NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 22, 2009 9:24 pm

ise ha escrit:Hola nenetes!!!

Com esteu???

Miri, no m'estranya que estiguis esgotada... .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) pensa que de les classes ja queda poquet! :-)ok: :-)ok: i al cap de no res ja estaràs caminat directe a l'altar!!!!!!!
Com no vols estar nerviosa nena, si et queden 4 mesos!!! i havent viscut la boda de l'advo d'aprop es normal que la visquessis molt més i ja et veiessis a tu! jejeje
I quina marranada això de fer-te treballar aquest cap de setmana, no?? a veure que fem...

Lluneta, vec que estas molt aplicada :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: així m'agrada amore!! ::love::
Escolta... la foto si que em va arribar però encara no ho he pogut mirar bé i prefereixo consultar-ho abans de que fagis res, ok? avui et dic algo d'això.

Cuca, com va anar l'aniversari??? estas millor, preciosa??

Gemma, on coi t'has fotut??? on t'ha tocat???

Nuvia, com ho portes tot??

Pacresol, ja teniu decidit alguna coseta o encara estau amb el pis??

Per cert, lluneta i cuca, mireu quin marcador que teniu avui!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Siiiiiiiiiiiiiiiiii wuapi!!!!!!!!!!!!! Com estàs?? Quiina xarrera l'altre dia ma germana al.lucinava!!! Jajajajaa com m'agrada!!! Tranqui per la foto ja em diràs alguna cosa, pq ja hauria de començar a florir la cosa i no ho fa serà per alguna cosa. com ho portes tot? Perdona que no em pugui connectar però se'm tira el temps a sobre i tinc poc temps per acabar-ho tot!!
X cert, estàs disfrutant eh mamona??? Bé, jo también l'estic veient... i els meus alumnes també pq se'n han anat al Camp Nou en plan excursió amb el profe de Religió i tornaràn a les 3h del matí d'avui, demà no hi haurà qui els aguanti... :-/ :-/
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 22, 2009 9:29 pm

cuca lleida ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia preciosa!!!!

Avui ets la dona 1 *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

jejejeje si pero aig de plegar trastes que si me pillen aki.....no se no se... :-/ a mes d'aki poket ja comencen ha arribar tots. un petonas i que tingueu molt bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) DEMA SANT JORDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Bon sant jordi a totes wuapes!!!!!!!!!!!!!!!
És el sant del meu amoret també... així que algún regalito li caurà... ja us contaré... =0-0-) =0-0-) :-)(-:
:-)(-:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. abr. 23, 2009 2:03 pm

Us regalo aquesta rosa per vosaltres... espero que tingueu bon dia wuapes i us regalin mooooltes roses...

Petons!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: claudia2010 » ds. abr. 25, 2009 1:12 pm

EI HOLES NOIES!!!!!

ALGUNA QUE ES CASI AL NOU FORN DEL NASTASSI?????

NO TINC REFERÈNCIES D'AQUEST LLOC, PERÒ SEMBLA XULO....

PETONETS!
claudia2010

Entrades: 3
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 2:47 pm

EntradaAutor: Pacresol » ds. abr. 25, 2009 2:48 pm

hola que tal el find??? espero que bien.
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: gemma84 » ds. abr. 25, 2009 9:49 pm

holaaaaaaaaaaaa wapessssssssssssssssssss!!!!!

Que tal toteees??? com esteu??? sento haver estat tans dies sense dir ni bon dia, però he estat bastant liada!

Vaig acabar de treballar a Camarasa just abans de setmana santa i la veritat es que la setmana santa ha costat una mica que passes, ja que no hi havia nomenaments fins al tornar i clar.........els nervis es porten com es pot, però bueno.....ara ja està! estic treballant a Soses i ja m'hi quedo fins a final de curs!!!

Pel que fa al tema BODA!!!! hi ha alguna novetat....

- Segurament ens casarem a la Seu Vella (en principi el meu sogre que coneix a qui porta el tema bodes va reservar el dia, l'unic problema que hem vist es que la cerimonia ha de començar a partir de les 2 i clar.....entrarem a dinar molt tard..però bueno, en principi podem dir que ens casem el 10/10/2010 a la Seu Vella!

- Ahir vam anar a Manresa a parlar amb qui ens fara el video ( l'any passat quan vam anar a la fira de nuvis ens va agradar un fotograf que ens va agradar molt, sabeu que us ho vaig comentar????) vam reservar la data i ell fara el video ja que el tema fotos ho fara Defoto.

No res wapes, que ara ja la cosa sembla que torna a estar mes calmadeta... dema anem a l'Hospitalet, al concert de la Oreja de Van Gogh, a la germana de l'Enric li encanta i el meu sogre ha tret entrades per a tots, ja us explicare!

Que tal vosaltres wapetonesss???'

MOLTS I MOLTS PETONEEEETS!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: Pacresol » dg. abr. 26, 2009 10:42 am

Gemma, que tal de precios Defoto????
Pacresol

EntradaAutor: Pacresol » dg. abr. 26, 2009 11:44 am

alguien sabe si en la fondanastasi o el nouforn o las bodegas hay alguien los sabados o domingos pa preguntar informacion y presupuesto???
Pacresol

EntradaAutor: cuca lleida » dg. abr. 26, 2009 5:30 pm

hola princesessssssssssssssssssss
que tal tot??
lluneta ho sento moltissimmmmmmmmmmmmm :-( :-( :-( :-( ja t'he vaig dir que et dec una de molt gran!!!
gemma quants dies sense saber de tu!!! m'alegro que tot s'hagi arreglat i enhorabona per lo de Soses!!!! >.-<: ah i per lo de la boda tambe!!
NUVIA , ISE , MIRIAMETA que tal el finde???
PACRESOL jo crec que si que hi ha algu a la fonda per informarte de preus ...pero no t'ho puc assegurar, jo millor trucaria.

jo he tingut un finde una miketa raro, pq el nino va treballar dissabte i jo a fer feineta al pis....i avui he tingut familia a casa...fins ara no han marxat!! La meva sogra cada vegada la veig mes ilusionada am lo de la boda, sempre que ens veiem treu el tema i diu ...podriem fer aixo podriem fer allo ....jejeje fa ilu :-)ok: LLUENTA as vist el marcador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aixo ja fa una miketa de por eh???

Nenes jo la setmana que ve no se si podre conectarme, tinc tutories totes les tardes......a lo poc que pugui me ficare per veure que dieu!
hem de fer una quedada que fa moltissim que ens veiem!

eii boniques hem de pujar el foro que esta molt molt paradet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
bno wapes espero que tingueu una molt bona setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. abr. 26, 2009 6:57 pm

Hola petardetes!!!!

Jo he tingut una setmana de merd.... al cole una feinada de por amb la merd... dels Jocs Culturals i els Jocs Florals i la mare que els va matricular. A mes ens hem quedat sense internet :(

Gemma!!!! Veus que bé!!!! Fins a final de curs!!! Ara ja estas tranquila fins els 30 de juny :) Nena!!! Que compartim fotograf!!!!

lluneta!!!! Estudies molt, eh??? Molt be campiona!!! A veure si encara sonara la flauta...

Cuca... he vist que al teu balco tenieu moviment, jejejejeje Sempre miro cap al balco ara!!!

Ise... que tal el teu repte??? Segur que bé!!!

miriameta... que fuerte me parece que daqui no res... que fuerte!!!!

Pacresol!!! Jo quan volia anar a preguntar al nou forn em van dir que passessim un dimarts, els findes no pq fan bodes i el dilluns descans setmanal. I els fotografs... tots son cars, jejejejeje

Ah!!!!! Merce i Merce!!!! El dia abans de la vostra boda, el divendres tinc una boda civil al Palau de Margalef!!!! Que fuerteeeeeeeeee!!!!

P.D: Vaig anar a Cymbeline a probar-me vestits, pero es Top-Secret jejejejeje. Molt lletjots!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 27, 2009 4:26 pm

gemma84 ha escrit:holaaaaaaaaaaaa wapessssssssssssssssssss!!!!!

Que tal toteees??? com esteu??? sento haver estat tans dies sense dir ni bon dia, però he estat bastant liada!

Vaig acabar de treballar a Camarasa just abans de setmana santa i la veritat es que la setmana santa ha costat una mica que passes, ja que no hi havia nomenaments fins al tornar i clar.........els nervis es porten com es pot, però bueno.....ara ja està! estic treballant a Soses i ja m'hi quedo fins a final de curs!!!

- Segurament ens casarem a la Seu Vella (en principi el meu sogre que coneix a qui porta el tema bodes va reservar el dia, l'unic problema que hem vist es que la cerimonia ha de començar a partir de les 2 i clar.....entrarem a dinar molt tard..però bueno, en principi podem dir que ens casem el 10/10/2010 a la Seu Vella!

- Ahir vam anar a Manresa a parlar amb qui ens fara el video ( l'any passat quan vam anar a la fira de nuvis ens va agradar un fotograf que ens va agradar molt, sabeu que us ho vaig comentar????) vam reservar la data i ell fara el video ja que el tema fotos ho fara Defoto.

No res wapes, que ara ja la cosa sembla que torna a estar mes calmadeta... dema anem a l'Hospitalet, al concert de la Oreja de Van Gogh, a la germana de l'Enric li encanta i el meu sogre ha tret entrades per a tots, ja us explicare!

Wuapaaaa! M'alegro per tú... en serio!!! T'ho mereixes!! A vere si apareix més per aquí que no et veiem el pèl i això que no tens opos aquest any... A serós hi tinc la meva millor amiga i el seu novio que estàn a punt de viure junts què bé!!! Al menys tú pots anar i tornar!!!
Ah! I felicitats per tots els avenços de la boda... al menys algú fa algo pq lo que és jo... res de res...
Què tal el concert? Jo aniré al del Canto del Loco a Lleida... jejeje qaue ja està prou bé!!!
::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 27, 2009 4:31 pm

cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssssssssss
que tal tot??
lluneta ho sento moltissimmmmmmmmmmmmm :-( :-( :-( :-( ja t'he vaig dir que et dec una de molt gran!!!
gemma quants dies sense saber de tu!!! m'alegro que tot s'hagi arreglat i enhorabona per lo de Soses!!!! >.-<: ah i per lo de la boda tambe!!
PACRESOL jo crec que si que hi ha algu a la fonda per informarte de preus ...pero no t'ho puc assegurar, jo millor trucaria.

jo he tingut un finde una miketa raro, pq el nino va treballar dissabte i jo a fer feineta al pis....i avui he tingut familia a casa...fins ara no han marxat!! La meva sogra cada vegada la veig mes ilusionada am lo de la boda, sempre que ens veiem treu el tema i diu ...podriem fer aixo podriem fer allo ....jejeje fa ilu :-)ok: LLUENTA as vist el marcador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aixo ja fa una miketa de por eh???

Nenes jo la setmana que ve no se si podre conectarme, tinc tutories totes les tardes......a lo poc que pugui me ficare per veure que dieu!

eii boniques hem de pujar el foro que esta molt molt paradet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
bno wapes espero que tingueu una molt bona setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tranquil.la wuapa no cal que et lamentis tampoc podia venir ningú... però jo no organitzaré res més, ho sento. No es per tú sinó pq tot el que organitzo acaba en no fer-se si fés la llista de coses per fer no acabaria així que res... quedem normalment a fer un beuret km sempre i jasta! :-)ok: ja en tenim prou!!! jejeje I no estic enfadada eh... que consti lo que em vaig ficar una mica xooofff pro ja se m'ha passat.
Jo el cap de setmana ha sigut mogudet com smpre, dissabte al final vaig sortir i em vai quedar sense veu fins avui que am prou feines he pogut fer la classe. Sort que aquesta setmana és curta i dimecres ja baixo kp a lleida... pq tenim pont fins dilluns, i demà van d'excursió així la meva veu descansarà una miqueta... :-)ok: jejeje què bé!!! Com m'agrada aquesta feina ara x ara... :-)ok: Siiiiiiiiiiiiii hem de pujar el foro!!!
Ise... estàs viva??? On et fiquessssss??? :-()-) :-()-)
Miriameta... lo mismo... com van les invitacions?? Hem de quedar un dia totes, encara q sigui un divendres tarda per fer un beure... fa dies que no quedem wuapes...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 27, 2009 4:34 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola petardetes!!!!

Jo he tingut una setmana de merd.... al cole una feinada de por amb la merd... dels Jocs Culturals i els Jocs Florals i la mare que els va matricular. A mes ens hem quedat sense internet :(

Gemma!!!! Veus que bé!!!! Fins a final de curs!!! Ara ja estas tranquila fins els 30 de juny :) Nena!!! Que compartim fotograf!!!!

lluneta!!!! Estudies molt, eh??? Molt be campiona!!! A veure si encara sonara la flauta...

Cuca... he vist que al teu balco tenieu moviment, jejejejeje Sempre miro cap al balco ara!!!

Ise... que tal el teu repte??? Segur que bé!!!

Pacresol!!! Jo quan volia anar a preguntar al nou forn em van dir que passessim un dimarts, els findes no pq fan bodes i el dilluns descans setmanal. I els fotografs... tots son cars, jejejejeje

Ah!!!!! Merce i Merce!!!! El dia abans de la vostra boda, el divendres tinc una boda civil al Palau de Margalef!!!! Que fuerteeeeeeeeee!!!!

P.D: Vaig anar a Cymbeline a probar-me vestits, pero es Top-Secret jejejejeje. Molt lletjots!!!!

Wuapaaaaaa!! Ahir vaig parlar amb el Julio pq estava pel facebook jajajaja amb el teu nom però només li vaig poder dir hola i ja devia marxar!! jejeje
Tens una boda el dia abans de la meva???? :-( :-( Quina casualitat!!!! Jope... Jo t'ho vaig dir primer q consti... mala pata! Si que vaig estudiant si, bno ara estic fent la programació, que tinc la primera part acabada ara em fico amb les unitats didàctiques. El dia 8 d'aquest mes ve el inspector a fer-me el informe i és el dia que només tinc 3 classes així que... i una és de alternativa a la religió quina merda!!!! :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 27, 2009 5:12 pm

Hola wapetones!!!

Primer de tot disculparme amb tu lluneta :-()-) :-()-) sento molt no haver pogut venir al final.. me sap molt greu..

No vui que t´enfadis.. se que es dificil coincidir totes.. hu se.. i a mes a mes tens raó.. sempre diem coses per fer i al final no les fem...

Aix no se que dirte wapetona.. :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 27, 2009 5:16 pm

gemma84 ha escrit:holaaaaaaaaaaaa wapessssssssssssssssssss!!!!!

Hola wapisima!!!!!

te trobavem a faltar.. i mesemble que et seguirem trobant a faltar jeje a veure si algun dia et pots conectar mes que estem molt apropet i molt lluny a la vegada...

M´enalegro molt per aquestes novetats chiqueta!!! deveu estar molt requetecontents!!! a la seu vella!!! jo tambe estare alli el dia de la meva boda però.. fentme les fotos jejeje

Veus com no t´havies de preocupar pel que fa a la feina? no son els teus nens de sempre però no et falte el sou i ja els hauras agafat carinyo, segur segur :)

Besitos wapetona!!! i deixat veuremes el pel per aqui eh!! :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 27, 2009 5:21 pm

cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssssssssss
que tal tot??

Hola wapaaaaaaa!!!!!

Quina alegria veuret per aqui jejej feie dies que no set veie el pel... encara que això esta molt parat..

Jo el meu finde pues treballant... disabte a la tarde vaig poder anar al carrer major i me vaig comprar un vestit per la boda que tinc al juny.. i no he fet res mes.. a part d´estar amb el meu nene claro ejejje ::love:: ::love::

i ultimament pues estic molt molt agobiada.. a veure si me desestresso una mica..

Cuidat molt!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 27, 2009 5:23 pm

miriameta ha escrit:Hola wapetones!!!

Primer de tot disculparme amb tu lluneta :-()-) :-()-) sento molt no haver pogut venir al final.. me sap molt greu..

No vui que t´enfadis.. se que es dificil coincidir totes.. hu se.. i a mes a mes tens raó.. sempre diem coses per fer i al final no les fem...

No passa res... només que sap greu però jasta! No m'enfado pq no és el meu estil!!! M'alegro de vere't per aquí!!! Jo dijous ja tinc festa i divendres segurament marxarem a algún lloc per descansar una mica que ja no puc més... :-)) un petonet wuapi!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 27, 2009 5:24 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola petardetes!!!!

Hi han algunes setmanes.. que millor no pensar en elles chiqueta...

Lo for que mesemble a mi que me quedin 4 mesets per casarme casi... mare meva.. i agost no el puc contar per preparar coses.. que hu he de tenir tot preparat a finals de juliol.... tothom fa vacances a l´agost...

AIXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!

T´en vas a probarte vestidets i no ens dius res???????????

aix molt malament eh!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 27, 2009 5:26 pm

Pacresol ha escrit:alguien sabe si en la fondanastasi o el nouforn o las bodegas hay alguien los sabados o domingos pa preguntar informacion y presupuesto???

Los sabados estan alli todo el dia, la chica que se encarga, yo siempre a voy a ver en sabado. Pero en la fonda esto.. los demas supongo que tambien pero no se.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 27, 2009 5:28 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Hola wapetones!!!

No passa res... només que sap greu però jasta! No m'enfado pq no és el meu estil!!! M'alegro de vere't per aquí!!! Jo dijous ja tinc festa i divendres segurament marxarem a algún lloc per descansar una mica que ja no puc més... :-)) un petonet wuapi!!!

Aprofita wapetona per descansar i desconectar!!!

muacs!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Estudies molt ultimament no? encara aprobaras aquest any les opos!! quina alegria t´enduries mare meva!! ojala!! :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent