NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. abr. 07, 2009 7:13 pm

Vaja merda de diaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! i per acabarlo rodo... reunio de veins!!!! YUPI!!!!! vaig a veure que conten els coleguitas, jejejejejeje... pq sempre es diuen barbaritats ens aquestes reunions???
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 7:23 pm

nuvia2010 ha escrit:Vaja merda de diaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! i per acabarlo rodo... reunio de veins!!!! YUPI!!!!! vaig a veure que conten els coleguitas, jejejejejeje... pq sempre es diuen barbaritats ens aquestes reunions???

Quin rotllo tia!!! No m'agraden gens les reunions de veïns... :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: Pacresol » dt. abr. 07, 2009 7:49 pm

y sigue lloviendo que rollazooooooooooo

Reunion de vecinos que pedasoooooo de rollo nena ....
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 08, 2009 8:26 am

Bon dia nenes... al menys avui no plou... ja és un gran què... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. abr. 08, 2009 8:36 am

Ara nomes falta que surti el sol!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 08, 2009 8:40 am

nuvia2010 ha escrit:Ara nomes falta que surti el sol!!!!

Ja tia... no vol sortir... jo volia anar a l'Abacus em falten folis per imprimir i em fa tantaaaaaaaaaa mandraaaaaaaaaaa que no sé pas si hi aniré...!!! :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. abr. 08, 2009 8:54 am

Quin pal baixar nomes per folis... jejejejeje jo men vaig a atacar la roba que teoricament fa una hora que he dit: Vaig a plegar roba i a planxar, jejejejeje QUE PERRAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Un besito bonica!!! I agafa el paraigues per si de cas!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 08, 2009 8:56 am

nuvia2010 ha escrit:Quin pal baixar nomes per folis... jejejejeje jo men vaig a atacar la roba que teoricament fa una hora que he dit: Vaig a plegar roba i a planxar, jejejejeje QUE PERRAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Un besito bonica!!! I agafa el paraigues per si de cas!!!!!

Molt bé wuapi!! No treballis taaaan, que no és bo per vacances s'ha de descansar!!! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. abr. 08, 2009 9:13 pm

cuca!!!!!!!!!!!! On estas?!?!?!?!?! Hello?!?!?!?!?

Aixo esta moooooooooolt mort, eh!?!?!?! lluneta... no sembla que tinguis adsl!!!! Ara hi estas menys per aqui!!!! La miri te perdo... que esta de pendoneo total :P i les altres?! que tinc ganes de coneixer-vos en persona!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dj. abr. 09, 2009 8:28 am

hola princeses!!
bon dia!
ho sento per no haber aparegut per aki gaire en aquest temps pero la veritat es q tampoc tenia anims de res...he passat uns dies bastant malament pero poc a poc tot se supera. Estic bé, de moment tinc bona salut no vull que us alarmeu, simplement es que moralment no tenia ganes ni forces de res, ja us contare...que per aki no me sembla be contar-ho.

Que tal aquests dies de vacancetes!???? :-)ok: relax, eh??

jo no he anat a cap lloc...pero es igual, tot arriba jejejeje
Bueno carinyitos nomes us volia dir que estic be, que penso molt en vosaltres encara que no passi per aki.... (no se si aquesta setmana tornare a escriure...pero ja us anire llegint) no us ho prengueu malamnt boniques no tinc res en contra vostra es simplement que no tinc gaire anims....

un petonas per totes les meves princeses fantastiques!!!!!!!!!!!!! :-()-)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dj. abr. 09, 2009 8:30 am

jejej vaja parrafada que us he escrit.... :o-o:

ara mirava marcadors i realment comencen a fer poooorr
sobretot el de la miriametaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jo estaria atacaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pero anims que aixo vol dir que en un no res tindras el teu amoret cada dia al teu costat, jeje =0-0-) =0-0-)

un petonas! WAPESSSSSSSSSS
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. abr. 09, 2009 2:56 pm

nuvia2010 ha escrit:cuca!!!!!!!!!!!! On estas?!?!?!?!?! Hello?!?!?!?!?

Aixo esta moooooooooolt mort, eh!?!?!?! lluneta... no sembla que tinguis adsl!!!! Ara hi estas menys per aqui!!!! La miri te perdo... que esta de pendoneo total :P i les altres?! que tinc ganes de coneixer-vos en persona!!!!

Holeeee!!! Siiii ja tinc adsl a casa.......... i ja me l'he instal.lat!!!! Així que podeu venir a fer el café però no cal que feu res més!!! jejeje... :-)ok: menys feina... XD Avui no m'he pogut connectar pq he estat treballant a la pasti i ahir me'n vaig anar als monòlegs del nuba... noies vaig estar dues hores rient sense parar, quina passada!! No havia rigut mai tant!!! XD I res... si no parlem més passeu Bona Setmana Santa!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. abr. 09, 2009 2:58 pm

cuca lleida ha escrit:hola princeses!!
bon dia!
ho sento per no haber aparegut per aki gaire en aquest temps pero la veritat es q tampoc tenia anims de res...he passat uns dies bastant malament pero poc a poc tot se supera. Estic bé, de moment tinc bona salut no vull que us alarmeu, simplement es que moralment no tenia ganes ni forces de res, ja us contare...que per aki no me sembla be contar-ho.

Que tal aquests dies de vacancetes!???? :-)ok: relax, eh??

jo no he anat a cap lloc...pero es igual, tot arriba jejejeje
Bueno carinyitos nomes us volia dir que estic be, que penso molt en vosaltres encara que no passi per aki.... (no se si aquesta setmana tornare a escriure...pero ja us anire llegint) no us ho prengueu malamnt boniques no tinc res en contra vostra es simplement que no tinc gaire anims....

un petonas per totes les meves princeses fantastiques!!!!!!!!!!!!! :-()-)

Espero que tot estigui bé wuapa... ja t'ho vaig dir, si necessites alguna cosa aquí estic!!!! Em sap greu que estiguis trista... :-)) T'envio moooolts i mooolts ànims!!! ::love:: Un petonàs!!! M'enrecordo molt de tú!!!! Temps al temps ok? Un altre petó!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. abr. 09, 2009 3:28 pm

cuca lleida ha escrit:jejej vaja parrafada que us he escrit.... :o-o:

ara mirava marcadors i realment comencen a fer poooorr
sobretot el de la miriametaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jo estaria atacaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pero anims que aixo vol dir que en un no res tindras el teu amoret cada dia al teu costat, jeje =0-0-) =0-0-)

un petonas! WAPESSSSSSSSSS

La miriameta..... ja té un 4!!!!!!! Si que fan por si... avui he vist una núvia al pronovias, i m'ha donat una enveja.... per cert, si passeu pel C/ Major... =0-0-) a la botiga del Pronovias hi ha un vestit del Mota que m'ha agradat molt!!! Ja em direu algo... si el veieu... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. abr. 09, 2009 6:14 pm

Wapetones!!!

cuca wapa!!!! que es això de estar amb els anims baixets!!! no pot ser dona!!! com diu la Lluneta ja saps!! ens tens pel que sigui, pel que sigui.
Que som semana santa, i tens festeta!!!

En temes de marcadors.... pues jeje no se que dirvos... si hi penso me poso nerviosa... perque no hi ha ningú que no m´ho digui... i començem a tenir moltes moltes cosetes...

Pero parlant dels vostres marcadors.. jo se d´una que ja baixe de l´any i se d´unes quantes que els quede 1 mes per arribarhi!!!!!!!! jejejej nervioses???
ejjeje

Bueno... jo d´aqui 2 horetes marxare a treballar que faig nits..
muacsssssss :-()-) :-()-) :-()-) espero que estigueu totes be!!!
i si no puc entrar mes us desitjo una bona setmana santa!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 14, 2009 10:07 am

Bon dia nenes! S'han akabat les vacances de Setmana Santa i se m'han fet suuuper curtes!!! Com han anat?? Esteu totes bé?? Ho he vist perquè ningú ha escrit aquests dies...
Isee... com va anar per la platja? no veu trobar massa bon temps oi?? Quina llàstima...
Miriameta... què tal? Alguna novetat de la boda??? Has treballat molt aquestes vacances?? Jo no he fet pràcticament res!!!
Cuca... espero que estiguis bé i aviat podem tornar a veure'ns!! Si vols no fem la barbacoa, ho entendré... tranqui!!!
Gemmaaaa com sempre super desapareguda... digue'ns on t'ha tocat avui als nomenaments... espero que tinguis sort!
Nuvia... volem veure els mobles!!!! jajajaja ja queda menys per l'estiu... :-)ok: tranqui que intentaré no agobiar-me però ara em desperto a les 6h del matí agobiada amb l'examen i no puc tornar a dormir... i així ja porto uns quants dies... :-)ok:
Bé, jo ja estic a la seu prò dijous baixo pq tinc un curset... fins dissabte... se'm farà curta aquesta setmana i la que ve és SANT JORDI... una festa que m'agrada molt i molt!!! ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dt. abr. 14, 2009 7:48 pm

Espero que hayais pasado una buena semana santa...
Pacresol

EntradaAutor: cuca lleida » dt. abr. 14, 2009 8:33 pm

eii princesessssssssssssssssssss
la cuca ja torna a estar mes o menos en combateeeeeee......dic mes o menos perque aixo costa de passar, en fi que ja tic mes animadeta. Avui he tornat a l'escola i hem tingut reunio aixi que he pklegat tardissim.....

com us ha anat aquests dies de descans??? espero que be

:-)ok:
MIRIAMETAAAAAAAAAAAAA com va tot?? la tornada els preparatius.....ui ui uiiiiii ::-) ::-)
ISEEEEEEEEEEEEE que tal els dies de descansillo?? as tornat renovada???
NUVIAAAAAAAAAAA EIII neni estas wapixima am els vestidets!!!!!!!!! on vas anar??? te queden molt waiiii i el nou look tambe me mola moltissimmmmmm
LLUNETAAAA NO CAL canviar la BARBACUEEEEEEE de veritat que estic be i com mes cosetes d'akestes faci millor pq aixi no penso...moltes asies. as vist que dintre de res ja tindrem un super marcador?????????????
GEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA on tas???

bno nenetes wapes us estic molt molt nmolt molt agraida a totes per averme donat anims SOU LES MILLORSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
TIAS WUENASSSSSSSSSSSSSSSSSSS jejejejeje :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: Pacresol » dc. abr. 15, 2009 8:45 am

Hola Chicas!!!!
haber os informo una oferta que me han enviado por email.....
entrar en esta web y mirarla tal vez os interese...

http://www.1001invitaciones.com/
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 15, 2009 3:11 pm

cuca lleida ha escrit:eii princesessssssssssssssssssss
la cuca ja torna a estar mes o menos en combateeeeeee......dic mes o menos perque aixo costa de passar, en fi que ja tic mes animadeta. Avui he tornat a l'escola i hem tingut reunio aixi que he pklegat tardissim.....

com us ha anat aquests dies de descans??? espero que be

:-)ok:
MIRIAMETAAAAAAAAAAAAA com va tot?? la tornada els preparatius.....ui ui uiiiiii ::-) ::-)
ISEEEEEEEEEEEEE que tal els dies de descansillo?? as tornat renovada???
NUVIAAAAAAAAAAA EIII neni estas wapixima am els vestidets!!!!!!!!! on vas anar??? te queden molt waiiii i el nou look tambe me mola moltissimmmmmm
LLUNETAAAA NO CAL canviar la BARBACUEEEEEEE de veritat que estic be i com mes cosetes d'akestes faci millor pq aixi no penso...moltes asies. as vist que dintre de res ja tindrem un super marcador?????????????
GEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA on tas???

bno nenetes wapes us estic molt molt nmolt molt agraida a totes per averme donat anims SOU LES MILLORSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
TIAS WUENASSSSSSSSSSSSSSSSSSS jejejejeje :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Cuquet!!! M'alegro que estiguis bé, hi penso molt amb tu però no t'he volgut trucar per no molestar en aquests dies, mai sé què dir!! PErdó!!
Així vols fer la barbacue??? Què wuai!!!! Pos és la setmana que ve eh!!! M'agradaria saber al final quants serem? Cuca i miriameta si oi? Pos em falta la ise, la gemma... digueu alguna cosa!!! Por fi... ::-)
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants