ahir tota la nit amb la nena, i amés que no parava "ara vul anar a casa la mama, vull anar a casa la mama".....jopeta, i això que havia volgut venir ella.................i res, aquí estic amb ella i SI, avui piscina al matí, i suposo que piscina a la tarda!!!!!
tot i que hauré d'estar amb ella tot el rato!!!!!Sabeu què m'ha passat avui?? em desperto a mitja nit i començo a pensar en el nen/a, en l'habitació, en moltes coses i avui....he estat desperta de les 4:45 a les 7........buffffffffffffffff quina son!!!!!!!!!!
Quin moviment avui de bon matíiiiiiiiii...jo m'apunto a la boda conjunta encara que....mmmmm....el vestit ja no em va!!!!jijiiji
Papallonaaaaaaaaaaa, jo pels matins puc quedar eeeeee, i per les tardes en principi també....tot i que la setmana vinent és el dia que coincidim també de festa amb el meu nen, i potser el dijous ja marxem al poble, i el dimecres anem a ikea, i abans operen a mu sogre............buf buf.....quina agenda que porto!!!!!!!
Nineteeeeeeeeeeeees, jo ahir també em volia quedar més...........ja li diré a l'estiu que li volia preguntar un munt de coses...que no sé si ja té moltes coses!!!!!!!
Bueno ninetes, que com la nena se m'aburreixi em començaré a dir que vol marxar!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!