nuvia2010 ha escrit:Hola petardetes!!!!
Jo he tingut una setmana de merd.... al cole una feinada de por amb la merd... dels Jocs Culturals i els Jocs Florals i la mare que els va matricular. A mes ens hem quedat sense internet :(
Gemma!!!! Veus que bé!!!! Fins a final de curs!!! Ara ja estas tranquila fins els 30 de juny :) Nena!!! Que compartim fotograf!!!!
lluneta!!!! Estudies molt, eh??? Molt be campiona!!! A veure si encara sonara la flauta...
Cuca... he vist que al teu balco tenieu moviment, jejejejeje Sempre miro cap al balco ara!!!
Ise... que tal el teu repte??? Segur que bé!!!
miriameta... que fuerte me parece que daqui no res... que fuerte!!!!
Pacresol!!! Jo quan volia anar a preguntar al nou forn em van dir que passessim un dimarts, els findes no pq fan bodes i el dilluns descans setmanal. I els fotografs... tots son cars, jejejejeje
Ah!!!!! Merce i Merce!!!! El dia abans de la vostra boda, el divendres tinc una boda civil al Palau de Margalef!!!! Que fuerteeeeeeeeee!!!!
P.D: Vaig anar a Cymbeline a probar-me vestits, pero es Top-Secret jejejejeje. Molt lletjots!!!!
Gracias nuvia, pero si son esos dias, nose si podre ir a informamrme... porque me va fatal los martes o entresemana, me van esos dias y si no se pueden pues... mira ya veremos lo que haremos.
Gracias por tu info...

com ha passat el temps... fa un any que hi anavem i mira ara...