! menys mal que a la tarda anirem a la platjeta eh happi? on ets!
Un petonet boniques
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 07, 2009 2:26 pm

jennytgn ha escrit:otra cosa!!

el sabado es nuestro ultimo aniversario como solteros!!!

Hacemos 10 años!!! ::love::

Ohhhhhhh, felicidades!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 07, 2009 2:28 pm

Giss ha escrit:Bon dia ninetes! que se'ns cau el post!!! què passa aquest matí? totes dormint o qué? jejeje
Jo he tingut un matí horrorós... 2 hores de repàs... i desprès he anat a tirar currículums i en sec no m'engega el cotxe... fantàstic! m'he quedat sense bateria! a buscar un taller per a que em posesin les pinces... ja he perdut el que em quedaba de matí... així que ja m'he vingut cap a casa i ara barallant-me amb els calamars per netejar-los... quina merda! menys mal que a la tarda anirem a la platjeta eh happi? on ets!
Un petonet boniques

Nena!!! vaya mañanita!!!! yo con un sueño... y dentro de 15 min me voy a que me pongan los brackets!!!! jorrrrrrrrrrrr

a que playita vais a ir??? yo depende de como salga del dentista me animo o no... jejejeje

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dv. ago. 07, 2009 2:51 pm

Ninetess ja e arribat a casa i ja e dinat....em sap greu air no aver vingut xo esq sino avui no mages aixecat...!!! :o-o:

Avui aneu a la platgeta???jo avia qedat x anar am els amics xo alfinal van al riu i jo paso em fa por a veure si em surtira alguna serp...!!! :--(

Bueno men vai a fer la siesta....q tic super cansada!!Dema q fareu???q qedareu??

Bueno ja direu algo x aqui q aixo esta una mica de capa caiguda...cm es noten les vacances, la calor i la platgeta
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dv. ago. 07, 2009 2:53 pm

mecachis giss q jugarreta lo del cotxe....cn el calor q ace..!!!bufff

I encima el calamar q se resistia jijiji!!!Q icistes ayer para cenar??anda dame envidia x no aver venido!!

Lo del vestido te vi rara xq acostumbrada a ir con ropa normal...nose a mi me gustaron todos xo ese de palabra de honor q no es recta no me gusto mucho xq ese escote q ace a mi personalmente como q no me gusta....
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 07, 2009 3:44 pm

Ninetes!!!!

que no tinc temps ni per buscar el meu compte enrera!!!!!!

us escric desde la india!!!
aixo es una passada, molt diferent!!!

pero vull que veieu que penso en vosaltres!!!

petonets!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 07, 2009 5:12 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!!

petonets!!!!!

Guapa!!!!

Des de la India!!!!!!!!!!!! espero q us ho estigueu passant super bé!!! un petonàs preciosaaaaaaaaaaaaaaa

nosaltres también ens enrecordem molt de tu!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 07, 2009 6:14 pm

petonets!!!!!

Nena!!!!!!!!!!!!! que fort!!!!!!!!!!! ens has escrit des de la India!!!! que bé que hagis pensat en nosaltres nena!!! et trobem molt a faltar! no sé quan tornes però tenim moltes ganes de que ens ho expliquis tot...
Disfruta molt guapa! Quina il·lusió saber de tu...
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 07, 2009 6:16 pm

blackmamba ha escrit:
Giss ha escrit:Bon dia ninetes! que se'ns cau el post!!! què passa aquest matí? totes dormint o qué? jejeje
Un petonet boniques

Nena!!! vaya mañanita!!!! yo con un sueño... y dentro de 15 min me voy a que me pongan los brackets!!!! jorrrrrrrrrrrr

a que playita vais a ir??? yo depende de como salga del dentista me animo o no... jejejeje

Neni... al final no nos has dicho nada... hemos ido a la de la mora, pero no hemos pillado nada de sol :-(
Bueno, pero hemos pasado la tarde fresquitas, xerrant una estoneta... jejee
Llegaste bien ayer no? ibas super sobada tia! estabas out total! estàs mejor?
Un besito
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 07, 2009 6:20 pm

estiu2010 ha escrit:mecachis giss q jugarreta lo del cotxe....cn el calor q ace..!!!bufff

I encima el calamar q se resistia jijiji!!!Q icistes ayer para cenar??anda dame envidia x no aver venido!!

Lo del vestido te vi rara xq acostumbrada a ir con ropa normal...nose a mi me gustaron todos xo ese de palabra de honor q no es recta no me gusto mucho xq ese escote q ace a mi personalmente como q no me gusta....

Hola nena... em va saber greu que no vinguessis ahir... però bueno, ja hi hauran més soparets, no t'amoinis... vam fer una mica de picoteo, torrades amb paté, fuet, formatge, pernil, tomàquet amb mozzarella, una pizza... però van sobrar un munt de coses!

Sobre lo del vestit... ja veig que no t'he agradat gaire... jejeje Home, rares llavors veuràs a totes... perquè a totes estàs acostumada a veure-les amb roba normal no? però a la Laia no la vas veure rara... Bueno, encara m'he de provar molt més, això és un vici!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 07, 2009 7:25 pm

petonets!!!!!

Ostres Laiac!!!! quina ilu!!!! :-///: des de la India.....jopetaaaa!!!!! :mu:: .
Nena...pasa-t'ho genial i res...prepara también forces per quan tornis fer-nos la crònica "en vivo i en directo!!!!

Molts petonets...i que et trobem a faltar moltissim!!!1

Petonetssss
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 07, 2009 7:31 pm

Bon dia ninetes!!!!

Hoy se nota que estamos de capa caida...ehhhhh!!!!!

Black...pq no has vingut? t'haguessis distret i no hem passat gens de calor...

Giss...te puedes creer que se me ha pegado un poquito el sol??? tengo la cara rojilla!!!!Por cierto, para la semana que viene si hacemos quedada me iria bien el martes...pq los otros 2 días tengo clase...si os va bien...pero lo que la mayoria quiera, ok???

Tara i Torsaeann....US TROBEM A FALTARRRR !!!!!!! : besito :

Elxa...disfrutant aquestes vacancetes, no??? digues que sip!!!!! petonets!!!

Nur...on estàs ficada avui!!!

Estiu... ultimament dsanimada per tot; per venir a sopar, per anar al riu...aix....Venga dona!!!!! ànims!!!!! jo penso que això es tanta festa major!!!!! jejejej

Bé...vaig a buscar receptes especials que demà venen a sopar els sogres!!!!!!jiijijijiji
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 07, 2009 7:50 pm

Giss ha escrit:
blackmamba ha escrit:
Un petonet boniques

Nena!!! vaya mañanita!!!! yo con un sueño... y dentro de 15 min me
voy a que me pongan los brackets!!!! jorrrrrrrrrrrr

Neni... al final no nos has dicho nada... hemos ido a la de la mora, pero no hemos pillado nada de sol :-(
Bueno, pero hemos pasado la tarde fresquitas, xerrant una estoneta... jejee
Llegaste bien ayer no? ibas super sobada tia! estabas out total! estàs mejor?
Un besito

nenaa, esq he salido del dentista a las 18:30!! despues de estar alli 2 horas y media!!!

llegue muy bien, jejeje, pero esta mañana tenia un sueñooooooooo

muaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 07, 2009 7:59 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!!

Hoy se nota que estamos de capa caida...ehhhhh!!!!!

Black...pq no has vingut? t'haguessis distret i no hem passat gens de calor...

Giss...te puedes creer que se me ha pegado un poquito el sol??? tengo la cara rojilla!!!!Por cierto, para la semana que viene si hacemos quedada me iria bien el martes...pq los otros 2 días tengo clase...si os va bien...pero lo que la mayoria quiera, ok???

Tara i Torsaeann....US TROBEM A FALTARRRR !!!!!!! : besito :

Elxa...disfrutant aquestes vacancetes, no??? digues que sip!!!!! petonets!!!

Nur...on estàs ficada avui!!!

Estiu... ultimament dsanimada per tot; per venir a sopar, per anar al riu...aix....Venga dona!!!!! ànims!!!!! jo penso que això es tanta festa major!!!!! jejejej

Bé...vaig a buscar receptes especials que demà venen a sopar els sogres!!!!!!jiijijijiji

nena, q me han tenido casi tres horas en el dentistaaaaa

i como se habia nublado... no se!! no sabia a q playa ibais a ir tp!!
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants